laptop music:περνάς απέναντι.

Maxos

Νέο μέλος
Μηνύματα
185
Πόντοι
16
Χμμμ... ναι συμβαίνει κι αυτό, πλέον με ένα ποντίκι και ένα laptop κανείς live, live???

Μάλλον ο όρος live έχει αρχίσει να φθίνει, όταν λέμε live τι εννοούμε πλέον? Live θεωρείται και το σετ που κάνει ένας Dj με την ταπεινή δισκοθήκη του, και να έκανε το σετ με βυνίλια καλά θα ταν, μιλάμε για CD πολλές φορές αντίγραφα και στην χειρότερη περίπτωση mp3...

Το τραγικό είναι ότι ο κόσμος χειροκροτεί τον μέγα καλλιτέχνη που στην ουσία το μόνο που κάνει είναι να πατά το play στον sequencer, (sequencer στην καλύτερη περίπτωση αν όχι κάνας player και ένα softsampler για κάνα εφφεδάκι της συμφοράς) ή να γυρίζει το knob στον controller του για να ακούγεται ένα φιλτράκι και να δείξει ότι κάτι κάνει, για κλαβιέ ούτε λόγος, ρε φίλε με τι το έφτιαξες το κομμάτι? Θυμάσαι πώς παίζεται? Σημείωσες κάπου τις νότες η απλά βάραγες το κεφάλι σου στο keyboard και μετά πάτησες το quantize?

Πάντως ένα είναι σίγουρο, οι γκόμενες δεν πέφτουν με τις γνώσεις σου στην μουσική τεχνολογία... :lol:

 
α ρε συ feather χλωμο φτερο τι μου θυμισες τωρα ...

ανοιξη , synth festival στο Λαυριο....

ειμαι μεσα σε μια αδεια αιθουσα , σε ενα παλιο εργοστασιο

ειναι ο χωρος λεει της experimental μουσικης

εχω παει μαζι με εναν φιλο μου ηχοληπτη

περιμενουμε με αγωνια να βγει ο coti k.

κατι τυπακια ανεβοκατεβαινουμε στη σκηνη και ανοιγοκλεινουνε

φορητα , με κατι μηλαρακια να φεγγοβολουν μεσα στο σκοταδι

η ωρα περναει , η μουσικη μονοτονη , δυνατα παραμορφωμενα

βουητα , σκοταδι , οι αρτιστες σκυφτοι και συγκεντρωμενοι , αμιλητοι

το ενα χερι πανω στο φορητο , το αλλο πανω σε ενα knob.

καιμια φορα και τα δυο χερια πανω σε knobs .

σε λιγο εμφανιζεται και ο coti k . μια απο τα ιδια .

αρχιζω να νυσταζω . δεν μπορω να κοιμηθω γιατι με φοβιζουν

τα βουητα και αυτος ο μονοτονος ηχος , ο και καλα επεξεργασμενος . μπα , καποιο λαθος θα εκανα .

μηπως δεν πηγα στην σωστη αιθουσα ?

ευτυχως στο festival υπηρχαν αλλες τοσες πιο ενδιαφερουσες .

 
Το οτι μπορει κάποιος να γράφει μουσική η οποια ενδεχομένως

να μην εχει κανένα νόημα να παιχτεί ζωντανά , δεν σημαίνει

οτι είναι κακή μουσική.

Αν κάποιος σολάρει με την κιθάρα του κάνοντας γκριμάτσες γιατί εχει

μεγαλύτερη αξία απο τον cool dj που πειράζει ενα φιλτρο στο

soft synth του laptop?

Αυτα ειναι κάποια ερωτήματα που κι εγω κάνω στον εαυτό μου,

μια που πολλές φορές μπηκα στο δίλλημα να παίξω ή να μην παιξω

μουσική που μπορεί ν ακουστεί και μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού.

