HOL. Χρεώνουν και την ανάσα!

IxNiLaTiS

Μέλος
Μηνύματα
1,258
Πόντοι
38
Όσον αφορά στην σύνδεσή μου στο διαδίκτυο με την HOL …

Ποτέ εδώ και 1 χρόνο δεν μου είχε έρθει ούτε ένας λογαριασμός,

και αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την HOL να τακτοποιήσω το θέμα

γιατί δεν μου αρέσει να χρωστάω.

Στον αριθμό 210 8762000 που είχα, ακούω με έκπληξη ότι η κλήση μου χρεώνεται.

Προσέξτε, δεν εννοώ πως χρεώνεται από τον ΟΤΕ πράγμα φυσικό,

αλλά υπάρχει και επιπλέον χρέωση από την HOL. :o 

Αφού μετά το aytoplay, επιτέλους μίλησα με κάποιον εκπρόσωπο,

και του εξήγησα πως θέλω να συνδεθώ με το λογιστήριογια να τακτοποιήσω την οφειλή μου,

του ζήτησα έναν αριθμό τηλεφώνου για το λογιστήριο στον οποίο  δεν θα με χρεώνουν.

Τέτοιος αριθμός ... δεν υπήρχε. ;)

Αλλά εκεί που έγινα θηρίο, >:( >:( >:(

είναι ότι αφού σου ανακοινώνει πως χρεώνεσαι για το τηλεφώνημα,

αμέσως μετά σε αναγκάζει να ακούς διαφημίσεις

για τα προϊόντα – υπηρεσίες της εταιρείας τους.

Και βέβαια τον χρόνο αυτό που ακούς δίχως να θέλεις, τον χρεώνεσαι.  ;D :o >:(

Αυτό θα πει "εξυπηρέτηση πελατών".

Επειδή δεν είχα ποτέ συνεργασία με άλλη εταιρεία,

γνωρίζετε αν αυτό το "φαινόμενο" παρατηρείται και στις άλλες, πχ forthent ;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν το συνεχίζουμε, προς το ανέμων και υδάτων; Λίγο μπερδεύτηκα όταν το είδα στην αγορά. Αν και είναι μετά συγχωρήσεως ψιλο-άσχετο με το noiz, respect από εμένα στους παλαιούς...

 
εγω καποτε ειχα γραψει ενα topic για αυτο το θεμα και για τα ψεμματα που λενε για τον ΟΤΕ και οτι αυτα που ταζουν οι αλλες εταιριες ειναι λιγο μουφα και πεσαν να με φανε οτι κανω προπαγανδα για τον ΟΤΕ.ευτχυχως που καποιες αληθειες βγαινουν στη φορα.και θελω να πω οτι δουλευω στον ΟΤΕ.αυτα

 
rockdrum είπε:
Δεν το συνεχίζουμε, προς το ανέμων και υδάτων; Λίγο μπερδεύτηκα όταν το είδα στην αγορά. Αν και είναι μετά συγχωρήσεως ψιλο-άσχετο με το noiz, respect από εμένα στους παλαιούς...
Φίλε μου σήμερα η σύνδεση είναι μουσικό περιφερειακό.

Σκέψου ότι μπορείς να συνεργάζεσαι μέσο διαδικτύου online 

με μουσικούς από όλο τον κόσμο.

Υπάρχουν ακόμα και online Music Lessons

Και όπως πάνε τα πράγματα δεν θα αγοράζεις καν προγράμματα.

Θα πληρώνεις μια συνδρομή σε κάποια εταιρεία

και θα τρέχεις τα μουσικά προγράμματα online.

Γιαυτό έβαλα αυτό το θέμα στην κατηγορία Αγορά.

Τέσπα και εδώ δεν με πειράζει …

 
Έβαλα και έγω στο γραφείο HOL double pay και είδα και έπαθα να το βγάλω , γιατί δεν είχε ανοιχτή ακρόαση που χρειαζόμαστε στο γραφείο . Ο χρόνος αναμονής είναι παράδεκτος 20 λεπτά, η ενημέρωση σχετικά με το double play  ελλιπέστατη και οι άνθρωποι πισω απο το τηλέφωνο δεν γνωρίζουν το θέμα. Με λίγα λόγια τα έκαναν σαλάτα. Τουλάχιστον ήταν άμεσοι στην αποσύνδεση πράγμα παρήγορο. Και μετά ήρθε ο άλλος απάραδεκτο ο κ.ΟΤΕ και μας χρέωσε 80 ευρουλάκια για να μας επαναφέρει στο υπερπολυτελές δίκτυο του.

