Έχω παραγγείλει από 22/12/06 ένα μπάσσο Mascus Miller στο MusicStore.
Από τότε έχω πάρει ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ τηλεφωνήματα.
Μετά από ένα μπέρδεμα - το οποίο ακόμα δεν έχω καταλάβει τι, πως και πού οφειλόταν (μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να πάρουν λεφτά από την κάρτα μου ενώ στην τράπεζα που ρώτησα φαινόταν καθαρά ότι το ποσό είχε ήδη δεσμευτεί από 28/12/06) - το ποσό εκταμιεύτηκε και εισπράχθηκε από το MusicStore στις 3/1/07.
Το μπάσσο όμως είναι ΑΚΟΜΑ εκεί. Έχουν, λένε, πολύ δουλειά.
Μου το πάνε από μέρα σε μέρα. Σήμερα φεύγει, ως το απόγευμα θα φύγει κ.λ.π.
Ζήτησα να το στείλουν Εξπρες (δηλαδή 2-3 μέρες παράδοση) μια και δεν οφειλεται σ εμένα η καθυστέρηση και ενώ ό Έλληνας υπεύθυνος για τις πωλήσεις Ελλάδας μου είπε ότι έκανε προσπάθειες για να το στείλει εξπρες, του το αρνήθηκαν οι ανωτεροί του γιατί είναι φυσικά ακριβότερο.
Το ζήτημα είναι οτι ενώ εγώ έχω παραγγείλει από 22/12, η αποστολή ΑΚΟΜΑ δεν έχει γίνει και αν υποθέσουμε οτι φεύγει ακόμα και αύριο το γρηγορότερο θα το έχω σε καμιά βδομάδα. Σύνολο άνω των 3 εβδομάδων για να μην πω ένα ΜΗΝΑ.
Και αναρωτιέμαι που είναι η περιβόητη Γερμανική αξιοπιστία ? που είναι ο τόσο συζητημένος και υπερεκτιμημένος Γερμανικός σεβασμός στον πελάτη?
Π@#$@ρια. Εχω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ :evil: :evil: .
Θα μου πεις για μερικές μέρες κάνεις έτσι? Η αντιμετώπιση είναι.
Εφιστώ λοιπόν την προσοχή σας. Παντού τα πάντα.
Από τότε έχω πάρει ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ τηλεφωνήματα.
Μετά από ένα μπέρδεμα - το οποίο ακόμα δεν έχω καταλάβει τι, πως και πού οφειλόταν (μου έλεγαν ότι δεν μπορούν να πάρουν λεφτά από την κάρτα μου ενώ στην τράπεζα που ρώτησα φαινόταν καθαρά ότι το ποσό είχε ήδη δεσμευτεί από 28/12/06) - το ποσό εκταμιεύτηκε και εισπράχθηκε από το MusicStore στις 3/1/07.
Το μπάσσο όμως είναι ΑΚΟΜΑ εκεί. Έχουν, λένε, πολύ δουλειά.
Μου το πάνε από μέρα σε μέρα. Σήμερα φεύγει, ως το απόγευμα θα φύγει κ.λ.π.
Ζήτησα να το στείλουν Εξπρες (δηλαδή 2-3 μέρες παράδοση) μια και δεν οφειλεται σ εμένα η καθυστέρηση και ενώ ό Έλληνας υπεύθυνος για τις πωλήσεις Ελλάδας μου είπε ότι έκανε προσπάθειες για να το στείλει εξπρες, του το αρνήθηκαν οι ανωτεροί του γιατί είναι φυσικά ακριβότερο.
Το ζήτημα είναι οτι ενώ εγώ έχω παραγγείλει από 22/12, η αποστολή ΑΚΟΜΑ δεν έχει γίνει και αν υποθέσουμε οτι φεύγει ακόμα και αύριο το γρηγορότερο θα το έχω σε καμιά βδομάδα. Σύνολο άνω των 3 εβδομάδων για να μην πω ένα ΜΗΝΑ.
Και αναρωτιέμαι που είναι η περιβόητη Γερμανική αξιοπιστία ? που είναι ο τόσο συζητημένος και υπερεκτιμημένος Γερμανικός σεβασμός στον πελάτη?
Π@#$@ρια. Εχω ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕΙ :evil: :evil: .
Θα μου πεις για μερικές μέρες κάνεις έτσι? Η αντιμετώπιση είναι.
Εφιστώ λοιπόν την προσοχή σας. Παντού τα πάντα.