London College of Music + RGT

trigga

Jazzikofagos
Μηνύματα
3,571
Πόντοι
36
Στη Λάρισα πριν λίγο καιρό ήταν για workshop ο Αναστασάκης.Αναφέρθηκε το Αγγλικό πανεπιστήμιο κ η σχολή μου απ' οτι κατάλαβα το έψαξε λιγο το θέμα κ αποφάσισε οι δάσκαλοι της να πάρουν πτυχίο απ το εν λόγω πανεπιστήμιο.Λίγο πολύ προτάθηκε κ στους μαθητές να προετοιμαστούμε ωστε οι προχωρημένοι σε κανα 2 χρόνια να πάρουν το πτυχίο.

Θιχτηκε το θέμα Νάκας κ Berklee απ' την προοπτικη του οτι ναι μεν παίρνεις αναγνωρισμένο πτυχίο αλλά όχι ισότιμο.Σε αντίθεση με το London College of Music που απονέμει πανεπιστημιακά πτυχία σε πολλές χωρές κ με την πλήρη αναγνώριση κ ισοτιμία του Λονδρέζικου.

Αν τελικά μπορέσω κ αποφασίσω να παρακολουθήσω θα με οφελείσει σε τπτ συναρτήσει με το επάγγελμά μου ας πούμε?Σαν δασκαλος δημοτικού θα μπορέσω με αυτό να δηλώσω οτι μπορώ να γίνω κ δάσκαλος μουσικής?Ή αν αυτό αναγνωρίζεται για μεταπτυχιακό σε μια μουσικολογία κ μέσω αυτής μουσικοδάσκαλος.

Εκτός απο ένα κομμάτι χαρτί κ την ευχέρια να διδάξει κάποιος σε ιδιωτικά ή κρατικά ωδεία ή κ ιδιαίτερα κερδιζει τπτ άλλο?Μάλλον στην περίπτωση μου έχω να βγάλω κάτι?Τη μουσική την έχω απο χόμπι μου προς το παρόν κ δεν έχω στη φαντασία μου βλέψεις για δάσκαλος σε ωδείο αλλα θα μου άρεσε στο σχολείο.Αυτό μονο.Με τα πολλά τι λέτε γίνεται τπτ?Παρόμοιες καταστάσεις κ όχι μόνο εικασίες κ ενδεχωμενα παιδιά παρακαλώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλησπέρα

Επειδή το χω ψάξει το θέμα αρκετά συμβαίνει το εξής. Όλα ξεκινούν από το τι είδους πτυχίο θες να πάρεις. Πχ:αρμονίας, αντίστιξης, φούγκας, σύνθεσης ή κάποιου συγκεκριμένου οργάνου τότε θα είναι αναγνωρίσιμο από το ελληνικό κράτος. Αν όμως πας στο London college of music και σπουδάσεις σύνθεση για κινηματογράφο ή jazz, αυτά δεν έχουν καμία αξία στην Ελλάδα. Συνοψίζοντας λοιπόν οτιδήποτε πτυχίο που δεν σπουδάζεται στα ελληνικά παναπιστήμια (δυστηχώς) δεν έχει καμία αξία :)

 
ninja είπε:
Συνοψίζοντας λοιπόν οτιδήποτε πτυχίο που δεν σπουδάζεται στα ελληνικά παναπιστήμια (δυστηχώς) δεν έχει καμία αξία :)
Αυτό ισχύει??.......ή δεν έχει αξία οποιοδήποτε πτυχίο δεν έχει σχέση με σπουδές κλασσικής μουσικής?

(Ρωτάω, δεν γνωρίζω..)

 
Δεν είπαμε λεπτομέριες στη σχολή αλλά φαντάζομαι οτι θα ναι κ για θεωρητικά κ οργάνου.Κάτι ειπώθηκε για grades κ στο site  αναφέρει 8 grades κ τμήμα ερασιτεχνών για όργανο.

Η θεωρία θα ανάγνωρίζεται αλλα η ηλεκτρική κ η jazz άκυρο τρώνε.Αν θα κάνουμε τπτ σε κλασσική δεν το ξέρω, θα δείξει.