Τώρα έβαλα Tellas όπως έχω εδώ και σχεδόν 3 χρόνια στο σπίτι και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο. Χρόνος εξυπηρέτησης ρεκορ που έχω πετύχει στην Tellas είναι 60'' , μια καθημερινή απόγευμα. Μέσος χρόνος αναμονής 5-10 λεπτά σε ώρες αιχμής.   

 
H HOL πάντως έχει δωρεάν αριθμό για τεχνική υποστήριξη στο 800 400 13844. :)

 
Δυστηχώς τον ΟΤΕ δεν τον αφήνουν να κάνει παιχνίδι στην αγορά για να μπορούν να παίζουν οι υπόλοιποι. Στο όνομα, δήθεν, του καταναλωτή. "Της μη μονοπωλιακής πολιτικής" που πρέπει να τηρείται, στα "πλαίσια της ελεύθερης αγοράς", και μπλα μπλα μπλα...

Βλέπουμε ιδιωτικές εταιρίες, δίχως υποδομή και μέσα -και έλεγχο-, που στην πραγματικότητα χρησιμοποιούν το δίκτυο του ΟΤΕ, να προσφέρουν -ή να "προσφέρουν"- οικονομικότερα πακέτα με περισσότερες παροχές.

Πρόσφατα κουβέντιαζα με κάποιον από τη ΔΕΗ. Το ίδιο μεθοδεύεται και εκεί. Η τιμή που πουλάει η ΔΕΗ, πρέπει -λέει- να διαπλασιαστεί, προκειμένου να μπορέσουν να μπουν στην αγορά ιδιωτικές εταιρίες. Οι οποίες μάλιστα θα προσφέρουν πακέτα φθηνότερα από τη ΔΕΗ! Και μετά θα λένε "ορίστε, η ελεύθερη αγορά λειτουργεί προς όφελος των καταναλωτών"... Τώρα τί σόι "ελεύθερη αγορά" είναι αυτή που υποχρεώνει κολοσσούς όπως ο ΟΤΕ και η ΔΕΗ να πουλούν ακριβά για να κονομάνε οι ιδιώτες...

Όταν τον ρώτησα μήπως φταίνε τα ρούσφετια, το υπεράριθμο προσωπικό, η έλλειψη όργανωσης, η ανικανότητα... μου απάντησε, πως, αυτή τη στιγμή, με τις αυξήσεις που έχουν γίνει, η ΔΕΗ έρχεται η μία η άλλη. Ο στόχος είναι, όταν οσονούπω απελευθερωθεί η συγκεκριμένη αγορά, να υπάρχουν συνθήκες τέτοιες που θα διευκολύνουν την ιδιωτική ανάπτυξη.

Ο κύριος αυτός δεν είναι κάποιος συνδικαλιστής του ΚΚΕ. Κυβερνητικός είναι. Από αυτούς που διορίζονται για να βγάλουν σε πέρας την εργολαβία.

Είναι σοκαριστικό να στο λένε έτσι, στα ίσια, φάτσα κάρτα.

Αν έχουν έτσι τα πράγματα, και συνυπολογίζοντας το πώς αντιμετωπίζεται γενικότερα στην χώρα μας ο καταναλωτής, το να "χρεώνουν και την ανάσα" λογικό μου ακούγεται.

 
Καημένε ΟΤΕ που σου πήρε 20 μέρες να με ξανασυνδέσεις στο δίκτυο σου.  :P

Πάντως το πρόβλημα είναι παγκόσμιο. Διαφημίζουν μέχρι 24 ΜΒ και αν έχεις 2 πρέπει να είσαι και ευχαριστημένος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πριν ένα χρόνο δεν θα μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου αν έβλεπα αυτά γραμμένα από εμένα:

Αυτή την στιγμή πιστεύω πως όλη αυτή η φασαρία με τις ιδιωτικές μόνο καλό έχει κάνει στον ΟΤΕ. Πλέον έχω καινούργια σύνδεση adsl σε 2 μόνο μέρες, χρεώσεις λογικές, άψογη εξυπηρέτηση απ΄ όλα τα καταστήματα του ΟΤΕ και από τους πωλητές τους. Με εξαίρεση κάποιους  παλιούς εργαζόμενους, υπολείμματα δημοσίων υπαλλήλων.

