- Μηνύματα
- 6,321
- Πόντοι
- 1,688
Αυτο το κακο εχουμε.Superfunk είπε:Συμφωνώ ΟΛΟΙ γνωρίζουμε ότι είναι τραγικά δύσκολο να πούμε ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ποια από τις δύο παρακάτω ταινίες είναι... καλύτερη.
Ας πούμε σε επίπεδο ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ και ΣΚΗΝΟΘΕΣΊΑΣ..... ταινία είναι η μια ταινία και η άλλη.... καμμιά δεν είναι αντικειμενικά καλύτερη![]()
Να κοροιδευουμε οποιον εχει διαφορετικο γουστο.
Αλλα η αληθεια ειναι οτι οπως εσενα δεν σε ενδιαφερει που καποιος αλλος σε κοροιδευει που γουσταρεις τον βαρυ Πολιτη Κειν και οχι τον γυφτο τον Ταμτακο που κλαις απο τα γελια, ετσι δεν τον ενδιαφερει και εκεινον που τον κοροιδευεις εσυ, επειδη δεν .... πιανει το νοημα.
Η τεχνη μπορει να προσφερει πολλα και διαφορετικα συναισθηματα.
Διαλεγεις και παιρνεις.
Και αναλογα και τη στιγμη.
"Σ' ένα ράφι της βιβλιοθήκης πίσω σου βρίσκεται η Θεία Κωμωδία και ξέρω πως, αν την ανοίξω σε μια ορισμένη σελίδα, θα νιώσω ένα φοβερό μίσος για κάποιον που ποτέ δεν με έβλαψε ή θα συγκλονιστώ από κάποιο μεγάλο έρωτα για κάποιον που ποτέ δεν πρόκειται να δω. Δεν υπάρχει είδος πάθους που η Τέχνη να μην μπορεί να μας ικανοποιήσει, κι όσοι από εμάς έχουμε ανακαλύψει το μυστικό της, μπορούμε, από πριν, να διαλέγουμε τις συγκινήσεις που θέλουμε να γευτούμε. Μπορούμε να διαλέξουμε την ημέρα και την ώρα".
Οσκαρ Ουαιλντ
Υπαρχει ορισμος που διαχωριζει την φωτογραφια ως φωτογραφια τεχνης και μη?Η δεύτερη φωτο, συμφωνα με τον ορισμό, δεν είναι, διότι της λείπουν τα δύο συστατικά ("πρωτοτυπία" και "μοναδικότητα") όπως αυτά αναλύονται ειδικότερα.
Αν ήταν έτσι όποιος έβγαζε μια φωτογραφία με όποιο αποτέλεσμα ....θα έκανε "τέχνη".
Δεν ορίζει το μέσο και ο σκοπός κάτι ως τέχνη, αλλά το αποτέλεσμα.
Το ποιά μας αρέσει είναι υποκειμενικό θέμα, δεν μπορούν να συγκριθουν για να προκύψει η καλλιτερη αντικειμενικά.
Στο μουσείο (δεν ξέρω σε ποιό) θα μπει αντικειμενικά αυτή (δεν ξέρω ποιά) που πληροί τους όρους εισδοχής του μουσείου.
Εδω καλα καλα ακομα και σημερα πολλοι δεν αποδεχονται την φωτογραφια ως μορφη τεχνης.