Σ'ευχαριστώ ninja boy :)

Σκούρο το πράμα...Στο Ιόνιο έχει τμήμα jazz αν δεν κάνω λάθος.Απο εκεί δεν μπορεί να αναγνωριστεί τπτ?

 
Φίλοι μου επειδή ανοίξατε ένα πολύ ωραίο θέμα και επειδή σκεφτόμουν κι εγώ να πάω στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στο Berklee, μετά από όλα αυτά τα απανοτά ''χαστούκια'' από την Ελλαδάρα μας αποφάσισα να πάω έξω μόνο για μεταπτυχιακό (συγκεκριμένα στη σύνθεση). Δυστυχώς ο ελληνικός κρατικός μηχανισμός κρίνει πρέπουσα μόνο την κλασική μουσική, πράγμα που στην Αμερική, στην Αγγλία αλλά και σε όλες τις συγχρονες χώρες, θεωρείτε τετριμένη και ξεπερασμένη και έχουν ως αφετηρία γνώσεων τη jazz, τη fusion, την ηλεκτρινική και τέτοια.  :)

Και πείτε μου τώρα εσείς, ένας άνθρωπος πουθέλει να αναπτύξει τις μουσικές του ανησυχίες αξίζει να κάθεται στην Ελλάδα? ??? Ιδού το ερώτημα.

 
Σκούρο το πράμα...Στο Ιόνιο έχει τμήμα jazz αν δεν κάνω λάθος.Απο εκεί δεν μπορεί να αναγνωριστεί τπτ?

Δεν το γνωρίζω αυτό. Θα το ψάξω όμως γιατί δεν το ήξερα.

 
Κέρκυρα έχει τμήμα jazz σπουδών σίγουρα.Αλλα το τί πτυχία,ειδικεύσεις,αναγνωρίσεις κάνει δεν ξέρω κ αν μάθεις θα σε παρακαλούσα να το βάλεις.

Όσο για το άλλο θέμα που θές διαλέγεις τον μόνοπατι το δυσβατο δυστηχώς αλλα χεχ δεν έχεις κ άλλες επιλογές στο μπουρδέλο που λέγεται ελλάδα.Φοβούνται μπάς κ αν σπουδάσει κανένας άμπαλος τπτ άλλο εκτος κλασσικής θα πάρουν τα μυαλά του αέρα κ δεν θα βλέπει μετά τον Μπουγά σαν καινοτομία στον ήχο.Φουρνέλο ρε....

Εχω φίλο στην Ολλανδία για τζάζ κ όσοι θέλουν τζαζ κ γενικά κάτι εκτός κλασσικής με πτυχίο κ διεθνή αναγνώριση καταφεύγουν στο εξωτερικό είτε είναι στη Ζιμπάμπουε είτε στη Βοστωνη με τα καλά της :)

Το μόνο που σε σώζει είναι να βρείς άκρη με το Ionian Jazz Ensemble :P(Γνώρισα στο Βόλο σε jazz fest άτομα απο το Ιονίου που σπουδαζαν εξώ κ μερικοί μάλιστα ήταν ήδη δάσκαλοι σε jazz πανεπιστήμια)

 
Φίλε μου trigga θα το ψάξω το θέμα με το Ιόνιο και θα το ανεβάσω. Πάντως αν προσέξεις καλά τους έλληνες μουσικούς φένονται οι μουσικοί που σπούδασαν έξω π.χ. Λάντσιας, Καπηλίδης κ.α. Είναι κι αυτό όμως ένα είδος αναγνώρισης έτσι?

 
Δεν θα ήταν καλά ομως να υπάρχουν εκτός του Λάντσια κ.λ.π. οι άγνωστοι-γνωστοι ωραίοι δάσκαλοι αναγνωρισμένοι απο ωδεία κ να δίνουν πτυχία απ το να προσφέρουν "όνομα"?Αυτοι οι επώνυμοι το μόνο που προσφέρουν σε φοιτητές είναι την φοιτηση σε επώνυμο.Κ όλοι αυτοι απ το Berklee το ίδιο κάνουν.Δεν δίνουν πτυχίο κ επομένως αναγνώριση για παραπάνω πράγματα στον τόπο μας.Δίνουν την γνώσεις τους όπως ο παππούς στο εγγόνι.Αν πάω σε κρατικη υπηρεσία ή οτιδίποτε κ τους πώ οτι έχω γνώσεις απ τον παππού μου που ήταν στην Επανάσταση λες να με δεχτούνε?

