Μικρόφωνο καθαρά για φωνή .

ntonto1

Νέο μέλος
Μηνύματα
47
Πόντοι
6
Γειά σας  για άλλη μία φορά φίλοι του noiz. Θέλω απόψεις μικρόφωνου για φωνή .

Έχω διαβάσει αρκετά θέματα και έχω δει προτάσεις όπως το rode nt1a , rode nt2a , at4040 , tlm 102 , tlm 103 κτλ .  Το θέμα είναι ότι έχω αξιοπρεπή μικρόφωνα και προενίσχυση αλλά δεν έχω εμπειρία από μικρόφωνα (είναι τα πρώτα μου χωρίς μέτρο σύγκρισης ) . Έχω τα akg c451b (για όργανα αλλά και για φωνή που το δοκίμασα δεν ήταν κακό) το oktava mk319 που διαβάζω παντού καλά σχόλια και είναι αρκετά καλό αλλά όχι με αρκετό όγκο όπως το τρίτο μου μικρόφωνο το shure ksm27 που το χρησιμοποιώ all around αν και νομίζω ότι στις φωνές τονίζει τα ψιλομεσαία . Προενίσχυση έχω την spl goldmike 9844 και κάρτα ήχου την mackie onyx blackbird . Θέλω λοιπόν προτάσεις για μικρόφωνα φωνής τα οποία θα είναι αρκετα ανώτερα από τα μικρόφωνα που έχω είδη . Ο χώρος που ηχογραφώ είναι ένα vocal booth μικρού μεγέθους με ηχοαποροφητικά και πλήρεις ησυχία .Το bunget είναι γύρω στα 500-600 ευρώ με την προοπτική ότι δεν έχω πρόβλημα και για μεταχειρισμένα πιστεύω ότι μπορείτε να κάνετε προτάσεις για mic μέχρι και 1000 ευρώ.  Ευχαριστώ και περιμένω προτάσεις .

 
Αλλαγή μικροφώνου για φωνή..... μάλλον αυτός έπρεπε να είναι ο τίτλος....

 
Γεια χαρά. Τι μουσική παίζεις; Έχεις δείγμα της φωνής σου;

 
Φίλε haryy σε ευχαριστώ για την απάντηση σου ... Βασικά ούτε τραγουδάω .... ούτε παίζω κάποιο όργανο . Γράφω στοίχο και προσπαθώ να ασχοληθώ με την ηχοληψία . Κυρίως φτιάχνουμε ας το πούμε ....ελαφρολαικό  . Με ενδιαφέρει και το ψάχνω πολύ αλλά δεν επειδή είμαι από Ηράκλειο Κρήτης είναι πολύ περιορισμένα τα πράγματα εδώ .... Αυτό φυσικά αφορά και τα μαγαζιά που θα μπορούσαν να σε κατατοπίσουν η να δεις τα προιόντα τους... οπότε όπως είπα στο πρώτο post δεν έχω μέτρο σύγκρισις για τα μικρόφωνα μου.... Ψάχνω κάτι που να ενδεικνύεται για φωνή και να είναι αρκετά ανώτερο του shure ksm 27 που θεωρώ το ¨καλό μου " μικρόφωνο.....

 
Από τα κριτήρια που θέτεις (τους χαρακτηρισμούς των μικροφώνων σου, το είδος της μουσικής που θέλεις, κυρίως, να γράφεις, και από την κάρτα ήχου σου) θα σου πρότεινα το Neumann tlm-102. Θα σου δώσει όγκο χωρίς παρουσία ιδιαίτερη στα ψηλομεσαία (και άρα με μειωμένη πιθανότητα sibilance) και γενικά καθαρότητα στη φωνή, πράγμα που απαιτείται στο είδος. Αν μπορέσεις να ανέβεις στα 1200-1300, θα σου πρότεινα το Telefunken Copperhead rft cu-29 το οποίο είναι καταπληκτικά ουδέτερο, φυσικό και ζεστό.

 
+απειρα για το telefunken,το εχει φιλος-συναδελφος και εχουμε ενθουσιαστει με το μικροφωνο

Πραγματικα πολυ καλυτερο απ οτι ελπιζαμε και περιμεναμε

 
Ευχαριστω και πάλι για τις απαντήσεις... η αλήθεια είναι οτι το telefunken δεν το ήξερα αλλα με ενα search που έκανα δείχνει να είναι πολυ κοντά σε αυτό που ψάχνω.... η τιμη του για τώρα είναι απαγορευτική αλλά ίσως αν το βρω μεταχειρισμένο να το τσιμπήσω...αλλιώς με λιγη υπομονή να το πάρω καινούργιο....Με το spl goldmike 9844 θα οδηγηθεί σωστά λέτε?? αν υπάρχει βέβαια και κάποια αλλη πρόταση ευπρόσδεκτη....

