Motifades Help

Done

Νέο μέλος
Μηνύματα
28
Πόντοι
1
Πρόσφατα απέκτησα ενα Motif ES 7 και πρέπει σύντομα να το χρησιμοποιήσω και παρόλο που έχω ψάξει το manual δε μπορώ να βρω τρόπο κατα τον οποίον να εναλλάσω δυο διαφορετικούς ήχους, χωρίς όταν μεταβώ στον δεύτερο να μην κοπεί "μαχαίρι" ο πρηγούμενος (να αφήνει λίγο ηχό- λίγο fade). Πως να δέσω δηλαδή ένα organum, ας πούμε, που θα σταματήσει και αμέσως θα συνεχίσει μια ορχήστρα. Γίνεται? Αν όχι, θέλει δυο ξεχωριστά κλαβιε? έχω και ένα 88αρι midi controller.Μπορεί κάπως να συνδεθεί με midi και να βοηθήσει? Ας πούμε, μπορεί να πάρει από το motif την ορχήστρα και ταυτόχρονα να παίζω στο motif το organum? Αν ναι τι ακριβως συνδέω και ρυθμίζω? Thnx

 
Μπορεις να το κάνεις με αρκετρούς τρόπους. Για 2 διαφορετικούς ήχους(voices) το πιό απλό είναι να φτιάξεις ενα performance που θα έχει μια φώνη το organ και άλλη μια φωνή strings ας πούμε.

Τότε θα έχεις στο ίδιο κλαβιέ 2 ήχους που θα ρυθμίζονται από τα faders του motifES. ¶ν τα έχεις και τα δυο σηκώμένα θα ακούγονται και οι δυο φωνές αν κατεβάζεις το ένα θα ακούγεται το άλλο..(σαν μίκτης δουλεύει) αν δεν σε βολεύει με το χερί να το κάνεις αυτό, πάρε και ένα pedal και να αυξομειώνεις τις εντάσεις με το πόδι.

¶ν θες απλή εναλαγή απλά πατάς το κουμπάκι mute (τέρμα αριστερά και κάτω) την ώρα που εχεις το παραπάνω performance και ενεργοποιείς και απενεργοποιέις τη φωνή που θές.

Ελπίζω να κατάλαβα τι ρωτάς και να βόηθησα.

(οτι σου έγραψα παραπάνω και για μέχρι 4 φωνές είναι εύκολο να δουεύεις στο performnce mode)

 
Thnx για την απάντηση. Με το mute και τα solo και πάλι όταν απενεργοποιείς ενα voice κόβεται ο ήχος λές και πυροβολήσαν τον οργανοπαίχτη (δεν αφήνει μια φυσική κατάληξη, όπως κάνανε όλα τα παλια PSR). Και background να έχω ένα τρίτο ήχο και πάνω σε αυτόν να εναλλάσω δύο άλλους (με τα solos) ... και πάλι ακούγεται άσχημα (μόλις απενεργοποιήσεις κάποιον ακούγεται καθαρά ότι κάτι μαγειρεύεις- μιλάω για live). Για το άλλο.. με τα faders θές χρόνο για ανέβα ένα κατέβα το άλλο (περισσότερο από το στιγμιαίο πάτημα ενός κουμπιού).Τουλάχιστον τα συγκεκριμένα σημεία που πρέπει να παιχτούν.. δεν επιτρέπουν ανεβοκατεβάσματα. Μάλλον κάτι με δυο κλαβιέ είναι η λύση... αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να βρώ και κάποιο 2ο synth.. που θα έχω ξεχωριστά κάτω τους δεύτερους ήχους.. ή μπορώ να παίζω στο controller που ανέφερα στο προηγούμενο post, με ήχους από το motif ενόσω ταυτόχρονα όμως χρησιμοποιώ το motif με διαφορετικούς ήχους. Αν γνωρίζεις τίποτα σχετικό ενημέρωσέ με, καθώς από συζητήσεις στο forum ξέρω ότι είσαι από τους έμπειρους motifο-ιδιοκτήτες. Ευχαριστώ πάντως για τη βοήθεια... αυτό με το control στο πόδι που ανέφερες θα το κοιτάξω.

