korg vs roland vs yamaha

sotogiga

Νέο μέλος
Μηνύματα
61
Πόντοι
6
korg:μηχανη ferrari σασι γιουγκο.χαλανε ταστιερες,κουμπια,pitch............

rolland:μονο για πιανα και strings (oxi βρακακια!)

YAMAXA:KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!!!

Και βεβαιως περιμενω να οπλιστειτε καλα και να απαντησετε.

αυστηρως ακαταληλο για οσους δεν ειναι πληκτραδες!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
γεννηθηκα πολεμιστης!!!

κατι σαν τον william στο braveheart!! 8)

 
ΥΑΜΑΗΑ γράφεται ρε παλικάρια! ;DΝαι και υποστηρίζω αυτή αν και νομίζω ότι υπάρχει αντίσοτιχο θέμα/

 
Ποια είναι η ουσία του συγκεκριμένου thread sotogiga;

Εφόσον δε σε ενδιαφέρει πραγματικά να ενημερωθείς (το λέω γιατί ήδη έχεις την άποψή σου και την παρέθεσες στο post σου) γιατί ξεκινάς ένα θέμα το οποίο έχει χιλιοσυζητηθεί;

 
Πιστεύω ότι το τι προτιμάει κάποιος είναι το τι του πάει σαν φιλοσοφία, ήχος και γενικά σαν εικόνα από κάθε εταιρία. Εγώ πάντως ψηφίζω Roland. Θεωρώ ότι δίνει διαχρονικά τα πιο ισορροπημένα σύνολα ήχων στα όργανα που έχει κυκλοφορήσει, με ποιοτικούς ήχους σε κάθε κατηγορία (πιάνα, ηλεκτρικά πιάνα, organs, έγχορδα, πνευστά, τύμπανα, κρούστα, έθνικ ήχους κλπ), αν μιλήσουμε για sample playback synths/workstations. Όσον αφορά αναλογικά (Jupiter series, Juno, SH, TR-series και δε συμμαζεύεται) ή πιο μοντέρνα πρωτοποριακά προϊόντα που έχουν κάνει κυριολεκτικά πάταγο (βλέπε Variphrase και όχι μόνο), πιστεύω ότι επίσης είναι πιο μπροστά από τις άλλες δύο εταιρίες.

 
Last edited:
Αφού θέλεις οπλισμό λοιπόν...

sotogiga είπε:
korg:μηχανη ferrari σασι γιουγκο.χαλανε ταστιερες,κουμπια,pitch............
Όσα Korg είχα μέχρι τώρα ήταν built like tanks. Αν εννοείς ότι χαλάνε τα Korg που έχουν οι πληκτράδες στα μπουζουκομάγαζα, λογικό είναι αν τους πίνουν το αίμα επί 6 ώρες, κάθε βράδυ, για χρόνια.

rolland:μονο για πιανα και strings (oxi βρακακια!)
Άκυρα τα παραπάνω λεγόμενα, ο cyclops έδωσε μια εικόνα σχετικά με τα πολλά αξιολογότατα Roland που έχουν βγει κατά καιρούς, αν και τα Fantom δεν ήταν ποτέ κορυφαία (imho).

YAMAXA:KAI ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!!!
Το ίδιο με τα Roland, έχουν βγει πολλά αξιόλογα όργανα από τη Yamaha. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο. Προφανώς και δεν είναι το holy grail των synths!

Θα συμφωνήσω με το Νίκο, τί σκοπό έχει αυτό το θέμα; Να παίξουμε μπουνιές για το αν η Roland είναι καλύτερη από τη Yamaha και τούμπαλιν;

 
Alchemist είπε:
Να παίξουμε μπουνιές για το αν η Roland είναι καλύτερη από τη Yamaha και τούμπαλιν;
Δε στερευεις ποτε από καλές ιδεες ετσι? :p

 
Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .

 
πρωτον sorry για τα ορθογραφικα μου λαθη.τα γραφω εν ωρα εργασιας και μπερδευομαι.

δευτερον φιλε alchemist το θεμα δεν το ανεβασα για να παιξουμε

μπουνιες.την ουσια την την διατιπωσες μονος σου στην απαντηση σου αλλα δεν το καταλαβες.

