Η φτώχεια τρώει τον παρά?

Abraxas

Μέλος
Μηνύματα
1,883
Πόντοι
36
Αφορμή οι διάφορες συζητήσεις σχετικά με όργανα και εξοπλισμό και τις τιμές τους...

Κάποιοι είναι της λογικής 'αγοράζω μια αμερικάνικη custom shop κιθάρα και ξενοιάζω', κάποιοι άλλοι προτιμούν να έχουν 2-3 κορεάτικα όργανα με αυτά τα λεφτά. Τα ίδια για ενισχυτές, keyboards, και λοιπό εξοπλισμό.

Με τον κατακλυσμό προσφερόμενων επιλογών, μπορεί κανείς να βρει εύκολα εξοπλισμό κάθε είδους που δουλεύει 'αρκετά καλά', σε εξαιρετικές τιμές.

Από την άλλη δεν έχει ούτε την κορυφαία ποιότητα ούτε την μεταπωλητική αξία που θα είχε με άλλες επιλογές. Πληρώνοντας φυσικά πολύ παραπάνω.

Ποια είναι η δική σας προτίμηση;

 
Εγώ για παράδειγμα, αγοράζοντας τις 2 Rockinger, επένδυσα/ρίσκαρα σε φτηνά όργανα με πολύ χαμηλή μεταπωλητική αξία και (αν και ο χρόνος θα δείξει) πιστεύω ότι βγήκα κερδισμένος...

Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι αυτή η επιλογή μου θα κάλυπτε τους πάντες, (δεν κάνουν εξάλλου όλες οι κιθάρες σε όλους), ούτε γενικά είμαι της λογικής "παίρνω κάτι πολύ φτηνό, και αν μου χαλάσει το πετάω"...

Απλά στην προκειμένη περίπτωση, αφού το έψαξα όσο το δυνατόν περισσότερο, έκανα αυτή την αγορά και τη θεωρώ αρκετά πετυχημένη ;)

Βέβαια, κατά καιρούς την έχω πατήσει αρκετές φορές από φτηνιάρικα προϊόντα και από τότε είμαι λίγο επιφυλακτικός. Ταυτόχρονα όμως είμαι πεπεισμένος ότι η υψηλή τιμή ενός προϊόντος δεν είναι απαραίτητα και ανάλογη της ποιότητάς του... ;)

My 2 cents :D

 
Η χρυσή τομή ανάμεσα στα 2 αυτά. πχ για το είδος κιθάρας που θεωρω ότι θα είναι αυτή που θα παιζω σχεδόν μόνιμα και θα περιμενω τα μεγιστα απο αυτην τοτε θα επιλέξω μια ακριβη custom. Για την δευτερη κιθάρα που θα την θέλω πχ για να πειραματιστω με νεο ηχο κλπ θα προτιμησω μια πιο φτηνη με καλη σχεση αποδοσης προς τιμή οπως rockinger κλπ. Και περίπου έτσι θα έκανα και για τα πετάλια.

Για ενισχυτές θα προτιμούσα την μεσαια χρηματική κατηγορία.

 
Αυτο που εχω παρατηρησει συνηθως ειναι οτι ενα ακριβο οργανο θα φανει εκει που θα το χρειαστεις και θα εχεις προβλημα.Γι αυτο και λεμε "α ρε και να χα τωρα το....ταδε....δεν θα το παθαινα αυτο."

Αν και μιλαμε μονο για λεπτομερειες στην ουσια,αυτες κανουνε την διαφορα της τιμης συνηθως.

Ομως βγαινουνε τοσα πολλα νεα προιοντα που λιγο πολυ αυτα ειναι σχετικα καθως αλλαζουνε ολα με ραγδαιους ρυθμους.

 
Προσωπικα ειμαι της σχολης "μια καλη κιθαρα που να παιζει & ενας καλος ενισχυτης & καθαρισες".

Εχοντας καποιες βασικες γνωσης set up & ηλεκτρονικων μπορω να κανω σχεδον οποιαδηποτε κιθαρα να παιζει & για να πω και την αλήθεια εχω πολυ καιρο να δω εντελως αχρηστη κιθαρα οσο φθηνη & να ειναι.

