• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Γνωμες για Motu M4

σκούφοΣ

Ξεσκούφωτος
21 Μαρτίου 2009
3,716
3,669
113
45
Όργανο
  1. Κιθάρα
Μετα το κομματι γεφυρι της Αρτας με τον @gkourmoul1 ο υπολογιστης μου ελεγε με καθε τροπο πως αφου εκλεισε δεκαετεια απαιτει να βγει στη συνταξη.

2-3 μερες εκανα πως δε τον ακουω, ωσπου αρχισε τα κολπα του κ με επεισε. Ετσι πηρα ενα mac mini m2 pro με 16 gb γιατι τα προτζεκτ που τρεχουνε χρειαζομαι Logic.

Ολα καλα μεχρι εδω. Δεν βιαζομαι να τον στησω, απο Σεπτεμβρη πρεπει να ειναι ετοιμοπολεμος

Πραγμα που μας φερνει στο θεμα μας. Η παλια μου καρτα ηχου ειναι μια T.C. Electronic konnekt 8. Δε την εχω πολυ καιρο, κοντα στο εξαμηνο (μου τη δωσανε προφανως που αλλου να βρεις καρτα ηχου 15 χρονων). Δυστυχως δεν υπαρχει τροπος να τη συνδεσω με το mac mini m2.

Παρενθεση. Το mac mini εχει 2 θυρες USB κ 4 Thunderbolt. Η konnekt 8 ειναι firewire. Οι converters της αγορας δεν κανουν δουλεια. Ο βασικος λογος ειναι πως δεν υπαρχει τροπος να εγκαταστησεις τους drivers κ το control panel της καρτας στο Ροζετα για να την δει το μινι (η καρτα ειναι 15 χρονων).

Οποτε.... νεα καρτα ηχου. Αρχικα σκεφτομουν καποια Focusrite Scarlett. Ο Γκουρμουλης μου προτεινε audient κ παροτι την απεριψα, αρχιζα να τη σκεφτομαι. UAD δε με ψηνει καθολου. Νομιζω πως δεν υπαρχει λογος να πας σε UAD αν δε θες τα plugin της ή την ομορφια της. Δεν υπαρχει πιεση χρονου στο να παρω αποφαση τωρα αφου η αγορα θα γινει μαλλον αρχες Σεπτεμβριου.

Ομως με ετρωγε μια σκεψη. Οι dac της TC (παροτι παλαια) ηταν σουπερ. Ηταν σοβαρη καρτα για την εποχη της. Οι αλλες που ανεφερα ειναι μια χαρα, αλλα ουσιαστικα ειναι downgrade απο αυτους της TC. Με ξενερωνε λιγο αυτο. Οχι πως θα χαλαγε τη δουλεια αν δεν εβρισκα κατι αλλο.

Με λιγο ψαξιμο ειδα πως οι DAC της M2 κ M4 ειναι οτι καλυτερο σε "οικονομικες" καρτες, ουσιαστικα κοιτανε σε ακριβοτερες κατηγοριες. Τις περιγραφουν ως απολυτο vfm, αλλη κλαση απο αυτες που περιγραφω πριν. Ετσι με 2 οικονομικες υπερβασεις σκεφτομαι την M4 (εχει line inputs που η M2 δεν εχει) που στο μελλον μαλλον θα τα χρειαστω

Οποτε η ερωτηση ειναι,

α) Ποιοτητα κατασκευης κ αξιοπιστια MOTU ? Διαβασα πολυ καλα λογια, αλλα αν καποιος εχει προσωπικη εμπειρια, ακομα καλυτερα

(διαβασα επισης πως με MacOs συνεργαζονται τελεια κ δεν εχουν παρατηρηθει καποια ελαχιστα προβληματα που εχουν αναφερθει για Windows)

β) Εχει καποιος γνωμη για το αν οντως ισχυουν αυτα που λενε για το οτι oi DAC της ειναι best in class

γ) Αν καποιος εχει να προτεινει κατι καλυτερο μεχρι τραβηγμενα απο τα μαλλια 300 ευρω

Υποψιν δε μ'ενδιαφερουν καθολου καλουδια σοφτγουερ vst κλπ που μπορεί να δίνουν με την καρτα. Το workflow απο εδω κ μπρος θα ειναι πολυ συγκεκριμενο καθως  δεν θα δουλευω μονος κ θα δουλευουμε με πολυ συγκεκριμενα εργαλεια.