Τις ελάχιστες φορές που τόλμησα το live κατέληξα

να ξαναενορχηστρώσω τα κομμάτια μου και να πληρώσω session μουσικούς να παίξουν.

 
Σχετικά με το crashάρισμα: δεν υπάρχει πλέον μηχάνημα ψηφιακό που να μην έχει πιθανότητα να crashάρει. Η επιλογή των flash firmware σε όλα τα ψηφιακά είναι το άλλοθι για τις εταιρείες που πλέον πουλάνε πρακτικά hardware ελεγχόμενο από software. Και λέω άλλοθι, διότι firmware update = bug fix. Σπάνια συμβαίνει να προστεθούν στο firmware νέες λειτουργίες όπως διαφημίζονται, εκτός και αν είναι προ-μελετημένες αλλά βγήκαν εκτός χρονοδιαγράμματος.

Π.χ. όταν είχα πάρει το Roland VS880 πριν κάποια χρόνια, ερχόταν με 100 effects. Στο επόμενο firmware release τα effect έγιναν 200! Αυτό έπιασε στον κόσμο που πιστεύει ότι έχει ένα ακοικτό σύστημα που εταιρεία θα βελτιώνει συνέχεια. Η αλήθεια είναι ότι οι 200 θέσεις effects προϋπήρχαν αλλά δεν είχαν γεμίσει λόγω χρονοδιαγράμματος αλλά το εκμεταλλεύτηκαν και εμπορικά: θα δείξουμε ότι κάνουμε updates. Επίσης, τα updates σταματάνε όταν λυθούν όλα τα bugs και ολοκληρωθεί η υλοποίηση όλων των features που ήταν στις προδιαγραφές του μηχανήματος. Στην φρέσκια μου DIGI002 υπάρχουν 3-4 κουμπιά που όταν τα πατάς γράφει "feature not supported yet". Αν ήταν παλαιότερες εποχές, δεν υπήρχε περίπτωση να συνέβαινε κάτι τέτοιο, ελλείψη flash firmware.

Η τελευταία μου εμπειρία ήταν το "πάγωμα" ενός XV-3080 σε live. Μετά από 3 μήνες κατέβασα update, ακόμα δεν ξέρω τι πρόβλημα είχε.

Σίγουρα ένα laptop έχει συντριπτικά περισσότερες πιθανότητες να σε κρεμάσει καθώς ο πυρήνας τους (Windows, Linux, Mac) έχει σχεδιαστεί μεν για να καλύπτει γενικές απαιτήσεις και όχι μουσικές αλλά από την άλλη, είναι στο χέρι του καθενός να έχει ένα αξιοπρεπές σύστημα αποκλειστικά και μόνο για μουσική και χωρίς προβλήματα.

Τις ελάχιστες φορές που τόλμησα το live κατέληξα να ξαναενορχηστρώσω τα κομμάτια μου και να πληρώσω session μουσικούς να παίξουν.
Αυτή είναι η καλύτερη διαπίστωση σχετικά με το θέμα καθώς πέρα από τα τεχνολογικά προβλήματα, live = ζωντανό. Οι μουσικοί είναι ζωντανοί (...όπως λέει και μία απίθανη ταμπέλα σε μαγαζί στου Ψυρρή "Ζωντανοί Μουσικοί" αντί "Ζωντανή Μουσική"), τα μηχανήματα δεν είναι. ¶ρα, τι να πας να δεις; Ναι, προτιμώ τις γκριμάτσες του κιθαρίστα από το λαμπάκι του Mac.

Γεράσιμος

 
γιατί τουλάχιστον στρώθηκε κάτω και εμαθε μουσική. νότες, θεωρία, κλίμακες, συγχορδίες, αρμονία...
Ξερω πολλούς αριστους οργανοπαίχτες που δεν ξέρουν

να διαβάζουν νότες,και πολλούς που εχουν πάρει διπλώματα

απο ωδεία να μην μπορουν να παίξουν τα παιδια του Πειραιά

χωρίς παρτιτούρα.Επισης νομίζεις οτι ειναι ευκολο να μάθεις

την λειτουργία ενος synth ή software προγραμμάτων?

