Nels Cline demos his Schroeder DB7 Amp.

Thread για τον Nels Cline και να μην πάρω μέρος;

Απλά ΘΕΟΣ

 
Ο Nels μαζι με τον Marc Ribot και τον Judah Bauer ειναι κατ'εμε οι 3 σπουδαιοτεροι συγχρονοι ΜΟΥΣΙΚΟΙ/ΚΙΘΑΡΙΣΤΕΣ( υπογραμμιζω το κατ'εμε ). Ειναι ανθρωποι που εχουν σπρωξει το οργανο βηματα μπροστα!

 
Το να τον απολαύσεις ζωντανά είναι απλά

εμπειρία ζωής!

 
Superfunk είπε:
Ντεμο ενισχυτη και ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ "ΜΠΛΟΥΖ"??? ;D ;D ;D ;D
Σε σχέση με αυτό,

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί τα ντέμο του μουσικού εξοπλισμού

τα παρουσιάζουν πάντα τύποι που παίζουνε νεκρές πεντατονικές?

Πραγματικά με απασχολεί αυτό. Είναι ο λόγος που δεν βλέπω πια βιντεάκια εξοπλισμού.

Παίζουν χειρότερη μουσική κι από εκπομπές με αφιερώματα στην μέταλ μπαλάντα των 80s.

 
kostri είπε:
Σε σχέση με αυτό,

μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει γιατί τα ντέμο του μουσικού εξοπλισμού

τα παρουσιάζουν πάντα τύποι που παίζουνε νεκρές πεντατονικές?

Πραγματικά με απασχολεί αυτό. Είναι ο λόγος που δεν βλέπω πια βιντεάκια εξοπλισμού.

Παίζουν χειρότερη μουσική κι από εκπομπές με αφιερώματα στην μέταλ μπαλάντα των 80s.
Τι εννοείς όταν λες νεκρές πεντατονικές; Υπάρχουν και οι ζωντανές; Οι όλες οι πεντατονικές είναι νεκρές;

 
pascal είπε:
Τι εννοείς όταν λες νεκρές πεντατονικές; Υπάρχουν και οι ζωντανές; Οι όλες οι πεντατονικές είναι νεκρές;
Εννοώ ότι η μουσική αξία των κομματιών ή των αυτοσχεδιασμών που ακούει κανείς στα ντέμο μουσικού εξοπλισμού είναι τόσο χαμηλή ώστε η παρακολούθηση του ντέμο καθίσταται αδύνατη.

Τις περισσότερες φορές αυτοί οι αυτοσεδιασμοί ή τα κομμάτια κυμαίνονται στο ύφος του μπλουζ/ροκ που κάποτε ήταν επαναστατικό, ρηξικέλευθο κτλ. αλλά ΤΩΡΑ δεν είναι παρά ανάμνηση.

 
Να σε ρωτήσω τώρα κάτι γιατί με κάνεις και αναρωτιέμαι. Με το συγκεκριμένο ντέμο λοιπόν εσύ έβγαλες συμπέρασμα για την αξία του συγκεκριμένου μουσικού εξοπλισμού;

 
kostri είπε:
Εννοώ ότι η μουσική αξία των κομματιών ή των αυτοσχεδιασμών που ακούει κανείς στα ντέμο μουσικού εξοπλισμού είναι τόσο χαμηλή ώστε η παρακολούθηση του ντέμο καθίσταται αδύνατη.

Τις περισσότερες φορές αυτοί οι αυτοσεδιασμοί ή τα κομμάτια κυμαίνονται στο ύφος του μπλουζ/ροκ που κάποτε ήταν επαναστατικό, ρηξικέλευθο κτλ. αλλά ΤΩΡΑ δεν είναι παρά ανάμνηση.
Η ροκ και η μπλουζ δεν κάνουν λοιπόν. Ποια θα ήταν κατά τη γνώμη σου η κατάλληλη μουσική για να μπορέσουμε να καταλάβουμε πόσο καλά ακούγεται ένας π.χ Fender Deluxe Reverb, ένας Marshall Plexi, ένας Vox AC ή κάποιος κλώνος αυτών;

(ζητώ συγνώμμη για το offtopic, αν θεωρείται σκόπιμο ας σβηστεί το ποστ μου από τους διαχειριστές)

 
mscmkr είπε:
Να σε ρωτήσω τώρα κάτι γιατί με κάνεις και αναρωτιέμαι. Με το συγκεκριμένο ντέμο λοιπόν εσύ έβγαλες συμπέρασμα για την αξία του συγκεκριμένου μουσικού εξοπλισμού;
Καμία.

Αλλά τουλάχιστον άκουσα ωραία μουσική.