 
Σωστά και χρήσιμα όσα μου έδειξες μόνο που και πάλι δεν μου κάνει πλήρως... γιατί στο song τρόπο με τα mixings δε μπορώ να χρησιμοποιώ ταυτόχρονα δυο ή τρία voices και να κάνω και split στα πλήκτρα (εκτός και αν κάνω λάθος και δε βρήκα πως μπορώ να παίζω και να ακούγονται ταυτόχρονα περισσότερα από ένα κανάλια). Πάντως για το θέμα της εξασθένησης του ήχου το πετυχαίνει.. και αυτό ακριβώς ψάχνω σε συνδυασμό με τις δυνατότητες του performance. Αν δεν υπάρχει άλλη λύση .. μάλλον τα δυο synths την δίνουν (θα κοιτάξω και τα πεντάλια που πρότεινε ο x-pap). Και μια που το έφερε η κουβέντα αυτό που ρωτούσα και στο προηγούμενο post γίνεται? Δηλαδή να πάρει έναν ήχο (π.χ πιάνο) ένα midi controller από το motif και ταυτόχρονα να παίζω το motif με έναν άλλο ήχο (π.χ σαξόφωνο?). Γιατί προς το παρόν όταν τα συνδέω με midi το κάτω παίρνει ότι έχει την ίδια στιγμή το πάνω ή το αντίστροφο. Thnx

 
Μπορείς να κάνεις split και στο song mode (χρησιμοποιώνατας συνδιασμούς και με τα 16 track δηλαδή) και layer και να στέλνεις ή να δέχεσαι και σε δευτερο synth ή midi controler. Μπορείς να βάλεις να αλλάζει ή φωνή ανάλογα και με την ένταση που πατάς τα πλήκτρα αν σε ενδιαφέρει (οπως στο preset performance: Dynasty).

Αν σου φτάνουν τα πλήκτρα στο motifES7 τότε χρησιμοποίησε το song mode με split. Μπορείς στο song mode να πηγαίνεις από φωνή σε φωνή αλλάζοντας κανάλια(track) με ένα απλό foot switch και να μην κόβεται ο ήχος από την προηγούμενη φωνή αν δεν σηκώσεις τα δάκτυλα από τα πλήκτρα.

Με δεύτερο clavie είναι προτιμότερο το master mode. Αν θες γράψε μου ακριβώς το setup που θες να κάνεις και τι έχεις στο μυαλό σου και αν γίνεται και ξέρω να σου πώ ακριβώς τι να κάνεις.

Μέχρι στιγμής όσες συνδεσμολογίες σκέφτηκα κατάφερα να τις κάνω με το motfES. Είναι πολύ ευέλικτο όργανο για live και πιστεύω να σε καλύψει.

 
...Δηλαδή να πάρει έναν ήχο (π.χ πιάνο) ένα midi controller από το motif και ταυτόχρονα να παίζω το motif με έναν άλλο ήχο (π.χ σαξόφωνο?). Γιατί προς το παρόν όταν τα συνδέω με midi το κάτω παίρνει ότι έχει την ίδια στιγμή το πάνω ή το αντίστροφο. Thnx
Και αυτό γίνεται. Απλά θα είσαι στο song mode. Το voice mode και το performance mode δουλεύουν για ενα κανάλι midi γιαυτό γίνεται αυτό που λες.

Στο song mode μπορείς να ρυθμίσεις εσύ τι θα δέχονται τα 16 κανάλια. π.χ. στο track 1 βάζεις ένα πιάνο και στο track 2 βάζεις ένα βιολί. Από τη "μάνα" του το mix στο song (ή pattern) mode στο track 1 έχει receive chanel 1 και το track 2 receive chanel 2. Οπότε αν έχεις συνδέσει ενα midi controler που στέλνει στο chanel 1 με το midi controler θα ακούς το πιάνο και αν έχεις επιλέξει το track 2 στο motif από το κλαβιέ του motif θα ακούς βιολί. Αυτό είναι το πιο απλό και μπορεί να γίνει και για τα 16 tracks και το κάνουν σχεδόν όλα τα multitribal synths.

 
καλησπέρα και πάλι.. Sorry αν ρωτώ απλά πράματα που ίσως υπάρχουν στο manual αλλα λόγω έλλειψης χρόνου δεν το βρίσκω άκρως κατατοπιστικό το εγχειρίδιο.

1. Στο song mode αφού επέλεξα 3-4 διαφορετικά voices για κάθε κανάλι.. δε βρήκα πως θα τα ακούσω ολα μαζί παίζοντας κάτι επι τόπου (δλδ. όχι να τα ακούσω μαζί μετά από ηχογράφηση χωριστά για το κάθε voice και μίξη). Και φυσικά... δε κατάφερα να βρω πως θα σπλιτάρω το κλαβιέ στο song τρόπο.