ΥΓ: Στα συν της καρτας κ τα πολυ χαμηλα επιπεδα θορυβου για την κατηγορια

https://www.audiosciencereview.com/forum/index.php?threads/motu-m4-audio-interface-review.15757/

 
Last edited by a moderator:
πολύ καλή επιλογή η Μ4 αν θες τη γνώμη μου... ανάμεσα στους καλύτερους ήχους που έχω ακούσει σε φθηνές κάρτες μαζί με την SSL 2+ και την Audient iD24...

η Motu "φοράει" στο Dac της ESS Sabre32,  η SSL AKM και η Audient αγνώστου πατρός (σε μένα)... πάντως οι διαφορές που απεκόμισα είναι ανάλογες που έχω συναντήσει και σε πιο ακριβές υλοποιήσεις... λίγο πιο smooth η SSL, λίγο πιο σκληρή (αλλά και πιο αναλυτική) η Motu, η Audient κάπου στη μέση... δυστυχώς δεν μπόρεσα να τις ακούσω στο ίδιο αναπαραγωγικό σύστημα ώστε να έχω άμεση σύγκριση και πιο αντικειμενική θεώρηση...

είναι και το τι θες... ας πούμε η SSL έχει τους καλύτερους προενισχυτές αλλά είναι δύσκολο πεις ότι θα διάλεγες με κριτήριο αυτούς μια και οι διαφορές με αυτούς των υπόλοιπων δεν είναι τόσο μεγάλες... εμένα από την άλλη θα με βόλευαν πολύ και τα 2 ακουστικά της, άλλον η επεκτασιμότητα και το dsp της Audient, άλλον οι 2 παραπάνω line outs και τα πολύ καλά signals meters της Motu κλπ... το σίγουρο είναι ότι θα μπορούσα να συμβιώσω σε ένα home studio άνετα και με τις τρεις χωρίς κανένα ιδιαίτερο παράπονο για την τιμή τους...

τώρα για τα πάλαι ποτέ προβλήματα των win drivers της Motu, προσωπικά δεν έχω συναντήσει τα τελευταία χρόνια στο περιβάλλον μου κάποιo feedback που θα με εμπόδιζε να την συστήσω... αν και συ στο mac δεν έχεις να ανησυχείς έστω και με την ιδέα όπως κάποιοι που όντως ακόμα έχουν ενδοιασμούς (φρονώ άδικα πλέον) όταν πρόκειται για pc... μια και σε βλέπω "τσιμπημένο" καλή παντρειά και βίον ασματόσπαρτον αν καταλήξεις τελικά με αυτήν...?

 
Last edited by a moderator:
Καλη η 4, καλη η σσλ, καλη και η νεα μικρη της uad

Και η audient και η focus

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Βρασίδα καλορίζικος. Κανένα πρόβλημα για το μοτου το μ4, αξιόπιστα εργαλεία χαμηλών τόνων.

Το μόνο που θέλω να σου πω εγώ είναι οτι αφού πήρες μακ μίνι, δεν ξέρω τι θα κάνεις με πλαγκ και τέτοια, αλλά κοίτα ρε φίλε να τρέχεις native. Δηλαδή αμαρτία είναι να το τρέχεις ροζέτα για καναδυο πλαγκιν.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Βρασίδα καλορίζικος. Κανένα πρόβλημα για το μοτου το μ4, αξιόπιστα εργαλεία χαμηλών τόνων.

Το μόνο που θέλω να σου πω εγώ είναι οτι αφού πήρες μακ μίνι, δεν ξέρω τι θα κάνεις με πλαγκ και τέτοια, αλλά κοίτα ρε φίλε να τρέχεις native. Δηλαδή αμαρτία είναι να το τρέχεις ροζέτα για καναδυο πλαγκιν.
Δεν εχει αναγκη το λοτζικ