 
Για τους Spl δεν έχω γνώμη (γνωρίζει πολύ καλά για SPL ο npap που μπορείς να ρωτήσεις προσωπικά) αλλά αν είναι ουδέτερος προενισχυτής τότε μπορείς να τον ταιριάξεις μια χαρά. Ο προενισχυτής και ο AD converter της Mackie πάντως που τον γνωρίζω καλά μιας και είχα την Blackjack παλιότερα (ίδια με την δική σου σου ηχητικά) θα ταίριαζε μια χαρά με τις προτάσεις μου.

 
O npap μου είχε προτείνει τον SPL και μετά και από λίγο ψάξιμο τον άκουσα και τον αγόρασα . Σίγουρα θά έχει άποψη για τον συγκεκριμένο και κάποια μικρόφωνα . Θα του στείλω το θέμα και ελπίζω να απαντήσει . Όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ haryy για τις απαντήσεις σου .Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον μικρόφωνο και λίγο που άκουσα στο you tube πολύ ζεστό.

Βέβαια στα 1450 ευρώ που κάνει http://www.dv247.com/microphones/telefunken-cu-29-copperhead-condenser-microphone--87214

δέν ξέρω αν μπορούσα να έχω και άλλες επιλογές εφόσον τα χρήματα αυτά δεν είναι και λίγα  .

 
Δεν είναι λίγα αλλά ούτε και πολλά για την ποιότητά του. To tlm 102 το έχεις ακουσει;

 
Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα στο site του thomann και άκουγα τα δείγματα φωνής που έχουν είχα ξεχωρίσει το at4040 , το tlm 102 καi το rode ntk που είχα διαβάσει καλά λόγια στο noiz (αν δεν κάνω λάθος απο τον npap) και είχα μπει επίτηδες για να το ακούσω μου άρεσε αρκετά .Έψαχνα για μικρόφωνο μέχρι 600 ευρώ όπως και τώρα άλλωστε αλλά μην ξεχνάμε ότι σε αυτά τα λεφτά και λίγο περισσότερα υπάρχουν και υπέροχα μεταχειρισμένα .

 
Ναι απλώς δεν ξέρεις τι να περιμένεις από ένα μεταχειρισμένο μικρόφωνο. Όταν πάω στούντιο σε λίγο ίσως βρω χρόνο να σου ανεβάσω δείγμα από at4040 και tlm-102 να το έχεις υπόψιν σου. Καλή συνέχεια.

 
Να προσθέσω μόνο ότι δεν ξέρω πόση διαφορά γίνεται να έχουν το at4040 και το tlm από το ksm27 .Γιατί αν είναι ένα κλικ απλά πάνω δεν νομίζω να αξίζει να δώσω 500-600 ευρώ νομίζω. Αυτή είναι και η απορία μου εξαρχής  Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου . Καλό μεσημέρι .

 
Αυτό μπορείς να το λύσεις αν φέρεις το μικρόφωνο μια βόλτα από το στούντιο και τεστάρεις και τα 3. ;)

Σου στέλνω δείγμα να ακούσεις την διαφορά μεταξύ των 2 τουλάχιστον. Προενισχυτή έβαλα ένα ίδιο με τον δικό σου , mackie onyx , από την 400f που έχω, όμως έχει πιο smooth ήχο από την κάρτα σου παρόλο που έχουν θεωρητικά τον ίδιο προενισχυτή. Αλλά είναι ότι πιο κοντινό στο setup σου.

mics.zip

 

Attachments

  • mics.zip
    mics.zip
    3.1 MB · Εμφανίσεις: 51
Σε υπερ ευχαριστώ . Θα τα κατεβάσω και θα τα ακούσω σε λίγο . Μακάρι να βοηθούσε έτσι ο ένας τον άλλον ΄και να έδειχνε τέτοιο ενδιαφέρον και μιλάω γενικά και όχι μόνο για το noiz θα είχαμε έναν καλύτερο κόσμο . Για να φέρω το mic από Ηράκλειο εκεί για τέστ λίγο δύσκολο :P  :P  :P !!!!! Αν ισχύει η πρόταση σε κανα δυο μήνες που θα ανέβω μια βόλτα όμως..... δεν θα έλεγα όχι....  ;D  ;D