2. Για να μη γίνομαι κουραστικός.. έχω για παράδειγμα το κομμάτι "Πιάνω Φωτιά" στο οποίο θέλω σε όλα τα πλήκτρα αρχικά πιανάκι με ενα υπόβαθρο κάποια strings... και στο solo θέλω να ακουστεί ΜΟΝΟ σαξόφωνο στο δεξί χέρι.. και ταυτόχρονα να συνεχίσει το πιάνο-strings στο αριστερό υπόλοιπο κλαβιέ. Και μόλις τελειώσει το solo σαξόφωνο να ξαναπάρω όλο το κλαβιέ με πιάνο-strings (χωρίς να ακουστεί εξαιτίας της αλλαγής στο σετάρισμα, απότομο κόψιμο του ήχου από το σαξόφωνο). Τι να κάνω..

3. Αν υπάρχει χρόνος από την πλευρά σου x-pap (ή όποιος άλλος καλός σαμαρείτης γνώστης), γράψε μου τι να συνδέσω (π.χ midi in motif σε midi out controller κτλ) και τι να ρυθμίσω στο motif (transmit chanells κτλ) ώστε... στο motif να παίζω κάτι και ταυτόχρονα να έχω το controller με άλλο ήχο (π.χ σαξόφωνο).. ώστε στα solo ή άλλα περάσματα απλά να άλλάζω όροφο και να μη χρειάζεται να πατάω και να μπερδεύω ούτε χέρια ούτε πόδια...

4. Αραγε αυτά που λέω στο 3 γίνονται εύκολα? και οι ρυθμίσεις αποθηκεύονται εκ τον προτέρων για διάφορα σεταρίσματα? Η από τα live θα καταλήξω καρδιακός unlive .. Thnx

 
Είναι απλά αυτά που ρωτάς και υπάρχουν στο manual εννοείται αλλά αφού ρωτάς :) ,

Επιλέγεις song mode->mixing->edit->track 1 και ανοίγει μια καρτέλα όπου στο κουμπάκι sf2 αντιστοιχεί το mode και στο sf3 το limit. Στο mode μπορεις να επιλεξεις το receive chanel για το αντίστοιχο track και στο limit μπορείς να ρυθμίσεις το εύρος πάνω στο κλαβιέ που θες να έχεις η φωνή και σε πιό εύρος δυναμικής θες να ακούγεται. Αυτό ισχύει εννοείται και για τα 16 track στο mixing του song ή pattern mode.

Για το παράδειγμά σου χωρίς τη χρήση midi controler θα έκανα το εξής:

pattern mode->mixing-> εκεί επιλέγεις στο track1-Ap:BriteGrand, track2-St:BackGround, track3-Pd:Nativity, track4-Pd:GlassChoir, track5-Rp:VeloAlto. Με το f1 ανοίγει η καρτέλα και ρυθμίζεις το vol και pan για κάθε φωνή καθώς και το ποσοστό σε effect. Αφού τελειώσεις μαυτά επιλέγεις: edit->track1->f1->sf2 και εκεί ρυθμίζεις part1,part2,part3,part4,part5 να εχουν receive chanel 1. Στη συνέχεια επιλέγεις sf3 και ρυθμίζεις την έκταση στο clavie που θα έχει η κάθε φωνή(ή part στο mixing). Ας πούμε για το παράδειγμά μας: part1,part2,part3,part4: NoteLimitH:C4 και NoteLimitL:C-2 και part5:NoteLimitH:G8 και NoteLimitL:C4.

Μετά από αυτό το σημείο ίσως χρειαστεί να πατήσεις το κουμπάκι f4(τα f, sf είναι κάτω από την οθόνη) και να ρυθμίσεις το NoteShift ώστε να βρίσκεσαι και στο φυσικό πραγματικό έυρος των οργάνων. Βάλε στο part5:NoteShift:-12 και στα part1,part2,part3:NoteShift:+12.

Καλό είναι να επιλέξεις store->yes για να μην χαθούνε όσα έκανες.

Με όλα αυτά έχεις πιάνο, strings, και 2 pads για το αριστερό μέχρι και το C4 και από το C4 και μετά sax.