σημαινει οτι ενα οργανο των1000-2000€(korg,carma,studio,extreme.....)επειδη θα παιζει σε μπουσουκομαγαζα επι 6 ωρες θα χαλαει?τα motif γιατι δεν χαλανε?τα fantom γιατι δεν χαλανε?

εχουμε δωσει ολοι μας πολλα απο τα λεφτα μας για να αγορασουμε τα οργανα μας.

η ουσια του θεματος οποτε ειναι να αναδειχτει η πιο αξιοπιστη εταιρια.

και το οτι ανεφερα το οτι ειμαι yamahaκιας δεν σημαινει οτι δεν θελω

να ενημερωθω και εγω και οποιος αλλος στο forum για τις υπολοιπες εταιριες.

και οταν λεω οπλιστειτε εννοω δωστε τα καλυτερα χαρακτηριστικα της καθε εταιριας.

δεν λεω παιξτε μπουνιες.

thnks

 
nektarios είπε:
Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .
Στα yamaha... μετά τα DX & ΤΧ άντε και τα SY....no coments?????

 
Όσον αφορά την ανθεκτικότητα που αναφέρετε, εμένα το Roland XP50 μου μετράει ήδη 12+ χρόνια και δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μόνο πέρισυ με κάτι διακοπές ρεύματος κάηκε το τροφοδοτικό και μία SRJV80, αλλά αυτό δεν είναι τόσο πολύ δική μου ευθύνη. Έχει πάει όπου μπορεί να φανταστεί κανείς, έχει φάει απίστευτες κακουχίες, τουλάχιστον από "ώρες πτήσης" που μετράει το κοντέρ του. Σε άλλες κακουχίες όπως χτυπήματα, καψίματα από τσιγάρα, πολύ κρύο ή πολλή ζέστη, δε διανοήθηκα ποτέ να το υποβάλλω. Επομένως όσον αφορά την ανθεκτικότητα είναι παραπάνω από OK.

Εν ολίγοις, αν το κάθε όργανο το σεβαστείς, του φερθείς ως συνεργάτη και όχι ως μισθοφόρο που παίζεις κάποια χρόνια και μετά το πετάς, θα σου βγάλει πολλά χρόνια χωρίς πολλά προβλήματα.

nektarios είπε:
Sotogiga

Τους  πραγματικούς  συνθετητές  θα  τους  γνωρίσεις  σε  βάθος  μόνο  όταν  πάψεις  να  ασχολείσαι  με  αυτά  τα  πλαστικά  παιχνίδια  που  θέλεις  να  συγκρίνουμε.

Για  να  μην  γίνομαι  άδικος  με  μερικά  μοντέλα , στα  korg  μετά  το  Z1 ( άντε  και  το  MS2000 ) το  χάος , στα  roland  μετά  το  V-Synth  επίσης  το  χάος , και  τέλος  από  μηχανές  yamaha  ... συγνώμη  αλλά  δεν  γνωρίζω  κι  πολλά , τα  σιχαίνομαι  τα  δίκυκλα .
Σε ποια synth ακριβώς αναφέρεσαι? Παλιά αναλογικά, modular κι έτσι? Διευκρίνησε σε παρακαλώ ποια εννοείς, από τη στιγμή που απαξιείς "τα πλαστικά παιχνίδια". Θεωρώ ότι δεν είναι σκόπιμο να κάνουμε μία απαξιωτική δήλωση όλο μυστήριο και να μην ξεκαθαρίζουμε τι εννοούμε.

Φιλικά. :)

 
cyclops είπε:
Σε ποια synth ακριβώς αναφέρεσαι? Παλιά αναλογικά, modular κι έτσι? Διευκρίνησε σε παρακαλώ ποια εννοείς, από τη στιγμή που απαξιείς "τα πλαστικά παιχνίδια". Θεωρώ ότι δεν είναι σκόπιμο να κάνουμε μία απαξιωτική δήλωση όλο μυστήριο και να μην ξεκαθαρίζουμε τι εννοούμε.

Φιλικά. :)
Cyclops , θαρρώ  πως  είμαι  ξεκάθαρος , και  γίνομαι  πέρα  για  πέρα  κατανοητός  χωρίς  να  υποθάλπτω  μυστήριο .