Τέλος, πρόσφατα μια καλή μου φίλη συμμετείχε σε σεμινάριο εκπαίδευσης πωλητών μέσω τηλεφώνου μιας τεράστιας ιδιωτικής εταιρίας και το μόνο που μάθαινε 4 μέρες ήταν πως να ξεγελάει ηλικιωμένους ανθρώπους και να τους κλείνει συμβόλαια μέσα από το τηλέφωνο. Μάλιστα έμαθε 3 διαφορετικές τεχνικές για να τους κάνει να πιστεύουν ότι είναι από τον ΟΤΕ! Φυσικά και παραιτήθηκε την τρίτη μέρα.

 
Α, υπαρχει ενας ωραιος τροπος για να τους κομπλαρεις :D

( τηλεφωνημα στις 8:30..λες και ολοι ειμαστε εργαζομενοι :P )

-Kαλημερα

-Καλημερα σας

-Απο την Dinner's Club τηλεφωνω, για μια προσφο..

-Ακομα η Dinner's συνεργαζεται με την intramedia; ( τυχαιο ονομα, το οποιο πρεπει να εχει καταληξει σε -med, -media, ωστε να ψαρωνουν οι πωλητες )

-Ε..οχι..ε..εμεις τηλεφωνουμε μεσω της εταιριας Χ ( εκει αρχιζει και σκεφτεται πως κανει με συναδελφο ).

-Α, η Χ...Οταν εγω δουλευα ( μουσια ) στην intramedia ( επιμονη,ε? ) μας εβαζαν πακετα της Dinner's.

-Α, σοβαρα; Οχι οχι, τωρα το αναλαμβανει η Χ ( ηδη εχει χασει τα αυγα..για αλλο πραμα πηρε, για αλλο πραγμα μιλαμε ).

-Καταλαβα..δηλαδη μιλαμε για εργασια 4 ωρων, κακοπληρωμενη, με πολυ μπλα μπλα και καθολου ευκαιριες,ετσι;

-Ε, τι να σας πω τωρα ( αμ, οχι που θα το ελεγε σε γραμμη που πμορει να παρακολουθειται ).

-Καλα καλα, καταλαβαινω...Λοιπον, επειδη ξερω πως εχει το πραγμα, βγαλτε με απο τη λιστα..Ε, σε πρωην συναδελφο δεν κανουμε τετοιες πονηριες,ετσι; ( αχ, ειμαι ωραιος ο αφιλοτιμος )

-Ναι ναι..

-Καλη συνεχεια και καλες συμφωνιες ( με το καλο λογο )

-Ε..ευχαριστω..

Κι ετσι δεν σε ξαναενοχλει κανεις απο τη συγκεκριμενη εταιρια...

Βεβαια υπαρχει και η αλλη λυση..

Κλασσικος ενηλικας της οικογενειας

"Εαν ξαναπαρετε τηλεφωνο θα σας κανω τετοια μηνυση που θα την βαλετε στον "μπιμπ" σας και ουτε πλαστικος χειρουργος δεν θα σας τη βγαζει"...

Δεν ξαναπηραν παντως απο τη διαφημιση με τα σερβιτσια ( ειχαν παρει 5 φορες συνεχομενες μερες ). :D

 
Ανοιξες θέμα με τα διαφημιστικά τώρα.

Παιδιά εγώ με το καλησπέρα σας τους λέω ευχαριστώ πολύ αλλά μην ξαναπάρετε τηλέφωνο. Αν ξαναπάρουν τους βρίζω και τους κατεβάζω καντήλια. Ειδικα την on telecoms.

Ξέρω, όλοι μια δουλειά κάνουν, αλλά δεν θα τους αφήσω να την κάνουν εις βάρος της ησυχίας μου και της ηρεμίας του σπιτιού μου.

Αν δεν αντιδράμε, θα φτάσουμε να μας παίρνουν τηλέφωνο από το πρωί ως το βράδυ.

Τώρα τελευταία έχουν εφεύρει διάφορα διαφημιστικά κόλπα αλλά οι ηλίθιοι δεν καταλαβαίνουν ότι άμα παίζουν με την νοημοσύνη σου, φέρνουν τα αντίθετα αποτελέσματα.

Προχτές την Κυριακή στην γιορτή μου χτυπάει το κινητό και πριν προλάβω να πω "παρακαλώ ποιος είναι" είχε αρχίσει ο αυτόματος και έλεγε "Χρονια σας πολλά από την πίτσα "τα @ρχ..δι@ του καράμπελα" τώρα επωφεληθείτε από την προσφορά μας και πιέστε το 1 για (να βγεί ένας μογγόλος) να παραγγείλετε με 40% έκπτωση"

Ε, πήρα πίσω και έγινε της κακομοίρας.

