3) Αν υπάρξει πρόβλημα κατά τη περίοδο της εγγύησης θα ξαναφύγει το όργανο για το εξωτερικό' date=' με ποιανού έξοδα, με τι χρόνους αποκατάστασης της βλάβης, από ποιόν θα επισκευαστεί κλπ [/quote']
Εδώ υπάρχει ένα ερωτηματικό. Όπως έγραψα και σε ένα άλλο μήνυμα, έχω την εντύπωση ότι οι εδώ αντιπροσωπείες είναι υποχρεωμένες να σου παρέχουν κανονικά το service που αναγράφεται στην εγγύηση, έστω και αν έχεις ψωνίσει από το εξωτερικό. Μερικοί δεν το τηρούν όμως: για παράδειγμα ο Νάκας δίνει δικές του εγγυήσεις και όχι της YAMAHA. Δεν το γνωρίζω καλά το θέμα. Ωστόσο, και πάλι οι εταιρείες του εξωτερικού σε καλύπτουν, αλλά με δικά σου έξοδα μεταφοράς του μηχανήματος προς και από το εξωτερικό.
4) Μήπως είναι τελικά προτειμότερο να αγοράζουμε από Ελλάδα για να κοιμόμαστε ήσυχοι;
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Υπάρχει μία συζήτηση με θέμα "Οι Αντιπρόσωποι" στο forum. Μπες εκεί και θα καταλάβεις. Γιατί όταν αγοράζεις από εδώ έχεις μεγάλες πιθανότητες να πάρεις μεταχειρισμένο μηχάνημα για καινούργιο το οποίο πολλές φορές να απαιτεί service (δωρεάν βέβαια, δεν έχει σημασία) ώστε να έρθει στα ίσα του, τότε είναι ή η μία ή η άλλη. Επίσης, αν με 20% ακριβότερες τιμές εδώ έχεις εσύ το κεφάλι σου ήσυχο, αυτό εξαρτάται από την τσέπη σου. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να πας ένα ταξιδάκι Λονδίνο με 31€ που λέει και η διαφήμιση, και να φέρεις ό,τι γουστάρεις ελεγμένο και με τα χεράκια σου.
Γεράσιμος