Δεν  είναι  καθόλου  απαξιωτική  η  δήλωση  περί  πλαστικών  παιχνιδιών , κι  γίνεται  εύκολα  αντιληπτό  πως  αναφέρομαι

στις  πρόσφατες  κυκλοφορίες  αυτών  των  εταιριών , μετά  τα  μοντέλα  σταθμούς  τα  οποία  παρέθεσα .

Η  παραγωγή  και  η  κυκλοφορία  των  συνθετητών  σήμερα , δεν  διαφέρει  κι  πολύ  από  αυτή  των  κινητών  τηλεφώνων

και  των  αυτοκινήτων .

Ψάξε  καλέ  φίλε  και  βρες  ποιες  είναι  οι  εταιρείες  εκείνες  , οι  οποίες  έχουν  γυρίσει  για  τα  καλά  την  πλάτη  τους  σε  αυτή  την  "πολιτική"  της  φτηνής  κι  ανούσιας  επιδειξιομανίας .

Μέτρο  σύγκρισης  και  σημείο  αναφοράς  μου  βέβαια  δεν  αποτελεί  ο  πιτσιρικάς  που  μαζεύει  σεντ  προς  σεντ  τα  χρήματα  για  να  αγοράσει  έναν  συνθετητή  ( δυστυχώς  ένα  ΤR  π.χ. ) , και  ούτε  βέβαια  οι  session  μουσικοί  των  νυχτερινών  κέντρων  διασκέδασης .

Η  αγορά  ενός  συνθετητή  δεν  είναι  ανανέωση  τηλεφωνικής  συσκευής  η  οποία  έχει  ημερομηνία  λήξης  μετά  από  ένα  χρόνο . Και  πολύ  περισσότερο  οι  εταιρείες  πρέπει  να  σέβονται  τον  πελάτη  - αγοραστή , όταν  αυτός  προθυμοποιείται  να  αφιερώσει  2-3  χιλιάρικα  ευρώ  , κι  να  του  προσφέρουν  ένα  Όργανο  με  όμικρον  κεφαλαίο .

Κάποτε  δίναμε  600-700  χιλιάρικα  δραχμές  για  να  jp-8000  ή  ένα  jd-800 , ενώ  σήμερα  ζητάνε  2  χιλιάρικα  ευρώ  για  το  Μ3  π.χ.  ??? , που  άμα  τα  συγκρίνεις  μεταξύ  τους  ,  το  δεύτερο  είναι  κουδουνίστρα  για  μωρά  που  μόλις  σαραντίσανε .

Σου  θυμίζει  ή  δεν  σου  θυμίζει  τραγωδία  Αισχύλου  η  υπόθεση ?

 
Κάποτε δίναμε 600-700 χιλιάρικα δραχμές για να jp-8000 ή ένα jd-800 , ενώ σήμερα ζητάνε 2 χιλιάρικα ευρώ για το Μ3 π.χ.   , που άμα τα συγκρίνεις   μεταξύ τους , το δεύτερο είναι   κουδουνίστρα για   μωρά που μόλις σαραντίσανε .
Κι εγώ το πρώτο μου D-50 το αγόρασα 350 χιλιάδες δραχμές το 1988 και με δόσεις.

Αυτή η γνώμη αφορά τη μία όψη. Υπάρχουν όμως κι άλλες όψεις.

Νομίζω ότι θα έπρεπε να υπάρχει άλλο thread που θα μπορέσουμε να το αναλύσουμε εις βάθος το θέμα, γιατί μπλέκονται και άλλοι παράμετροι όπως για παράδειγμα τεχνολογικά - οικονομικά θέματα κ.λ.π.

Από τεχνικής άποψης, άλλα πράγματα ήταν καλά τότε και άλλα τώρα.

Άλλες οι τότε δυνατότητες και άλλες τώρα.

Πιστεύω ότι είναι άσκοπο να γίνει μιά τέτοια σύγκριση και ειδικά όταν βγήκαν στην παραγωγή τα τότε παλιά πρώτα ψηφιακά synth, που η τεχνολογία τους ήταν ακόμα παρθένα. Πιστεύω ότι τότε έγινε το πρώτο μεγάλο peak. Αυτό, όχι απλά εντυπωσίασε αλλά έμεινε και στην ιστορία. Γι'αυτό μέχρι σήμερα τα περισσότερα από αυτά είναι reference, αφού σφραγίσανε οι εταιρίες καινοτομίες και τεχνολογίες, που μέχρι και σήμερα οι περισσότερες από αυτές τις διαθέτουν στα νέα τους προϊόντα.

