- Μηνύματα
- 1,266
- Πόντοι
- 223
...οι οποίες είναι εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Θα τις πάμε με σειρά... αδυναμίας.
1. Gibson Les Paul Studio Worn Brown (12/2008).
Είναι all mahogany (body & top), fully-chambered, mahogany λαιμός με rosewood ταστιέρα. Είναι πανάλαφρη (3,5 κιλά). Έχει αυτό το πορώδες και υποτιπόδες φινίρισμα, από νίτρο. "Αναπνέει" καλά, σα να λέμε... Φυσικά 2 humbuckers, 3-way switch, 2 volume & tone controls.
2. "Blitz" (μάρκα τρέχα-γύρευε) Tele-Custom style
Το σώμα είναι από υλικό που δεν γνωρίζω, με το χέρι στην καρδιά ορκίζομαι ότι το φινίρισμα δεν είναι... νίτρο, είναι από αυτό που δεν "αναπνέει" και δεν "παλιώνει", λαιμός από maple, rosewood ταστιέρα και είναι... θεόβαρη (4,4 κιλά). Έχει 1 humbucker & 1 hot-rail single-coil size pickup, 3-way switch, 2 volume & tone controls.
3. Harley Benton Strat
Πάνω-κάτω τα ίδια υλικά κατασκευής με την πιο πάνω Tele, μεσαίου βάρους (3,8 κιλά) κα, βεβαίως, έχει 3 μονούς (αλλά noiseless) μαγνήτες, με το κλασικό strat control layout.
Τα μοναδικά κοινά που έχουν οι κιθάρες μου στην ιστορία τους είναι τα εξής:
α) Και οι 3 έχουν after-market, ποιοτικούς μαγνήτες
β) Και οι 3 έχουν after-market και πολύ ποιοτικά ηλεκτρονικά
γ) Και οι 3 έχουν after-market hardware στην γέφυρα (και tailpiece η Les Paul).
Και το τελευταίο κοινό που έχουν και οι 3 είναι ότι... ακούγονται Γ-Α-Μ-Ά-Τ-Α. Και οι τρεις. Διαφορετικά βεβαίως μεταξύ τους, από πολύ έως λίγο ανάλογα διαφορετικά με την κιθάρα και τον μαγνήτη, αλλά... γαμάτα. Σε σημείο που όποια και να σηκώσω, τους ήχους που θέλω θα τους βγάλω.
Αν τα κατάφερα εγώ, με αυτές τις αναβαθμίσεις, σε 3 εντελώς διαφορετικές κιθάρες (από όλες τις απόψεις) να πάρω τόσο καλό αποτέλεσμα, γιατί τόσοι άλλοι δεν μπορούν και αναφέρονται σε "κιθάρες που το'χουν / δεν το'χουν / δεν τις βοηθά η κατασκευή τους / τα ξύλα / τα νίτρα / τα άστρα / τα ζώδια" και ξέρω'γω τί άλλο; Δεν νιώθω ότι ανακάλυψα την Αμερική, το κάθε άλλο, αλλά γιατί αυτά που έκανα δεν αποτελούν ένα είδος γενικότερου "μπούσουλα" για να μπορεί ο καθένας να μεγιστοποιεί αυτό που παίρνει από την κιθάρα του;
Δεν λέω, και εγώ έχω gas (και μάλιστα πολύ) για καινούρια κιθάρα, αλλά δεν χρησιμοποιώ σαν δικαιολογία το ότι οι κιθάρες που έχω "δεν... κάνουν" και ότι "ψάχνω... την μία". Αγγούρια. Ψάχνω την επόμενη, τόσο απλό. Την οποία πάλι θα αναβαθμίσω και ούτω καθεξής.
Έτσι, μερικές σκόρπιες σκέψεις για συζήτηση. Ποστάρετε ιστορίες από κιθάρες, αναβαθμίσεις (ή όχι), σε τί βοήθησε η καθεμία (ή... όχι), αν άξιζε, αν το αποτέλεσμα δικαίωσε τα χρήματα ή όχι κλπ.