Εγω ξερω οτι τωρα ο Βρας θα μας στριμωξει

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Δεν το λέω για το λότζικ. Το λότζικ με AU δε νομίζω να έχει θέμα. Γενικά το λέω, για πλαγκιν τρίτων. Και κιου να είχε π.χ., ακόμα χειρότερα. Όποιο πλαγκιν δεν είναι vst3, δεν παίζει native. Δεν ξέρω αν έχει, πόσα, και ποια πλαγκιν ο Βρασίδας, εγώ απλά το λέω, γιατί είναι μια παράμετρος. (Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιο wrapper όπως της bluecat για βστ εως 2.4, ή και ακόμα πιο πίσω, αλλά αυτά είναι έξτρα λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν υπόψιν εξαρχής. Γενικά με καινούργιους υπολογιστές προσπαθώ να περιορίζω τις εκπλήξεις στο ελάχιστο, και στο υλικό, και στο λογισμικό)

Νομίζω είναι καλό εργαλειάκι, αν είναι και το προ δε θα βρει ζόρια. Δεν ξερω από ραμ αν τα 16 θα φτουρήσουν, αλλά για ένα φλαγκσιπ τύμπανο, άντε και ένα μπάσο στα ίνστρουμεντ θα είναι υπεραρκετά. Αν αρχίσει να γράφει τίποτα ορχηστρικά χαλιά, με μεγάλο preload στη ram, ε εκεί ίιιιισως κάτι να χρειαστει παραπάνω. Αλλα και πάλι.

@vrasidas27Πολύ χάρηκα ρε κουνάβε που πήρες οπλίδι!

 
  • Thanks
Reactions: σκούφοΣ
Δεν το λέω για το λότζικ. Το λότζικ με AU δε νομίζω να έχει θέμα. Γενικά το λέω, για πλαγκιν τρίτων. Και κιου να είχε π.χ., ακόμα χειρότερα. Όποιο πλαγκιν δεν είναι vst3, δεν παίζει native. Δεν ξέρω αν έχει, πόσα, και ποια πλαγκιν ο Βρασίδας, εγώ απλά το λέω, γιατί είναι μια παράμετρος. (Θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιο wrapper όπως της bluecat για βστ εως 2.4, ή και ακόμα πιο πίσω, αλλά αυτά είναι έξτρα λεπτομέρειες που πρέπει να ληφθούν υπόψιν εξαρχής. Γενικά με καινούργιους υπολογιστές προσπαθώ να περιορίζω τις εκπλήξεις στο ελάχιστο, και στο υλικό, και στο λογισμικό)

Νομίζω είναι καλό εργαλειάκι, αν είναι και το προ δε θα βρει ζόρια. Δεν ξερω από ραμ αν τα 16 θα φτουρήσουν, αλλά για ένα φλαγκσιπ τύμπανο, άντε και ένα μπάσο στα ίνστρουμεντ θα είναι υπεραρκετά. Αν αρχίσει να γράφει τίποτα ορχηστρικά χαλιά, με μεγάλο preload στη ram, ε εκεί ίιιιισως κάτι να χρειαστει παραπάνω. Αλλα και πάλι.

@vrasidas27Πολύ χάρηκα ρε κουνάβε που πήρες οπλίδι!
Σιγουρα αλλα τα 16 του μακ.

Εγω σ αυτο που εφτιαξα προχτες για πρωτη φορά μου εκλεισε το cubase με 16. Αλλα ειχα φορτωμενα πάνω απο 20 instrument tracks

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
μια και σε βλέπω "τσιμπημένο" καλή παντρειά και βίον ασματόσπαρτον αν καταλήξεις τελικά με αυτήν...?
Ευχαριστώ πολύ!  Δεν είμαι τόσο σίγουρος όσο σκέφτομαι. Ακομα υπάρχουν σκέψεις για την audient . Έχουμε μέρες μπροστά μας να το σκεφτώ κ να το ψάξω ακόμη περισσότερο.

Καλη η 4, καλη η σσλ, καλη και η νεα μικρη της uad

Και η audient και η focus
Ετσι φαίνονται τα πράγματα . Ναι μεν κάνουμε κουβέντα, αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές. Να το πω αλλιώς, δε θα κλαίς τα λεφτά σου με καμμία

@vrasidas27Πολύ χάρηκα ρε κουνάβε που πήρες οπλίδι!
Ευχαριστώ αρτς ντρακιουλ μου. 

