Για να μην παρεξηγούμαι. Που είδες να του προτείνω να βαλει σπασμένο? Μίλησα για freebies όχι για σπασμένα' date=' υπάρχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Επίσης, για το B4 και το LL έχω ίδια άποψη αφού τα έχω αλλά την ίδια στιγμή εχω αυθεντικό Hammond, αυθεντικό Rhodes, Νord Electro και έχω παίξει πολύ με αυτά τα αυθεντικά όργανα. Αυτά τα δύο, λοιπόν, έχουν εξαιρετικό ήχο που λίγο υπολείπεται των σαυθεντικών - μόνο που ζυγίζουν μηδέν κιλά και μεταφέρονται. Δεν ξέρω αν κάποιος από τα μέλη έχει κουβαλήσει hammond και rhodes σε live - εγώ το έχω κάνει άρα δικαιούμαι να ομιλώ για προστασία οστών και μυώνων από περιττά βάρη...Για τα free plugins, χρησιμοποιώ αρκετά, έχουν αξιοπρεπή ήχο για τα μπαρ που παίζω και δεν έχουν κρασάρει ποτέ. Δεν ξέρω αν τα έχει φτιάξει κάποιο παιδάκι, αλλά αν έχει γίνει έτσι μπράβο του, αφού μου τα'δωσε τζάμπα, μου έκαναν την δουλειά μου και δεν με κρέμασαν.
workstation: το είναι θέμα υποκειμενικό, οπότε δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο καθείς. Εγώ πάντως τα περισσότερα που έπαιξα (κάτι Τριτον κυρίως) μου φάνηκαν αδιάφορα οπότε έμεινα μακριά τους και κατέληξα σε dedcated boards (Nord Lead, Nord Electro) για τον πιο ιδιαίτερο ήχο και σε ένα λάπτοπ καθώς και ένα Roland XV2020 module για τους all around ήχους...
Οσο για midi controller προτείνω οποιοδήποτε του κάνει το πλήκτρο του - δεν θα το βρει από τις απαντήσεις μας αλλά αν σηκωθεί και κάνει έρευνα αγοράς με τα ίδια του τα χέρια (καθώς αυτά θα αποφασίσουν τι του κάνει και τι όχι...)
Επίσης τίποτα δεν ισχύει, όπως λες. Η, μάλλον, ισχύουν όλα. Διαφορετικά για τον καθένα. Ο καθένας, στη μουσική και τα όργανα, έχει τις δικές του αλήθειες (μιλάνε τα άσπρα μου μαλλιά :lol: ) και δεν υπάρχουν απολυτότητες. Εσύ θέλεις workstation εγώ laptop+controller. Το θέμα είναι η μουσική και το πόσο καλά την παίζουμε όχι τόσο η πηγή των ήχων (εντάξει, δεν είπαμε να είναι και άθλια...)
Φιλικά[/quote']
Φιλε Γιαννη
δεν μιλησες για σπασμενο αλλα οταν λες βαλε το Β4 μετα βαλε το LL
και δεν ξερω εγω πιο αλλο προγραμμα αυτα δεν πρεπει να τα πληρωσει?
και ποσα απο ολα αυτα τα προγραμματα αντεχει η τσεπη μας να πληρωνουμε συνεχεια
δεν μιλαω για τα free που επετρεψε μου να εχω την δικη μου αποψη
συγκρινεις 2 κορυφαια μουσικα οργανα το ιστορικο Hammond και το ιστορικο Rhodes με το Β4 και το LL αντιστοιχα ?
ειναι για γελια δεν μπορω να το πιστεψω![]()
![]()
:roll:
τι σχεση εχει το ενα που παραγει ηχο απο το ηλεκτρικο ρευμα
με το αλλο που εχει κλεψει τον ηχο του πρωτου
εχεις καταλαβει οτι το Β4 και το LL λειτουργουν οπως λειτουργει και το σαμπλερ εχουν παρει ηχο απο ενα original οργανο το λουπαρουν
και ακους στο τελος αυτον τον συνεχομενο ηχο τυπου Hammond η moog κτλ. (παπαγαλος)
που τα πραγματικα τον ηχο που ακουμε τον παραγουν απο τα 220 η 110V
τι ειναι ποιο θανατηφορο τα 220V η τα 44.1???
ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ χρονια με τα αναλογικα synths εχω αρκετα σπιτι μου
http://www.gordonreid.co.uk/vintage/spirit.html
http://machines.hyperreal.org/manufacturers/Crumar/Stratus/images/stratus.jpg
http://www.synthmuseum.com/korg/korpoly6101.html
http://www.euromusikant.de/st_siel.htm
επισκευαζω αναλογικα synths και γνωριζω πολυ καλα
πως λειτουργουν τα αναλογικα και πως τα digital
αλλο τσιπακια cem,ssm (κορυφαια αναλογικα φιλτρα) και αλλο οι αλγορυθμοι τα Firmware και οι DSP (Digital signal processing)
κουβαλαω χρονια σε live τον εξοπλισμο μου δεν λεω οτι ειναι
ευχαριστο να κουβαλας τοσα κιλα αλλα ειναι ευχαριστο να τα ακους live
στο κατω κατω εαν δεν υπηρχαν αυτα τα μηχανηματα δεν θα υπηρχαν
soft synths
τα ποιο γνωστα soft synths ειναι απομιμηση πραγματικων
analog synths, Hammond Rhodes για αυτο το λογο στεκομαστε σε θεση
προσοχης οταν ακουμε ονοματα οπως
leon theremin,robert moog,arp ,hammond,
fender rhodes,sequential,ppg
μην συγκρινουμε το wav με το mp3
το βυνιλιο με το cd
το analog με το digital
αλλο ο ηχος που ακουμε απο το ρευμα και αλλο το preset 44.1, 48 kz
συμφωνω απολυτα μαζι σου με οτι βολευεται ο καθε ενας
σημασια, εχει το αποτελεσμα
αληθεια το πουλας το Rhodes σου??![]()
![]()
ΦΙΛΙΚΑ
GUS
Παντως' date=' επειδη στη θεωρια πολλα λεμε και το παιδι αλλο ρωτησε και αλλου φτασαμε, εγω που επαιξα 2 live με laptop και εχω κανει καμια 10αρια προβες, μπορω να πω πως οχι μονο δεν με κρεμασε, αλλα ηταν και περα απο τις προσδοκιες μου το αποτελεσμα που βγηκε. Τωρα, αν τα workstation εχουν καλυτερο ηχο και χαρακτηρα απο ενα laptop, δεν ειμαι σε θεση να το κρινω. Εγω κρινω την ευκολια μου, την ησυχια μου, την αποδοση μου επι σκηνης και στο κατω κατω το budget που εχω. Ξερω πως ποτε δεν θα εχω ενα OASYS επι σκηνης, ομως μπορω να εχω ενα Korg Legacy VSTi και να μιμουμαι αψογα τα καλυτερα της korg..
Κανεις δεν μπορει να μειωσει την ποιοτητα ενος παικτη, επειδη ο εξοπλισμος του δεν συμβαδιζει με τη δικη μας λογικη.[/quote']
Επειδή ακριβώς ξεφύγαμε, γιαυτό στο τέλος έγραψα ότι:
Γιατί με κόστος μικρότερο από τα workstations και ξεχωριστών synth, θα μπορείς να κάνεις περισσότερα από αυτά σε live.Οπότε στην τελική ένα καλό και σωστά σεταρισμένο laptop σε συνδυασμό με 1-2 soft-synths, soft-sampler, 1 controller και 1 sequencer, σου δίνουν άπειρες δυνατότητες, και ευκολίες που δεν τις φαντάζεσαι!
Υπαρχουν πολλα μελη φιλε Pano, που ενω λενε λενε λενε για το "αυθεντικο πραγμα" και ποσο διαφορα εχει με το "samplαρισμενο", οταν τους βαλεις ενα samplαρισμενο και ενα πραγματικο, μπορουν να μην καταλαβουν τη διαφορα!Για ηχογράφηση το συζηταμε.
