Πιατα χωρίς ''ουρές''

ippex

Ενεργό μέλος
Πόντοι
116
Γειά σας και πάλι. Θέλω να αλλάξω τα διάφορα πρόχειρα πιάτα που έχω στο σετ μου με κάποια καλή σειρά εταιρίας. Αυτό το οποίο ψάχνω είναι τα πιάτα να έχουν καλό ήχο [προφανώς] και να έχουν λίγο η καθόλου decay. Γενικώς θέλω all-round ήχο. Μια σκεψη που άκουσα ήταν τα zildjian K Custom Dark αλλά οι τιμές τους είναι λίγο απλησίαστες.... περίπου 1300ε τα 4 πιάτα :(

Τι έχετε να προτείνετε εναλλακτικά?

Γενικά αν ξέρει κανείς τί προτάσεις υπάρχουν σε dark πιατίνια και σε τι τιμές...?

Βασικά είμαι άσχετος από πιατίνια, αλλά θυμαμαι μια φορά είχε φερει ο drummer που παίζαμε κάααααααααποτε κάποια Sabian σειρας Paragon που παίζει και ο Peart λεει...

Μου είχανε κάνει πολύ εντυπωση γιατί ενω δεν καταλάβαινα διαφορές από πιατίνι σε πιατίνι, αυτά ήταν αλλού. Ειχανε κάτι το θεσπέσιο, δεν ξέρω... Ξεχωρίζανε από τα υπόλοιπα του σετ με κάποιο τρόπο. :o

http://www.sabian.com/EN/products/paragon.cfm

και να έχουν λίγο η καθόλου decay.

Γενικώς θέλω all-round ήχο.
κατσε γιατι μας μπερδεψες... :o θελεις all around ηχο ή πιατα με μηδενικο sustain?γιατι τα all around πιατα μια χαρα sustain εχουν.

αν θες τα πιατινια σου να μην εχουν "ουρες" θα αγορασεις ΜΙΚΡΑ σε διαμετρο και ΕΛΑΦΡΑ σε βαρος πιατινια.

δεν υπαρχει φτηνο & εξαιρετικο πιατινι  ;)

τα καλυτερα fast crashes που εχω προσωπικα ακουσει (αν και προσωπικα προτιμω πιατινια ΜΕ μπολικο sustain ) ειναι αυτα

http://www.paiste.com/e/cymbals.php?family=3&category=2&action=category&model=12

Superfunk είπε:
κατσε γιατι μας μπερδεψες... :o θελεις all around ηχο ή πιατα με μηδενικο sustain?γιατι τα all around πιατα μια χαρα sustain εχουν.
Sorry για το μπέρδεμα... Απλώς παιζω σε πολύ μικρό χώρο και δυνατά bright πιάτα με πολύ sustain δεν θα αντέχονται! Επίσης δεν έχω κατασταλάξει στο τι είδος θα παίζω και γι αυτό θέλω πιάτα να μπορούν να ακολουθήσουν τις ''αναζητήσεις'' μου.