Μετατροπη κλασσικης σε ηλεκτροκλασσική

jacob26

Νέο μέλος
Μηνύματα
265
Πόντοι
18
Γεια χαρα παιδια καλη χρονια με υγεια σε ολους !

Λογω του οτι δεν υπαρχουν λεφτα για αγορα ηλεκτροκλασσικης και επειδη θελω αποκλειστικα να παρω αυτη http://www.thomann.de/gr/godin_grand_concert_sa_akustikgitarre.htm

Σκεφτηκα να μετατρεψω μια αλλη κλασσικη που εχω .

Εχει καποιος να μου προτεινει καποιο καλο συστημα η μαγνητη για να βαλω ? Θα προτιμουσα να μην τρυπουσα η οτιδηποτε αλλο την κιθαρα εαν αυτο γινεται . Επισης ενας φιλος μου πουλαει σχεδον τζαμπα αυτο http://barcusberry.com/product.cfm?ProductID=16

ξερεται λεει τιποτα μπορω να το συνδυασω με κατι αλλο για να βγει καλος ηχος ? Γενικα τη θελω για live κατα κυριο λογο και θα παιζει κατευθειαν στη κονσολα . Αναμεσα θα μπουν μαλλον ενα πεταλι reverb και ενα delay .To παιξιμο κατα κυριο λογο θα ειναι με δακτυλα !

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
καλησπερα και χρονια πολλα....

κατα την γνωμη μου ΟΤΙ και να κανεις τον ηχο της κιθαρας σου οπως βγαινει με μικροφωνο δεν προκειτε να τον βγαλεις (εκτως και αν πας σε κατι πολυ ακριβο οπως αυτο που ποσταρες)

θα σου προτεινα εφοσον θελεις να περνανε πεταλακια στην αλυσιδα σου να κανεις το εξης:

κιθαρα>μικροφωνο>πεταλακια>κονσολα

το εχω δοκιμασει σε 400τμ αμφιθεατρο και ακουγοταν ανελπιστα καλα για την φτηνιαρικη κλασσικη του σχολειου

ομως αν στο συνολο οταν θα παιζεις υπαρχουν τυμπανα κ.τ.λ. τοτε ΔΕΝ ειναι η καλυτερη λυση

επισης μπορεις να κοιταξεις και την εναλακτηκη του contact microphone

αυτα απο "μικροφωνα"

λυπαμαι αλλα δεν εχω δουλεψει το συγκεκριμενο piezo του barcus berry και δεν μπορω να εκφερω αποψη ::) ::)

 
Για live σε μικρα μπαρακια προς το παρον τη θελω . Φοβαμαι οτι μια λυση με μικροφωνο ειμαι πιο "ριψοκινδυνη ¨ απο τη line φαση . Το λεω αυτο γιατι οταν παιζω κλασσικη ( παιζοντας κλασσικο ρεπερτοριο ) και χρειαζεται να παιξω με μικροφωνο οι ηχοληπτες σχεδον παντα διαλυουν τον ηχο και τη εκφραση . Αnyway απο μικροφωνα τι προτεινεις . Ηδη εχω ενα Rode Μ3 για να γραφω στο σπιτι !

 
Μπορω να χρησιμοιποιησω το barcus beey μαγνητακι μαζι με ενα απο αυτα

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/L.R.Baggs-Para-Acoustic-DI-Preamp/-EQ/-DI-Box/art-GIT0015858-000

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Takamine-DI-Plus-Acoustic-Direct-Inject-Pedal/art-GIT0019645-000

http://www.musicstore.de/en_EN/GRD/Fishman-Pro-EQ-Platinium-5Bd-Outboard-Preamp-for-acoustic-Instrument/art-GIT0001723-000

σε συνδυασμο με τα πεταλακια delay και reverb και να εχω καλο αποτελεσμα αναλογο ηλεκτροκλασσικης ? Εχει κανεις καμια εμπειρια με καποιο απο αυτα ? Αθηνα που μπορω να τα βρω ?

 
τι μουσικη θελεις να παιξεις και σε τι εντασεις? μαζι με αλλα οργανα, φωνη, η μονο κιθαρα? νομιζεις οτι θα χρειαστεις διαφορετικες εντασεις για την κιθαρα κατα τη διαρκεια του λαιβ (πχ παιξιμο με δαχτυλα, μετα πενα, μετα καποιο σολο), η σου φτανει μια για ολα?