Έβαλα επίτηδες 5 φωνές απλά για να δείς τη χρήση του mixing. Αν θες μέχρι 4 φωνές καλό είναι να χρησιμοποιείς perform mode γιατί δεν χρειάζεται να ρυμίσεις το receive chanel.

Για πάνω απο 4 φωνές αναγκαστικά mixing σε song η pattern mode.

(συγνώμη για το μακροσκελές post απλά προσπαθώ να τα γράψω όσο πιο αναλυτικά γίνεται)

 
Τώρα αν δεν σου φτάνει το clavie του motif και θες να χρησιμοποιήσεις midi controler απλά σύνδεσε το midi out του controler με το midi in του motif και πηγαινε: utility->f5->sf4 και επέλεξε midi in/out: midi

Στη συνέχεια πάτα store.

Μετά πήγαινε pattern mode->mixing->edit->track select->track1 ρυθμισε τη φωνή και μην ξεχάσεις να έχει receive chanel1 και στη συνέχεια πάτα store.

Ρύθμισε το midi controler να έχει transmit chanel 1.

Στη συνέχεια επέλεξε το κουμπάκι track2 στο motif.

Με το setup αυτό ότι παίζεις το midi controler θα είναι η φωνή που θα βρίσκεται στο track1 και οτι παίζεις στο κλαβιέ του motif θα είναι η φωνή που βρίσκεται στο track2.

Από οτι κατάλαβες μπορείς να κάνεις μέχρι 16 split ή layers και να τα χειρίζεσαι από όποιο κλαβιέ έχει midi ή και από το ίδιο κλαβιέ του motif ταυτόχρονα.

 
Ευχαριστώ και πάλι για τον χρόνο σου, τις γνώσεις σου και τις αναλυτικές οδηγίες... μόλις γύρισα σπίτι οπότε δεν έχω προλάβει να τα κοιτάξω στην πράξη αυτά που έγραψες αλλά είμαι σίγουρος πως θα λειτουργήσουν... αν προκύψει καμιά απορία (ελπίζω όχι... για να μη κουράζω)... θα ξαναενοχλήσω.

Όταν μπορέσεις θα ήθελα κάτι ακόμα... μου ζήτησαν σε ορισμένα κομμάτια για να ξεκουράζω τον ντράμερ να βάλω κάτι σαν τα arpeggio που έχει ήδη το motif.. αλλά θέλουν να φτιάξω κάτι δικό μου (πιο λιτό- πιο λίγα χτυπήματα γιατί θα είναι unplugged χρόνος). Ουσιαστικά θέλω αν υπάρχει τρόπος να δημιουργήσω ένα δικό μου ρυθμικό μοτίβο με κρουστά (1-2 μέτρα) το οποίο θα επαναλαμβάνει το όργανο και θα ενεργοποιήται με το αριστερό χέρι όπως στα ήδη υπάρχοντα (φαντάζομαι θα λειτουργεί και τότε το on/off Hold). Είμαι σπαστικός γιατί σίγουρα υπάρχουν στο manual αλλά τό πιο σχετικό με το παραπάνω που κατάφερα να εντοπίσω στο manual ήταν η δημιουργία δικού μου drum Kit το οποίο και βεβαίως δεν έχει σχέση με το ζητούμενο.. (αν είναι πολλά να εξηγήσεις πες σελίδες από το manual.. εχω το επίσημο αγγλικό και το download-ισμένο ελληνικό)

Thnx και πάλι.

 
Μπαίνεις στο pattern mode (χρησιμοποιώ το pattern αντι για το song γιατί επιλέγεις από την αρχή τα μέτρα και είναι πιο εύκολο να κάνεις μουσικά μέρη και φράσεις) βάζεις τη φωνή που θέλεις στο track1 και ρυθμίζεις στο mixing οτι παραμέτρους χρειάζεσαι. Επιλέγεις πόσα μέτρα θες να είναι η φράση που θα φτιάξεις (το tempo, σε τι μέτρο.. αυτά ρυθμίζονται στην αρχική καρτέλα που ανοίγει το pattern) και κάνεις record.

