Μαζικό τεστ μικροφώνων

IxNiLaTiS

Μέλος
Μηνύματα
1,261
Πόντοι
38
Επιτρέψτε μου να ρίξω μια ιδέα.

Μια που είστε άτομα που εργάζεστε στα στούντιο,

γιατί δεν κάνετε ένα μαζικό τεστ μικροφώνων;

Πολύ θα ήθελα να ακούσω την ίδια ομιλία ή παίξιμο οργάνου,

να έχει καταγραφεί ταυτόχρονα από πολλά μικρόφωνα μαζί,

σύμφωνα με την κατηγορία τους,

πχ πυκνωτικά μεγάλου διαφράγματος,

μικτού διαφράγματος,

δυναμικά κλπ.

Πώς θα ακουστεί το U87 σε σχέση με το NT1A το B2 Pro το S 2200 κλπ. κλπ.

Επίσης ενδιαφέρον θα είχαν και τέστ με προενισχυτές,

κομπρέσσορες, ρεβερμπερέιτορς, κονβέρτορες κλπ

Μετά να σηκώσετε, μικρά μεν, αλλά *.wav αρχεία (όχι mp3)

και να ακούσει ο καθένας μας τις διαφορές.

Επίσης, πριν ανακοινωθούν τα ονόματα των μικροφώνων,

και πριν εντυπωσιαστούμε από τα ονόματα και τις τιμές τους,

ας γίνει από τα μέλη μια ψηφοφορία ή και σχόλια για το κάθε ένα.

Ξέρω, έχει φασαρία,

αλλά και εμείς θα βοηθηθούμε ώστε να μην πέφτουμε θύματα …. :roll:

:roll: και το Noiz θα αυξήσει την επισκεψιμότητά του … :wink:

 
καλη ιδεα ιχνηλατη αλλα νομιζω αρκετα δυσκολο να πραγματοποιηθει.. :wink:

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ καλή ιδέα.. αλλά ποιός θα κάτσει να το κάνει; Εννοείται πως πρέπει να έχει τον εξοπλισμό... και το χρόνο.

Θα ήταν πολύ καλό να μπορούσε να γίνει αυτό το τεστ.. χωρίς δόλο και χωρίς παραπληροφόρηση από μέλη-εμπόρους :wink:

 
Είναι όντως πολύ καλό να υπάρχει ένα τέτοιο database.

'Οχι μόνο για μικρόφωνα αλλά για πολλά άλλα.

Δύσκολο και χρονοβόρο όμως.

Αυτό που λείπει άμεσα είναι ο χρόνος.

Ίσως μέσα στο καλοκαίρι να ξεκινήσει.

*Παρακαλώ να μη ξεφύγει η κουβέντα και πάει αλλού.

(ξέρετε εσείς)

Με νέα ονομασία επιστρέφει ο παλιός γνωστός, και νέο θέμα.

Ελπίζω να συνεχίσει έτσι.

 
Αυτό ακριβώς είχει κάνει ένας τύπος με 7 μικρόφωνα. Εβαλε το κοινό να ψηφίσει ποιο ήταν το καλύτερο, ποιο το χειρότερο κ.λπ. -μέσα στα μικρόφωνα ήταν u87, Sm57, C1000, D112 ή ΒΕΤΑ52 και τα υπόλοιπα δεν τα θυμάμαι- και, ειλικρινά τα αποτελέσματα είχαν πολύ ενδιαφέρον... Μάλλον ήταν απάντηση σε όσους πιστεύουν ότι μπορούν να ακούσουν τα πάντα και μπορούν εύκολα να ξεχωρίσουν ενα U87 από ένα SM57... :lol: :lol: :lol:

μπορείτε να δοκιμάσετε τις δυνάμεις σας...

http://www.record-producer.com/learn.cfm?a=3089

Τα αποτελέσματα δεν ξέρω που υπάρχουν πλέον... Πάντως κάπου τα είχα διαβάσει, και, όπως ξαναείπα, είχε πολύ ενδιαφέρον. Εάν ψάξει κάποιος, σίγουρα θα τα βρει...

Πάντως, πέρα από αυτά, πολύ καλή η ιδέα και σίγουρα τα αποτελέσματα θα έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία, εάν ξέρουμε και ποιος έκανε τα τεστ... :wink:

 
geohomo

Αν προσέξεις, κάτω από το τέστ

υπάρχουν οι απαντήσεις κάποιων από αυτούς που το έκαναν.

Ένας από αυτούς είμαι και εγώ,

και μάλιστα ως χειρότερο ψήφησα το U87. :lol:

Για λαμπάτο ενόμισα πως είναι το SM. :lol:

Σκέψου να έχεις αγοράσει το U87

και τελικά να σου αρέσει το SM περισσότερο 8O

Για αυτό λοιπόν ζητάω ένα τέστ πολλών μικροφώνων,

μαζί να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα,

ώστε να πάψουμε να ζούμε στον «Μύθο» της διαφήμισης – προπαγάνδας.

Και επειδή εδώ μέσα γράφουν πολλοί που εργάζονται μέσα σε στούντιο

τα οποία λογικά θα διαθέτουν πολλά μηχανήματα,

το τέστ δεν θα είναι δύσκολη υπόθεση, αν υπάρχει καλή διάθεση …

Εκτός από μικρόφωνα θα ήθελα να ακούσω και προενισχυτές.

Τι διαφορά έχει ένας 4000€ από έναν 600€ ;

Επίσης και για κάρτες ήχου.

