Καθυστερηση παραγγελιας απο thomann

metalash

Νέο μέλος
Μηνύματα
266
Πόντοι
16
Εχω κανει μια παραγγελια απο thomann απο πριν το πασχα κ ειχαν αποσταλειι απο thomann την τριτη του πασχα.. τα πραγματα δεν εχουν ερθει ακομα ενω με ειχαν ενημερωσει οτι θα εκαναν γυρω στις 7-14 μερες...το περιθωριο περασε, το ταχυδρομειο δεν εχει παραλαβει τιποτα ουτε κ εχει επιστρεψει κατι, ολα ειχαν γινει κανονικα, αλλα το πακετο δεν λεει να φτασει...μηπως πρεπει να αρχισω να ανησυχω? κ οχι τιποτα αλλο δεν με νοιαζουν τα λεφτα αλλα το οτι ηθελα να κανω κ αλλη παραγγελια κ πλεον δεν εμπιστευομαι...Τι να κανω ρε παιδες? Αρχιζουν και με ζωνουν τα φιδια...

 
Κούλαρε,δεν εχεις ακούσει για την αργια του ΠΑΣΧΑ & την "εργατικη πρωτομαγιά"? :lol:

ε ρε αθανατα ΕΛΤΑ!

Το δεμα σου ειναι ΕΔΩ ξεχασμενο στο γραφειο καποιου δημοσιουπαλληλάρα που "απουσιάζει" απο την εργασια του... :twisted:

Εμενα μου ηρθε χθες ενα πακετο με χορδές το οποίο ειχε σφραγίδα αφιξης 25/4!!!!!!!!!! (οχι τιποτα αλλα με αναγκασαν να αγορασω χορδες μπασου απο τους εγχωριους κλεφταραδες!! :twisted: )

 
Λες ρε συ? ειμαι λιγο προκατειλημμενος με αυτα τα γ@#$@μενα πραγματα...

αντε να κανω υπομονη αλλα μεχρι ποτε>?

 
Γιατι εισαι προκατειλημένος?,δεν το καταλαβαίνω...

εχω κανει περιπου 50 παραγγελίες απο τον THOMANN & δεν εχει χαθεί ποτε τιποτα (αλλωστε μη φοβασαι το πακετο ειναι ΣΥΣΤΗΜΕΝΟ & ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ)

 
ναι αν χαθει αντε μετα να βρεις ακρη με τα ταχυδρομεια....δεν ειμαι προκατειλημμενος με το θωμα αλλα με τα ελτα μας...εχω περασει ενα φεγγαρι απο κει και εχω δει τι παιζει...απιστευτα πραγματα...

 
Γειά χαρά,

Κάνω πολλές παραγγελίες.Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα μια παραγγελία από το music 123 για να αποσταλλεί το πακέτο σε φίλο στην Αμερική και στη συνέχεια να μου το φέρει ο φίλος. Τους εξήγησα ότι βιάζομαι για να προλάβω το φίλο πριν επιστρέψει Ελλάδα και διάλεξα τον γρηγορότερο τρόπο αποστολής.

Στο site έλεγε ότι το προίόν ήταν in stock.

Πέρασαν δύο μέρες και μπήκα στο order status να δω τι γίνεται.

Έγραφε, ακόμη, now shipping. Την επόμενη μέρα τα ίδια.

¶ρχισα τα mail και 3 μέρες μετά με ειδοποίησαν ότι είχαν κάνει λάθος όσον αφορά το in stock και ότι θα έκαναν παραγγελία από τον προμηθευτή τους για εμένα....Ακύρωσα και πήρα από αλλού..στο τσακ το πρόλαβα.

Για να γίνει άμεση επιστροφή των χρημάτων άνοιξα τηλεφωνικό πόλεμο με απειλές για δήλωση της κατάστασης στο Internet Fraud Complaint Center (IFCC) κτλ. Ήταν ικανοί να με καθυστερούνε για εβδομάδες.