Σε διαβεβαιώ πως όχι.

γιατί η ζωντανή μουσική, το live, είναι μια βιωματική διαδικασία, και για τους μουσικούς, και για το κοινό...
Εχεις δει μουσικούς που παίζουν σε κέντρα ή συναυλίες

όχι μόνο σκυλοποπ αλλά και εντεχνων να δεις ποσο διασκεδάζουν?

Ας μην είμαστε δογματικοί κι ας μην κανουμε τα ιδια σχολια

που εκαναν οι παλιοτεροι οταν πρωτοειδαν ηλεκτρικές κιθάρες

και drums.

Παντως ειναι προφανες οτι ο τυπος που περιγράφεις ήταν για τα μπάζα

 
αλλά δεν σε κάνει μουσικό, και μάλιστα live performer, η εκμάθηση προγραμμάτων...
Σύμφωνοι:ούτε η στεγνή εκμάθηση ενός οργάνου σε κάνει καλό μουσικό.

Ουτε μια live εμφάνιση σε κανει καλό μουσικό.

Δεν νομίζω οτι διαφωνούμε πάντως.

Κι εγώ προβληματίζομαι για το ποσο 'live'ειναι ενα laptop

αλλά η αλήθεια είναι οτι τα computer εχουν μπει για τα καλά

στις ζωντανές εμφανίσεις πολλών mainstream ή μη καλλιτεχνών.

 
Επισης νομίζεις οτι ειναι ευκολο να μάθειςτην λειτουργία ενος synth ή software προγραμμάτων?

Σε διαβεβαιώ πως όχι.
Κακά τα ψέματα, σε 3-4 μήνες το πολύ, αν στρωθείς, μαθαίνεις ένα πρόγραμμα (εφόσον ξέρεις να χειρίζεσαι υπολογιστή). Πόσο καιρό θέλεις για να μάθεις ένα όργανο;

Γεράσιμος

 
Το οτι μπορει κάποιος να γράφει μουσική η οποια ενδεχομένως να μην εχει κανένα νόημα να παιχτεί ζωντανά ' date=' δεν σημαίνει

οτι είναι κακή μουσική.[/quote']

Τώρα με βούλωσες, συμφωνώ και επαυξάνω γιατί ασχολούμαι λίγο με αυτή τη φάση που λέγετε ambient...

Επίσης για να μάθω καλά όσα προγράμματα με ενδιαφέρουν έκατσα περίπου 2 χρόνια, σε 4 μήνες κάνεις πασαλείμματα, το παράδοξο είναι ότι τα έμαθα μέσω εμπειρίας...

P.S. Τα λέμε από βδομάδα… BYE BYE!!!
 
με φασον - πατρον - λαπτοπ δεν κανεις μουσικη

ουτε λεγεσαι , ουτε και εισαι μουσικος

οσο καλα και να ξερεις να χρησιμοποιεις

το software , το pc σου , το λαπτοπ , αυτο δεν

σε χαρακτηριζει μουσικο . απο ποτε λεγεσαι μουσικος

οταν πατας ενα " play " με υφος " πωπω τι φτιαχνω ο πουστης "

οπως επισης το να ξερεις εμπειρικα και σχεδον

μηχανικα να "παιζεις" με ενα μουσικο οργανο

αγνοωντας την υπαρξη του πενταγραμμου , και αυτο επισης

δεν σε χρηζει μουσικο , αλλα εναν καλο εκτελεστη με καλο αυτι

αν θελετε .

μια παροιμια λεει : ... γιναμε μαλλια κουβαρια .