Το ροζέτα πλέον είναι ήδη εγκατεστημένο μαμά, κ δεν κάνεις τίποτα. Δεν καταλαβαίνεις ποτέ κάτι τρέχει native  κ ποτέ Ροζέτα. Αν κ δεν εννοείς αυτό...

 
Αν κ δεν εννοείς αυτό...
Περίπου αυτό εννοώ. Εγώ εμπειρία δεν έχω (ακόμα) από μακ σίλικον, αλλά με βλέπω να αποκτώ γιατί πήρε ο γιώργης ένα μινι 8gb. Και από συζητήσεις που παρακολουθώ στο φόρουμ της στάινμπεργκ, βλέπω ότι όντως αν δεν πατήσεις επιτούτου να δεις αν η εφαρμογή τρέχει native ή rosetta δεν το ξέρεις. Μόνο που υπάρχει (με το cubase τουλάχιστον) αισθητή διαφορά απόδοσης μεταξύ native και ροζέττα. Δηλαδή μας τα έχουν κάνει τσουρέκια οι μακάδες λένε τηράτε εδώ στο native τρακ ατελείωτα και ούτε κιχ κτπ κτπ. Γι' αυτό λέω, ότι θα αξίζει τον κόπο ένα καθαρό native setup.

 
Ευχαριστώ πολύ!  Δεν είμαι τόσο σίγουρος όσο σκέφτομαι. Ακομα υπάρχουν σκέψεις για την audient . Έχουμε μέρες μπροστά μας να το σκεφτώ κ να το ψάξω ακόμη περισσότερο.

Ετσι φαίνονται τα πράγματα . Ναι μεν κάνουμε κουβέντα, αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές. Να το πω αλλιώς, δε θα κλαίς τα λεφτά σου με καμμία
δεν κλαις λεφτά στην κατηγορία αυτή.

και να κλαψεις, τι θα κλάψεις?

δεν σου έκατσε την δίνεις.

Πάρε από θωμά με την λογική της "δοκιμής"

Αλλά εγώ τη σκέψη θα την έκανα, όπως την έκανα πριν 3-4 χρόνια για τραβηγμένο μπάτζετ προς το χιλιάρικο.

Αλλιώς πάρε αυτήν που έχει τα καλύτερα features. Τωρα dac και τέτοια, άστα, ούτε προενισχυτές ούτε τίποτα. Όλα ίδια είναι

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
όταν λεω features, εννοώ αν σε βολεύει που έχει τα κουμπιά, από πού μπαίνουν τα βύσματα, πως θα κάτσει στο τραπέζι σου

 
@Ali Barout Ενω στο αλλο που δεν τρεχει native υπαρχει προβλημα με τα τρακ?

Εμενα το προβλημα μου δεν ηταν το να μη σηκωνει σοφτ ινστραμεντ.

Το audio κ η μιξη ηταν το προβλημα. Ας πουμε για να τελειωσω Το κομματι με τον Γκουρμουλη, εκανα μιξη τα τυμπανα, το εκανα μπαουνς, μετα νεο προτζεκτ τυμπανα, μπασο, ενα καναλι κιθαρες, χαμοντ. 4 καναλια audio. Ωπ εδω ειμαστε. Μιξη πριν κρασαρει, την παιρνω ανοιγω αλλο προτζεκτ. Κ.ο.κ μεχρι να φτασουμε να μπουν οι φωνες. Με πολλα κρασαρισματα ενδιαμεσα μεχρι 4-5 audio καναλια τη φορα ?. Γι'αυτο το ειπα γεfυρι της Αρτας . Δε δουλευεις ετσι. Ασε που γι'αυτο ειχα πει πως οτι δε δουλευε συνθετικα απο τις αρχικες αποφασεις, το παντρευοσουνα.

Περισσοτερα κουναβι θα σου πω απο Οκτωβρη που θα εχω πεσει με τα μουτρα να ξεστραβωθω στη μιξη οποτε θα το δουλευω με δεκαδες audio καναλια. Θα με πεις εγω για σοφτ ινστραμεντς κ ποσα σηκωνει νοιαζομαι κ θα σου πω ε τοτε περιμενε μεχρι το Δεκεμβρη που θα πιασω τα καθαρα δικα μου. 