γενικα απο αποψη ''ηχου και εκφρασης'' τα πραγματα ειναι πιο ευκολα οταν δουλευεις με μικροφωνο και κανονικη κλασσικη κιθαρα (ειδικα αν εχεις απαιτησεις ρεπερτοριου κλασσικης κιθαρας). εκτος κι αν οι ηχοληπτες ειναι πολυ χαλια η αν προσπαθουν να παιξεις σε εντασεις που ειναι υπερβολικες (για κλασσικη κιθαρα σε μπαρακι). τα πιεζοηλεκτρικα συστηματα γενικως δινουν υψηλες ''χρησιμες'' εντασεις, αλλα δεν αρεσει σε ολους ο ηχος τους. το συγκεκριμενο που προτεινεις δεν το ξερω, αλλα κι εγω προτιμω ενα απλο passive συστημα στην κιθαρα χωρις πολλα πολλα, και εναν προενισχυτη/DI μετα ΑΝ χρειαζεται. αυτος που προτιμω εγω ειναι ο http://www.lrbaggs.com/venue/, 4-band eq, phase switch, notch filter, boost, mute/tuner και ειναι και στο ποδι - πολυ πρακτικο.

απο την αλλη εχω δει αρκετους φιλους μουσικους να καρφωνουν την κιθαρα στην κονσολα με εναν μαγνητη (κυριως ακουστικη βεβαια) η ενα σκετο πιεζοηλεκρικο η μικροφωνο στις κλασσικες (οπως εκανα παλια κι εγω), και τα αποτελεσματα να ειναι πολυ καλα. απλα ετσι δεν εχεις περιθωρια αν τυχει προβληματικος χωρος, τοποθετηση κτλ., και οι χρησιμες εντασεις θα ειναι μικροτερες. αν καταληξεις σε απλο συστημα χωρις πολλα πολλα προσπαθησε να εχεις τουλαχιστον ενα phase switch καπου (εγω χρησιμοποιω αυτο το πεταλι μονο για αυτο http://www.lehle.com/about_Lehle/download/P-Split-II-15x10cm.jpg

 
Όταν μιλάς για κλασσική κιθάρα, μιλάς για πλαστικές χορδές...

Δεν είμαι σίγουρος ότι το barcusberry σου κάνει λοιπόν.

Κάνε ένα search στο forum. Έχει φτιάξει ένα ολόκληρο άρθρο ο Σκάντζος για τους διάφορους τρόπους και μαγνήτες για ακουστικές.

Έχοντας κάνει κάποιες -λίγες- δοκιμές σε ακουστικά όργανα με πλαστικές και συρμάτινες χορδές όχι σε περιβάλλον live, εδώ είναι κάποια αποτελέσματα

http://www.noiz.gr/index.php?topic=180005.0

ΥΓ. Όταν μιλάει o Alter...τον ακούμε χωρίς πολλά-πολλά :D

 
@Alter : Ειναι για σχημα με πιανο , μπασο και φωνη . Το στυλ του σχηματος ειναι γυρω απο τη τζαζ .Παιζουμε καποια jazz standards κτλ (αυτα με ηλεκτρικη ) , αλλα την κλασσικη τη θελω για καποια πιο latin , bossa-nova κτλ κομματια που θελουμε να παιξουμε-διασκευασουμε (πρωτα ο θεος ) σε φαση Carlos Jobim κτλ .Επισης θα παιζω και καποια arrangements για  σολο κλασσικη καποιων κομματιων .  Λογικα δεν θα εχω θεμα αλλαγης εντασεων (μαλλον ) καθοτι και οι αλλοι που παιζουμε ακολουθουμε μια πιο κλασσικη νοοτροπια του στυλ οταν σολαρει ο ενας δεν κοπανανε οι αλλοι κτλ , αλλα σε θεματα που παιζουμε ολοι μαζι δεν ξερω αν θα βγαινει η κιθαρα στη μιξη γιατι απλα δεν το εχω δοκιμασει .

Αυτο που λεω για οταν παιζω σολο κλασσικη με κλασσικο ρεπερτοριο μου εχει κατσει φαση ηχοληπτης να βαζει δυναμικο διπλα στην τρυπα και να ακουγονται ολα τα χρατσα χρουτσα απο τα νυχια και αλλη φαση ηχοληπτη να βαζει πυκνωτικο "πουρακι" τοσο μακρυα και οπου να ναι που στο τελος δεν ακουγοταν τιποτα και αλλες τετοιες φασεις .