 
οπως επισης το να ξερεις εμπειρικα και σχεδονμηχανικα να "παιζεις" με ενα μουσικο οργανο

αγνοωντας την υπαρξη του πενταγραμμου ' date=' και αυτο επισης

δεν σε χρηζει μουσικο , αλλα εναν καλο εκτελεστη με καλο αυτι

αν θελετε[/quote']

Γιατί ταυτίζεις το "εμπειρικά" με το "μηχανικά";; Αυτό που κάνεις είναι τελείως ανόητο. Πήγαινε πες το στον Ed Wynne των Ozric Tentacles και τον Steven Wilson των Porcupine Tree. Δεν έχουν πάρει ποτέ μάθημα στη ζωή τους... άρα παίζουν εμπειρικά... και αν πιστεύεις ότι παίζουν μηχανικά, μάλλον χρειάζεσαι θεραπεία. Απλά δέξου ότι δεν αντιλαμβάνονται όλοι τον κόσμο όπως εσύ, και ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι να ακούσεις/μάθεις μουσική. Και, σε παρακαλώ, μη μου πεις πάλι το γνωστό περί κανόνα και εξαίρεσης... γιατί αν αυτός ο κανόνας έχει τόσες εξαιρέσεις, τι σκατά κανόνας είναι αυτός;;;

ΥΓ: δεν είμαι εμπειρικός μουσικός... κάθε άλλο.
 
αγαπητε σκατεμπορα

το ρημα "μαθαινω" εχει μια και μονη εννοια και ερμηνεια

σε ολα τα λεξικα του κοσμου .

αμα κολλησεις και την λεξη λοιπον "μουσικη " σχηματιζεται

η προταση μαθαινω μουσικη .

η μουσικη τωρα σαν εννοια , σαν τεχνη , σαν επιστημη ( γιατι για μενα ειναι επιστημη ) , σαν σπουδη , σαν παναρχαιο αντικειμενο μαθησης , χωριζεται και απαρτιζεται απο το θεωρητικο και απο το πρακτικο σκελος-κομματι .

δηλαδη αγαπητε υπαρχει η θεωρια η λεγομενη ( τα ρημαδια τα βιβλια ) και η πρακτικη , οπου εκει μαθαινει ο μαθητευομενος να χειριζεται και να χρησιμοποιει το οργανο , κανοντας πραξη ολα οσα εχει μαθει απο την θεωρια .

οπως καταλαβαινεις για να μαθεις σωστα μουσικη , δεν μπορεις να αποκλεισεις και να απομονωσεις , ειτε την θεωρια , ειτε την πρακτικη .

η καλυτερη θεραπεια λοιπον αγαπητε ειναι η σωστη μαθηση της μουσικης σε θεωρητικο και πρακτικο επιπεδο , γιατι οταν αυτο δεν συμβαινει τοτε μιλαμε για ημιμαθεια και για αμαθεια .

ρωτα και τους αρχαιους αν δεν εμπιστευεσαι τους νεοελληνες .

για τους αυτοδιδαχτους εχω μιλησει σε αλλο thread κατατοπιστικα και δεν χρειαζεται να επανελθω .

φιλικα και μουσικα

 
Επίσης για να μάθω καλά όσα προγράμματα με ενδιαφέρουν έκατσα περίπου 2 χρόνια' date=' σε 4 μήνες κάνεις πασαλείμματα, το παράδοξο είναι ότι τα έμαθα μέσω εμπειρίας...[/quote']
Οι χρόνοι είναι λίγο υποκειμενικοί και έχουν να κάνουν και με την εμπειρία του καθενός και σταματάω εδώ. Γιατί, αν μαθαίνοντας το Cubase για παράδειγμα πρέπει να μάθεις εκτός από την λειτουργικότητα και το τι σημαίνει EQ, τι είναι τα busses, τι θα πει scoring, πως κάνουμε ηχοληψία, τότε κατανοητά και τα 2 και τα 4 χρόνια.