Κ τοτε εσυ θα μου πεις κ θα σου πω κ θα μου πεις μεχρι Δεκεμβρη ... δε μας ψηλα κ αγνατευε ορε ΝΤΛΡ, μεχρι τοτε θα εχω παρει πισι. Ε τοτε αυτοι ειπαν μακαρι κουναβι! Οταν βρεθουμε απο κοντα να τους φερουμε κ αυτους να γνωριστουν ?

@dimsonic οπως ειπα οι οικονομικες υπερβασεις για να φτασω μεχρι 3 κατοσταρικα ειναι ηδη πανω απο 2 ?

Ειχα κολλησει με τη σκεψη θελω τους καλυτερους DAC. Διαφωνω πως δεν εχουν διαφορα. Αυτοι της Μ4 ειναι αλλο επιπεδο, ιδιοι με αυτους που χρησιμοποιουν οι ΜΟΤΟΥ σε πολυ πιο ακριβα προιοντα της κ χρησιμοποιουν καποιοι κ σε επαγγελματικα περιβαλλοντα. Εκει που δεν εχει διαφορα ειναι στους preamp. Μαλλον εχει, οπως ειπε ο @npap η ΜΟΤΟΥ ειναι πιο σκληρη, πιο ψυχρη κ αχρωματιστη θα προσθετα. 

Η σκεψη μου ηταν η εξης κ θα την αναλυσω λιγο, γιατι απο ολη αυτη την κουβεντα κ βοηθηθηκα πολυ κ παροτι ειμαι αργος κ φαινομαι απολυτος κ ξεροκεφαλος παντα απο την επομενη μερα λαμβανω υποψιν ολα οσα μου ειπαν ή διαβασα κ δεν εχω κανενα προβλημα ν'αναθεωρησω.

Λοιπον:

Το προτζεκτ που αναφερω ειναι το εξης. Songwriting duo αλλα με υφος μπαντας. Εγω στα μουσικα, ο "συνεταιρος" (κ αδελφος θα ελεγα!) στους στιχους. Τα κομματια εχουν γραφτει εδω κ χρονια. Μενουν καποιες λεπτομερειες απο εδω κ απο εκει. Οταν τελειωνουμε ενα κομματι, βρισκουμε σεσσιον τραγουδιστη να τραγουδησει τους οδηγους που ακουγονται σαν αστειο απο εμενα. Μεχρι στιγμης στα 4 πρωτα εχουμε βρει εναν ασυλληπτο τυπο που πλεον εχει μπει στο κλιμα του προτζεκτ. Εδω ειναι η πρωτη μεταμορφωση των κομματιων. Η δευτερη ειναι αφου τα στελνουμε σε ηχοληπτη. Οταν τελειωσουμε με αυτον τον τροπο 4-5 κομματια θα αρχισουμε να κανουμε ενεργειες να βγει προς τα εξω το ντεμο να δουμε που ειμαστε. Αυτο, μαζι με το οτι για το συγκεκριμενο προτζεκτ εχει πεσει ποοολυ δουλεια (6 χρονων) κ ειναι η Νο 1 αδιαμφησβητητη προτεραιοτητα μου να τελειωσει, ειναι το απαραιτητο ινπουτ για να εξηγησω τις αναγκες μου απο την καρτα

Παμε λοιπον στο ψητο. Δεν ηχογραφω σπιτι μου για το προτζεκτ (αυτο μπορει ν'αλλαξει στο μελλον). Γι'αυτο καιγομαι για τους DAC κυριως. Σκεφτομουν λοιπον να παρω τη ΜΟΤΟΥ που εχει τους καλυτερους κ στο μελλον να παρω προενισχυση βαρβατη (πχ Warm Audio). Μαλλον ειναι λανθασμενο  σκεπτικο

Μετα λοιπον απο τη βραδινη επεξεργασια, σκεφτομαι πως ισως απο τη στγμη που τωρα πιο πανω οικονομικα δεν παω ουτε με σφαιρες, ειναι πιο σωστο να παρω αυτη που εχει τα καλυτερα φητσουρς κ συνολικο ηχο (για τα γουστα μου) για να γραφω κιολας τα καθαρα δικα μου (δεν ειναι η Νο 1 προτεραιοτητα, αλλα δε σημαινει πως δε με νοιαζει κιολας)