Δεν πολυασχολουμαι πλεον με ...μυθους & custom shop & φυκια για μεταξωτες κορδελλες μια & προσωπικα μονο με μια καλη Tele μπορω να παιξω αυτα που θελω & μια και την εχω γιατι να σκαω .. :lol: (αλλωστε εχουν περασει απο τα χερια μου στην κυριολεξια ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ κιθαρες απο πανακριβες μεχρι παμφθηνες και σχεδον ποτε η διαφορα τιμης δεν δικαιολογουσε την διαφορα στην..απόδοση.)

Την διατηρηση της αξιας ΜΟΝΟ vintage οργανα μπορουν να στην εγγυηθουν οποτε οταν θελω να χωσω "πακετο" παιρνω ΜΟΝΟ vintage κιθαρες (και στην χειροτερη περιπτωση παιρνω πισω τα λεφτα μου...διπλα σε 2-3 χρονια :wink: )

Να δωσω χοντρα φραγκα για ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ κιθαρα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ (αλλωστε η κιθαρα που γουσταρω,η Tele, ειναι τοσο απλη στην κατασκευη που οτιδηποτε πανω απο 700 -1000 ευρω το θεωρω απλα απάτη :wink: )

Οι "μοντερνες" κιθαρες τυπου "επιπλα" μου γυρνανε τα εντερα οποτε δεν εχω καμμια φιλοδοξια να αποκτησω μια.. :lol:

Οσον αφορα τους ενισχυτες εχω αυτον που θεωρω ως κορυφαιο (τον παλιο μου Boogie Mark 3) & ειλικρινα κανενας αλλος δεν μου κανει τοσο πολυ για το προσωπικο μου γουστο (αν και εχουν περασει απο τα χερια μου πανω απο 40 ενισχυτες 8O ) ετσι δεν νομιζω να εδινα ποτε καμμια "περιουσια" για ενισχυτη (τη στιγμη μαλιστα που υπάρχουν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ λαμπατοι ενισχυτες στα 500-1000 ευρω..)

Πλεον νομιζω οτι στην αγορα υπάρχει μια ΠΛΗΘΩΡΑ εξαιρετικων οργανων σε θαυμασιες τιμες οποτε τα παντα ειναι θεμα γνωσεων,πειρας,υπομονης & δοκιμων :wink:

Ο ηχος βεβαια που ..παραγει ο καθενας οφειλεται κατα 90% στο... μυαλο του οποτε καμμια κατηγορια τιμης δεν θα μπορεσει ποτε να ...σωσει εναν ..ηχητικα ηλίθιο... :lol: :lol:

 
Θα συμφωνήσω με τoν spiderfunk . Όλα τα όργανα παίζουν τα πάντα είναι στο χέρι . Και τί να έχω κιθάρα 2000ευρώ τί να έχω μία hondo είναι το ίδιο αν δεν ξέρω που πάν τα 4 . Έχω ακούσει άτομο να παίζει με μία hondo με λιωμένα τάστα , χορδές σκουριασμένες και μπράτσο χάλια κα να βγαίνει ένας ήχος 8O 8O 8O . Μήν πάμε στα ξύλα ποιά είναι μούφα και ποιά όχι . Έχω ακούσει από πωλητή σε παρα πολύ γνωστό μαγαζί να μου λέει για μία PRS ότι έχει μουσικά ξύλα . ΧΑ ΧΑ ΧΑ .

 
Εγώ πάντως (και έχοντας περάσει από τα χέρια μου τα τελευταία 3 χρονια τουλάχιστον 10 ηλ. κιθάρες από τα χέρια μου) αυτό που έχω να πω είναι ότι δυστυχώς η ποιότητα κρύβεται σε ακριβές λύσεις.....δυστηχώς....

Υπάρχουν λύσεις για "κλασσικά" όργανα όπως π.χ να αγοράσεις Fender Mexico, ή Epiphone, και να κάνεις αλλαγές αλλά και πάλι θα είσαι κοντά..... όχι ΕΚΕΙ που θα ήθελες, και για να το εμπεδώσω έχω χώσει...... φράγκα....... και οι περισσότεροι φαντάζομαι...... :cry:

Από την άλλη και με τους ενισχυτές τα ίδια..... αν και υπάρχουν εξαιρέσεις ΚΑΙ στις 2 κατ΄εμέ περιπτώσεις απλά είναι θέμα γούστου...