Δηλαδη πιστευεις οτι το barcus berry που γραφω παραπανω μαζι με το lr baggs venue θα ειναι οκ ? Ποια η διαφορα απο το para acoustic di ? Στη φαση μικροφωνο εχεις καποιο να προτεινεις ? Θα μπορω ευκολα με το μικροφωνο να χρησιμοποιω και τα delay , reverb ?

@Marathon : Σορυ το Barcus berry το αναφερω επειδη ενας φιλος μου το πουλαει σε τιμη της πλακας και αν ειναι να παρω καποιο μηχανημα σαν το lr baggs venue δεν ξερω αν θα φτασει το μπατζετ και για αγορα καποιου αλλου μαγνητη !

 
τωρα ειδα το τελευταιο σου post. εκτος απο το takamine τα ειχα τα αλλα δυο, και κατα τη γνωμη μου το venue di ειναι πολυ ανωτερο σε ολους τους τομεις (καλυτερο eq, πιο ευχρηστο, ειναι μια γενια μετα). αν μπορεις οικονομικα να συνδυασεις κατι σαν αυτα τα δυο που λες (piezo & preamp) θα εισαι μια χαρα. θελουν ομως αρκετο παιδεμα μεχρι να βρεις ακρη (πχ να ακους τα bands απο 4-band eq, να βρισκεις τις συχνοτητες για το notch, gain, κτλ). εμενα με ταλαιπωρησε αρκετα αλλα αξιζε τον κοπο γιατι μαθαινεις να στεκεσαι σαν ακουστικος κιθαριστας στα λαιβ - μου φανηκε δεκα φορες πιο δυσκολο αποτι με τις ηλεκτρικες. κατεληξα στο οτι τα προβληματα αρχιζουν οταν ζητας απο το οργανο να κανει κατι που δεν μπορει (να ακουστει ηλεκτρικα οπως δεν ακουγεται ακουστικα ας πουμε), η να παιξει σε εντασεις που στους συγκεκριμενους χωρους δε θα πρεπε (οπως συμβαινει συχνα στην ελλαδα μια που ειναι μια χωρα ακουστικης κτηνωδιας κατα καποιο τροπο  ;D ).

ΥΓ. Όταν μιλάει o Alter...τον ακούμε χωρίς πολλά-πολλά
δεν εχω και τοσο μεγαλη πειρα με ακουστικα παιξιματα, απλα ολα αυτα τα προβληματα τα αντιμετωπισα κι εγω. υπαρχουν στο forum μελη που εχουν δοκιμασει τα απειρα συστηματα, και σε συνθηκες κολασης για ακουστικες (σκυλαδικα ;D ).

αν θελεις να χρησιμοποιεις κι εφε τοτε μαλλον πηγαινε προς πιεζο και οχι μικροφωνο γιατι θελεις η πηγη του ηχου να ειναι σταθερη, και με μικροφωνο παντα θα παιζει λιγο. εχεις καθολου πειρα ομως με πιεζο (στο λεω γιατι εχω φιλους κλασσικους που ξενερωνουν με τον ηχο τους, και προτιμουν την ταλαιπωρια του μικροφωνου). γενικα αν δεν πας σε τριπλο/ακριβο συστημα παντα θα υπαρχει συμβιβασμος..

αποτι ειδα το barcusberry δεν ειναι undersaddle piezo που ειναι τα πιο συνηθισμενα αλλα μπαινει στο εσωτερικο. κοιτα και τα fishman για συγκριση

http://www.fishman.com/product/ag-series

 
Ευχαριστω πολυ φιλε για τις απαντησεις σου . Δυστυχως το lr baggs πεφτει αρκετα ακριβο για το μπατζετ μου . Απο τα αλλα πιο προτεινεις ? Το Takamine μαλλον φευγει απο τη μεση καθως δεν εχει eq . Το para acoustic di βλεπω εκει και λουπα οποτε να βαζω εκει τα εφε η μια συνδεσμολογια του τυπου κιθαρα->delay->reverb->para di -> κονσολα . Γενικα απο οτι καταλαβαινω η lr baggs πρεπει να ειναι μια κατηγορια παραπανω απο ολα τα αλλα !