Κ για όλο αυτο δεν φταίνε οι κακομοίρηδες πλουσιοι που ξενιτεύτηκαν για ένα γαμημένο χαρτί...Και αυτοι άλλα θα είχαν κ έχουν στο μυαλό τους αλλα προσαρμόζονται τι να κάνεις.

 
Αυτο που συμβαινει ειναι το εξης:Υπαρχουν σπουδες που ειναι αναγνωρισμενες (σε ωδεια της ημεδαπης-που θα πει Ελλαδα-και ειναι προς το παρον ΜΟΝΟ τα οργανα της συμφωνικης ορχηστρας & κιθαρα & Ανωτερα θεωρητικα (Αρμονια,Αντιστιξη,Φουγκα,Συνθεση) και βεβαια μιλαμε για κλασσικες σπουδες με το προγραμμα των ωδειων που ειναι αναγνωρισμενα απο το ΥΠ.ΠΟ,και για σπουδες σε πανεπιστημιακες σχολες Μουσικολογιας στα πανεπιστημια Αθηνας,Θεσ/νικης,Ιονιου.Τα πτυχια απο τα προαναφερθεντα ωδεια δινουν δικαιωμα συμμετοχης σε διαγωνισμους του Δημοσιο για καλυψη θεσεων καθηγητων Μουσικης κατηγοριας ΤΕ (Τεχνικης Εκπ/σης) που ειναι κατωτερη απο την κατηγορια ΠΕ (Πανεπ/κης Εκπ/σης) που κατατασονται οι αποφοιτοι των ΑΕΙ Μουσ/λογιας και εχουν δικαιωμα συμμετοχης σε διαγωνισμο του ΑΣΕΠ.Αυτα...

 
Φίλε μου ggsaxman όχι μόνο προς το παρόν, αλλά και στο μέλλον στην Ελλάδα θα είναι αναγνωρισμένα τα όργανα συμφωνικής ορχήστρας. Τώρα όσον αφορά αυτούς που κατέχουν πτυχία ανωτέρων θεωριτικών απ' ότι γνωρίζω δεν έχουν δικαίωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ. Το συμαντικότερο, λοιπόν, λάθος που κάνει το ελληνικό κράτος είναι που διαχωρίζει ωδιακούς με πανεπηστιμιακούς. Θα έπρεπε να υπάρχει ένα και μόνο ένα ''σχολείο'' που από εκεί θα δίνονται τα πτυχία της μουσικής διότι είναι διαφορετικός ο κλάδος των ανώτερων θεωριτικών και διαφορετικός αυτός της μουσικολογίας.

Για να φανταστείς, δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ αυτός που έχει δίπλωμα πιάνου ή κιθάρας κτλ και έχει δικαίωμα αυτός που τελείωσε μουσικολογία που ο κύκλος σπουδών της μουσικολογίας είναι εντελώς γενικός και αόριστος.

 
Δεν ξερω αν ισχυει αυτο που λες για τα πτυχια των ωδειων.Εγω ειμαι διορισμενος στην Α'/θμια εκπ/ση απο το 1999 με πτυχιο Ειδικου Αρμονιας (μετα απο εξετασεις του Υπουργειου προ ΑΣΕΠ).Ξερω επισης οτι μουσικοι με πτυχια ωδειων προσλαμβανονται σαν αναπληρωτες κατηγοριας ΤΕ στην εκπ/ση.Αν,πια,δεν αναγνωριζονται τα πτυχια των ωδειων σαν τυπικο προσον για το Δημοσιο αυτο αποτελει μια σημαντικη αλλαγη στα μεχρι τωρα πραγματα.Θα το κοιταξω...