Βλέπε FM - LA και άλλα πολλά...

Πόσοι από εμάς χρησιμοποιούμε ακόμα D50 , M1 , DX7, K2000 και άλλα πολλά; Βέβαια, ένας βασικός παράγοντας είναι και το είδος της μουσικής μας εάν μιλάμε για λαϊκά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φίλε Νεκτάριε, να τονίσω ότι όλως τυχαίως τα όργανα που συγκρίνεις είναι ανόμοια μεταξύ τους. Τόσο το JP-8000, όσο και το JD-800 ήταν κατά κύριο λόγο όργανα solo, κυρίως για παίξιμο performance και επ' ουδενί λόγω δεν συγκρίνονται με ένα workstation, το οποίο κυρίως προορίζεται για ενορχηστρώσεις και για να αποτελέσει εργαλείο σύνθεσης μουσικής. Αν κοιταξουμε τα της Roland, την εποχή που κυκλοφορούσε το JD-800, υπήρχε και το JV-80 και όλα τα αδερφάκια του (JV30, JV1000, JV90 κλπ). Και πάλι δεν θα μπορούσες να τα συγκρίνεις μεταξύ τους. Πιο μετά, στην εποχή του JP-8000, η Roland κυκλοφορούσε παράλληλα και τις σειρές JV/XP, που θα μπορούσες να τα παρομοιάσεις ως τα αντίστοιχα των σημερινών Fantom (λόγω φιλοσοφίας πάντα και όχι με βάση τις δυνατότητες). Και πάλι δεν θα μπορούσες να κάνεις σύγκριση, λόγω διαφοράς φιλοσοφίας των οργάνων αυτών.

Αν μπορούσες να συγκρίνεις κάποια όργανα που είναι παρόμοιας κατηγορίας ή φιλοσοφίας, η Roland έχει το V-Synth GT, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Αυτό δε νομίζω να συγκρίνεται σε ισχύ, δυνατότητες, ως πρωτοποριακή ιδέα κλπ με οποιοδήποτε performance synth έχει κυκλοφορήσει η Roland στο παρελθόν.

Το αν κάποιος προτιμάει ένα performance synthesizer, που πιθανώς θα φοράει άλλες τεχνολογίες σύνθεσης (Virtual analog, Virtual Acoustic, Variphrase κλπ), αντί ενός workstation που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιεί sample playback synthesis, τότε το θέμα ανάγεται στην προτίμηση τεχνολογίας παραγωγής ήχου. Αυτό δε νομίζω ότι είναι το θέμα μας εδώ. :)

 
cyclops είπε:
Φίλε Νεκτάριε, να τονίσω ότι όλως τυχαίως τα όργανα που συγκρίνεις είναι ανόμοια μεταξύ τους.
Οι συγκρίσεις γίνονται μεταξύ ομοειδών και όχι όμοιων πραγμάτων. Δεν συγκρίνουμε synthesizers με μηχανές γκαζόν, ούτε αυτή την χαζομάρα που αναφέρεται στο εξωτερικό ως apples and oranges. Αν ήταν apples και apples δεν θα είχε κανένα νόημα η σύγκριση.

Επαγωγικά, οποιαδήποτε σύγκριση ομοειδών πραγμάτων καταντάει στην απόλυτη ομοιότητα. Δηλαδή, αν συγκρίνουμε ένα ψηφιακό και ένα αναλογικό (αυτό που πολλοί χαρακτηρίζουν ως apples and oranges) θα υπήρχαν πολλές ενστάσεις. Θα έπρεπε να είναι αναλογικό με αναλογικό. Μετά θα έπρεπε να μην συγκρίνουμε 2 VCOs με 3 VCOs γιατί και πάλι κάποιοι θα έλεγαν apples and oranges καθότι τα 2 VCOs αδικούνται. Θα έπρεπε να πάμε σε 3 VCOs vs 3 VCOs. Μετά κάποιος θα έλεγε ότι πάλι είναι apples and oranges γιατί τα μεν 3 VCOs είναι discreet ενώ τα άλλα είναι ολοκληρωμένα κυκλώματα. Μετά αν παίρναμε discreet vs discreet, κάποιος ακόμη πιο ψείρας (όπως εγώ  ;D) θα συνοφρυονόταν με το που ξεκινάει και που σταματάει το discreet, και πόσο μεγάλη είναι η κλίμακα ολοκλήρωσης... κ.λ.π.

