korgy είπε:
εγω ζητω συγνωμη.απλα εχω ενα παλιο οργανο το οποιο ειχε το ιδιο θεμα κ λυθηκε με αυτο το τροπο
Κανένα πρόβλημα. Όλοι μαθαίνουμε.
Από τεχνικής πλευράς.
Όσο για το όργανο που έβαλες αυτό το υλικό, απλά θα σου πω ότι δεν έκανες καθόλου καλά διότι:
Αυτό το υλικό α) λειτουργεί σαν επαφή ON-OFF και β) έχει πάχος, μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού, που θα προστεθεί στην πλακέτα ή στο κάρβουνο της μεμβράνης των πλήκτρων, με αποτέλεσμα να σου ανεβάσει το Note-On σημείο του συγκεκριμένου πλήκτρου. Δηλαδή το συγκεκριμένο πλήκτρο θα trigάρει από πιό ψηλά. Υπ'όψι ότι τα κλαβιέ στο σύνολό τους (πλήκτρα) είναι ζυγισμένα μεταξύ τους ως προς το σημείο αυτό. Όπως καταλαβαίνεις ένας πραγματικός καλός πληκτράς που κατέχει το αντικείμενο και ξέρει καλά που πατάνε τα δάχτυλά του θα καταλάβει ότι το κλαβιέ είναι κυριολεκτικά για τα μπάζα αφού η ανταπόκριση στο κατέβασμα των πλήκτρων δεν θα είναι όμοια. Ίσως δεν ενδιαφέρει αυτό;
Ένας από τους λόγους που πληρώνουμε ακριβότερα τα καλά πλήκτρα είναι και αυτός. Η λεπτομέρεια στο σωστό note-on point calibration.
Από την άλλη, τα λάστιχα (ή αλλιώς μεμβράνες όπως τα αποκαλούν πάρα πολλοί...) που βρίσκονται κάτω από τα πλήκτρα (στα περισσότερα όργανα)
δεν είναι επαφές τύπου ON-OFF αλλά αντιστάσεις. Συμπεριφέρονται ως αντιστάσεις και μάλιστα συγκεκριμένης Ωμικής τιμής ανά τετρ. χιλ. Οπότε και εδώ έχεις κάποια διαφορά στις δυναμικές λόγω αυτής της απόκλισης - συμπεριφοράς.
Τέλος, εάν δεν μας ενοχλούν τα πιό πάνω, το πρόβλημα που θα προκαλέσει αυτό το υλικό αργά ή γρήγορα είναι στο scanner του κλαβιέ (που διαβάζει τα πλήκτρα με τις δυναμικές τους) αφού πάρα πολλά εξ'αυτών εκτός του ότι διαβάζουν αυτή την ωμική αντίσταση, διαβάζουν και άλλα πράγματα που αφορούν για παράδειγμα κάποια σημεία του πάνελ του οργάνου.
Μοιάζει με κιθάρα που έχει λάθος ρύθμιση στο μπράτσο, στον καβαλάρη και όπου αλλού θες. Ένας που γνωρίζει, θα το καταλάβει.
Στο service η γνώση και λεπτομέρεια κάνουν την διαφορά.
♪♫♪