Γεράσιμος
 
αγαπητε σκατεμπορατο ρημα "μαθαινω" εχει μια και μονη εννοια και ερμηνεια

σε ολα τα λεξικα του κοσμου .

αμα κολλησεις και την λεξη λοιπον "μουσικη " σχηματιζεται

η προταση μαθαινω μουσικη .

η μουσικη τωρα σαν εννοια ' date=' σαν τεχνη , σαν επιστημη ( γιατι για μενα ειναι επιστημη ) , σαν σπουδη , σαν παναρχαιο αντικειμενο μαθησης , χωριζεται και απαρτιζεται απο το θεωρητικο και απο το πρακτικο σκελος-κομματι .

δηλαδη αγαπητε υπαρχει η θεωρια η λεγομενη ( τα ρημαδια τα βιβλια ) και η πρακτικη , οπου εκει μαθαινει ο μαθητευομενος να χειριζεται και να χρησιμοποιει το οργανο , κανοντας πραξη ολα οσα εχει μαθει απο την θεωρια .

οπως καταλαβαινεις για να μαθεις σωστα μουσικη , δεν μπορεις να αποκλεισεις και να απομονωσεις , ειτε την θεωρια , ειτε την πρακτικη .

η καλυτερη θεραπεια λοιπον αγαπητε ειναι η σωστη μαθηση της μουσικης σε θεωρητικο και πρακτικο επιπεδο , γιατι οταν αυτο δεν συμβαινει τοτε μιλαμε για ημιμαθεια και για αμαθεια .

ρωτα και τους αρχαιους αν δεν εμπιστευεσαι τους νεοελληνες .

για τους αυτοδιδαχτους εχω μιλησει σε αλλο thread κατατοπιστικα και δεν χρειαζεται να επανελθω .

φιλικα και μουσικα[/quote']

Αρχικά, συγγνώμη που ξεφεύγω από το αρχικό θέμα (laptop music)... αλλά θα δώσω μια σύντομη απάντηση.

Το γεγονός ότι κάποιος έχει μάθει μουσική εμπειρικά δε σημαίνει ότι δεν ξέρει να παίζει κλίμακες ή συγχορδίες, ούτε το ότι δεν ξέρει να τις ταιριάζει. Ενδεικτικά αναφέρω την απάντηση του Ed Wynne στην ερώτηση "τι κλίμακες παίζεις;": "δεν ξέρω πως λέγονται... είναι καμιά 20αριά που μου ακούγονται όμορφα και τις παίζω εδώ και 20 χρόνια". Δεκτό ότι θα ήταν προτιμότερο να ήξερε, διευκολύνεται έτσι η συνεννόηση μεταξύ μουσικών, αλλά προς θεού... ο άνθρωπος είναι μουσικός, και αν μπορεί κάποιος να είναι "πολύ" ή "λίγο" μουσικός, σίγουρα αυτός είναι "πολύ πιο μουσικός" από εμένα κι εσένα, κι ας μην ξέρει να διατυπώσει κανόνες θεωρίας και αρμονίας. Κι αυτό γιατί ξέρει να τους χρησιμοποιεί, ξέρει να τους ακούει και να τους νιώθει. Και παίζει με πολύ περισσότερη ψυχή (και όχι μηχανικά... έλεος) από πολλούς σπουδαγμένους.

