Καλούνται όλοι οι έμπειροι ηχολήπτες...

Ottomo

Νέο μέλος
Μηνύματα
207
Πόντοι
16
...λοιπόν..επιτέλους κατλεληξα στον εξοπλισμό για το στουντιο που ετοιμάζω αυτο τον καιρό και ηθελα να συλλεξω γνώμες απο τα κεφάλια του noiz κυρίως στο θέμα των μικροφώνων...Πριν τα απαριθμίσω να πω πως το στουντιο χτίζεται γυρω απο μια neotek elite(36ch28buss4aux αναλογικη κονσόλα - ιδια με του albini)/nuendo/tascam dm3200. Απο hardwre θα έχω πολυ καλούς κομπρέσσορες(alan smart c2, ua 1176(2), ua la3a(2)distressors(2), shep sndc6)pres απο την καρτα και ενα ζευγαρι brentaverill1073 για αρχη παντα. καθως και ενα eventide eclipse και powercore kai uadοπότε ελεγα να παω για τα εξης :4 shure sm57, 3 sennheiser md421, 2 royer 121, 2 nady rsm1, 1 nuemann u87, 2 rode nt5, 1 akg 414 xls kai ena akg d112.

πως σας φαίνεται? περιμένω τις απόψεις σας καθώς και οτιδήποτε αλλο θα θέλατε να δείτε σε ενα στουντιο στην αθήνα...

 
¶ψογα πράγματα σου εύχομαι τα καλύτερα πραγματικά ωραία προσπάθεια.

Θα σου πω τις σκέψεις μου με την ελάχιστη εμπειρία που έχω και με βάση τα δικά μου πειράματα

Καταρχήν θα σου έλεγα να πάρεις αντί για 4 sm57

2 sm57 (χρήσιμο γενικά και οι περισσότεροι κιθαρίστες έχουν συνηθίσει τον τονισμό που δίνει σε κάποιες συχνότητες...περί ορέξεως :D )

1 audix i5 (μια ενδιαφέρουσα αντίστοιχου κόστους λύση με καλύτερη συμπεριφορά στα μπάσα γενικά πολύ πιο ζεστό ήχο για χρήση σε άλλα πράγματα)

1 beyerdynamic 201 (θεωρείται από τα καλύτερα μικρόφωνα για ταμπούρο και είναι ουσιαστικά λίγο διαφορετικό από το sm57 με καλύτερη συμπεριφορά)

1 sennheiser e906 (αυτό είναι το αγαπημένο μου μου αρέσει πολύ πως ανταποκρίνεται στο καθαρό παίξιμο.κόπια με βελτιώσεις παλιού του sennheiser md409) (όσοι χρησιμοποιείτε guitar rig (έχει το 609)παίξτε κάτι καθαρό με ένα fender ενισχυτή και δοκιμάστε πόσο διαφορετικά ακούγετε από το sm57 )

γενικά καλό είναι να έχεις ποικιλία έτσι κι αλλιώς το κόστος στα συγκεκριμένα μικρόφωνα είναι μικρό.

Tο eventide σύμφωνα με όλους πρέπει να είναι ότι καλύτερο υπάρχει.

Για τα υπόλοιπα δεν έχω κάποια εμπειρία απλά για μπότα και μπάσο εκτός από το αυγό υπάρχουν τα d6 audix και re20 ev τα οποία πρέπει να τα σπάνε επίσης(δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα).Όχι άλλο μπάσο σκέτο di ή sansamp θέλει να πιάνει και λίγο χώρο όπως οι κιθάρες(άσχετο αλλά μόνιμο παράπονο σε ότι εγχώριο ακούω τους τελευταίους μήνες είναι το μπάσο απίστευτα παραμελημένο από τους έλληνες μουσικούς και παραγωγούς )

Καλή τύχη σε ότι κάνεις πολύ όμορφο που επενδύεις σε ένα ουσιαστικό στούντιο.