Ενημερωτικά σου λέω ότι η παρακράτηση χρημάτων και οι καθυστερήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις είναι τοκογλυφία. Σκέψου μόνο ότι εάν υπάρχουν σκόπιμες καθυστερήσεις στις παραγγελίες ενός τέτοιου μεγάλου καταστήματος αυτοί έχουν στα χέρια τους όλο το χρήμα των παραγγελιών διαθέσιμο για όποια χρήση θέλουν...τόκοι, επενδύσεις κτλ.

Bottom line: Στείλε ένα mail ή πάρε ένα τηλ να δεις τι γίνεται και μη χαρίζεις σε κανέναν.

Κώστας

 
μπα δεν χαριζω καστανα ...ετσι και γινει καμια στραβη με βλεπω να ανεβαινω γερμανια να γουσταρω

 
Μπα βιαστικα να βγαλω συμπερασματα

μολις ηρθε το πακετο!!!

Αντε τωρα παμε για αααλλαααα

θωμας θωμας :lol: :!: :!: :!: :!:

 
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΜΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ.

ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ? ΤΙΜΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ !!! ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ............ ! ! ! ! ! ! ! !

*Επεξεργάστηκε από τους Modulators

 
εεεεε& σύρμα!!!!!!!

em.icon.smile.png


 
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΙΜΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ.
ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ? ΤΙΜΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ !!! ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΓΙΑ Π.Χ KORG OASYS 76 ΑΠΟ 9.163 euro ....... 6.500 euro ΜΕΤΡΗΤΑ !!!

ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ.ΚΑΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ............ ! ! ! ! ! ! ! !

XXX - Edited - XXX
Tony βλέπω το posts σου να πάει για σβήσιμο από τους μοντιουλάτορες...

Σου παραθέτω την 5η εντολή ...εεε...κανόνα του NOIZ:

5.Τα μέλη συμφωνούν να μη προωθούν' date=' να διαφημίζουν ή να δυσφημίζουν έμμεσα, αλλά και άμεσα προϊόντα δικά τους ή άλλων και τις έμμισθες υπηρεσίες τους. Η αναφορά σε προϊόντα και υπηρεσίες μπορεί να γίνεται μόνο αν έχει ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση[/quote']

Εκτός βέβαια αν το post σου έχει "...ρόλο ενημερωτικό στην συζήτηση"

;)

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ
 
Το ποστ του tonys διορθώθηκε. Βέβαια οφείλω να διευκρινήσω για να είμαστε σωστοί, ότι επειδή το Thomman είναι εκτος Ελλάδας δεν σημαίνει ότι εξαιρείται απο τους κανονισμούς.

 
επιτελους εβαλες εναν πραγματικα ωραιο αντρα στο αβαταρ σου αρχηγε!!! :lol: :lol:

Αν & μου φαινεται πολυ νεος (ποσο ειναι 20,22?? :lol: )με ειχε κουρασει ο γεροντας που ειχες τοσο καιρο,τοπο στα νιατα!!! :lol:

(ετσι παιρνονται οι προαγωγες...χε,χε,χε :lol: :lol: )

 
Μιας και μιλάμε για καθυστερήσεις εγω ακόμα περιμένω πράγματα, (μια κάρτα ήχου και 2 active monitors, απο της 19/08/05 που μου έστειλαν μηνυμα ότι τα πράγματα έχουν αποσταλεί απο γερμανία....

έχουν περάσει ακριβώς 15 εργάσιμες μέρες.. και ακόμα τίποτα..

Στο ταχυδρομείο δεν έχουν λάβει τίποτα, και εγώ κάθομαι σε αναμένα κάρβουνα, μιας και σε περίπτωση που έχει γίνει κάποια στραβή, ο Γιώργος μου είπε οτι θα πάρει πολύ καιρό, γιατί το δέμα έχει σταλθεί ώς απλό δέμα, ούτε συστημένο, ούτε τίποτα.. και δεν υπάρχει κωδικός για να ανιχνεύσεις που είναι το δέμα και τι περιμένει...

Οπότε.. ?