Άρα, υπάρχει άμεση και εύλογη συγκρισιμότητα μεταξύ του (οποιουδήοποτε) M3 και του (οποιουδήποτε) JP-8000.

 
cyclops είπε:
Αν μπορούσες να συγκρίνεις κάποια όργανα που είναι παρόμοιας κατηγορίας ή φιλοσοφίας, η Roland έχει το V-Synth GT, όπως πολύ σωστά ανέφερες. Αυτό δε νομίζω να συγκρίνεται σε ισχύ, δυνατότητες, ως πρωτοποριακή ιδέα κλπ με οποιοδήποτε performance synth έχει κυκλοφορήσει η Roland στο παρελθόν.

Το αν κάποιος προτιμάει ένα performance synthesizer, που πιθανώς θα φοράει άλλες τεχνολογίες σύνθεσης (Virtual analog, Virtual Acoustic, Variphrase κλπ), αντί ενός workstation που κατά κύριο λόγο χρησιμοποιεί sample playback synthesis, τότε το θέμα ανάγεται στην προτίμηση τεχνολογίας παραγωγής ήχου. Αυτό δε νομίζω ότι είναι το θέμα μας εδώ. :)
Eννοείται  πως  ΔΕΝ  αναφέρομαι  στο  GT , αλλά  στο  πρώτο  v-synth . To  GT  είναι  ένα  καμουφλαρισμένο  fantom .

Anyway  το  θέμα  μας  δεν  είναι  εκεί . Αυτά  που  ήθελα  να  τονίσω  μάλλον  δεν  τα  έπιασες .

Δεν  μίλησα  για  τεχνολογία . Εκεί  που  θέλω  να  εστιάσω  η  τεχνολογία  μου  είναι  παντελώς  αδιάφορη , ίσως  κι  αχρείαστη.

Μην  αυταπατάσαι  όμως  ότι  η  επιλογή  των  συνθετητών   γίνεται  με  γνώμονα  την  τεχνολογία  πάντα .

Μην  παίρνεις  όρκο  για  αυτό . Στον   βωμό  της  δήθεν  τεχνολογίας  θυσιάζονται  πολλά  άλλα  πράματα .

Ξέρεις  πόσοι  γιγάντιοι  δίσκοι  παρήχθησαν  δεκαετίες  πριν , από  γιγάντια  συγκροτήματα , τα  οποία  χρησιμοποιούσαν  συνθετητές  δίχως  αυτή  την  "σημερινή  πολυδιαφημισμένη  τεχνολογία" ?

Ας  μην  γελιόμαστε , τότε  με  εκείνα  τα  "φτωχά"  όργανα , φτιάχναν  μουσική  χωρίς  την  τεράστια  συμβολή  των  υπολογιστών ( δεν  λέω  ότι  δεν  υπήρχε  συμβολή ) , ενώ  σήμερα  όλοι  όσοι  έχουν  στα  χέρια  τους  τα  υπερσύχγρονα  τεχνολογικά  robocop  μηχανήματα  με  τις  έγχρωμες  touch  οθόνες , έχουν  από  κοντά  κι  ένα  laptop  γεμάτο   plugins .

Forget  it , αλλού  είναι  το  θέμα  μας ...

 
Ourdarkness  συμφωνώ , η  αποφυγή  τέτοιων  συγκρίσεων  μάλλον  τις  εταιρείες  οφελεί  κι  βολεύει , από  την  στιγμή  μάλιστα  που  οι  ίδιες  "ονομάζουν"  τα  προιόντα  παραγωγής  τους  συνθετητές  , ας  δεχτούν  λοιπόν και  τις  συγκρίσεις .

Αποδέχομαι  τις  εκάστοτε  διαφοροποιήσεις  και  τις  κατηγορίες  αυτών ,  όλα  υπόκεινται  στην  κρίση  της  αγοράς  και  του  αγοραστικού  κοινού ( του  άμεσα  ανδιαφερόμενου ) .

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top