ΥΓ: είχα την ατυχή έμπνευση να πάω να ακούσω το Carmina Burana στο Ηρώδειο από την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών. Οι κύριοι σπουδαγμένοι μουσικοί έκαναν ανεπίτρεπτα παικτικά λάθη, και κατάφεραν να με συγκινήσουν (ξέρεις, το συναίσθημα που προκαλέι την ανόρθωση των τριχών και την ενεργοποίηση των αδένων που παράγουν δάκρυα) για 1 δευτερόλεπτο στην αρχή του O Fortuna, και μάλλον δεν ήταν το παίξιμο, αλλά η σύνθεση. Μόλις βγήκα από το Ηρώδειο, στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου καθόταν ένας μάλλον Ινδικής/Πακιστανικής καταγωγής νέος και έπαιζε με ένα όργανο που έμοιαζε με σαντούρι, στο δρόμο, και όποιος ήθελε του άφηνε χρήματα. Κάθε του νότα ήταν τέλεια. Έκατσα για ώρα εκεί, ενώ έβλεπα τους σνομπ μαυροντυμένους κυρίους με τα βιολιά τους στις θήκες να παιρνούν, ρίχνουν μια ματιά και να φεύγουν. Δε λέω ότι αυτός είναι ο κανόνας... αλλά δεν είναι ούτε η εξαίρεση, γιατί δεν υπάρχει κανόνας. Ξεπέρασέ το... σεβάσου τα συναισθήματα των άλλων.
 
αγαπητε σκατεμπορα

δεν εχω να ξεπερασω τιποτα ειλικρινα , ουτε εχω αναγκη απο καμια θεραπεια . αν σε συγκινουν μουσικοι οι οποιοι δεν ντρεπονται να ξεστομιζουν και να παραδεχονται οτι παιζουν επι 20 χρονια συγχορδιες τις οποιες δεν γνωριζουν και τους ειναι ακομα αγνωστες , δικαιωμα σου φιλε μου .

εγω προσωπικα αυτο το ονομαζω τεμπελια και αδιαφορια για την μουσικη . προσωπικα για μενα αυτος δεν ειναι μουσικος .

ειναι τεμπελης . και ας ειναι ο καλυτερος μουσικος του κοσμου .

ειτε το θελουμε ειτε οχι , η μουσικη περναει και μεσα απο τα βιβλια και μεσα απο χαρτια . τι να κανουμε ρε συ ? αυτο δεν αλλαζει .

σου ειπε κανεις οτι η μουσικη ειναι ευκολη ?

σου ειπε κανεις οτι η μουσικη δεν θελει συναισθημα ?

δεν καταλαβαινω που ενοχλεισε και γιατι . εχεις δηλωσει οτι δεν εισαι εμπειρικος μουσικος , η διαφωνια σου μαζι μου ποια ειναι τελικα ?

θελεις να με βοηθησεις γιατι ακομα δεν εχω καταλαβει ?

σε τι διαφωνεις με αυτα που λεω ? λεω κατι παραλογο ?

φιλε μου ειμαι και εγω ενας λατρης της electro μουσικης , της μουσικης γενικοτερα , χρησιμοποιω software , σκαω πολλα φραγκα στο home studiaki , αλλα σκαω φραγκα και σε ενα ωδειο , γιατι θεωρω οτι εκει μαθαινει κανεις μουσικη σωστα .

απο κει και περα , τι θα γραψεις , πως θα το γραψεις , πως θα παιξεις στο οργανο , τι θα παιξεις στο οργανο , πως θα ακουστει , αν θα βγαλεις συναισθημα ή οχι εξαρταται απο σενα , και απο αυτα που εχεις μαθει , αν τα εχεις μαθει .

φιλικα και μουσικα .

 
Λοιπόν έχουμε και λέμε:

ΒΒ.ΚΙΝG,LOUIS ARMSTRONG,ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,JIMMY HENDRIX,ΖΑΜΠΕΤΑΣ,ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ,

TO 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ,ΛΑΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ....

ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ" ΜΟΥΣΙΚΟΙ η ΟΧΙ και αν "ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ" για τη μουσική δεν ξέρω...εγώ πάντως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ και ας έχω σπουδάσει μουσική ....

όσο για την κρατική ορχήστρα ας μη μιλάμε καλύτερα,δημοσιοι υπάληλοι και ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ ορχήστρα....