Τα protools τι διαφορά έχουν από την audiofile 24/96;

:wink:

 
Πολύ καλή η πρόταση! :) Μακάρι να μπορέσει να πραγματοποιηθεί κάποια στιγμή! :)

 
ixnilatis καλή ιδέα για να δούμε αν θα βρούμε τρόπο ολοκλήρωσης.

 
Για αυτό λοιπόν ζητάω ένα τέστ πολλών μικροφώνων' date='

μαζί να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα

[/quote']

Όταν λες "ταυτόχρονα" τι εννοείς ακριβώς?
 
Να φτιάξουν μια δέσμη μικροφώνων

το ένα δίπλα – δίπλα και κοντά στο άλλο,

και να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα,

το κάθε ένα σε δικό του κανάλι.

Mic 1 στο κανάλι 1

Mic 2 στο κανάλι 2

Mic 3 στο κανάλι 3

Ταυτόχρονα και όχι το ένα μετά το άλλο.

Μετά θα ακούσουμε τα κανάλια ένα ένα να δούμε την διαφορά …

Επίσης Ένα μικρόφωνο να μπεί σε προενισχυτή και μετά σε κονσόλα,

απ΄ όπου το σήμα να ηχογραφηθεί ταυτόχρονα από το Aux 1 στα ProTools

ενώ από τοAux 2 στην Audiofile 24/96 ή κάποια άλλη …

Μετά να συγκρίνουμε τις διαφορές …

Υπάρχουν ή είναι Μύθος;

Κιαν υπάρχουν, είναι τόσο μεγάλες ώστε να απαιτείται η αγορά των ProTools

ή μπορούμε να έχουμε αξιοπρεπέστατα αποτελέσματα και με τις δύο;

Ενδιαφέρον θα είχε, τα αρχεία του ήχου *wav να αναρτηθούν στο Noiz

δίχως να γνωρίζουμε ποιο έχει ηχογραφηθεί με ποια κάρτα, ή ποιο μικρόφωνο,

πχ Κάρτα 1 Κάρτα 2 κλπ,

και αφού ψηφίσουμε και βγάλουμε την όποια τυχούσα διαβάθμιση στην ποιότητα,

μετά να δούμε τι ψηφίσαμε.

Το λέω αυτό γιατί αν γνωρίζουμε εκ των προτέρων

το μηχάνημα που έχει δημιουργήσει το αρχείο ήχου,

εύκολα μπορεί η ιδέα της ακριβής ή φθηνής τιμής του

να μας υποβάλει – επιβάλει και τις εντυπώσεις.

 
Να φτιάξουν μια δέσμη μικροφώνων το ένα δίπλα – δίπλα και κοντά στο άλλο,

και να ηχογραφήσουν την ίδια πηγή ταυτόχρονα,

το κάθε ένα σε δικό του κανάλι.

Mic 1 στο κανάλι 1

Mic 2 στο κανάλι 2

Mic 3 στο κανάλι 3

Ταυτόχρονα και όχι το ένα μετά το άλλο.

Μετά θα ακούσουμε τα κανάλια ένα ένα να δούμε την διαφορά …
ακυρη μεθοδος .Θα εχουν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα η οποια ομως θα οφειλεται κατα κυριο λογο στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ του καθενος μια και στην τοποθετηση του μικροφωνου μετραει ακομα και το τελευταιο χιλιοστο :wink:

 
Ελπίζω να σε κάλυψε ο SF για το άτοπο (με τον τρόπο που περιέγραψες) της πρότασης σου... :wink:

 
Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....)

 
SUPERFUNK

ακυρη μεθοδος .Θα εχουν ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ διαφορα η οποια ομως θα οφειλεται κατα κυριο λογο στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΘΕΣΗ του καθενος μια και στην τοποθετηση του μικροφωνου μετραει ακομα και το τελευταιο χιλιοστο
Δεν νομίζω πως τα πράγματα είναι έτσι.

Δεν είμαι Ο ειδικός αλλά αυτό που λές συμβαίνει σε ελάχιστες περιπτώσεις

πχ σε ηχογράφηση ενισχυτή με δυναμικό.

Αν όμως τοποθετήσουμε σε ακουστικά νεκρό χώρο,

4 πυκνωτικά σε ένα νοητό επίπεδο με εμβαδόν 15 – 20 τετραγωνικών εκατοστών,

κάθετο προς την πηγή (πχ φωνή) που θα βρίσκεται σε απόσταση 30 εκ ,

δεν νομίζω πως θα έχει διαφορά.

Αν και τώρα που το σκέπτομαι ας γίνει και ένα τέτοιο τέστ να δούμε!

4 – 5 ίδια μικρόφωνα σε διάταξη που περιέγραψα πιο πάνω, θα έχουν διαφορά;

SUPERFUNK

Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....)
Τότε γιατί τέτοια διαφορά στις τιμές;

Να πάρουμε ένα audio interface της Behringer να ξεμπερδεύουμε;

 
Και εννοειται οτι ΔΕΝ υπαρχει κανενος ειδους "Απαιτησης" για την αγορα των Pro-tools μια χαρα κανεις τη δουλεια σου με οποιοδηποτε ψηφιακο συστημα (αλλωστε ΨΗΦΙΑΚΑ γραφει και το ενα και το αλλο....)
ψηφιακα γραφει αλλα αναλογικα διαβαζει (βλ κονβερτορες) :wink:

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top