- Μηνύματα
- 117
- Πόντοι
- 18
Καλησπέρα σε όλους. Μετά απο πολύυυ καιρό, ξαναπιάνω τα μουσικά μου προτζεκτ και αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Θέλω να ηχογραφήσω τα φωνητικά για ένα τραγούδια, τα οποία όμως από τα κουπλε στο ρεφρέν έχουν μεγάλη διαφορά στις δυναμικές (αρκετα χαμηλά κουπλε, πολύ δυνατό ρεφραιν - σε 2,3 συλλαβές μάλιστα ΠΟΛΥ δυνατό!). Πώς χειριζόμαστε αυτή την περίπτωση;
α) Ηχογραφώ με διαφορετικά settings στον προενισχυτή, κουπλε και ρεφρεν; Και τι κάνω αν τα 2 ενώνονται με ενιαία μελωδική γραμμή;
β) Είναι "αποδεκτό", "συνηθισμένο" ο τραγουδιστής να απομακρύνεται λίγο ή να αποστρέφει το στόμα του ελαφρά από την κάψα του μικροφώνου στα πιο δυνατά σημεία; Δεν γίνεται αισθητή η διαφορά; Αλλάζουν συχνότητες, αρμονικές, πιάνει περισσότερο reverb απο το χώρο κτλ...
Έχω ένα Neumann TLM 103, σε εναν προενισχυτή TL Audio 5051, σε μια κάρτα ήχου M audio profire 610
Όποια βοήθεια, καλοδεχούμενη!
Ευχαριστώ
Δημήτρης
α) Ηχογραφώ με διαφορετικά settings στον προενισχυτή, κουπλε και ρεφρεν; Και τι κάνω αν τα 2 ενώνονται με ενιαία μελωδική γραμμή;
β) Είναι "αποδεκτό", "συνηθισμένο" ο τραγουδιστής να απομακρύνεται λίγο ή να αποστρέφει το στόμα του ελαφρά από την κάψα του μικροφώνου στα πιο δυνατά σημεία; Δεν γίνεται αισθητή η διαφορά; Αλλάζουν συχνότητες, αρμονικές, πιάνει περισσότερο reverb απο το χώρο κτλ...
Έχω ένα Neumann TLM 103, σε εναν προενισχυτή TL Audio 5051, σε μια κάρτα ήχου M audio profire 610
Όποια βοήθεια, καλοδεχούμενη!
Ευχαριστώ
Δημήτρης