Τι είναι αυτό που κάνει στον ήχο ένα σημερινό software syntehsizer,makjunior είπε:σαν hardware τπτ το τρομερο αλλα απο software καμμια σχέση με τότε.....
Μιλάω για τον τομέα του ήχου.boukaw7 είπε:Σαν ποιος ήχος δλδ; Υπάρχει κάποιος που δεν μπορεί να δημιουργεί; Αντιθέτως το νέο υπάρχει σε άλλους τομείς
1 συνθι χρησιμοποιεί 1 τεχνική για να βγάλει τον ήχο του. Η ποιότητά του εξαρτάται αποκλειστικά από τα κομμάτια που φέρει. Έτσι ανάλογα της ποιότητά τους και άλλων χαρακτηριστικών (πχ πόσο παχύς είναι 1 ταλαντωντής, πόση κλίση έχει 1 φίλτρο κτλ κτλ....) βγαίνει ο ήχος. Σύμφωνα με αυτό που λες 4 συνθια υπήρξανε. Τα minommog, wavestation, dx7, m1, αυτά. Όλα τα άλλα ήταν αντιγραφές που δεν πρόσφεραν τπτ στον ήχο...IxNiLaTiS είπε:Μιλάω για τον τομέα του ήχου.
Όταν ακούς έναν ήχο, δεν σε ενδιαφέρει με ποιό τρόπο δημιουργήθηκε,
ή το πόσο γρήγορα, αλλά ο ίδιος ο ήχος.
Και ένα synthesizer είναι ο ήχος του. Αυτό είναι τελικά.
Απλά έχουν πολλά Osc, τρομερές δυνατότητες για routing, φίλτρα (Comp, Formant) build in effects και άλλα που δέκα χρόνια πρίν ήταν αδιανόητα.IxNiLaTiS είπε:Τι είναι αυτό που κάνει στον ήχο ένα σημερινό software syntehsizer,σαν hardware τπτ το τρομερο αλλα απο software καμμια σχέση με τότε.....
που δεν γινόταν πρίν;
Μα ούτως ή άλλως, όλα ξεκίνησαν από την θεωρία του Φουριέ του 1822 (κυρίως σε άλλους τομείς της φυσικής & μαθηματικών, αλλά και ιδιαίτερα στην μελέτη της σύνθεσης ήχων) ότι οποιαδήποτε περιοδική κυματομορφή, όσο περίπλοκη και να είναι, μπορεί να δημιουργηθεί από απλές στοιχειώδεις ημιτονοειδείς και συνημιτονοειδείς κυματομορφές, κάτι που ορίζει ότι οποιοσδήποτε ήχος είναι εφικτό να αναπαραχθεί με επιτυχία 100% ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_series , http://www.e-dsp.com/8/ κλπ)boukaw7 είπε:Και σε αυτό που λέει ο μάγειρας, απλά να πω ότι αφού ότι ήχο σκεφτεί κάποιος τον βγάζει με τις υπάρχουσες μεθόδους, ποιος ο λόγος να ανακαλυφθεί και άλλη μέθοδος; Μάλιστα όποια θεωρεία έχει βγει περί της δημιουργίας 1 ήχου (από αυτές που βγήκαν τον 19ο αιώνα και έπειτα), έχουν υλοποιηθεί και γιαυτό και είπα ότι μάλλον έχουν ανακαλυφθεί όλες οι πιθανές μέθοδοι.
Μια παρατήρηση: Οι ήχοι οι οποίοι "ενδιαφέρουν" τη μουσική αφενός κατά κανόνα δεν ειναι περιοδικοί (ακόμη κι ένα τέλειο ημίτονο, θα παιχτεί σε πεπερασμένη διάρκεια..... και νάτα τα "μεταβατικά") αφετέρου -για πρακτικούς λόγους- δεν μπορούμε να έχουμε ούτε άπειρους ταλαντωτές ούτε απεριόριστα ακριβή έλεγχο των επιμέρους όρων της σειράς... (π.χ. φάση-πλάτος των επιμέρους ταλαντωτών).bloody_sunday είπε:Μα ούτως ή άλλως, όλα ξεκίνησαν από την θεωρία του Φουριέ του 1822 (κυρίως σε άλλους τομείς της φυσικής & μαθηματικών, αλλά και ιδιαίτερα στην μελέτη της σύνθεσης ήχων) ότι οποιαδήποτε περιοδική κυματομορφή, όσο περίπλοκη και να είναι, μπορεί να δημιουργηθεί από απλές στοιχειώδεις ημιτονοειδείς και συνημιτονοειδείς κυματομορφές, κάτι που ορίζει ότι οποιοσδήποτε ήχος είναι εφικτό να αναπαραχθεί με επιτυχία 100% ( http://en.wikipedia.org/wiki/Fourier_series , http://www.e-dsp.com/8/ κλπ)Και σε αυτό που λέει ο μάγειρας, απλά να πω ότι αφού ότι ήχο σκεφτεί κάποιος τον βγάζει με τις υπάρχουσες μεθόδους, ποιος ο λόγος να ανακαλυφθεί και άλλη μέθοδος; Μάλιστα όποια θεωρεία έχει βγει περί της δημιουργίας 1 ήχου (από αυτές που βγήκαν τον 19ο αιώνα και έπειτα), έχουν υλοποιηθεί και γιαυτό και είπα ότι μάλλον έχουν ανακαλυφθεί όλες οι πιθανές μέθοδοι.
Επομένως, καλυπτόμεθα ήδη θεωρητικά, και η ανανέωση σήμερα έγκειται απλά στον τρόπο με τον οποίο θα φτάσουμε από το Α (μια απλή ημιτονοειδή κυματομορφή) στο Ω (στον ήχο που θέλουμε), και στην αξιοπιστία - επιτυχία του αποτελέσματος.
Xαριλατρόνιο πες μου σε παρακαλώ τι εννοείς με την πρώτη και δεύτερη πρόταση!! (τα bold τα έβαλα εγώ)harilatron είπε:Μια παρατήρηση: Οι ήχοι οι οποίοι "ενδιαφέρουν" τη μουσική αφενός κατά κανόνα δεν ειναι περιοδικοί (ακόμη κι ένα τέλειο ημίτονο, θα παιχτεί σε πεπερασμένη διάρκεια..... και νάτα τα "μεταβατικά") ...
Έχει καταστεί σαφές, ότι σε πολλές περιπτώσεις σημάτων (π.χ. "βιολογικών") ο διακτριτός μετασχηματισμός Fourier δεν είναι η ακριβέστερη μέθοδος ανάλυσης.
Έχω καταλάβει και γι' αυτό έγραψα ότι συμφωνώ μαζί σου. Επί του ερωτήματός σου απαντώ. Αυτό που άκουσες και σου φάνηκε σαν κακό αναλογικό δεν ξέρω τι ήταν, αλλά η γενική πεποίθηση είναι πως η ηχητική ποιότητα του cSound είναι απίστευτη. Επειδή και στο παρελθόν έχεις αναφέρει ότι δε σε ικανοποιεί η ηχητική ποιότητα των soft οργάνων, πιθανολογώ ότι δεν έχεις καλή κάρτα ήχου, ή καλό σύστημα monitoring.IxNiLaTiS είπε:@ Wow!
Προφανώς δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς ρωτάω.
Ρωτάω αν υπάρχει κάτι το ουσιαστικά νέο στην σύνθεση του ήχου (synthesizers).
Σχετικά με το 1... είναι απλό: Φαντάσου μια νότα της οποίας ο ήχος είναι ένα απλό ημίτονο και η οποία διαρκεί 300 msec. Ο κανονικός φουριές ( ;D ) αυτού του πράγματος έχει άπειρο εύρος. Όσο πιο σύντομη η διάρκεια, τόσο πιο σημαντική η συμμετοχή "συνιστωσών" μακριά από τη θεμελιώδη συχνότητα. (Μθηματικά, είναι το ίδιο πράγμα με την αρχή της αβεβαιότητας). Αν πας στο πεδίο των συχνοτήτων και "πείς" σε ένα ταλαντωτή να ανοίξει και να κλείσει σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές δεν είναι κανονική σύνθεση φουριέ. Θυμίζει περισσότερο την ανιστροφή της ανάλυσης time-frequency. (Λεπτομέρειες......κουβέντα να γίνεται...bloody_sunday είπε:Xαριλατρόνιο πες μου σε παρακαλώ τι εννοείς με την πρώτη και δεύτερη πρόταση!! (τα bold τα έβαλα εγώ)Μια παρατήρηση: Οι ήχοι οι οποίοι "ενδιαφέρουν" τη μουσική αφενός κατά κανόνα δεν ειναι περιοδικοί (ακόμη κι ένα τέλειο ημίτονο, θα παιχτεί σε πεπερασμένη διάρκεια..... και νάτα τα "μεταβατικά") ...
Έχει καταστεί σαφές, ότι σε πολλές περιπτώσεις σημάτων (π.χ. "βιολογικών") ο διακτριτός μετασχηματισμός Fourier δεν είναι η ακριβέστερη μέθοδος ανάλυσης.![]()
Όχι,bloody_sunday είπε:...Αλλά όλη η κουβέντα για Φουριέ κλπ. γινόταν μόνο για έναν στοιχειώδη ήχο και όχι για ολόκληρο τραγούδι! Πάντως μια νότα δεν είναι απλά ένα μέγεθος περιοδικό και όχι χρονοεξαρτώμενο;
Γενικά όχι μόνο στην κιθαρολογία αλλά σε οποιονδήποτε ήχο συμπεριλαμβάνει διάφορες τιμές attack - decay - sustain - release (πόσο μάλλον από άλλα σετ που του προστίθενται όταν προσθέτουμε ή αφαιρούμε άλλες κυματομορφές στην πρώτη), γίνεται ένας τέτοιος χαμός που μοιραία δεν θα μπορούσε να στον περιγράψει ο Φουριέ (νομίζω)...