 
ναι βασικα αυτες ειναι οι αρχικσ επιλογεσ και αργοτερα σιγα σιγα θα προσθέτουμε μικροφωνα...για το audix χω ακουσει πολυ καλα λόγια ιδιαιτερα για τυμπανα αλλα νομίζω οτι τα 57 ειναι πιο καλη επιλογη για να ξεκινησει κανεις λογω του ότι δεν υαρχει ποτε περίπτωση να μην ειναι χρησιμα σε κατι. μια επιλογη ου ηταν να πάρω και ενα re20 αλλα ψαχνω για κατι μεταχειριμένο(προσπαθω να μην ξεφύγω απο τον προυπολογισμο...τουλαχιστον οχι απο την αρχη ¨))

A και thanx για την απάντηση και για τισ ευχές...εννοειτι οτι τα μελη του noiz θα εχουν ειδηκη μεταχειρηση. 8)

 
Mια παρατήρηση μόνο για μπότα και μπάσο κυρίως, δοκίμασε το subkick της yamaha πραγματικά δίνει αυτό το κάτι παραπάνω στην χαμηλές συχνότητες χωρίς να παραμορφώνει τον ήχο. Φυσικά πάντα σε συνδιασμό με ένα μικρόφωνο, εγώ το χρησημοποιώ με το d 112. Ψάξε στο e-bay έχει πολύ καλές ευκαιρίες για μικρόφωνα, κυρίως μεταχειρισμένα κατα καιρούς.

 
...το subkck ειναι αρκετα ενδιαφέρον αλλα ειναι μια πολυ εθκολη κατασκευη που εχω χρησιμοποιεισει και στο παρελθόν και ετσι εχω το δικό μου diy subkick που κανει μια χαρά τη δουλεια αναλογο με ποιο ηχειο θα διαλέξεις. Βεβαια δεν δειχνει τοσο ωραιο αλλα ο ηχος ειναι πολυ καλος.. και δεν ειναι και τοσο ακριβο...σιγουρα αξίζει τα λεφτα του και με το παραπάνω...thanx

 
...btw αποφάσισα στα neumann km184 αντι για το ζευγαρι nt5 και το akg414...τουλαχιστον για αρχη και αν βρω κατι πιο vintage ισως μετα να παρω κανενα 414....που ειναι ολοι οι αλλοι εμπειροι να μας δωουν τα φωτα τους?

 
Καλημερα και απο μενα. Δεν ειμαι ηχοληπτης οποτε δεν μπορω να βοηθησω. Οσον αφορα ομως στο τι θα ηθελα σε ενα στουντιο στη Αθηνα:

Σε οσα στουντιο εχω παει κανουν την εξης πατατα...βγαζουν τ απληκτρα απο τα monitors πανω απο τον drummer και απεναντι (συνηθως) η διπλα και πανω απο τον πληκτρα....Αυτο ειναι καλο γιατι ο drummer ακουει...αλλα δεν ακουει ο πληκτρας.

Εκει που κανουμε τωρα εχει μεν monitor και διπλα στον drummer και απεναντι μου (διπλα στον κιθαριστα) αλλα εχω και δυο διπλα μου (ενα για καθε keyboard). Ετσι ακουω τα παντα τελεια. Παλοτερα ειχα και ενα μικτακι οποτε οταν κατεβαζα ενταση επηρεαζε μονο τα δικα μου monitor.

Καλη τυχη κ απο μένα

 
Ε πες μας και που ειναι το studio να ερθουμε να ριξουμε μια ματια, να το ξερουμε κιολας!

Εγω ειμαι της γνωμης οτι τα πραγματα που γραφεις στο post ειναι μια χαρα. Βεβαια ορισμενες φορες μπορεις να βγαλεις διαμαντια και απο σκουπιδια. Και συμφωνω με αυτην την αποψη. Συγκροτηματα που ταρακουνησαν τον κοσμο πε τον χαρακτηρα στον ηχο τους εγραφαν με ψευτικα πραγματα....

Δεν ειναι μονο τι εχεις, ειναι και πως το χρησιμοποιεις.

...το subkck ειναι αρκετα ενδιαφέρον αλλα ειναι μια πολυ εθκολη κατασκευη
Για παραδειγμα ενα 6.5'' woofer περασμενο απο DI, που ειναι ουσιαστικα το subkick, δεν ειναι και το πιο state-of-the-art ''μικροφωνο..... Αλλα κανει δουλεια!!! Και μαλιστα σαν δευτερο καναλι εισοδου του kick με πρωτο ενα απλο Beta91 ριγμενο μεσα στη μποτα!!!! Το 91 κλεβει την ατακα και το 6.5'' τη βρωμα. Μιξαρισμενα αυτα τα δυο σαν δινουν ηχο που εχετε ακουσει σε πολλες παραγωγες και live.