1. Gibson Les Paul Studio Worn Brown (12/2008).
Είναι all mahogany (body & top), fully-chambered, mahogany λαιμός με rosewood ταστιέρα. Είναι πανάλαφρη (3,5 κιλά). Έχει αυτό το πορώδες και υποτιπόδες φινίρισμα, από νίτρο. "Αναπνέει" καλά, σα να λέμε... Φυσικά 2 humbuckers, 3-way switch, 2 volume & tone controls.
2. "Blitz" (μάρκα τρέχα-γύρευε) Tele-Custom style
Το σώμα είναι από υλικό που δεν γνωρίζω, με το χέρι στην καρδιά ορκίζομαι ότι το φινίρισμα δεν είναι... νίτρο, είναι από αυτό που δεν "αναπνέει" και δεν "παλιώνει", λαιμός από maple, rosewood ταστιέρα και είναι... θεόβαρη (4,4 κιλά). Έχει 1 humbucker & 1 hot-rail single-coil size pickup, 3-way switch, 2 volume & tone controls.
3. Harley Benton Strat
Πάνω-κάτω τα ίδια υλικά κατασκευής με την πιο πάνω Tele, μεσαίου βάρους (3,8 κιλά) κα, βεβαίως, έχει 3 μονούς (αλλά noiseless) μαγνήτες, με το κλασικό strat control layout.
Τα μοναδικά κοινά που έχουν οι κιθάρες μου στην ιστορία τους είναι τα εξής:
α) Και οι 3 έχουν after-market, ποιοτικούς μαγνήτες
β) Και οι 3 έχουν after-market και πολύ ποιοτικά ηλεκτρονικά
γ) Και οι 3 έχουν after-market hardware στην γέφυρα (και tailpiece η Les Paul).
Και το τελευταίο κοινό που έχουν και οι 3 είναι ότι... ακούγονται Γ-Α-Μ-Ά-Τ-Α. Και οι τρεις. Διαφορετικά βεβαίως μεταξύ τους, από πολύ έως λίγο ανάλογα διαφορετικά με την κιθάρα και τον μαγνήτη, αλλά... γαμάτα. Σε σημείο που όποια και να σηκώσω, τους ήχους που θέλω θα τους βγάλω.
Αν τα κατάφερα εγώ, με αυτές τις αναβαθμίσεις, σε 3 εντελώς διαφορετικές κιθάρες (από όλες τις απόψεις) να πάρω τόσο καλό αποτέλεσμα, γιατί τόσοι άλλοι δεν μπορούν και αναφέρονται σε "κιθάρες που το'χουν / δεν το'χουν / δεν τις βοηθά η κατασκευή τους / τα ξύλα / τα νίτρα / τα άστρα / τα ζώδια" και ξέρω'γω τί άλλο; Δεν νιώθω ότι ανακάλυψα την Αμερική, το κάθε άλλο, αλλά γιατί αυτά που έκανα δεν αποτελούν ένα είδος γενικότερου "μπούσουλα" για να μπορεί ο καθένας να μεγιστοποιεί αυτό που παίρνει από την κιθάρα του;
Δεν λέω, και εγώ έχω gas (και μάλιστα πολύ) για καινούρια κιθάρα, αλλά δεν χρησιμοποιώ σαν δικαιολογία το ότι οι κιθάρες που έχω "δεν... κάνουν" και ότι "ψάχνω... την μία". Αγγούρια. Ψάχνω την επόμενη, τόσο απλό. Την οποία πάλι θα αναβαθμίσω και ούτω καθεξής.
Έτσι, μερικές σκόρπιες σκέψεις για συζήτηση. Ποστάρετε ιστορίες από κιθάρες, αναβαθμίσεις (ή όχι), σε τί βοήθησε η καθεμία (ή... όχι), αν άξιζε, αν το αποτέλεσμα δικαίωσε τα χρήματα ή όχι κλπ.