Δηλαδή εμένα μπορεί να μου αρέσει ο ήχος ενός Peavy classic 30, και μιάς Fender Mexico με άλλους μαγνήτες που στοιχίζουν το πολύ και τα 2 αυτά 1500 ευρώ και θεωρούνται μέσου όρου επιλογές (για μένα πάντα)αλλά κάποιου άλλου όχι. Δηλαδή να Θεωρεί το "τέλειο για το στύλ του" μία Fender Deluxe USA & έναν Messa Boogie

Έτσι λοιπόν συμπερασματικά η αποψή μου αποκρυσταλλώνεται στο εξής πάρε 1 ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ σαν ΒΑΣΗ, και έπειτα 1-2 πολύ καλές κιθάρες που να καλύπτουν το φάσμα των μουσικών θεμάτων που θες να παίζεις και 1 "φτηνή" να την "σβαρνάς" και να πειραματίζεσαι πάνω της "λέγε" με Squier, Fender Mexico, Epiphone, και γιατί όχι ακόμα και πιό φτηνές.

Το δίλημα "έλα μωρέ" όλες ίδιες είναι "ξύλα από καλαμπόκάλαμο, μαγνήτες από κεραμίδια ή alnico 2, 5 , ....15... 20 φτου και βγαίνω" ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ!! έχω διαπιστώσει ότι το φτηνό κρέας το τρώνε πάντα τα σκυλιά ..... και έχω εδώ τον Blacky μου που ξερογλύφεται.... :lol:

Βέβαια οι ακριβές "λύσεις" ΔΕΝ σημαίνει ότι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ αυτό που ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ παίρνεις διότι υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα με δυσαναλογία στη σχέση κόστος - απόδοσης.... ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ να σου "κάτσει" και να σου "αρέσει" ειναι τρελά περισσότερες από τις "φτηνές" και "μέσες" λύσεις, που ΣΥΝΗΘΩΣ απογοητεύουν! :wink:

 
Χμμμμ... ωραία, βλέπω διαφορετικές και τεκμηριωμένες απόψεις με αναλυτικές απαντήσεις! :wink: :!:

Για να βοηθήσω κάποιους αν συμμετέχουν, δεν αναφέρομαι σε κάποιον που δεν έχει τελικά να δώσει τα 2 χιλιάρικα που έχει μια Suhr (τυχαίο παράδειγμα :wink: ). Λέω για κάποιον που τα έχει και παίρνει αντί αυτής 2 μέσου επιπέδου τιμής ηλεκτρικές και μια φτηνή ακουστική, έτσι για να έχει. :wink:

 
Χμμμμ... ωραία' date=' βλέπω διαφορετικές και τεκμηριωμένες απόψεις με αναλυτικές απαντήσεις! :wink: :!:
Για να βοηθήσω κάποιους αν συμμετέχουν, δεν αναφέρομαι σε κάποιον που δεν έχει τελικά να δώσει τα 2 χιλιάρικα που έχει μια Suhr (τυχαίο παράδειγμα :wink: ). Λέω για κάποιον που τα έχει και παίρνει αντί αυτής 2 μέσου επιπέδου τιμής ηλεκτρικές και μια φτηνή ακουστική, έτσι για να έχει. :wink:[/quote']

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα και προτιμάω όσον αφορά τις κιθάρες την δεύτερη λύση. Έτσι κάνοντας και έξυπνες επιλογές αποκτάς και περισσότερη ποικιλία στον ήχο.

Αν όμως μιλάγαμε π.χ. για ενισχυτή σαφώς θα έπαιρνα έναν πανάκριβο Mesa Boogie αντί για δύο μετριότερους. Υποθέτω σκέφτομαι έτσι γιατί μια κιθάρα μπορείς να την "πειράξεις" και να αξίζει τον κόπο ενώ έναν ενισχυτή όχι.
 
Κοιτα μια χαρα ειναι η Suhr (& καθε Suhr) απλα ειναι θεμα προτεραιοτητων και αναγκων του καθε κιθαριστα.