 
ggsaxman είπε:
Δεν ξερω αν ισχυει αυτο που λες για τα πτυχια των ωδειων.Εγω ειμαι διορισμενος στην Α'/θμια εκπ/ση απο το 1999 με πτυχιο Ειδικου Αρμονιας (μετα απο εξετασεις του Υπουργειου προ ΑΣΕΠ).Ξερω επισης οτι μουσικοι με πτυχια ωδειων προσλαμβανονται σαν αναπληρωτες κατηγοριας ΤΕ στην εκπ/ση.Αν,πια,δεν αναγνωριζονται τα πτυχια των ωδειων σαν τυπικο προσον για το Δημοσιο αυτο αποτελει μια σημαντικη αλλαγη στα μεχρι τωρα πραγματα.Θα το κοιταξω...
Στον "επικείμενο" διαγωνισμό των εκπαιδειτικών μουσικών (για 120 θέσεις) θα έχουν μόνο δικαίωμα συμμετοχές οι ΠΕ και όχι οι ΤΕ, οι οποίοι ΤΕ στο εξής θα χρησιμοποιούνται μόνο γιά αναπληρωτές, ωρομίσθιοι κτλ.

Η τελευταία φορά που είχαν δικαίωμα να δώσουν οι ΤΕ ήταν στο διαγωνισμό του 2001. Λέγεται οτι "αν" μείνουν κενές θέσεις ίσως να ξαναγίνει ο διαγωνισμός για τους ΤΕ.

 
Παιδιά με λίγα λόγια, αν κάποιος ενδιαφέρεται για σταδιοδρομία στο ελληνικό δημόσιο τότε το πανεπιστήμιο είναι μονόδρομος. Δεν αναγνωρίζει ούτε αυτά που υποτίθεται πως αναγνωρίζει. Τώρα όλα τα υπόλοιπα, ιδιωτικές σχολές, ινστιτούτα του εξωτερικού, επώνυμοι δάσκαλοι, ωδεία, σεμινάρια, για το ελληνικό δημόσια είναι μουσική παραπαιδεία. Επίσης η επαγγελματική εξέλιξη ενός μουσικού εκτός δημοσίου αλλά εντός Ελλάδας, έχει να κάνει καθαρά από τις γνωριμίες του και κάποιες φορές από την αξία του. Ο συνδυασμός αυτών των 2 είναι ότι καλύτερο! Όπως καταλαβαίνετε, ότι και να κάνετε ή δεν κάνετε από σπουδές, όσες γνωριμίες έχετε ή όχι, η μουσική πραγματικότητα στην Ελλαδίτσα μας είναι ένα μπάχαλο! Όλα εξαρτώνται από το ΤΙ ακριβώς θέλετε να κάνετε. Δεν υπάρχουν κανόνες, μόνο κατ' άτομο κατάσταση.

Στο νέο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, δεν παίρνουν καθόλου ΤΕ, γιατί δεν έχει νόημα, είναι τόσες λίγες οι θέσεις. Τόσο ξεφτίλες είναι (ΟΣΟΙ έχουν κυβερνήσει μέχρι σήμερα την εκπαιδευτικά άμουση τούτη χώρα), προτιμούν να τα δίνουν σε άλλα! Όσοι ΤΕ μπήκαν, μπήκαν. Για εμάς τους υπόλοιπους, όσο υπάρχει χρόνος, ας αλλάξουμε επάγγελμα (εγώ το έκανα :P ) ή ας κάνουμε κονέ...

Οι μουσικολόγοι από τα ΑΕΙ μη γελάτε πονηρά... έρχονται τα χειρότερα και για εσάς...  ;D  :P

 
Όπως ακριβώς τα λες είναι. Ουσιαστικά, αν το δεις καθαρά , νομίζεις ότι θέλουν να εξαλήψουν τους καλούς μουσικούς και την καλή μουσική από την Ελλάδα. Για σκέψου λίγο, αν η Έλληνες πολίτες είχαν λίγο, μόνο λίγο μουσική παιδία, θα ήταν φίρμα ο Πετρέλης, ο Κιάμος, η Βανδή και όλοι του συγλεκριμένου συναφιού? ??? :(. Τώρα όσων αφορά τη διαφοροποίηση μεταξύ ΠΕ και ΤΕ, είπα την άποψη μου και πριν. Δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ αυτός που έχει δίπλωμα πιάνου ή κιθάρας κτλ και έχει δικαίωμα αυτός που τελείωσε μουσικολογία που ο κύκλος σπουδών της μουσικολογίας είναι εντελώς γενικός και αόριστος.  ??? :-X

 
tassos1978 είπε:
Οι μουσικολόγοι από τα ΑΕΙ μη γελάτε πονηρά... έρχονται τα χειρότερα και για εσάς...  ;D  :P
Το σίγουρο είναι ότι σε κάποιο χρονικό διάστημα από τώρα - το οποίο δεν ξέρω πόσο είναι - τα σχολεία πρωτοβάθμιας καί δευρεροβάθμιας εκπαίδευσης θα περάσουνν στη δικαιοδοσία των δήμων που ανήκουν. Θα έχει ο εκάστοτε δήμαρχος την ευθύνη καί την επιλογή για τον "διορισμό" των εκπαιδευτικών...