 
το para acoustic παντως ειναι μια τιμια λυση και το χρησιμοποιει πολυς κοσμος. το βρισκεις σχετικα ευκολα μεταχειρισμενο. αν δε σε ξενιζει η ιδεα του να αγορασεις απο φορουμ, ψαξε. ας πουμε στο thegearpage οι αγγελιες για acoustic

http://www.thegearpage.net/board/search.php?searchid=33095148

 
Ευχαριστω πολυ φιλε για τις ιδεες και τις προτασεις . Με μια μικρη ερευνα βρηκα στο ebay το venue di στα 229 ευρω με μεταφορικα , νομιζω οτι σε αυτη την τιμη αξιζει παρα πολυ σε σχεση με το  para acoustic και δεν εχει μεγαλη διαφορα σε σχεση με την τιμη του Thomann του para acoustic . Μαλλον το ebay θα κανει τη διαφορα , αρα μεταξυ των δυο venue di  με χιλια σωστα ?

 
Οντως το βρηκα και το para di σε τιμη που σκοτωνει . Θεωρεις οτι εχουν μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα αξιζουν τα παραπανω λεφτα για το venue di ? οι διαφορες ποιες ειναι , το boost , το κουρδιστιρι και το οτι ειναι σε πεταλι . Σαν επεξεργασια eq του σηματος κτλ ειναι ιδια ?

 
το eq του venue di ειναι πολυ καλυτερο. εκτος απο οτι φαινεται στα specs των δυο, γενικα στο para di εισαι περιορισμενος, ειναι φτιαγμενο για μικρες, οχι δραστικες αλλαγες. το venue εχει μεγαλυτερο ευρος. αν εισαι ικανοποιημενος απο το πως ακουγεται η κιθαρα σου ακουστικα, τοτε θα σε καλυψει το para di μια χαρα. εγω ας πουμε την μια επαιζα με μικρη ακουστικη χωρις καθολου μπασα, την αλλη με nylon οπου επρεπε να βγαζω μεσαια, την αλλη με μεγαλη ακουστικη με θεματα feedback, την αλλη με gypsy με πολλα ψηλομεσαια, οποτε καταλαβαινεις οτι μου χρησιμευε με το παραπανω το extra eq.

γενικως και με το eq οπως και με τα αλλα (boost, onboard tuner & mute), ωραια ειναι, αλλα βεβαιωσου οτι τα χρειαζεσαι τωρα η πιθανον στο μελλον. αν μπορεις να κανεις τη δουλεια σου με 75 ευρω λιγοτερα ας πουμε, γιατι να τα δωσεις? μηπως εβαζες ενα πιεζο στην κιθαρα και μετα κανεις μια βολτα στα μαγαζια να δοκιμασεις?

 
Σιγουρα αυτο που λες ειναι το καλυτερο καθως το αυτια δεν σε προδιδουν ποτε . Ξερεις μηπως που μπορει να τα βρω στην Αθηνα . Παλια τα ειχε ο Λογοθετης αλλα δεν ειναι πλεον dealer . Ο dealer τωρα ειναι στα γλυκα νερα ....

Παντως για αυτο που λες περι χρηστικοτητας κτλ . Εγω εχω και μια ηλεκτροακουστικη φτηνη Ibanez ΑW 35RECE  σε οτι λαιβ εχω κανει με αυτη χρησιμοποιω το onboard preamp της και το piezo της και απλα αναμεσα βαζω το Hardwire Reverb της Digitech ( αυτο θα το χρησιμοποιω και με την κλασσικη ) και  ο ηχος που παιρνω δεν με εχει χαλασει ποτε . Οποτε το οποιο συστημα παρω θα παιζει μαλλον μονο με την κλασσικη (βεβαια δεν ειναι και απαραιτητο αυτο μπορει να παρω ακομα καλυτερα αποτελεσματα με την ακουστικη ) . Για αυτο με το para di ισως καλυφθω αφου σκοπευω καποτε να παρω την Godin την Grand Concert SA , και μαλλον δεν θα μου χρειαζεται μετα . Αλλα καλυτερα να δοκιμασω για να δω αν η διαφορα τους ηχητικα με "αναγκασει" να δωσω τα παραπανω χρηματα !

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top