gibson studio goldtop-γνώμες και απόψεις

kostis_poulis

Νέο μέλος
Πόντοι
8
καλησπέρα στο φόρουμ,

προσανατολίζομαι αυτόν τον καιρό στην αγορά μιας gibson les paul και καθώς είμαι φοιτητής και πολλά λεφτά δεν παίζουν σκεφτόμουν σοβαρά να αγοράσω την συγκεκριμένη κιθάρα: http://www.thomann.de/gr/gibson_les_paul_studio_worn_gold_top.htm

δεδομένου οτι η κιθάρα είναι καινούργια-αμερικάνικη-gibson πιστέυω ότι πρόκειται για ένα πολύ καλό όργανο για τα λεφτά του!

και η αναμενόμενη ερώτηση:έχει κανείς τη συγκεκριμένη κιθάρα?γνώμες?απόψεις?

να σημειωθεί ότι η αγορά θα γίνει από το thomann οπότε δεν μπορώ να δοκιμάσω πριν την κιθάρα!επίσης δεν μπορώ να την δοκιμάσω στην Ελλάδα γιατί αν προσέξετε στην περιγραφή λέει "exclusive made for thomann"!!

το στιλ που παίζω είναι rock-hard rock!

ευχαριστώ για την βοήθεια!

Καλησπέρα και καλωσόρισες.

Η συγκεκριμένη κιθάρα λίγοι θα την έχουν για να σου πουν άποψη, γιατί όπως σωστά παρατήρησες είναι exclusively for thomann (και δεν έχει πολύ καιρό...).

Γενικά οι στούντιο χωρίζονται κυρίως στις faded (κιθάρες χωρίς maple καπάκι και faded φινίρισμα) και στις κανονικές που είναι πιο ακριβές.

Τώρα τελευταία η gibson έχει βγάλει επετειακά μοντέλλα στούντιο ,όπως αυτά με τους μαγνήτες p90's, τις 50'ς και 60's tribute. Αυτες οι κιθάρες (που σχεδόν εξαντλήθηκαν) είχαν maple καπάκι σαν τις κανονικές, αλλά τιμή πιο κοντά στις faded. Διάβασα σε φόρουμ του εξωτερικού ότι αυτές οι κιθάρες αποτελούνταν από αρκετά κομμάτια (που αυτό για πολλούς δεν σημαίνει ότι είναι και κακό), γι'αυτό πιστεύω ότι η εταιρεία τις βγάζει πιο φθηνά, αφού τις κοστίζουν πιο λίγο. Κάτι τέτοιο πιστεύω παίζει και με αυτή που ενδιαφέρεσαι, την thomann-ική Les Paul (εξάλλου αν κοιτάξεις στο λινκ που παρέθεσες τις εικόνες από το πίσω μέρος της κιθάρας, θα δεις ότι όντως είναι 4 κομμάτια).

Μην σε απασχολούν αυτά, απλά τα λέω για να πάρεις μια ιδέα.

Πιστεύω αξίζει, είναι goldtop, είναι αμερικάνικη, και οι μαγνήτες που έχει είναι κατάλληλοι για αυτό που θες να παίξεις.