Απο FX τι θα χρησιμοποιεις?

 
Καλώς ήλθες παρέα στο αδηφάγο τέρας της ηχοπαραγωγής στην ελλάδα..Καλή τύχη και καλές δουλειές...

Μην αγοράσεις mic που δεν έχεις άποψη αν ταιριάζουν με τον ηχητικό χαρακτήρα που θέλεις να έχουν οι παραγωγές σου...Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με τα βασικά και να προσθέτεις στην πορεία ανάλογα με τις ανάγκες -και τον όποιο στόχο σου- πάντα ψάχνοντας...

Το μέσο σύληψής και σε προέκταση το "είδωλό" της, είναι οι σημαντικότεροι κρίκοι της αλυσίδας..

Oι συνήθεις παρεναίσεις μου σε νεότερους είναι: "λιώστε" τα αυτιά σας αναζητώντας mic & monitors και μετά "ξεκουράστε" τα δουλεύοντας..

 
Ευχαριστώ ολο τον κόσμο για τα ενθαρυντικα λόγια...

npap τα μικρόφωνα που εχω επιλέξει εχουν διπλό χαρακτήρα...ππρωτα απο ολα να δειχνουν τον καλό χαρακτήρα του χώρο ετοιμάζω και δευτερο να ειναι industry standards...το U87 για παράδειγμα δεν ειναι το αγαπημένο μου μικρόφωνο αλλα θα το βρεις σ ολα τα στουντιο του κόσμου οποτε οταν καοιος απο εσας θελει να κανει μια μιξη σε μενα η μονο tracking η οτιδηποτε ξερει τι να περιμένει...εκτός βεβαια του οτι ειναι neumann και ο μεσος έλληνας μονο αυτο ξέρει οτι ειναι το καλυτερο μκρόφωνο στον κόσμο...που δεν εχει βαση γιατι ειναι πολυ περισσοτερο το τι μικρόφωνο ταιριάζει στην περίσταση παρα το πιο ειναι πιο καλο τεχνικα..Τα μονιτορς απο την αλλη δεν εχουν καμια ουσία αν ο χώρος σου δεν ειναι σωστα φιταγμένος και ο δικός μου (fingers crossed) θα ειναι μια χαρα. Τα P22 ειναι παρα πολυ καλα και θα τα χρησιμοποιω μαζι με τα ταλαιπωρημενα pioneer του στερεο μου που τα ξέρω παρα πολυ καλα καθώς και με ενα μονο sanyo vintage ηχέιο που έχω.Thanx :)...α και για fx eventide eclipse, powercore vss3, διαφορα αλλα μικρά οπος το tc m300 και τα λοιπα επισης η tascam εχει waves.

Zombietone παρόλο που συμφωνω σε τεράστιο βαθμό σε στο οτι η ακριβότερη κουζινα τελευταιας τεχνολογίας δεν θα σε κάνει μάγειρα θα διαφωνησω σε αυτο που λες οτι συγροτηματα εχουν ταρακουνησει τον κόσμο χωρις καποιο μερος της παραγωης να μην εχει περασει απο high end facility...και ακομα και οτα ευτο εχει οντως συμβει εχουν ξοδευτει εκατομυρια ωστε να λειτουργησει υπερ...αυτο που θελω να κάνω ειναι δισκους που να ακουγονται καλα διπλα ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΟΠΤΕ ξενη παραγωγη...γιαυτο και δεν θα κανω μαστερινγ και δεν συννηστω να το κανει κανεις στην ελλαδα...γιατι το μαστερινγ το χρυσοπληρωνεις οχι για τα μηχανημαα η το στουντιο αλλα για αυτον που το κανει και την εμπειρία του σε αυτο...δεν κοροιδευω κανενα προσπαθόντας να κανω πραγματα περα των δυνατοτητων μου...και γιαυτο εχω αποφασισει να εχω οτι καλυτερο υπαρχει παγκοσμιως και καποια αλλα πραγματα που θα αποκαλυσω λιγο αργοτερα...εχοντας ζησει τα τελευταια 10 χρονια στην αγγλια αποφασισα να επιστρεψω εδω γιατι εκτος απο τα χρηματα (ειναι μια δουλεια afterall) εδω υπαρχει τεράστια αναγκη για καλυτερη μουσικη...υπαρχουν πολλοι ταλαντουχοι μουσικοι που ξοδευουν τη ζωη τους κανοντας τιποτα και αυτο γιατι κανεις δεν πιστευει σε αυτο...εχω δει πολυ κοσμο που θαυμαζω ως μουσικους και πιστευω οτι λογω ελληνικης κουλτουρας δεν εχουν κανει τιποτα μεγαλο...τουλαχιστον θελω να κανω κατι γιαυτο και σοι με ξερουν προσωπικα ξερουν οτι προσπαθω να το κανω εδ και πολλα χρονια..φυσικα θα σας προσκαλεσω ολους πολυ συντομα και για τα μελη του νοιζ θα εχω ειδικές εκπληξεις...:)