Στη συνέχεια επιλέγεις job->f5 όπου ανοίγει η καρτέλα track και με τα βελάκια πάς στο 06:Put Track To Arp

Εκεί σου βγάζει επιλογές για το όνομα του Arp, πως θες να αναπαράγεται κ.τ.λ. (λεπτομέρειες γιαυτά θα βρείς στο manual σε ότι έχει σχέση με το arpegiator δεν θυμάμαι να σου πω σελίδα γιατί έχω κάτι μήνες να δώ το manual και δεν ξέρω που το έχω :( )

Στη συνέχεια όταν θα φτιάξεις ενα performance ή ενα mix (σε pattern η song) και θα θες να χρησιμοποιήσεις το arp που έφτιαξες οταν θα κάνεις edit στη φωνή ή στο drumkit θα επιλέξεις arp bank usr και θα βρείς το όνομα από το arp που αποθήκευσες.

Αν θες για να είναι πιο ρεαλιστικό το μετρο με τα drum που θα κάνεις και επειδή έγραψες πως σου κάνουν τα preset αλλά τα θες πιο λιτά, μπορείς να μπείς σε pattern mode να επιλέξεις F4 (patch) και να βάλεις σε κάποιο track μια drum phrase από τις preset που έχει το motif. Επέλεξε Dr1:064 ας πούμε (είναι 1 μέτρο σε 4/4 NewR&B) αυτό θα ενεργοποιείται με το που θα πατάς play και θα επαναλαμβάνεται μέχρι να πατήσεις stop.

Το καλό είναι πως μπορείς να κάνεις copy αυτη την preset phrase σε μια user phrase (αυτό γίνεται με pattern->job->f4->01 ) και μετά να πας pattern->edit και να σβήσεις όποια σημεία δεν θες ή να τα αλλάξεις νότα-νότα. Στα άλλα track μπορείς να κάνεις συνδιασμούς όπως σου είπα στα προηγούμενα post και θα έχεις τη drum loop που έφτιαξες να επαναλαμβάνεται με το play και ότι άλλες φωνές θες στο κλαβιέ του motif σε layer ή split. Το καλό με αυτό είναι οτι σου μένει ελέυθερος ο arpegiator να τον βάλεις σε μια άλλη φωνή και έχεις και μια drum loop που είναι πιο καλά φτιαγμένη αφου είναι παραλαγή μιας preset.

(δεν τα γράφω μόνο για να σε βοηθήσω αλλά για να βλέπουν και οι korg-άκηδες τι χάνουν που δεν έχουν motifES :) anyway αφου έτυχε να έχω χρόνο είπα να προσπαθήσω να σε βοηθήσω.. σίγουρα κάποιος θα το κάνει και για μένα στο forum όταν χρειαστώ και πιο σίγουρα είδη κάποιος άλλος τό έχει κάνει ήδη. Αυτός δεν είναι και ο ρόλος του forum εξάλου; :wink: )

 
Όλα καλά με τα όσα δοκίμασα με το mixing κτλ.. Πλέον το ζήτημα των καταλήξεων των φωνών τακτοποιήθηκε. Σχετικά με την δημιουργία του pattern-ρυθμού θα τη κοιτάξω το συντομότερο δυνατόν, αλλά νομίζω πως και πάλι όσα μου έγραψες θα λειτουργήσουν χωρίς απορίες.

Αν διαβάσεις το παρακάτω... μη σκεφτείς το.. ''βρήκαμε παπά να θάψουμε πέντε-έξι''

Λοιπόν.. Ένα άμεσο και τελευταίο που ψάχνω(ειλικρινά- αν χρειαστώ τίποτα άλλο πρώτα θα αλλάξω username και μετά θα ρωτήσω).. είναι η υλοποίηση του εξής : σε ένα solo που μου δόθηκε το τελείωμά του είναι μια ταχύτατη χρωματική κατιούσα (φαντάζομαι κατάλαβες.. αλλά αν τυχαίνει και είσαι της πρακτικής σχολής εννοώ να κατεβαίνεις ημιτόνιο-ημιτόνιο μια κλίμακα για δύο οκτάβες περίπου στη προκειμένη περίπτωση). Υπάρχει τρόπος (ενόσω δουλεύω τον pattern ή song τρόπο που με εξυπηρετούν τελικά) να είναι κάπου ηχογραφημένο, ή περασμένο σε κανένα πλήκτρο όλη η φράση που θέλω να ακουστεί και στο τελείωμα του solo απλά να πατήσω κανά κουμπί και να περιμένω τα χειροκροτήματα? Αν όχι.. έχεις καμια ιδέα για κανά σχετικό εφφε που να έχει το όργανο?

