τα πραματα χειροτερευουν.
πηρα τηλ στην microsoft και εχει τηλεφωνητη με μενου . πατουσα τις σωστες επιλογες και εβγαινε μια φωνη που ελεγε " καλημερα, λεγομαι αλεκος (υποθετικο το ονομα δε θυμαμαι) ευχαριστουμε που καλεσατε την υπηρεσια μπλα μπλα μπλα ,πως μπορω να εξυπηρετησω?" . εγω αρχιζα να μιλαω και μετα ακουω ξανα τα ιδια και καταλαβαινω οτι ειναι προηχογραφημενο. και μετα πο 3 φορες εκλεινε η γραμμη.
Σκεφτομαι , ας κανω ονλαιν επικυρωση συμφωνα με τις οδηγιες των vista . αφου τα κανω ολα τα βηματα μου λεει οτι τα vista Που εχω δεν περνουν τον ελεγχο επικυρωσης και οτι μαλλον ειναι πλαστα....
το χειροτερο: προσπαθω να απενεργοποιησω τα automatic updates και δε γινεται. με οποιον τροπο και αν το προσπαθω δεν υπαρχει καμια ανταποκριση απο τα βιστα. με αποκορυφωμα το οτι δεν ανοιγει το control panel. αλλα και απο το help and support των vista οταν παταω στην μπλε επιλογη για να ανοιξω την διαχειριση των auto updates και να αλλαξω την κατασταση , απλα δεν ανοιγει.
αν ειναι ιος πρεπει να ειναι ιάρα ! δεν εχω ακουσει κατι παρομοιο.
to laptop ειναι fujitsu siemens . και τωρα που το σκεφτομαι δεν εχω κανει registration ονλαιν . καθε φορα που με ρωταει του λεω υπενθυμιση σε ενα μηνα.
καμια ιδεα...?