Και θυμήθηκα ότι αν έχεις κάτι να πεις το λες ανεξαρτήτως εξοπλισμού.

 
pascal είπε:
Η ροκ και η μπλουζ δεν κάνουν λοιπόν. Ποια θα ήταν κατά τη γνώμη σου η κατάλληλη μουσική για να μπορέσουμε να καταλάβουμε πόσο καλά ακούγεται ένας π.χ Fender Deluxe Reverb, ένας Marshall Plexi, ένας Vox AC ή κάποιος κλώνος αυτών;

(ζητώ συγνώμμη για το offtopic, αν θεωρείται σκόπιμο ας σβηστεί το ποστ μου από τους διαχειριστές)
Αγαπητέ,

δεν είπα ότι "δεν κάνουν".

Ούτε έχω πολεμική διάθεση απέναντι σε κανέναν.

Εξέφρασα ένα προσωπικό παράπονο το οποίο αφορά τον δικό μου αισθητικό κόσμο.

 
kostri είπε:
Και θυμήθηκα ότι αν έχεις κάτι να πεις το λες ανεξαρτήτως εξοπλισμού.
Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλες από αυτό το βίντεο;

Γιατί ο συγκεκριμένος κιθαρίστας "λέει" ακριβώς το αντίθετο. Ότι ακόμα και σε "παρουσίαση" ενισχυτή, αυτός μπορεί να "τα πει" μόνο αν χρησιμοποιησει ΚΑΙ τον εξοπλισμό του.

Και για να είμαστε σαφείς, κανένα πρόβλημα σε αυτό από μέρους μου. Ίσα-ίσα που ορισμένοι από τους "εφετζήδες" κιθαρίστες μου είναι πολύ αγαπημένοι. Αλλά δυστυχώς όταν παρουσιάζεις ενισχυτή καλύτερα να το κάνεις με την κιθάρα και ένα καλώδιο... Ακόμη και αν χρειαστεί να παίζεις μπλουζ γιατί αυτά που πραγματικά παίζεις θα ακουστούν "ανύπαρκτα" χωρίς τα εφέ.

 
Εννοώ ότι η μουσική αξία των κομματιών ή των αυτοσχεδιασμών που ακούει κανείς στα ντέμο μουσικού εξοπλισμού είναι τόσο χαμηλή ώστε η παρακολούθηση του ντέμο καθίσταται αδύνατη.
ακριβως,εκτος του οτι ολοι παιζουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια χιλιοπαιγμενα πραγματα,τα παιζουν και με χαλια ηχο (παντα με βρωμα και ποτε καθαρα ωστε να ακουσουμε τον κανονικο ηχο του οργανου/ενισχυτη)

Να σε ρωτήσω τώρα κάτι γιατί με κάνεις και αναρωτιέμαι. Με το συγκεκριμένο ντέμο λοιπόν εσύ έβγαλες συμπέρασμα για την αξία του συγκεκριμένου μουσικού εξοπλισμού;
φυσικα.

καταρχην στην αρχη παιζει πεντακαθαρα και χωρις κανενα εφε,οποτε ο πραγματικος ηχος του ενισχυτη ακουγεται μια χαρα

επισης ο ενισχυτης εχει φτιαχτει ειδικα για ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ με πολλα εφε ( & να παραμενει παντα πεντακαθαρος) ,αρα mission accomplished ;)   

 
Το συμπέρασμά μου είναι ότι αυτός ο μουσικός έχει κάποιες (μουσικές)ιδέες οι οποίες υπάρχουν ανεξάρτητα από τον εξοπλισμό του.

Είναι πάντα ενδιαφέρον να ακούς τέτοιους μουσικούς να ΄μιλάνε για τον εξοπλισμό που τους βοηθάει να υλοποιήσουν τις ιδέες τους.

 
Πάντως, αν αυτό έχει κάποια σημασία, εγώ προτιμώ να μην παίζεται τίποτα συγκεκριμένο.

Θέλω να ακούω τον (καθαρό) ήχο του ενισχυτη και τιποτε άλλο.

Μερικά ακόρντα είναι αρκετά.

 
Ο Nels εκτος απο απιστευτος μουσικος εχει και ΕΠΙΚΩΝ διαστασεων ευφυια. Η ατακα "I don't want it to SPIT NAUSEUA" παιζει να ειναι απο τις καλυτερες περιγραφες για ηχο που εχω ακουσει.

Νομιζω επισης πως τελικα δε δινουμε και πολυ σημασια σε αυτα που ακουμε, παρα εμμενουμε σε αυτα που εχουμε στο κεφαλι μας. Γιατι, διαφορετικα, δε θα ειχαν διατυπωθει καποιες απο τις αποψεις που διατυπωθηκαν.

Επιπλεον, γινεται να μην επανερχομαστε μια ζωη στα ιδια ζητηματα? Δλδ εχουμε  εναν απο τους μεγαλυτερους κατα γενικη ομολογια κιθαριστες να  παιζει και να μιλαει για ενα τεταρτο της ωρας και γινεται απο ολο αυτο το πραγμα να καταληγει η κουβεντα στις πεντατονικες !??!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top