 
Λοιπόν  με το πρώτο άκουσμα δεν άκουσα και μεγάλες διαφορές . Και τα δύο είναι αρκετά ωραία . Όταν τα πέρασα όμως σε δύο κανάλια στο cubase και τα έβαζα solo στο αυτί μου έφτασε το tlm πιο "ισορροπημένο" . Ζεστό και πιο ογκώδης  .Το at4040 τόνιζε νομίζω λίγο περισσότερο τα μεσαία από το tlm  . Νομίζω ότι όταν φτάνεις στο σημείο αυτό να διαλέξεις ανάμεσα σε αυτά τα δύο δεν κολλάς στα 180 ευρώ που έχουν διαφορά παίρνεις το tlm αυτή είναι δική μου άποψη και το γράφω απλά για κάποιους που θα ενδιαφερθούν στο μέλλον και διαβάσουν αυτό το θέμα . Εγώ συνεχίζω την αναζήτηση μου και όσο μπορώ να μεγαλώνω το budget μου θα το ψάχνω ακόμη περισσότερο ....... Όσες προ τάσης εννοούνται ευπρόσδεκτες ...

 
χαιρετώ την ομήγυρη... :)

βλέπω πάλι στο "προαιώνιο" θέμα της αναζήτησης της "πηγής" γυρνάει η κουβέντα...

καταλαβαίνω την "αγωνία" του φίλου μας αλλά θα προσπαθήσω άλλη μια φορά να αποστασιοποιηθώ, επαναλαμβάνοντας ότι εδώ δεν έχουμε τις "αξιωματικές παραδοχές αντικειμενικότητας" που μας επιτρέπουν τα φυσικά references, όπως στα μόνιτορ ηχεία ...

μιλάμε για την απόλυτη υποκειμενικότητα ενός "ήχου" που θα καλέσουμε να μας δώσει σε πρώτο χρόνο ένα mic σε συνδυασμό με έναν preamp... δηλαδή ουσιαστικά για την "πρώτη ύλη" ενός προσωπικού οράματος (που ήδη δύσκολα μπορούμε καν να πλησιάσουμε με σαφήνεια σε μια λεκτική περιγραφή... ουδέτερος, χρωματισμένος, ογκώδης, ζεστός, στρογγυλός κλπ και μάλιστα με την ιδιαίτερη σχέση-άποψη που έχει ο καθένας μας σχηματίσει για την κάθε μία από αυτές τις έννοιες)...

υπό αυτό το πρίσμα πως να προτείνεις κάτι υπεύθυνα... μπορείς? μάλλον όχι... μπορείς όμως πάντα να συζητάς 'δημιουργικά" (όπως σοφά κάνετε ήδη)...

"κακά" μηχανήματα σε μια κατηγορία τιμής, σπάνια πια θα βρεθούν... θα υπάρχουν όμως πάντα κάποια που θα ξεχωρίζουν για κάτι θετκά σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους... πχ ο SPL του φίλου μας έχει αυτό το hi end "άρωμα" που θυμίζει πολύ ακριβότερες του υλοποιήσεις (και που οι περισσότερες διαθέτουν αυτό που θα λέγαμε "χαρακτήρα")...

τα mics τώρα που έχουν αναφερθεί όλα (με προεξέχων το telefunken) έχουν ανάλογα χαρακτηριστικά (παρεμπιπτόντως όλα θα ταίριαζαν με τον ραφινάτο και ζεστό αλλά ταυτόχρονα "καθαρό" λόγω του υβριδικού του σχεδιασμού, SPL)... ωραία λοιπόν και?

ο haryy πολύ εύστοχα ρώτησε για την χρήση που προορίζεται το σετ... σε ένα studio έχουμε "ιδανικά" αρκετούς mic και pre ώστε να υπάρχει ευελιξία και ποικιλία ηχοχρωμάτων ανά περίπτωση και επιθυμία... στου σπιτ' όμως?

εκεί χρειαζόμαστε (μάλλον μπορούμε να έχουμε) συνήθως ένα "καλό" (και δυστυχώς ακριβό) ζεύγος mic - pre ταγμένο αναγκαστικά σε all around ρόλο...

ποιο θα είναι αυτό? απλά αυτό που θα επιλέξει τελικά μόνος του ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα με τα γούστα του... οι συμβουλές των πιο έμπειρων θα είναι χρήσιμες κατ αρχήν στο να του υποδείξουν τα μοντέλα που αξίζουν προσοχής από το πλήθος και κατά δεύτερον στο να τον προφυλάξουν από κάποιες παγίδες...