 
Λοιπόν έχουμε και λέμε:
ΒΒ.ΚΙΝG' date='LOUIS ARMSTRONG,ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ,ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,JIMMY HENDRIX,ΖΑΜΠΕΤΑΣ,ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ,

TO 99,9% [b']ΟΛΩΝ[/b] ΤΩΝ ΡΟΚ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ 99,9% ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ,ΛΑΙΚΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΟΥΣΙΚΗ....

ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ" ΜΟΥΣΙΚΟΙ η ΟΧΙ και αν "ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ" για τη μουσική δεν ξέρω...εγώ πάντως ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ και ας έχω σπουδάσει μουσική ....

όσο για την κρατική ορχήστρα ας μη μιλάμε καλύτερα,δημοσιοι υπάληλοι και ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΗ ορχήστρα....

8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O

δεν νομιζω να σοβαρολογεις και να περιμενεις να σε πιστεψουμε

καλη η υπερβολη αρκει να μην καταντα παραμυθι .

 
Όποιος σπουδάζει μουσική κάνει καταρχήν καλό στον εαυτό του, όχι στους γύρω του.

Η μουσική είναι τέχνη, όπως και η ζωγραφική, η λογοτεχνία, η μαγειρική κλπ. Το πως συγκινεί τον καθένα είναι καθαρά υποκειμενικό, άλλος την θέλει σπουδαγμένη άλλος όχι. Εξάλλου, και οι κλασσικοί ήταν αυτοδίδακτοι και με μελέτες πάνω σε αυτά που έγραψαν στήθηκε η (κλασσική) θεωρία της μουσικής.

Περισσότερες απόψεις και αντιδικίες (για τους νεώτερους του Noiz) υπάρχουν εδώ :)

Γεράσιμος

 
Εξάλλου' date=' και οι κλασσικοί ήταν αυτοδίδακτοι και με μελέτες πάνω σε αυτά που έγραψαν στήθηκε η (κλασσική) θεωρία της μουσικής.[/quote']

Συμφωνώ απολύτως.Η θεωρία της δυτικής μουσικης γράφτηκε

αφού μελετήθηκε ο Bach και ο Μozart.

Κάπως ετσι μπορείς να μελετήσεις και βυζαντινή μουσική πχ.

Δεν στήθηκε η μουσικη πάνω σε κανόνες, οι κανόνες μπήκαν μετά

(για να τους καταργήσει καθε νεα γενιά και να εξελιξει τα πράγματα)

Ασφαλώς και υπάρχουν παραδοσιακοί μουσικοί που είναι εξαιρετικοί

κι ας μην ξερουν να διαβάζουν νότες. Δεν ειναι τεμπέληδες,

για να παιζεις καλα οτιδήποτε πρεπει να το εξασκεις.

Οσον αφορά το θέμα μας τώρα καποιοι καταφεύγουν

σε λυσεις ταυτοχρονης προβολής video art ,χορού,

ή 2-3 ζωντανών οργάνων επι σκηνής.

Ολα αυτά ομως θέλουν καλη προετοιμασία,χώρους με υποδομή

και κοστίζουν.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
θεωρείτε ότι είναι performance? θεωρείτε ότι είναι live με όλη την έννοια του όρου? διαφέρει από τα καραόκε της ποπ? θα κάνετε ποτέ το ίδιο? θα φοβόσασταν τα τεράστια τεχνικά προβλήματα που παρουσιάζονται και μπορούν να εκθέσουν τον καλλιτέχνη στο κοινό του, αν δεν έχει λάβει προφυλάξεις, κι αν δεν ξέρει πως να χειριστεί τη στιγμή και τη μουσική του?
OK I STAND CORRECTED SIR!!

λοιπόν προσωπικά για εμένα δεν υπάρχει τίποτα πιό βαρετό από το να βλέπω πέντε τύπους με lap top να παίζουν "μουσική" "live".

ενας από τους λόγους που πάω σε live είναι για να δω ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ να παίζουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ όργανα.

Λούπες,samples κτλ ακούω και σπίτι μου... :wink:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top