Αν και γενικά η ιδέα του laptop με τα VSTs με αγγίζει πάρα πολύ, η αλήθεια είναι πως με τον καιρό διαπιστώνω πως κάποιοι εκφράζουν δικαιολογημένες επιφυλάξεις.με ενα απλο laptop και μια καρτουλα 100-200 ευρω αναβεις και ενα κερακι
να πανε ολα καλα στο live γιατι αλλιως![]()
![]()
:evil:
Αν και γενικά η ιδέα του laptop με τα VSTs με αγγίζει πάρα πολύ' date=' η αλήθεια είναι πως με τον καιρό διαπιστώνω πως κάποιοι εκφράζουν δικαιολογημένες επιφυλάξεις.με ενα απλο laptop και μια καρτουλα 100-200 ευρω αναβεις και ενα κερακι
να πανε ολα καλα στο live γιατι αλλιως![]()
![]()
:evil:
Για παράδειγμα, όταν παίξαμε στο Coca Cola Soundwave Festival τον προηγούμενο μήνα, ένα εκ των συγκροτημάτων που βασιζόταν στη χρήση laptop αντιμετώπισε προβλήματα την ώρα του σετ τους, λόγω "δύστροπης" συμπεριφοράς του Η/Υ!
Μάλιστα, σε μια πολύ σύντομη συζήτηση που είχαμε μετά το πέρας του live, εξέφρασαν μια ελαφρά αγάνακτηση για την όλη ιστορία με το laptop, καθώς από ότι κατάλαβα είχαν αντιμετωπίσει κι άλλες φορές ανάλογα προβλήματα- και δη σε live!
Δεδομένου ότι επρόκειτο για ένα αξιόλογο συγκρότημα με (από όσο μπορώ να κρίνω) "ψαγμένο" ήχο, φαντάζομαι πως η προεργασία που είχαν κάνει πρέπει να ήταν αρκετά επισταμένη. Εν τούτοις...
Γενικά δηλώνω θιασώτης του soft synth- αλλά ίσως θα έπρεπε να έχουν επικουρικό κι όχι αποκλειστικό ρόλο. Από την άλλη, δεν είμαι πληκτράς, άρα δε μπορώ να ξέρω ποιες είναι οι παγίδες και οι αντίστοιχες λύσεις![/quote']
Το πιο αξιοπιστο DAW για Live είναι φυσικά το Ableton Live (και το REASON), για την αστάθεια των VSTs προτίμησε για καρτα ήχου Native Instruments KORE , και VSTs μόνο απο NATIVE INSTRUMENTS. Αυτό ειναι το δικό μου setup και δεν κολάει καθόλου. Και το θεωρώ οχι το καλύτερο , αλλά σιγουρα το πιο αξιοπιστο.
Δυστηχώς ακόμα υπάρχουν πολύ που παιδεύονται live με Cubase το οποίο το έχουν φορτομένο με ένα σωρο VST. To antivirus είναι ακόμα ανοιχτό και ο θεός ξέρει πιο άλλο πρόγραμμα. Kαι ο δίσκος έχει να κάνει αποκερματισμό απο την εποχή του Κολοκοτρώνη. Ολα αυτά δείχνουν μια τρομερά ελλειπη γνώση υπολογιστών.
Με λίγα λόγια απαιτείται βαθειά γνώση , υπολογιστών. Μπορουν επίσης να υπάρξουν πολλές εναλλακτικές ώς backup plan. Δυστηχώς οι περισσότεροι μουσικοι δεν γνωρίζουν τους υπολογιστες οπως θα έπρεπ πλην του να χρησημοποιούν τα προγράμματα.
Πιθανόν να γίνομαι λίγο βαρετός...αλλά δεν σας κάνει εντύπωση ότι τα περισσότερα live γίνονται με Mac laptops?...Σ αυτή τη ζωή ό' date='τι πληρώνεις παίρνεις.[/quote']
Σας παλαιός χρηστης πισι σου λέω οτι έχει απολυτο γκουχ γκουχ δικιο γκουχ αδικο :roll: :wink:
Θα διαφωνησω ως προς αυτο, μιας και χρησιμοποιω το Cubase στο laptop μου. Και σαν συστημα ηχογραφησης, αλλα και σαν συστημα για live, δεν με εχει "προδωσει" ποτε. Το παν ειναι να ειναι σωστα σεταρισμενο και να συντηρειται σωστα ο υπολογιστης. Ακομα και ενας MAC με κακη συντηρηση θα μπορουσε να προκαλεσει προβληματα στον κατοχο του.Δυστηχώς ακόμα υπάρχουν πολύ που παιδεύονται live με Cubase το οποίο το έχουν φορτομένο με ένα σωρο VST.