Πριν καμιά βδομάδα βρίσκω στην πόρτα κλειστούς κίτρινους φακέλους με τα ονόματά μας. Ανοίγω λοιπόν τον πρώτο και βγαίνει μια πιτσαρία full τετραχρωμία και γ@μώ τις διαφημίσεις. Έφυγε στα καπάκια για σκουπιδοτενεκέ. Ξέρεις, βλέπει ο μάγκας τα ονόματα στα κουδούνια, τα γράφει πάνω στους φακέλους και τα αφήνει στην πόρτα δήθεν ότι είναι γράμματα για να το ανοίξεις και να δεις τη διαφήμιση γιατί σου λέει, αν το αφήσω χύμα, ο άλλος δεν θα το δει και καθόλου. Δεν υπολογίζει όμως ότι όταν πουλάς εξυπνάδα για να περάσεις το μήνυμα, πολλές φορές φέρνεις τα αντίθετα αποτελέσματα.

Φυσικά πήρα τηλέφωνο και τους ξέχεσα αναλόγως. :D

 
Παιδια επειδη τοχω ψαξει το θεμα η εξυπηρετηση πελατων οποιασδηποτε εταιρειας ειναι παντα FREE αλλιως ειναι παρανομη (εκτος και αν σου κανουνε καμια special  εξυπηρετηση με τα 090..). Οσο για την hol επειδη δυστυχως και εγω με αυτην ειμαι συνδεδεμενος ειναι μια εταιρεια για πολλες κλοτσιες

 
παιδια ολες το ιδιο ειναι πολυ κασετα τι να κανουμε?

και μετα μας τα παιρνουν κιολας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σημερα μου τυχε και το εξης απιστευτο με την hol. Ειχα παει απτα κεντρικα γραφεια να πληρωσω το λογαριασμου + τους 2 μηνες που μενουν για να ληξει η συνδεση και οι ζωαρες μου στειλανε λογαριασμο παλι...

Μεγαλο καφενειο τι περιμενουνε να ξαναπαω να τους διπλοπληρωσω τωρα? Αν ειναι δυνατον μια εταιρεια που βγαινει στην αγορα να μη συμβουλευεται το αρχειο της. Οχι τιποτα αλλο φοβαμαι να παρω τηλεφωνο γιατι ο ενας θα μου λεει ειναι στο τμημα εξυπηρετησης πελατων, θα με συνδεουν εκει οχι ειναι στο τμ. πωλησεων και παλι λεγοντας. εκτος του οτι περιμενα κανα μισαωρο (κανονικο μισαωρο) για να σηκωσει καπιος το τηλεφωνο και εκτος του οτι υποτιθεται οτι τετραπλασιαζεται η συνδεση που εχω αλλα τελικα μια τετραπλασιαζεται μια πεφτει και κατω απτο κανονικο και κανεις τελικα δε μπορει να μου δωσει απαντηση γιατι.

  Με λιγα λογια μακρια, οσο πιο μακρια τοσο καλυτερα. RUN TO THE HILLS ΛΕΜΕ 

 
ειμαι και εγω ενας"τυχερος" που ειχα hol...

οι τυπαδες δεν την παλευουν μια...

ηθελα να αναβαθμισω την συνδεση μου απο 1 σε 7 ή 8..δεν θυμαμε..,κανω την ετηση

και βλεπω οτι απο 1 εγινε 712(κατι τετοιο)...

περνω τηλεφωνο και το σηκωνει μια που δουλευε εκει η οποια επεμενε

οτι ειναι ολα σωστα γιατι λεει αν πολ/σιασεις αυτο με 10 μου βγαζει αυτο που δηλωσα στην αιτηση...

και μενω καγκελο...

την επομενη μερα ξαναπηρα και ευτηχως δεν πετυχα παλι την ιδια(μα,γυναικα+internet=πυρηνικο ατυχημα)

και εγινε η δουλεια μ...εν μερη...

γιατι εκτος απτο οτι το internet ηταν πιο αργο απτο replay..

πετουσε και τον αδερφο μ οταν επαιζε warcraft και επαρνα τηλ...

χαος...

καλυτερα ηταν με τις φωτιες και τα ροπαλα!! ;D ;) ;D

τουλαχιστον δεν μας εκλεβαν... :P

 
Η HOL ειναι η μικρογραφια της Αθηνας μας. Ενα μεγαλο μπου***λο

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top