Και κλείνοντας... ΘΗΚΕΣ.. Θήκες μεταφοράς μαλακιές για λιγότερο βάρος αλλά κάπως ενισχυμένες που υπάρχουν? Ξέρω ότι έχουν τα γνωστά καταστήματα αλλά λόγω έλειψης χρόνου δεν έχω παέι να τις δώ από κοντά.. Κάποιος που να ξέρει κάτι για καλές θήκες Motif υπάρχει?

 
Αν χρειαστείς τίποτε άλλο μην αλλάζεις user name.. πάρε με τηλέφωνο :D

Μπορείς να βάλεις σε ένα άλλο section στο pattern που θα βρίσκεσαι (αυτό είναι το έξτρα που κάνεις στο pattern σε σχέση με song mode) ένα ή δυο μέτρα όπου θα είναι γραμμένη από πριν η φράση που θές (η χρωματική κατιούσα στην προκειμένη περίπτωση) να έχεις σε όλα τα άλλα κανάλια όμως τις ίδιες φράσεις με το προηγούμενο section.

π.χ. στο A εχεις 4 μέτρα κάποια drum loop που επαναλαμβάνεται και κάποια strings και παίζεις εσύ live σε 1-2 άλλα track. Στο section B βάζεις την ίδια drum loop και τα strings αλλα σε ένα κανάλι προσθέτεις τη χρωματική. Μόλις πατήσεις το B κουμπακι θα πάιξει το B section. Αυτός ο τρόπος είναι αν δουλεύεις μέσα σε μια pattern.

¶λλος τρόπος ανεξέρτητος του pattern και ο πιό σωστός είναι να φτιάξεις ένα arp με τη χρωματική και να βάλεις να ενεργοποιείται όταν χτυπάς πολύ δυνατά το πλήκτρο. Πιστεύω είναι πολύ καλύτερο αυτο θα έχεις την χρωματική να ενεργοποιείτε σε κάθε πλήκτρο και θα μπορείς να την κόβεις αρκεί να σηκώνεις το δάχτυλο. Και θα το αποθηκεύσεις στη φωνή που θα χρησημοποιείς για το solo και θα φτιάξεις μια user voice. Όπως στη voice PRE4:003(A03) Gt:Santur αν δεν το δοκίμασες χτύπα δυνατά μια νότα και θα καταλάβεις τι εννοώ. (πρόσεξε το ARPEGGIO να είναι ON).

 
Thnx και πάλι για τις οδηγίες x-pap... και για την κατανόηση που ρωτώ χωρίς να έχω διαβάσει καλά το manual.. είναι λίγο σπαστικό και το ξέρω.

Σχετικά με μαλακές θήκες μεταφοράς έχει εντοπίσει κανείς τίποτα καλό? Και για Korg ή Roland να έχει τσεκάρει κάποιος ας το γράψει αν θέλει, γιατί είναι πιθανόν το ίδιο μαγαζί να βολέψει και τα yamaha. Δε ξέρω κιόλας αν κάποια synths έχουν ούτος ή άλλος, παρόμοιες διαστάσεις. Anyway... Οποιος έχει βολευτεί με την θήκη του ας μας πεί τον τρόπο αν μπορεί..

 
Εγώ λέω να πάρεις την original.Δεν θα βρείς καλύτερη και φτηνότερη. Με 150€ είναι στπίτι σου : http://www.thomann.de/gr/yamaha_motif_es_7_bag.htm

Οι proel δεν κάνουν πάντως.

Αφού με βρήκες σε περίοδο ανάρωσης και εφόσον ξέρω πόσο χρόνο θες για να κάνεις αυτά που γράφει το manual του motifES πράξη είπα να σου πώ όσα πιο πολλά γίνεται να προλάβεις να κάνεις και live (ή ηχογράφηση ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλη χρήση έχεις κατά νού..) :D .

Αν ανέβεις σε κανένα πάλκο πάντως για performance, ενημέρωσέ μας να ρθούμε να σε δούμε. :)

 
1. Ποιος με motif μπορεί να μου πεί πως κανω αυτά τα αναθεματισμένα Layers που το manual τα λέει αλλά εμένα δε μου κάθονται?ES έχω.

2. Γιατί όταν τρέξεις ένα midi αρχείο σε όλα τα άλλα synth τρέχουν πιο συμβατά και στο δικό μας υπάρχει μια ανακατωσούρα? Στο κανάλι των drums ας πούμε βάζει πιάνο συνήθως και γενικά ενώ στο PC είναι όλα δηλωμένα κανονικά, στο synth μπερδεύονται?Δοκίμασα και άλλα format του midi αρχείου, από το "save as" του sequencer program που έδινε σε cdακι μαζί με το όργανο η Yamaha, μήπως και βοηθούσε αλλά και πάλι τα ίδια.