Chaostar thanx επισης και να σε πληροφορησω οτι θα υπαρχουν διάφοροι τρόποι να ηχογραφήσει μια μπαντα live μεσα στο χώρο...παντα αναλογα με το ειδος μουσικης και τον ηχο που θέλει η μπαντα να επιτύχει....

 
Τα p22 είναι όντως εξαίρετη επιλογή (από τα αγαπημένα μου ως mid), αλλά με τέτοια υπόλοιπα "συνοδά" μάλλον πρέπει να αρχίσεις να σκέφτεσαι και κάποια "τερατάκια" ως main field αν θες να "ψαρώνεις" τους ελληνάρες... :wink:

 
η αποψη μου σχετικα με το mic...

ειχα το SM58 (κυριως για vocals)....τη μερα που αγορασα το AKG C 414 XLS και τη στιγμη που ακουσα τη φωνη μου στα ακουστικα (μεσω του AKG) δεν την ξεχναω :wink:

 
..εκτός του οτι εχουν μια διαφορά τιμης του περιπου 10/1 το 58 ειναι δυναμικό και το 414 πυκνωτικο εχουν εντελως αλλες χρησημοτητες, πάντως εγω δεν θα το χρησιμοποιουσα τοσο για φωνη όσο για διαφορα αλλα οργανα αλλα παντα έχει να κάνει με τι ειναι διαθέσιμο :)

 
Αγαπητέ Ottomo σου εύχομαι καλή επιτυχία με το καινούριο studio!

Συμβουλές για επιπλέον μικρόφωνα:

Sony C800 G

Shure SM7b

Beyer M160

Neumann M150 X 3(for DECCA TREE recording)

AEA R44CX

Ήθελα να σε ρωτήσω για τους Brent Averill 1073. Πώς σου φαίνονται(ακούγονται); Σχεδιάζω ν'αγοράσω ένα ζευγάρι κι εγώ και θέλω να ξέρω. Αρχικά σκεφτόμουνα τα μοντέλα της AMS-Neve αλλά τα θεωρώ πανάκριβα γι'αυτό που(πιθανώς) σου δίνουν. Απο πού θα τα πάρεις; Απο Ελλάδα; Εξωτερικό;

 
...ευχαριστω για την απαντηση...παντως μιας και το θεμα ειναι λιο παλιο εχω κανει τις αγορες μου..τελικα πηρα ενα ζευγαρι royer 121(τα πιο ευχριστα ribbons), ενα ζευγαρι neumann km184, neumann u87, sennheiser 421(3), sm 57(3), D112...mxl v69(2)και διαφορα αλλα που ειχα ηδη(διαφορα πολυ παλια δυναμικα και ribbons και ενα δυο πυκνωτικα). Τα R44 και R84 ηταν οι πρωτες μου επιλογες αλλα τα royer θεωρυνται απο πολλους τα υπερτατα για overheads kai guitar cabs αποφασισα να παω για αυτα δεδομενου οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ντεμο στην ελλαδα. Εννοειται πως αυτη ειναι η αρχικη λιστα μιας και τα περισσοτερα μικροφωνα που προτινεις τα εω τσεκαρει για μελλοντικη αγορα. Οι αγορες μου ειναι επιλεγμενες ωστε να μου δινουν τους περισσοτερους καλους συνδυασμους. Εδω να σου πω οτι δεν αγορασα τιποτα απο ελλαδα και ιοτι δεν με συνεφερε οικονομικα αλλα και γιατι ο Bo (Goldenagemusic) οσο και ο Larry(music-service) ειναι που φιλικοι και το service γελειωδως ανωτερο απο οτιδηποτε συμβαινει εδω...(next day delivery on all orders anyone?)οσο για τους Brent averill τελικα δεν τους πηρα....προτιμησα να παρω το Wunder Audio PAFOUR (επισης βασισμενο στο 1073 και λογω του οτι το eq της κονσολας μου ειναι καλο (Neotek Elite)αποφασισα να παω για παραπανω απο ενα πρε. Γενικως αν σχεδιαζεις να παρεις pro gear πηγαινε στο goldenagemusic.se και δωσε και χαιρετισματα στον Βο. Εισαι επροσδεκτος να ακουσεις καποια απο αυτα στο στουνιο παντα.:)