 
Σε μένα συμβαίνει κάτι διαφορετικό:

Έχω κάνει την παραγγέλία εδώ και μια βδομάδα και ακόμα να μου έρθει e-mail για επιβεβαίωση.
em.icon.blackeye.png


Σας έχει ξανατύχει αυτό;

Μήπως γνωρίζει κανείς αν συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο αυτήν την εποχή στον Thomann κι υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα;

 
Σε μένα συμβαίνει κάτι διαφορετικό:

Έχω κάνει την παραγγέλία εδώ και μια βδομάδα και ακόμα να μου έρθει e-mail για επιβεβαίωση.
em.icon.blackeye.png


Σας έχει ξανατύχει αυτό;

Μήπως γνωρίζει κανείς αν συμβαίνει κάτι ιδιαίτερο αυτήν την εποχή στον Thomann κι υπάρχει κάποιο γενικό πρόβλημα;
Ναι συμβαίνει αυτό μερικές φορές (μου έχει συμβεί και εμένα). Ο λόγος συνήθως είναι ότι κάποιο από τα είδη δεν υπάρχει, παρότι ίσως όταν έκανες την παραγγελία ήταν διαθέσιμο. Αυτό συμβαίνει όταν δεν ενημερώνουν το site αμέσως με την εξάντληση κάποιου προιόντος. Ο κανόνας βέβαια δεν είναι αυτός αλλά συμβαίνει κάποιες φορές. ¶λλωστε ο ίδιος ο Τhomann ζητάει προκαταβολικά συγνώμη για αυτές τις περιπτώσεις μιας και το update των σελίδων γίνεται μια φορά την εβδομάδα. (Προσωπικά νομίζω ότι γίνεται συχνότερα). Έχουν, για να καταλάβεις, κάθε μέρα να ενημερώσουν γύρω στα 110000 διαφορετικά προιότα 8O.

Οπότε αντιλαμβάνεσαι τον όγκο πληροφοριών που είναι αδύνατο να διεκπεραιωθεί μέσα σε μία μέρα.

Η λύση στο προβλημα είναι να πάρεις τηλέφωνο, (αν δεις και περνάνε δύο μέρες από την παραγγελία σου), και να ζητήσεις να εξαιρεθούν τα προϊόντα που δεν έχουν άμεσα διαθέσιμα, και να σου στείλουν τα υπόλοιπα. Αυτά που δεν έχουν, να είσαι σίγουρος ότι μόλις τα παραλάβουν από τους προμηθευτές τους, θα στα στείλουν αμέσως χωρίς επιπλέον χρέωση αποστολής. Αυτά που σου γράφω δεν τα κάνουν κατ΄εξαίρεση, τα κάνουν για όλους τους πελάτες τους μιας και είναι οι κανόνες που λειτουργεί ο Τhomann στις διεθνείς πωλήσεις. Οι σχετικές πληροφορίες για όλα αυτά είναι στην πρώτη σελίδα κάτω κάτω στο κεφάλαιο Frequently Asked Questions. 8)

 
Εγω παντος ειχα παραγγειλει περσι μια κιθαρα και ενα μπασσο το Μαιο και μου ηρθε Σεπτεμβριο.....

Ε τυχαινουν αυτα αν και αυτο που επαθα εγω ηταν καπως χοντρο. Τοτε δεν ειχαν και την υπηρεσια που εδειχνε αμα ηταν in stock.

Απο το 2000 που αγοραζω απο εκει δεν ειχα αλλο προβλημα, τα τελευταια χρονια προτιμω τους ενχωριους πιο πολυ παντος.

Παθηματα, μαθηματα

cya

 
Όλα πρέπει να λέγονται (και τα καλά και τα άσχημα):

Ο Αγγελόπουλος με πήρε σήμερα τηλ και μου είπε ότι η παραγγελία έχει φύγει από χτες (χωρίς να περιμένουν confirmation από μένα!). Εν αναμονή, λοιπόν...

Αυτό το λέω για να παίρνουν κουράγιο και όσοι άλλοι περιμένουν. :wink:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top