3. Ήχοι από άλλο yamaha περνιούνται?πχ έχω γνωστό με Τyros. μπορώ να σώσω σε usb ήχους και να τους φορτώσω στο δικό μου? Θα έχει διαφορά και αν ναί για εξηγήστε πως λειτουργεί το θέμα. Ρυθμούς?

 
1. a. Σε perfomance mode. Έώς 4 φωνές. Δεν μπορεί να μην το καταφέρεις αν διαβάσεις το manual.

b. Σε mix στο song ή pattern mode εώς 16 φωνές.

(πήγαινε σε μια performance και βάλε 2-3 φωνές. θα είναι σε layer. Αν ρυθμίσεις την έκταση στο clavie κάνεις και split. Αν δεν το καταφέρεις εδώ είμαστε πάλι.)

2. Μεγάλο θέμα. Ίσως προλάβω άλλη μέρα. sorry.

3. Γενικά ήχους δεν περνάς από πουθενά αν δεν σαμπλαρεις. Οι φωνές έχουν να κάνουν με τα effect του καθε synth και το πως αναπαράγει τον ήχο. Ακόμα και ίδια samples να έχεις δεν θα ακουστούν το ίδιο σε διαφορετικές sound engines. Ρυθμούς έχουμε μόνο σε arranger προς το παρόν. Τα synth δεν έχουν. Είναι θέμα που έχει ξανασυζητηθεί στο forum για τη διαφορά synth και arranger.

 
Thanks φιλε Pap και καλώς σε ξαναβρήκα. Για τα Layers πραγματικά το έχω κοιτάξει το manual αλλά θα το ξαναδώ και πάλι μόλις βρω χρόνο. Μπορεί και κάτι να μην πρόσεξα.

 
Layers: Σε PATTERN MODE , στο MIX.

Με το που ανοίγεις σου βγάζει 16 κανάλια με το Πιάνο Full Grand.

Πήγαινε στο Track 2 και βάλε voice num:17 (017[Ap:80s Layer])

Πήγαινε στο Track 3 και βάλε voice num:37 (037[Kb:Sweetness])

Πάτα [EDIT] και επέλεξε Track 1 (από τα κουμπιά δεξιά που επιλέγεις Track).

Πάτα [sF2] και μπαίνεις στην καρτέλα MODE για της 4 πρώτες φωνές του MIX.

Εκεί θα δείς το ReceiveCh. Αν βάλεις και στα Part01 , Part 02, Part03 ReceiveCh=1 τότε σημαίνει πως όταν επιλέγεις Track 1 και παίζεις στα πλήκτρα του motifes θα ακούγονται και οι 3 φωνές.

Οπότε κάναμε ενα Layer με 3 φωνές. Με τον ίδιο τρόπο μπορείς να βάλεις εως και 16 αρκεί να λαμβάνουν όλες από το ίδιο κανάλι. (16 δεν θα βάλεις ποτέ..κάποια στιγμή τελειώνει και η πολυφωνία, αλλά λέμε τώρα.)

Εκεί με το [sF3] μπαίνεις στην καρτέλα LIMIT.

Στην καρτέλα αυτή μπορείς να ρυθμίσεις την έκταση που θα έχει κάθε φωνή (PART του MIX) στο κλαβιέ. Με τα NoteLimitH και NoteLimitL επιλέγεις την χαμηλότερη και την ψηλότερη νότα (συχνοτικά) αντίστοιχα στην οποία θα ανταποκρίνεται το PART καθώς παίζεις.

Με τα VelLimitH και VelLimitL ρυθμίζεις από ποιό σημείο έντασης θες να ανταποκρίνεται η φωνή. Για παράδειγμα για να κάνεις κάτι όπως η PERFORMANCE USER:003(A03)-Co:Dynasty πού όταν παίζεις με μεγαλύτερη ένταση τα πλήκτρα ακούς τύμπανα και καμπάνες αριστερά στο κλαβιέ, ενώ όταν παίζεις μαλακά ακούς μόνο τα strings και τα πνευστά.

Μόλις φτιάξεις αυτά και τα καταφέρεις θα πούμε και για τα effect.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top