- Μηνύματα
- 429
- Πόντοι
- 16
Ο ντράμερ ήταν ο Φώτης Σταματάκης,ο ενισχυτής-του Γρηγόρη- ήταν του φίλου μας Pascal και η στρατ δικιάνεμου.
Αφτά συμπληρωματικά,ωραίο το τζαμ!
Αφτά συμπληρωματικά,ωραίο το τζαμ!

Αυτό ήταν! Στο επόμενο λάιβ σας που θα φέρω την κάμερα, ούτε το χέντστοκ σου δεν θα φαίνεται για να μάθεις! ;DTerry RoscoeBeck5 είπε:Πάλι καλά που έχετε το video και δεν έγινε κάποιο από τα γνωστά ατυχήματα (ωχ, γαμώτο... ρε παιδιά δεν φταίω εγώ. Τελείωσαν οι μπαταρίες...) ;D ;D ;D ;D
;DHaris είπε:Αυτό ήταν! Στο επόμενο λάιβ σας που θα φέρω την κάμερα, ούτε το χέντστοκ σου δεν θα φαίνεται για να μάθεις! ;D
Ετσι!govanmaniac είπε:Όλοι μια χαρά και το rhythm section βράχος..
Όχι απαραίτητα. Εξαρτάται απο τις επιλογές/"συμφωνίες" των μουσικών.THEOD είπε:Το time δεν το καθορίζει αυτός που παίζει σόλο αλλά ο ντράμερ .Η τε τρέχει αυτός που παίζει σόλο ή τραβάει πίσω, ο ντράμερ πρέπει να είναι εκεί και όλοι να προσαρμόζονται πάνω στο τέταρτο του .
Εσύ έχεις την πολυτέλεια να τα λες αφού έχεις Νίκη & Σωτήρη.ez είπε:Όχι απαραίτητα. Εξαρτάται απο τις επιλογές/"συμφωνίες" των μουσικών.
Γενικά συμφωνώ μαζί σου για την αξία της κατάκτησης σταθερού ρυθμού, όμως σε μουσικές τέτοιας αισθητικής και καταβολών, μετά την όποια κατάκτηση έρχεται η αμφισβήτηση, οι αναθεωρήσεις κλπ. Κάθε βήμα που κάνουμε μπροστά, μας δίνει μιά διαφορετική πλέον οπτική γωνία για κείνα που προσδοκούμε.
Μαζί σου, το θέτεις πολύ ωραία (όπως το συνηθίζεις άλλωστεaudiokostas είπε:Η κατάκτηση είναι υποχρέωση (αν σε ενδιαφέρει το ζήτημα) και απόρροια δουλειάς.
Η αμφισβήτηση (στην οποία συμφωνώ) είναι μάλλον προαιρετική και είναι θέμα χαρακτήρα.
Και λίγο λες.Terry RoscoeBeck5 είπε:Για αυτό συνέχεια λέω ότι το 50% μιας μπάντας είναι ο «τομαροκορύστης».
Και θα προσθέσω (και πάλι) και πως αποφασίζουμε (αφού γνωρίσουμε το "πρέπον") να το εκφράσουμε (το "δοκούν") με τα δικά μας φίλτρα (έστω και αν τολμήσουμε κάποιες αιρέσεις).«Πρόσεχε τις νότες σου. Την διάρκεια τους». Πραγματικά είναι ένας τομέας που θέλει συνεχή «εκγύμναση» και αίσθηση του τι παίζουμε, που, πως και πότε.
Και καλά κάνουν. Η αυτοκριτική και η ενδοσκόπηση σαφώς ΔΕΝ συνιστώνται από το Υπουργείο Υγείας (προκαλούν σοβαρές βλάβες) αλλά η ουσία προκύπτει όταν το μέσο προς την ουσία (θεωρείς ο ίδιος ότι) έχει γίνει κτήμα σου.......αλλά επίσης νομίζω πως οι μουσικοί που νοιάζονται βαθιά, έχουν την τάση να είναι ιδιαίτερα αυστηροί στην κριτική τους σε σχέση με τις επιδόσεις τους, κάποιες φορές βάζοντας ίσως σε δεύτερο πλάνο την ουσία αυτού που κάνουν.
+1000audiokostas είπε:Το άσχημο είναι όταν το μέσο έχει γίνει η ουσία.
Ε... χμμμ... όχι;THEOD είπε:Με λιγα λόγια θέλω να καταλήξω ότι το Blues to Suffle to Boggie κλπ έχουν συγκεκριμένους απαράβατους κανόνες που θέλουν πολύ πειθαρχία για βγει ένα στιβαρό και γκρουβάτο αποτέλεσμα .
Α μπα; Για τους ντράμερς έχεις μόνιμο παράπονο...audiokostas είπε:Για το 1 τι να πω. Μόνιμο παράπονο.
...ενώ για σένα έχεις ένα κάρο δικαιολογίες. "Ο στίβος ήταν βαρύς, είχα φάει ληγμένο αγριογούρουνο..." ;DΓια το 2 ............. για να το λες .............. τι να πω. Θα το δω και θα σου πω. Με ενδιαφέρει. FWIW, ήταν ένα jam, στο τέλος του σετ μας, στο οποίο κατάκοπος και χωρίς τις ευθύνες του front, με έβαλα στον αυτόματο. Παίζω μάλλον υποσυνείδητα, χαλαρά, απολαμβάνοντας τα παιδιά στη κιθάρα και τραγούδι, μπύρα (και καμιά κλεφτή στα κορίτσια στο μπαρ).