Πιθανόν να γίνομαι λίγο βαρετός...αλλά δεν σας κάνει εντύπωση ότι τα περισσότερα live γίνονται με Mac laptops?...Σ αυτή τη ζωή ό' date='τι πληρώνεις παίρνεις.[/quote']Σχετικά με την τελευταία διαπίστωση, θα συμφωνήσω εν μέρει αλλά θα πρέπει να πω ότι καμιά φορά πληρώνεις και για πράγματα που είναι άχρηστα. Ας πούμε, τα Sony Vaio είναι γενικώς χειρότερα σε ποιότητα από τα Toshiba κι όμως είναι εξίσου ακριβά. Πληρώνεις το design βλέπεις...
Και στο θέμα, το βασικό καλό ενός Mac είναι ότι αντέχει περισσότερο τη χρήση από κάποιον ανίδεο. Το λειτουργικό των Mac είναι τέτοιο που θα χρειαστεί πολύ περισσότερη καφρίλα από τον χρήστη για να αρχίσει τα παλαβά το σύστημα σε σχέση με ένα laptop με Windows. Μέχρι εκεί όμως. Ένας χρήστης που ξέρει να σετάρει και να χειρίζεται σωστά έναν υπολογιστή δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα, όποιο laptop και να πάρει.
Θα διαφωνησω ως προς αυτο' date=' μιας και χρησιμοποιω το Cubase στο laptop μου. Και σαν συστημα ηχογραφησης, αλλα και σαν συστημα για live, δεν με εχει "προδωσει" ποτε. Το παν ειναι να ειναι σωστα σεταρισμενο και να συντηρειται σωστα ο υπολογιστης. Ακομα και ενας MAC με κακη συντηρηση θα μπορουσε να προκαλεσει προβληματα στον κατοχο του.Δυστηχώς ακόμα υπάρχουν πολύ που παιδεύονται live με Cubase το οποίο το έχουν φορτομένο με ένα σωρο VST.
Γενικα, δεν νομιζω πως μπορει καποιος να καταδικαζει ενα συστημα, χωρις να το εχει δει στην πραξη. Οπως επισης δεν μπορει να το καταδικασει, εαν ο χρηστης του αποφασισε να πεταξει τα παντα πανω, επειδη δεν γνωριζε ακριβως τι ηθελε απο ολα αυτα.[/quote']
Να αλλά είναι 100% σιγουρο οτι θα σε προδώσει στα επόμενα 1000 χρονια. Εννοείται οτι δεν μπορώ να εγγυηθώ ποτε θα κλατάρει ενα πρόγραμμα αλλά ως ερασιτέχνης προγραμματιστής μπορω να σου πω οτι το cubase ειναι καθαρα για studio. Δεν είναι τυχαιο οτι η Ableton ηταν η πρωτη εταιρεια που προσφερε υποστηριξη για CORE DUO αυτο λέει πολλά για την εταιρέια.Εξάλλου ξεκίνησε ως software για DJ. Εξου και το όνομα LIVE.
Πάντως ως ερασιτέχνης προγραμματιστης μπορω να σου πω με βεβαιότητα οτι θα πόνταρα στην σταθερότητα του LIVE έναντι του CUBASE. Για μένα δεύτερο έρχεται μονο το Logic και αυτο κυριως λόγω των MAC. Aν ηταν στο πισι τοτε θα ψηφιζα καθαρά δαγκωτό REASON ως δευτερη επιλογή. Τα Sonar , Cubase και etc. έρχονται σε 15η θεση και μετά.
Εχει να κάνει καθαρά απο την αρχιτεκτονική του προγράμματος. Δηλαδή το γεγονός οτι δεν αλλήλεπιδρα με ξένο κώδικα. Oπως windows dlls κτλ. Αλλά και το γεγονος οτι ο κωδικας του ειναι σταθερός.
