Καλησπερα!
Ξερουμε οτι για να πετυχουμε ενα πολυ καλο Intonation χρειαζεται κουρδιστηρι ακριβειας.
Οι περισσοτεροι δεν το θεωρουν προτεραιοτητα οποτε τι μπορει να γινει για να πετυχει το Intonation?
Προσωπικα θελω να μοιραστω την εξης σκεψη μαζι σας:
Εστω οτι ειμαστε στην Μι καντινι.
Ανοιχτη ειναι οκ κουρδισμενη, στο 12ο ειναι οκ. ομως αν χανει λιγο δεν θα μας το δειξει το απλο κουρδιστηρι, τοτε δεν θα ηταν καλυτερο να παταγαμε το 24ο? εκει δεν θα φαινοταν οτι χανει και προς ποια κατευθυνση? με οδηγο την νοτα στο 24 δεν θα μπορουσε να ρυθμιστει το Intonation καλυτερα?
Προφανως αυτοι που δεν εχουν 24 απλως χρησιμοποιουν την τελευταια νοτα της ταστιερας τους.
Εχει καποιο νοημα αυτο που λεω ή γραφω μπαρουφες?
Επισης εχει τυχει με φτηνο κουρδιστηρι ελεγχοντας το Intonation να μου βγαζει αλλα αποτελεσματα το neck μαγνητης και αλλα ο bridge,
λογικο?
παραλογο?
ανεξηγητο?
Ευχαριστω για τον χρονο σας!
Ξερουμε οτι για να πετυχουμε ενα πολυ καλο Intonation χρειαζεται κουρδιστηρι ακριβειας.
Οι περισσοτεροι δεν το θεωρουν προτεραιοτητα οποτε τι μπορει να γινει για να πετυχει το Intonation?
Προσωπικα θελω να μοιραστω την εξης σκεψη μαζι σας:
Εστω οτι ειμαστε στην Μι καντινι.
Ανοιχτη ειναι οκ κουρδισμενη, στο 12ο ειναι οκ. ομως αν χανει λιγο δεν θα μας το δειξει το απλο κουρδιστηρι, τοτε δεν θα ηταν καλυτερο να παταγαμε το 24ο? εκει δεν θα φαινοταν οτι χανει και προς ποια κατευθυνση? με οδηγο την νοτα στο 24 δεν θα μπορουσε να ρυθμιστει το Intonation καλυτερα?
Προφανως αυτοι που δεν εχουν 24 απλως χρησιμοποιουν την τελευταια νοτα της ταστιερας τους.
Εχει καποιο νοημα αυτο που λεω ή γραφω μπαρουφες?
Επισης εχει τυχει με φτηνο κουρδιστηρι ελεγχοντας το Intonation να μου βγαζει αλλα αποτελεσματα το neck μαγνητης και αλλα ο bridge,
λογικο?
παραλογο?
ανεξηγητο?
Ευχαριστω για τον χρονο σας!