Π.χ αν επρεπε να παρω μια ακουστικη & μια ηλεκτρικη κιθαρα με 2000 ευρω ΧΑΛΑΡΑ εδινα μονο τα 500-600 για την ηλεκτρικη (μια και με τα υπολοιπα ισα-ισα θα καταφερνα να παρω μια ακουστικη της προκοπης,μια και στις ακουστικες εν αντιθεση με τις ηλεκτρικες οτι πληρωνεις παίρνεις,προς τομ παρον τουλαχιστον αν & τωρα τελευταια η Ασιατες "μπαινουν" χοντρα και εκει.. :wink: )

Προσωπικα δεν νομιζω να υπάρχει εστω και ενας κιθαριστας που να μην ηταν ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ απο τον ηχο του με μια Rockinger (tele/strat) των 490 ευρω,εναν Fender Blues Junior/PV CL 30 των 500 ευρω & μια πεταλιερα VOX Tonelab των 400 ευρω :lol: (αν δεν μπορει να βγαλει θεϊκο ηχο απο αυτα καλυτερα να το ριξει στο...βελονακι :lol: )

Αλλα παντα υπάρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας & ο παράγοντας του hype π.χ καποιος αν δεν παρει το οργανο των ονειρων του (τωρα γιατι το..ονειρευεται γουστο του & καπέλο του :lol: ) δεν προκειται να ησυχασει οποτε καλυτερα να το παρει (και τελικα να δει αν αξιζε τον κοπο & το χρημα)

Εχω δει αρκετους κιθαριστες βεβαια να ΚΛΑΙΝΕ απο αγανάκτηση οταν η Rockinger των 490 ευρω επαιζε χαλαρα στα ισια τα Fender USA/Custom Shop μοντελλα τους... σε ολους τους τομεις :lol:

Το παν ειναι να βρεις το καλο οργανο στην καλη τιμη & να αποφυγεις τις αχρηστες υπερβολες η οποιες μονο την τσεπη σου θα βλαψουν. :wink:

 
Αλλα παντα υπάρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας & ο παράγοντας του hype π.χ καποιος αν δεν παρει το οργανο των ονειρων του (τωρα γιατι το..ονειρευεται γουστο του & καπέλο του :lol: ) δεν προκειται να ησυχασει οποτε καλυτερα να το παρει (και τελικα να δει αν αξιζε τον κοπο & το χρημα)
+1000!!!

 
Πρόσφατη προσωπική εμπειρία:

The cadenga paradox! Η εν λόγω cadenga ήταν η πρώτη μου ηλεκτρική, με κόστος 80.000δρχ, τότε (και από κλέφτη μαγαζάτορα). Ένα μωβ πράμα με 1 humbucker, 2 μονούς και ένα wannabe floyd rose.

Η κιθάρα παροπλίστηκε με την αγορά της επόμενης, όμως ξεθάφτηκε πριν κάποιο καιρό. Έχω πειραματιστεί πάνω της αρκετά (setup, βαψίματα, χτυπήματα, ηλεκτρονικά κλπ).

Το περίεργο είναι αισθάνομαι πολύ όμορφα όταν παίζω με αυτό το καυσόξυλο! Και βρίσκω τον ήχο της πολύ ιδιαίτερο! Αισθάνομαι να έχω περισσότερη όρεξη, έμπνευση και "ζωντάνια" απ' ότι όταν παίζω με την "καλή μου" Hamer... 8)

Μετά απ' αυτό, συνειδητοποίησα ότι η καλύτερη κιθάρα είναι αυτή που θα με κάνει να αισθάνομαι όμορφα όταν ασχολούμαι μαζί της (είτε παίζοντας, είτε σκαλίζοντας)

Και επειδή δεν θα αισθανόμουν άνετα να παίζω με μια κιθάρα των 2000 ευρών :D , έχω αποφασίσει πως ότι όργανο και να πάρω από δω και πέρα, θα κάνει αυστηρά κάτω από χιλιάριακο. Ο επόμενος στόχος είναι μια ροκινγκερ.

¶ρα έχοντας έναν αξιοπρεπή λαμπάτο ενισχυτή (θα ήθελα ίσως τον hot rod αργοτερα) όπως πιστεύω ότι είναι ο Laney Vc30 μου θα προτιμούσα να συνδυάσω 2-3 διαφορετικές φτηνές κιθάρες (κάποια από τις strat, tele, jazzmaster, semihollow), ώστε να μπορώ να ξεκολλάω κιόλας σε περιόδους μουσικού "λασπώματος"...