Κ στο μελλον να τα σκασω για μια βαρβατη καρτα που θα κανει διαφορα (RME). Ουτως ή αλλως δε γραφω εδω τωρα, αρα κατι τετοιο δε θα με φερει πισω. Με αυτο το σκεπτικο προτιμω την Audient. Η οποια θα εχει κ χρηση στο μελλον αν κανω την αναβαθμιση, ως φορητη οικονομικη καρτα που θα μπορω να παιρνω μαζι μου παντου 

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Ali Barout
Ενω στο αλλο που δεν τρεχει native υπαρχει προβλημα με τα τρακ?
Πρόβλημα δεν υπάρχει πουθενά. Εγώ μιλάω για κιουμπέις μονο που έχω δεδομένα. Μιλάμε για διαφορά του στιλ ότι έτρεχε σε συγκεκριμένο τεστ 104 τρακ σε ροζέττα και 129 σε native, στα 256 μπάφφερ. (Μπουκ όμως, προ μαξ 64άρι)

Είναι ένα 20% αν το βάλεις κάτω. Αλλά μιλάμε για καθαρό σεταπ. Τα πλαγκιν είναι αυτά τις περισσότερες φορές που σκατώνουν την κατάσταση και ρουφάνε το μεδούλι είτε από σχεδιασμού είτε από μπαγκς. Εξαρτάται και το πλαγκ έτσι; Αν έχεις Acoustica σε κάθε κανάλι, ε οκ, γονατίζει γρηγορότερα.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Πρόβλημα δεν υπάρχει πουθενά. Εγώ μιλάω για κιουμπέις μονο που έχω δεδομένα. Μιλάμε για διαφορά του στιλ ότι έτρεχε σε συγκεκριμένο τεστ 104 τρακ σε ροζέττα και 129 σε native, στα 256 μπάφφερ. (Μπουκ όμως, προ μαξ 64άρι)

Είναι ένα 20% αν το βάλεις κάτω. Αλλά μιλάμε για καθαρό σεταπ. Τα πλαγκιν είναι αυτά τις περισσότερες φορές που σκατώνουν την κατάσταση και ρουφάνε το μεδούλι είτε από σχεδιασμού είτε από μπαγκς. Εξαρτάται και το πλαγκ έτσι; Αν έχεις Acoustica σε κάθε κανάλι, ε οκ, γονατίζει γρηγορότερα.
Πλησιάζουν τα πρότζεκτ σου αυτές τις απαιτήσεις σε αριθμό καναλιών.

Ρωτάω γιατί ξέρω πως γράφεις κ συμφωνικα, οπότε η απάντηση μπορεί να είναι κ ναι...

 
Πλησιάζουν τα πρότζεκτ σου αυτές τις απαιτήσεις σε αριθμό καναλιών.
Σε καμία περίπτωση. Συμφωνικά δεν κάθομαι να γράψω στο κιουμπέις, θα σφάξω άνθρωπο. Αλλά κι όταν γράφω, προτιμώ όσο γίνεται με εξπρέσσιον μαπ να κρατάω τα τρακ όσο λιγότερα γίνεται. Κάποιοι φορτώνουν διαφορετικό instance για κάθε articulation. π.χ. έχεις φλάουτο, φτιάχνεις 8 τρακ, φλάουτο λεγκάτο, στακκάτο, τρίλλο ημιτόνιο, τρίλλο τόνος, flutter, αξάν, εσπρεσσίβο, κρεσσεντο ντιμινουέντο (παράδειγμα). Κι αν έχεις και από άλλη βιβλιοθήκη, πάλι τα ίδια. Ε οκ, αν έχεις 16 τρακ για ένα φλάουτο, για όλη την ορχήστρα θα έχεις γύρω στα 450. Ξέρω γω; Πας για VEPro καλύτερα σε άλλον υπολογιστή.

Γενικά δεν είμαι των πολλών τρακ για λόγους οργάνωσης, αλλά ακούς και κρίνεις. Όλα τα δικά μου είναι στατικές μίξεις επιπέδου οδηγού. Αλλά με τον παππούλη πια 6700Κ και 32 giga μνήμη, δεν έχω καταφέρει να κάνω κάποιο πρότζεκτ ακόμα να βήχει. Με λογική (κατ εμέ) χρήση έτσι; Όχι να έχω μούλτιμπαντ κομπρέσσορα σε κάθε κανάλι και άλλα 12 ινσερτ με automation. Υπάρχει και render in place, και bounce, και save as new version, οκ, ας παίρνουμε και καμια απόφαση πού και πού, μην τα αφήνουμε όλα ανοιχτά.