πχ να του υποδείξουν ότι ο τελικός ήχος είναι "συνισταμένη" πολλών συνιστωσών (ναι και δω θέμα ;D)... το αρχικό σήμα που θα συλληφθεί από το mic και θα προ ενισχυθεί από τον pre, θα περάσει από την "Σκύλα και την Χάρυβδη" διάφορων εφέ και επεξεργαστών (και μάλιστα παρέα με άλλα αλληλοεξαρτώμενο και διαφοροποιούμενο) πριν καταλήξει στο τελικό master...

χρειάζεται λίγο προσοχή λοιπόν και φίλτρο στο κριτήριο πράγμα που δυσκολεύει την τελική επιλογή... πχ από τα δείγματα με την φωνή του haryy (δική σου ήταν?) εγώ θα διάλεγα το 4040 γιατί επί το πλείστον θα "καθόταν" καλύτερα ως σημείο εκκίνησης σε ένα mix (φυσικά σε μια άλλη φωνή ειδικά γυναικεία μπορεί αν επέλεγα το TLM)...

επίσης εδώ: http://www.noiz.gr/index.php?topic=203273.10 είχα ανεβάσει ένα μικρό δείγμα από μια πολύ παλιά μου ηχογράφηση με NTK και κατά σύμπτωση σε SPL... μετά από καιρό μου έστειλε mail ένας φίλος που μόνο που δεν με έβριζε γιατί με τον ίδιο συνδυασμό σε παρόμοιο κομμάτι δεν έβγαζε τον ίδιο ήχο...  ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν... η φωνή, το στήσιμο του mic, ο χώρος, η επεξεργασία και τέλος η εμπειρία του χειριστή είναι σοβαροί παράγοντες που καθορίζουν το τελικό αποτέλεσμα...

συμπέρασμα... ξέρω πολύ θεωρητική η προσέγγισή μου και από τηγανίτα τίποτα, αλλά μη βιαστείς για την επιλογή σου... εξάντλησε πρώτα τις δυνατότητες αυτών που έχεις και παράλληλα μελέτα τεχνικές και άκου όπως και όπου ότι μπορείς... μην βιαστείς και καλή τύχη... 8)

ΥΓ το ΝΤΚ δεν ενδεικνύεται ως all around λύση...

 
Ευχαριστώ και τον npap για τις συμβουλές του και την καθοδήγηση του που νομίζω ότι είναι από τις πιο σωστές που θα μπορούσα να πάρω . Εμένα πάντως συνεχίζει να μου αρέσει το tlm καλύτερα αλλά ο 'παλιός' (npap παλιός δεν εννοώ γέρος μην το πάρεις κατάκαρδα :P ) με την εμπειρία του λέει ότι η συγκεκριμένη ηχογράφηση του at4040 θα καθόταν καλύτερα η πιο εύκολα σε μια μίξη αν κατάλαβα καλά . Άρα αν δεν κάνω λάθος δεν είναι μόνο το τι μας αρέσει αλλά να έχουμε και την κρίση γιατί μας αρέσει . Όσο για την ηχογράφηση του npap με το ntk νομίζω ότι θα την χαρακτήριζα " φωτεινή "¨και ζεστή . Δεν ξέρω πως αλλιώς μπορώ να το χαρακτηρίσω αυτό που ακούω  ούτως η άλλως  . Αυτό που μάλλον θα κάνω ...και πρέπει μάλλον να το κάνω (εκτός από  διάβασμα και πειραματισμούς βέβαια ) είναι υπομονή για μεγαλύτερο budget και περιμένοντας ίσως κάποια ευκαιρία από τις αγγελίες του noiz για αυτά τα μηχανήματα που είπε και ο npap που κάποιες φορές ξεχωρίζουν με το άρωμα η χαρακτήρα τους ας το πούμε έτσι αλλιώς μάλλον θα πάω στο telefunken σε λίγους μήνες .

npap είπε:
ΥΓ το ΝΤΚ δεν ενδεικνύεται ως all around λύση...
Αν κατέληγα εκεί θα το πλαισίωνα με το akg c451b και με το ksm27 που έχω και  νομίζω ότι για έγχορδα που γράφω κυρίως είναι μια χαρά . Σας ευχαριστώ και πάλι για τις απαντήσεις σας ....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπέρα και πάλι .... για να μην ανοίγω νέο θέμα ήθελα να κάνω μία ερώτηση ακόμη . Ο spl έχει vu meter σε rms το οποίο κοκκινίζει συνέχεια ενώ στην κάρτα ήχου το σήμα φτάνει περίπου στα -15 db ενώ είναι ρυθμισμένη στο unity gain  . Τι πρέπει  να κάνω σε αυτή την περίπτωση για να ενισχυθεί το σήμα μου ???

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top