Θα αρθεί η μονιμότητα βέβαια και θα γίνεται χαμός γιά μέσο...

 
Και πολυ σιγουρο δεν το βλεπω :-\.Οσο περναει απο το χερι μας (και πιστεψτε με περναει ΠΟΛΥ) εμεις οι εκπ/κοι δεν θα το επιτρεψουμε.Η εκπ/ση των παιδιων πρεπει να ειναι ευθυνη του κρατους,να ειναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δωρεαν και να στηριζεται τοσο οικονομικα οσο και επιστημονικα αφειδως!Ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου και αποσκοπουν στο να υποβαθμισουν ακομα περισσοτερο το ηδη ετοιμορροπο (απο οικονομικης πλευρας τουλαχιστον)συστημα για να το χαρισουν μια μερα σε καποιους "σωτηρες επενδυτες" με το αζημιωτο φυσικα.Οτι βρωμοδουλεια δεν μπορει λογω συνταγματος ή λογω πολιτικου κοστους να κανει αμεσα το κρατος προσπαθει να το κανει με τους διεφθαρμενους (στις περισσοτερες περιπτωσεις) δημαρχους.Παλιο το κολπο....

 
Στην Ελλάδα επικρατεί μπάχαλο. Μαλώνουν οι Ωδειακοί με τους Πανεπιστημιακούς, οι οποίοι έχουν για καθηγητές Ωδειακούς και είναι οι ίδιοι και Ωδειακοί, οι Ωδειακοί θέλουν με ένα χαρτί όπως η Αρμονία να διορίζονται στο δημόσιο χωρίς κανείς να βλέπει αν είναι επαρκείς για να σταθούν στα σχολεία, ούτε αν έχουν καν βγάλει το Λύκειο διότι οι Ωδειακές σπουδές είναι αδιαβάθμητες και ανήκουν στο ΥΠ.Πολιτισμού  και πρόσφατα έχουν αποκλειστεί από τους μόνιμους διορισμούς και συμμετοχή στο ΑΣΕΠ,βάλτε και το Παν. Μακεδονίας που έχει σολιστικό προσανατολισμό, τα πτυχία από το εξωτερικό που δεν αναγνωρίζονται, ανακατέψτε τα με την υπόλοιπη μουσική πραγματικότητα και θα καταλάβετε γιατί ακόμα και σε πανηγύρια όπως η γιουροβίζιον και λιγότερο πανηγύρια όπως η γιουροβίζιον junior - ειδικά εκεί - οι άλλοι στέλνουν φωνάρες κι εμείς κουδουνίστρες.

Εξώ διδάσκουν στα σχολεία Μουσικοπαιδαγωγοί, όργανα και θεωρία σολίστες και θεωρητικοι και οι Μουσικολόγοι κάνουν  παντός είδους έρευνα κι ανάλυση.

Αυτά

 
Βασικα απο μια άποψη το οτι δεν μπαίνουν ωδειακοι σε σχολεία έχει μια βάση.Αυτοι δε νομίζω να έχουμε παρακολουθήσει μαθήματα σε σχέση με παιδαγωγική κ ψυχολογία.Μπαίνοντας σε ενα σχολείο πρέπει να υπάρχει μια υποτυπώδης γνώση των αντικειμένων αυτων.

Απ την άλλη δεν ξέρω αν η μουσικολογίες έχουν στο προπτυχιακό τους κάποια απ τα δύο σε μαθήματα αλλα φαντάζομαι οτι υπάρχει κατεύθυνση που δηλώνουν κ παρακολουθούν εκει τα σχετικά ή ακόμα κ στο μεταπτυχιακό που ίσως κάνουν για να εισαχθούν στην εκπαίδευση.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top