Το κιουμπεης τρεχει νεητιβ ή θελει Ροζετα?
To cubase τρέχει native αξιοζήλευτα, ΑΛΛΑ με την προϋπόθεση ότι αφήνεις όλα τα VST εως 2.4 πίσω σου. Μόνο vst 3 plug-in τρέχουν native.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Μολις ειδα πως ολα τα Slate All access pass plugins τρεχουν native.... ω ρε πανηγυρι.....

 
Last edited by a moderator:
Τωρα dac και τέτοια, άστα, ούτε προενισχυτές ούτε τίποτα. Όλα ίδια είναι


Δεν καταλαβαίνω πως προκύπτουν τέτοιες δηλώσεις.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πραγματικά κάνει degrade τον ήχο (και μάλιστα με κακό τρόπο) είναι οι κονβέρτορες.

Μπορεί κάποιος να ακούσει μεγάλη διαφορά πηγαίνοντας από ένα φθηνό dac/adc σε ένα ακριβότερο.

Και ναι, κατα τη γνώμη μου (γενικότερα μιλώντας) τα dac/adc είναι από τα λίγα πράγματα στο audio που όσο περισσότερα πληρώνεις ανά κανάλι τόσο καλύτερα είναι.

Όσον αφορά τις προενισχύσεις, αν είναι από ένα επίπεδο και πάνω, δεν είναι κάτι το οποίο θα σου χαλάσει ή θα σου φτιάξει ένα recording. Απλά λίγο διαφορετικά χρώματα.

Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί κάποιος/α να περιμένει να έχει μια καλή πηγή με μια Scarlet πχ. Συγκεκριμένα η scarlet είναι harsh και στενή σε ύψος/βάθος κτλ. Τυπικός ήχος φθηνού interface.

Ακόμα και σε mid-level interfaces να πάει κάποιος (π.χ. RME), πάλι όταν ακούσει ένα hi-end chain θα καταλάβει γιατί ένα home studio πάντα ακούγεται "home" και πόσο relevant είναι ακόμα τα σωστά studio. Ένας από τους λόγους βασικά.

 
@Slew Rate εχεις αποψη αν οι dac της Μ4 ειναι οντως τοσο καλοι οσο διαφημιζονται?

Η αν διαβασες αυτο:

"Παμε λοιπον στο ψητο. Δεν ηχογραφω σπιτι μου για το προτζεκτ (αυτο μπορει ν'αλλαξει στο μελλον). Γι'αυτο καιγομαι για τους DAC κυριως. Σκεφτομουν λοιπον να παρω τη ΜΟΤΟΥ που εχει τους καλυτερους κ στο μελλον να παρω προενισχυση βαρβατη (πχ Warm Audio). Μαλλον ειναι λανθασμενο  σκεπτικο

Μετα λοιπον απο τη βραδινη επεξεργασια, σκεφτομαι πως ισως απο τη στγμη που τωρα πιο πανω οικονομικα δεν παω ουτε με σφαιρες, ειναι πιο σωστο να παρω αυτη που εχει τα καλυτερα φητσουρς κ συνολικο ηχο (για τα γουστα μου) για να γραφω κιολας τα καθαρα δικα μου (δεν ειναι η Νο 1 προτεραιοτητα, αλλα δε σημαινει πως δε με νοιαζει κιολας)

Κ στο μελλον να τα σκασω για μια βαρβατη καρτα που θα κανει διαφορα (RME). Ουτως ή αλλως δε γραφω εδω τωρα, αρα κατι τετοιο δε θα με φερει πισω. Με αυτο το σκεπτικο προτιμω την Audient. Η οποια θα εχει κ χρηση στο μελλον αν κανω την αναβαθμιση, ως φορητη οικονομικη καρτα που θα μπορω να παιρνω μαζι μου παντου "

ποιο απο τα δυο σκεπτικα σου φαινεται πιο λογικο?

 

Trending...

Νέα θέματα