 
Σωστά όλα αυτά..... και έχουμε ξαναπεί ότι τα μηχανήματα ΔΕΝ κάνουν την δουλειά....... ΑΛΛΑ! Πως να το κάνουμε όταν έχεις στο μυαλό σου τον ήχο του Sykes για παράδειγμα, με Epiphone και έναν τρανσίστορ ενισχυτή θα είσαι περίπου..... πάντα κάπου εκεί κοντά...... και ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι και με Gison LP Studio και έναν λάμπα ενισχυτή μέτριο ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ πιό ..... ΚΟΝΤΑ.... εκεί ΔΕΝ ΘΑ είσαι ποτέ πρώτον γιατί ΔΕΝ είσαι ο Sykes :lol: :lol: :lol: και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΚΑΜΙΑ Gibson Standard και ΘΑ ΔΕΙΣ! :lol: :lol: Το Θέμα είναι τα δίνεις για την άτιμη ναι ή ου? :wink:

 
τα μαθαμε τα μαθαμε taq!!!

καλοπαιχτη (να συναντηθουμε το συντομοτερο να τις κοντραρουμε...greco VS gibson les paul standard :wink: )

 
Αμάν αυτοί όι κιθαρίστες!!!!

Και στον... άλλο εξοπλισμό τί κάνετε?

Είμαι της άποψης να αγοράζεις αυτό που πραγματικά χρειάζεσαι και που μπορείς να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις του!

Για το homestudio μου όταν έψαχνα για κονσολίτσα το τί είχα ακούσει... για soundcraft ή για "κράτα τα λεφτά σου και πάρε κάτι καλό αργότερα με 1000 ευρώ" και τέτοια!

Ρε παιδιά! Εγώ τώρα το θέλω!

Τελικά πήρα μια Behringer (και ας την έκραζαν οι περισσότεροι "γνώστες") και έδωσα λίγα λεφτά σχετικά και είχα το αποτέλεσμα (σε home-made παραγωγές εννοείται) που ήθελα!

 
Σωστά όλα αυτά..... και έχουμε ξαναπεί ότι τα μηχανήματα ΔΕΝ κάνουν την δουλειά....... ΑΛΛΑ! Πως να το κάνουμε όταν έχεις στο μυαλό σου τον ήχο του Sykes για παράδειγμα' date=' με Epiphone και έναν τρανσίστορ ενισχυτή θα είσαι περίπου..... πάντα κάπου εκεί κοντά...... και ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι και με Gison LP Studio και έναν λάμπα ενισχυτή μέτριο ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ πιό ..... ΚΟΝΤΑ.... εκεί ΔΕΝ ΘΑ είσαι ποτέ πρώτον γιατί ΔΕΝ είσαι ο Sykes :lol: :lol: :lol: και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΚΑΜΙΑ Gibson Standard και ΘΑ ΔΕΙΣ! :lol: :lol: Το Θέμα είναι τα δίνεις για την άτιμη ναι ή ου? :wink:[/quote']
Μακάριοι οι πτωχοί (ή μάλλον κουφοί :P ) που δεν μπορούν να ακούσουν τη διαφορά μεταξύ του "εκεί" και του "εκεί κοντά"... 8)
 
Σωστά όλα αυτά..... και έχουμε ξαναπεί ότι τα μηχανήματα ΔΕΝ κάνουν την δουλειά....... ΑΛΛΑ! Πως να το κάνουμε όταν έχεις στο μυαλό σου τον ήχο του Sykes για παράδειγμα' date=' με Epiphone και έναν τρανσίστορ ενισχυτή θα είσαι περίπου..... πάντα κάπου εκεί κοντά...... και ξέρεις ποιά είναι η πλάκα? ότι και με Gison LP Studio και έναν λάμπα ενισχυτή μέτριο ΠΑΛΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ πιό ..... ΚΟΝΤΑ.... εκεί ΔΕΝ ΘΑ είσαι ποτέ πρώτον γιατί ΔΕΝ είσαι ο Sykes :lol: :lol: :lol: και ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΚΑΜΙΑ Gibson Standard και ΘΑ ΔΕΙΣ! :lol: :lol: Το Θέμα είναι τα δίνεις για την άτιμη ναι ή ου? :wink:[/quote']
Μακάριοι οι πτωχοί (ή μάλλον κουφοί :P ) που δεν μπορούν να ακούσουν τη διαφορά μεταξύ του "εκεί" και του "εκεί κοντά"... 8)
φαντασου δηλ.να παιξεις και με Gibson Les Paul CUSTOM!!! :lol:

Θα βλεπεις ακομα & με κλειστα ματια στο σκοταδι!!!!! :lol: :lol: :lol:

Θα ακους & το πεταγμα του ψυλλου ,θα νοιωθεις και την ανάσα της πεταλουδας!! :lol:
 
Το βασικό νομίζω είναι να ακούμε με τα αυτιά και όχι με τα μάτια και να αντιμετωπίζουμε κάθε μηχάνημα με βάση τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του.

Υπάρχουν ακριβά πράγματα που είναι απίστευτα όπως επίσης και κάποια τα οποία είναι φτηνα και είναι άψογα.

Επιπλέον είμαι σίγουρος με βάση την κατάσταση με τα μαγαζιά στην ελλάδα ότι δεν επιτρέπεται στους περισσότερους να ακούσουν πολλά πράγματα σε σωστές συνθήκες με τον υπόλοιπο εξοπλισμό τους.Έτσι απλά χαζεύουν είτε στο νοιζ είτε στις σελίδες των ηλεκτρονικών καταστημάτων και αγοράζουν με το μάτι και μετά θεωρούν την αγορά που κάνανε καλύτερη συγκριτικά από πράγματα που δεν έχουν πιάσει στα χέρια τους!

Σημαντικό είναι πέρα από το value for money και πως δένουν τα πράγματα μεταξύ τους και ποιο μηχάνημα ταιριάζει με τι.Π.χ στις κιθάρες τις περισσότερες φορές χρειάζεσαι διαφορετικά πράγματα που να κολακεύουν είτε κάποιο τύπο μαγνήτη είτε μια κιθάρα με άλλα χαρακτηριστικά.

Τέλος επειδή ο χώρος του ήχου και τις μουσικής είναι σε μεγάλο βαθμό φορτωμένος με μύθους λόγω μάρκετιγνκ πρέπει να τους καταρίπτουμε.

Κυρίως επειδή υπάρχει κόσμος ο οποίος διαβάζει και τώρα ξεκινάει να παίζει και είναι καλύτερο να πάρει πχ μια johnson ,έναν blues junior και μια tonelab όπως λέει ο superfunk και να ξεκινήσει να παίζει μουσική με αυτοπεποίθηση χωρίς να περιμένει να δώσει 3000 ευρώ για ένα όργανο και τελικά να αναπτύξει το κριτήριό του και μετά το ψάχνει.Τώρα κάποιος ο οποίος πειραματίζεται ή κάνει ακριβές ή περίεργες επιλογές με βάση τις δικές του ιδιαιτερότητες δεν μπορεί να διαφημίζει τις επιλογές του σαν καλύτερες γιατί πιθανότατα δεν θα προσφέρουν τα ίδια στους υπόλοιπους.

Επίσης είναι εξίσου κουραστικό κάποιος να απαξιώνει πράγματα που δεν έχει ακούσει μόνο και μόνο επειδή πήρε κάτι φτηνότερο ο ίδιος αν κάνει την δουλεία του μαγκιά του!

 
Και βεβαια δεν πρεπει ποτε να ξεχναμε τον παραγοντα "τι ΕΙΔΟΥΣ μουσικη θελω να παίξω".Ειναι πολυ σημαντικος. :wink:

Γενικα υπάρχουν πολλες εναλλακτικες λύσεις για ολα τα βαλάντια.Απλα πρεπει να ξερεις τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θελεις.

Δεν ειναι δυνατον π.χ να θες να παιξεις shred music με τα γκαζια στην τσιτα & να "παραπονιέσαι" οτι η κλασσικη strat που αγορασες εχει "προβλημα θορυβου".ΛΑΘΟΣ κιθαρα/ΛΑΘΟΣ ηχος.. :wink:

Παντως τα πραγματα ειναι πολυ απλά (σιγουρα οχι πυρηνικη φυσικη) & με το χρονο & την πειρα ερχεται και ο καλος (& ΣΤΑΘΕΡΟΣ) ηχος :wink:

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top