yameth είπε:
Πολύ ωραία η αντιπαράθεση και ωραία παραγωγή!
Εδωσες όλα τα θετικά του D-50 που κάνουν την εκδοχή του DX-7 σχετικά φτωχή.
Αν και προσωπικά στα 80's είχα το DX-7, αν τα είχα ακούσει έτσι θα επέλεγα το Roland. Βέβαια εξυπηρετεί απόλυτα αυτό το ρεπερτόριο, ενω το DX-7, είχε χαρακτήρα με περισσότερο attack στους ήχους και έκανε για άλλα πράγματα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το θετικό σχόλιο! Πράγματι έχουν διαφορετικό χαρακτήρα τα δύο αυτά κλασικά synths και συμφωνώ σε αυτό που λες. Και φυσικά έχει πολύ ενδιαφέρον όταν τα συνδυάζεις αυτά τα δύο μαζί -μπορώ να κάθομαι με τις ώρες παίζοντας μόνο σε αυτά τα δύο: DX7 και D-50!
Με γοητεύει το γεγονός ότι έχεις αξιοποιήσει τον εξοπλισμό σου σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Βλέπω πολύ κόσμο να έχει τόνους hardware και να μην μπορεί να βγάλει τίποτα πέρα από τα βασικά και αναμενόμενα. Τελικά και τα synths είναι όπως τα φυσικά όργανα: ο παίκτης κάνει τη διαφορά.
Μπράβο, μου άρεσαν ΚΑΙ τα δύο, το καθένα με τον δικό του χαρακτήρα.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το ωραίο feedback! Αισθάνομαι ότι είμαι μόλις στην αρχή όσον αφορά το hardware των synths: Triton Studio, DX7 και D-50! Σχεδίαζα αυτές τις μέρες να επεκταθώ παίρνοντας το Integra7, αλλά τελικά θα προτιμήσω για αρχή το λεγόμενο «bread & butter» JV-1080 που αν καταφέρω να βρω όπως το θέλω, θα είναι και το πρώτο μου rack synth.
Δεν έχω νωπές μνήμες από το Revolutions, αλλά έχω από τα άλμπουμ "Melrose" και "Optical Race" των Tangerine Dream, σε καθένα από τα οποία θα μπορούσε να είναι και το δικό σου κομμάτι - ναι, θεωρώ ότι είναι τόσο καλό και μπράβο σου.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Ειδικά τελευταία πρόσθεσα στα ακούσματά μου, Jean-Michel Jarre, Tangerine Dream και Kraftwerk, οπότε ιδέες για έναν συνθετικό πειραματισμό αυτόματα πάνε σε αυτή την κατεύθυνση.
Βαλε νεον φωτα στο δωματιο ΤΩΡΑ.
Πολυ ωραιος.
Μου δίνεις πολύ ωραία ιδέα! Μπορεί να την υλοποιήσω σε ένα μελλοντικό σπίτι.
Γιώργο μου ΜΠΡΑΒΟ.
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!!!! (ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!!!)
Να’σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο!
Πολύ ωραίο Γιώργο αν και είμαι υπέρ των senquencer.
Μου θύμισες τα πρώτα μου κομάτια στο 16 track seq σε Roland XP ένα πανίσχυρο εργαλείο για την εποχή ακόμη είναι, όλη αυτή τη δουλειά θα ήθελα να τη δω σε ένα Fantom G αλλά βέβαια δεν θα υπήρχαν οι υπέροχοι ήχοι του D-50!
Αν αποφασίσεις και πας σε πιο χορευτικό είδος και είσαι λάτρης του Jarre σκέψου σοβαρά ένα Roland MC808 για backing sequences, samples & arps το album του Teo&Tea περιέχει σχεδόν όλη τη γκάμα ήχων του 808 και πολλές λούπες υπάρχουν βασισμένες στο άλμπουμ αυτό.
και πάλι μπράβο πολύ ωραία δουλειά.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το εποικοδομητικό σχόλιο! Έτσι, ήθελα να κάνω κάτι αποκλειστικά με το D-50 ως το τελευταίο μου "νέο" synth που πήρα πριν από δύο χρόνια. Το σκάλισα, το έψαξα, οπότε θέλησα να κάνω κάτι μόνο με αυτό.
Αισθάνομαι ότι είμαι μόλις στην αρχή των synths όπως έγραψα και πιο πάνω, έχοντας το Triton Studio, DX7 και D-50 (ίσως στα κοντά αποκτήσω και το JV-1080, ήθελα αρχικά το Integra-7, αλλά ακόμη μου είναι δύσκολο). Βεβαίως με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με το συγκεκριμένο είδος, οπότε η αγορά ενός sequencer σίγουρα είναι απαραίτητη και θα έχω υπόψιν αυτό που συστήνεις. Αν θυμάμαι καλά, πρέπει να είδα κάπου στο Noiz ένα άρθρο για sequencers, που τα εξηγεί όλα από την αρχή.
Μ' άρεσε. Αυτό μπορεί να μην λέει τίποτε.
Αλλά ότι μ' άρεσε, ενώ έχω κοιμηθεί ακούγοντας το ¨πολύ¨ Phaedra των Tangerine Dream μπορεί να λέει κάτι παραπάνω. 8)
Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, Νέστορα! Να'σαι καλά!