Βεβαια οι προσωπικες ρυθμίσεις του υπολογιστη ειναι ο άλλος ακρογωνιαίος λίθος. Εκει οι συμβουλες είναι γνωστές , μακρια απο freeware, προτιμηση samples αντι για VST, μακρια απο modular. Οσο γινεται λιγοτερα προγραμματα στην μνημη . Δεν κάνουμε update drivers ή software οταν ήδη δουλεύει σωστα μονο και μονο για να έχουμε κάποιες εξτρα λειτουργίες. κτλ κτλ.
Πιθανόν να γίνομαι λίγο βαρετός...αλλά δεν σας κάνει εντύπωση ότι τα περισσότερα live γίνονται με Mac laptops?...Σ αυτή τη ζωή ό' date='τι πληρώνεις παίρνεις.[/quote']Σχετικά με την τελευταία διαπίστωση, θα συμφωνήσω εν μέρει αλλά θα πρέπει να πω ότι καμιά φορά πληρώνεις και για πράγματα που είναι άχρηστα. Ας πούμε, τα Sony Vaio είναι γενικώς χειρότερα σε ποιότητα από τα Toshiba κι όμως είναι εξίσου ακριβά. Πληρώνεις το design βλέπεις...
Για μπες εδω και δες με τι laptops παιζουν οι kraftwerk
http://kraftwerk.hu/faq/equipment.html
τιποτα δεν ειναι τυχαιο σε αυτον τον κοσμο που ζουμε
θα συμφωνισω και εγω με το οτι πληρωνεις παιρνεις
ως Vaio user δεν εχω αντιμετωπισει κανενα προβλημα μεχρι στιγμης
το εχω για το σπιτι ως hard disc recorder
για live οτι ηχους θελω απο virtual τους φορτωνω στο sampler
πιστευω οτι ο υπολογιστης αν δεν ξεπερασει τα latency προβληματα
δεν ειναι και οτι πιο καταλληλο για live ως αυτονομη πηγη
καλο ειναι να υπαρχουν και αλλα back up
δεν μπορω να εχω το αγχος αν θα παιξω καλα αν θα γουσταρει ο κοσμος
και παραληλα με το αν θα μου κολησει το laptop τι θα κανω μετα
και πιστεψτε με πανω στη σκηνη ειναι λιγο περιεργα τα πραγματα
οσοι απο εδω μεσα ειχαμε η εχουμε αυτη την εμπειρια παιζει αγχος πανω στη σκηνη
Υ.Γ.Μακαρι να ειχα τα χρηματα για Mac δεν το συζηταω
Πάντως ως ερασιτέχνης προγραμματιστης μπορω να σου πω με βεβαιότητα οτι θα πόνταρα στην σταθερότητα του LIVE έναντι του CUBASE. Για μένα δεύτερο έρχεται μονο το Logic και αυτο κυριως λόγω των MAC. Aν ηταν στο πισι τοτε θα ψηφιζα καθαρά δαγκωτό REASON ως δευτερη επιλογή. Τα Sonar ' date=' Cubase και etc. έρχονται σε 15η θεση και μετά.
[/quote']
Ως ερασιτεχνης μουσικος και δουλευοντας στη δουλεια πολλες ( μα παρα πολλες ωρες ) το Cubase τα τελευταια 8 χρονια, μπορω να εγγυηθω πως τα κρασαρισματα που εχω προκαλεσει, οφειλονται περισσοτερο σε δικα μου λαθη, παρα σε λαθη του προγραμματος. Εχοντας επισης χρησιμοποιησει το laptop σε προβες και live και εχοντας περασει κοντα στις 12 ωρες ( απο τις οποιες οι 8 ηταν σερι ) συνεχων εξουθενωτικων δοκιμων, ωστε να μειωσω την πιθανοτητα να συμβει κατι, που δεν εχω υποψιν ή τη γνωση να το διορθωσω, μπορω επισης να εγγυηθω πως το Cubase ηταν η μονη πλατφορμα που μεσα σε 10 λεπτα ηταν σεταρισμενη και ετοιμη για live. Το μονο που δεν δοκιμασα ηταν το Sonar και το Fruity Loops.
Επομενως, πιστευω πως ηπραξη ειναι αυτη που μετραει, γιατι και στη θεωρια τα Vista ειναι εκπληκτικα προγραμματικα, αλλα στην πραξη ακομα δοκιμαζονται :roll: