- Μηνύματα
- 65
- Πόντοι
- 6
Κατά τη γνώμη μου το θέμα είναι πολυπαραγοντικό. Δηλαδή, αν για παράδειγμα θέλεις να φτιάξεις ένα ντουέτο πιάνο - βιολί, προφανώς και το αποτέλεσμα όσο καλά κι αν ειναι τα δείγματα και η δική σου έκφραση στο παιξιμο δε θα ειναι το επιθυμητο. Αν πάλι θέλεις ένα ρόλο πιο "δεύτερο" μέσα σε μια μεγαλύτερη ηχητική μάζα, τότε με ένα κατάλληλο ήχο και έκφραση θα πετύχεις ένα ψυχοακουστικό αποτέλεσμα πολύ κοντά σε αυτό που θα είχε ένα φυσικό όργανο, και αν πάλι μιλάμε για έναν ακόμη πιο υποβαθμισμένο ρόλο μέσα στην ορχήστρα ή στη μίξη τότε μάλλον δε θα υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. Σε αυτά να συμπληρώσω ότι πολλές φορές ένα καλό παίξιμο ή ακόμα καλύτερα ένα πετυχημένο θέμα απομακρύνει εντελώς το ενδιαφέρον από το focusing στον ήχο ή τη σύγκρισή του με τον αντίστοιχο φυσικό και γίνεται "άποψη" (βλέπε τα Xylophon - Marimba των Toto και πολλά άλλα). Μεγάλο ρόλο παίζει και η τελικ΄λη τους τοποθέτηση - χωροθέτηση στη μίξη. Συνήθως τέτοιοι ήχοι είτε "κρύβονται" σ μέσω έντασης / χώρου είτε "κραυγάζουν" (με τις ίδιες μεθόδους) προκειμένου να επιτευχθούν τα παραπάνω.