 
...ευχαριστω για την απαντηση...παντως μιας και το θεμα ειναι λιο παλιο εχω κανει τις αγορες μου..τελικα πηρα ενα ζευγαρι royer 121(τα πιο ευχριστα ribbons)' date=' ενα ζευγαρι neumann km184, neumann u87, sennheiser 421(3), sm 57(3), D112...mxl v69(2)και διαφορα αλλα που ειχα ηδη(διαφορα πολυ παλια δυναμικα και ribbons και ενα δυο πυκνωτικα). Τα R44 και R84 ηταν οι πρωτες μου επιλογες αλλα τα royer θεωρυνται απο πολλους τα υπερτατα για overheads kai guitar cabs αποφασισα να παω για αυτα δεδομενου οτι δεν υπαρχει δυνατοτητα ντεμο στην ελλαδα. Εννοειται πως αυτη ειναι η αρχικη λιστα μιας και τα περισσοτερα μικροφωνα που προτινεις τα εω τσεκαρει για μελλοντικη αγορα. Οι αγορες μου ειναι επιλεγμενες ωστε να μου δινουν τους περισσοτερους καλους συνδυασμους. Εδω να σου πω οτι δεν αγορασα τιποτα απο ελλαδα και ιοτι δεν με συνεφερε οικονομικα αλλα και γιατι ο Bo (Goldenagemusic) οσο και ο Larry(music-service) ειναι που φιλικοι και το service γελειωδως ανωτερο απο οτιδηποτε συμβαινει εδω...(next day delivery on all orders anyone?)οσο για τους Brent averill τελικα δεν τους πηρα....προτιμησα να παρω το Wunder Audio PAFOUR (επισης βασισμενο στο 1073 και λογω του οτι το eq της κονσολας μου ειναι καλο (Neotek Elite)αποφασισα να παω για παραπανω απο ενα πρε. Γενικως αν σχεδιαζεις να παρεις pro gear πηγαινε στο goldenagemusic.se και δωσε και χαιρετισματα στον Βο. Εισαι επροσδεκτος να ακουσεις καποια απο αυτα στο στουνιο παντα.:)[/quote']

Ούτως ή άλλως αυτά που σου πρότεινα είναι περαιτέρω αγορές και όχι τα 'essentials'. Πάντως έκανες καλές αγορές και τα Royer είναι σκυλιά. Σε ρώτησα για Brent Averill γιατί κι εγώ δέν έχω πάρει τίποτα από Ελλάδα. Όλα από Αγγλία. Σουηδία δέν ξέρω τί παίζει από τιμές, θα κοιτάξω αυτό που μου πρότεινες. ¶ν πάλι θές να πάρεις οτιδήποτε pro audio από Turnkey(ίσως το κορυφαίο κατάστημα στην Ευρώπη) σε 'mates rates' στείλε μου πμ και θα σε κατευθύνω......
 
Nyquist είδα ότι πρότεινες το shure sm7b, συνήθως τι ηχογραφείς με το συγκεκριμένο μικρόφωνο.

έχω στην κατοχή μου ένα sm7b και το έχω για φωνή, μου το πρότεινε φίλος ηχολήπτης και πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος.

 
Nyquist είδα ότι πρότεινες το shure sm7b' date=' συνήθως τι ηχογραφείς με το συγκεκριμένο μικρόφωνο.
έχω στην κατοχή μου ένα sm7b και το έχω για φωνή, μου το πρότεινε φίλος ηχολήπτης και πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος.[/quote']

Hip-Hop και μερικές φορές ηλεκρικές κιθάρες.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top