Μου αρέσουν οι ιστορίες των μονάκριβων ενισχυτών των σταρ, πχ. του Φρανκεστάιν μισοσαράβαλου Vox του Edge που πολλές φορές πετάει first class δίπλα στον Dallas, ή του "Soul", του αγαπημένου modded 100ρη JCM800 του Billy Corgan που χρησιμοποίησε στις ηχογραφήσεις του Gish, του Siamese Dream και του καινούργιου που δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη. Έτσι, είπα να παραθέσω κι αυτήν...
Για τις απαιτήσεις του δίσκου, o Slash είχε δοκιμάσει μια σειρά ενισχυτών που ανήκαν στην εταιρία ενοικιάσεων backline S.I.R. στο Λος Άντζελες. Aπό όλους όσους είχε παίξει (τύχαινε - σύμφωνα με αναφορές - να παίζει και με 50 μέχρι να βρει αυτόν που τον ικανοποιούσε περισσότερο), είχε εντυπωσιαστεί συγκεκριμένα από έναν Marshall, τον υπ'αριθμό
39 στις αποθήκες της εταιρίας αυτής. Ήταν ένας Marshall Super Tremolo 100W 1959T που είχε φτιαχτεί κάποτε μεταξύ του 1965 και 1973, μονταρισμένος από τον
Tim Caswell, με πολλά tweaks αλλά κυρίως μετατρέποντας την μια λυχνία του λαμπάτου τρέμολο σε extra preamp gain stage.
Ο #39 ήταν μοναδικός στο είδος του: δεν υπήρχε κανένας άλλος παρόμοιος και μονταρισμένος με τον ίδιο τρόπο. Είχε γίνει μάλιστα διάσημος:
Tim also recalls that his modded Super Tremolo was, by far and away, S.I.R.’s most exclusive, in-demand, and frequently-requested amplifier, rented primarily to S.I.R.’s higher-profile, celebrity, and discriminating clientele. The amp was used on multiple professional recordings for a number of famous performers. When Tim was at S.I.R., if a high-profile or otherwise important client called S.I.R. to request the company’s best-sounding rock n’ roll amplifier, #39 would have been the automatic, no-doubt-about-it recommendation.
O George Lynch και ο Slash είχαν κάνει τα πάντα για να τον αποκτήσουν (όπως και άλλοι ροκ σταρ της εποχής) αλλά η εταιρία δεν τον έδινε επ'ουδενί, προφανώς γιατί είχαν αντιληφθεί ότι επειδή ήταν περιζήτητος αποτελούσε πολύ σημαντική και συνεχή πηγή εσόδων. Από συνέντευξη του George Lynch:
For the first album I used old Marshalls, which I’d used for years. Then I tried the Randalls and was happy with them for a while. Then I went to Laney and back to Marshall. I was using Lee Jackson Metaltronics, which is what Vai is using. I also used the Jose modified Marshalls for a while. Now I’m using Tim Caswell modified Marshalls. What happened was that I went into S.I.R. and rented an amp. It sounded amazing. It was the perfect amp. You just plug in and it was all there. I went to the guy and said I’ve got to have this amp. It got to the point where they were calling the owner of S.I.R., who was on vacation, and I was offering him three Marshall heads in trade or $2,000, whatever they wanted. They wouldn’t sell it. They said it was their number one amp. Everybody who came in requested it. I ended up renting it for the whole Twisted Sister tour, which cost me about $2,000. Eventually I had to give it back. I had all kinds of schemes in mind. I thought I’d take all the guts out of the brain and put in different guts. I couldn’t do that. Eventually one of the repairmen told me the guy’s name who did the modification. I called the guy and he did one for me.
Μετά τις πρόβες του Appetite και εν όψει των ηχογραφήσεων, ο Slash μέσω του συμβολαίου της Geffen ζήτησε συγκεκριμένα και πάση θυσία αυτόν, όμως είχε ήδη δοθεί αλλού. Χωρίς να τον ενημερώσουν για την γκάφα, επειδή δεν είχαν ίδιο (Super Tremolo) του έστειλαν έναν παρόμοιο (Super Lead) που είχε γίνει προσπάθεια να μονταριστεί με τον ίδιο τρόπο από τους Frank Levi και Glenn Buckley, τον
#36. Οι ηχογραφήσεις προχώρησαν κανονικά, και δεν υπάρχουν αναφορές πως αντιλήφθηκε τη διαφορά. Μη θέλοντας να τον γυρίσει πίσω, είπε στην εταιρία ενοικιάσεων πως του τον είχαν κλέψει, όμως ένα χρόνο αργότερα για κακή του τύχη ένας μπουμπούνας roadie του τον έφερε για πρόβες στα στούντιο της... ίδιας εταιρίας, όπου η κλοπή έγινε φυσικά αντιληπτή. ;D ;D Ο ενισχυτής κατασχέθηκε.