Fender Mexican Strats A/B test

Jasemeister

Master of Ceremonies
Μηνύματα
7,354
Πόντοι
38
Θέλω να κάνω μια σειρά καλών A/B τεστ μεταξύ των δυο Fender Mexico που έχω. Μια Standard με Seymour Duncan SSL6/SSL6/JBJr και μια stock Classic 70s. Οι πρώτες σκέψεις μου είναι:

α) Ένα clip από κάθε κιθάρα ως έχει.

β) Ένα clip από το καθένα έχοντας ανταλλάξει τα pickguards όπως είναι με τα ηλεκτρικά τους κομπλέ.

Μετά πιθανόν να κάνω upgrade το vibrato της Standard με το σετ του Callaham και να ακολουθήσει ένα A/B για πριν και μετά.

Για να γίνει σωστά εξαρχής και πιθανώς να βγει κάτι ουσιώδες για όλους μας θέλω να το συζητήσουμε λίγο γιατί είδα από κάτι παρόμοια θέματα του παρελθόντος δεν υπάρχει κοινή βάση. Από εξοπλισμό τώρα έχω αυτά και έναν υπολογιστή με Soundblaster Audigy 24 bit. Μικρόφωνο δεν έχω αλλά λόγω δουλειάς έχω πρόσβαση σε ένα ηχόμετρο ακριβείας (Τύπου 1 για όσους ξέρουνε) με δυνατότητα εγγραφής σε wav 24bit 96kHz. Δεν έχω καμία εμπειρία σε ηχογράφιση ενισχυτή.

Πως προτείνετε να γίνει; Εννοείται ότι επιπλέον ιδέες είναι ευπρόσδεκτες ;)

 
Jasemeister είπε:
α) Ένα clip από κάθε κιθάρα ως έχει.

β) Ένα clip από το καθένα έχοντας ανταλλάξει τα pickguards όπως είναι με τα ηλεκτρικά τους κομπλέ.
Το δευτερο ισως ειναι λιγο too much...αν δεν βαριεσαι ομως!  ;D                                                               Εγω θα προτεινα να ακουγονται και οι δυο κιθαρες στο ιδιο κλιπ ,η μια μετα την αλλη, για να μπορει ο ακροατης να κανει γρηγορα την συγκριση , χωρις το αυτι του να "προλαβει να ξεχασει"...
 
πολύ καλή η σκέψη σου long!!! ;) συμφωνώ και επαυξάνω μαζί σου...jase, αρχηγέ, εσύ τι πιστεύεις πάνω σε αυτό; 8)

 
Βεβαίως  ;)

Το κλιπ να έχει την μια στις θέσεις 1 έως 5 και μετά την άλλη από 1 έως 5 ή να κάνω αντιστοιχία Θέση 1 (και οι δύο), Θέση 2 (και οι δύο) μέχρι τη Θέση 5?

Το να ανταλλάξω τα pickguards είναι η κεντρική μου ιδέα γιατί με ενδιαφέρει πολύ να ακούσω το ηχητικό αποτέλεσμα. Στο κάτω κάτω μερικές βίδες και μια πρόχειρή κόλληση είναι μαζί με μερικά σετ καινούριες χορδές και έλεγχο του σεταπ.

 
Τωρα μολις ειδα οτι η μια "φοραει" duncans οποτε το pickguard swap test ειναι καλη ιδεα.  ;)                          Παντως αν αλλαζεις κιθαρα και σε καθε θεση ετοιμασου για καμποσο edit.. :)

 
Jasemeister είπε:
Το κλιπ να έχει την μια στις θέσεις 1 έως 5 και μετά την άλλη από 1 έως 5 ή να κάνω αντιστοιχία Θέση 1 (και οι δύο), Θέση 2 (και οι δύο) μέχρι τη Θέση 5?
Το καλυτερο θα ειναι ενα προς ενα αντιστοιχια.

Ετσι "ακουγονται" αμεσως οι διαφορες.

και δεν χρειαζεται να αλλαζεις κιθαρες για καθε ηχογραφηση.

Γραψε με την μια 5 κλιπακια με κενο ενδιαμεσα για να το καταλαβαινεις στο editing, το ιδιο με την αλλη και μετα κοψε-ραψε και βαλε τα αντιστοιχα μαζι.

Εχεις παρει το mex set (narrow spacing) του Callaham?

σιγουρα θα δεις αποτελεσμα. Ιδιως σε mex...

 
Αυτό σκεφτόμουν και γω.

Δεν το έχω πάρει ακόμα γιατί προτίμησα να πάρω ένα NS Wah πρώτα και να το χτυπήσω αργότερα το Callaham σετ.

Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα προτάσεις!

Στο φλέγον ζήτημα της ηχογράφησης δεν έχει κανείς να πει τίποτα; Ο SF έχει γράψει παλιότερα ότι το ιδανικό είναι να έχεις λαμπάτο ενισχυτή, καθαρό κανάλι και να βρεις το sweet spot της κιθάρας. O Fleamail στο ίδιο thread είχε γράψει ότι πρέπει να γράφεται καρφί στην κάρτα ήχου του υπολογιστή. Γενικά στο forum υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις.

Καμιά πρόταση όσον αφορά τον τύπο (wav/mp3) και την ανάλυση-bitrate του αρχείου;;;

 
Jasemeister είπε:
Αυτό σκεφτόμουν και γω.

Δεν το έχω πάρει ακόμα γιατί προτίμησα να πάρω ένα NS Wah πρώτα και να το χτυπήσω αργότερα το Callaham σετ.

Ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι τώρα προτάσεις!

Στο φλέγον ζήτημα της ηχογράφησης δεν έχει κανείς να πει τίποτα; Ο SF έχει γράψει παλιότερα ότι το ιδανικό είναι να έχεις λαμπάτο ενισχυτή, καθαρό κανάλι και να βρεις το sweet spot της κιθάρας. O Fleamail στο ίδιο thread είχε γράψει ότι πρέπει να γράφεται καρφί στην κάρτα ήχου του υπολογιστή. Γενικά στο forum υπάρχουν πολλές διαφορετικές απόψεις.

Καμιά πρόταση όσον αφορά τον τύπο (wav/mp3) και την ανάλυση-bitrate του αρχείου;;;
off topic >> καλο το wah του Jam? τι pot/inductor εχει μεσα? << off topic

νομιζω οτι θα συμφωνησω με τον SF. Οι καρτες ηχου κανουν τις κιθαρες να ακουγονται απαισια.

Αλλωστε, μονο οι ενισχυτες (για κιθαρες) κανουν τις κιθαρες να ακουγονται καλα (οπως μας αρεσει). Αντικειμενικα, οι κιθαρες ακουγονται χαλια σε οτιδηποτε αλλο μεσο.

Προτεινω επισης mp3 λογω πιο "βολικου" μεγεθους, χωρις τρελες συμπιεσεις για να μην χανονται πολυτιμες συχνοτητες. (αν και ο αλγοριθμος συμπιεσης του mp3 δεν "πεταει" και πολυ ακουστες συχνοτητες, σε λογικα παντα επιπεδα...)

 
To Wah το περιμένω αύριο να μου'ρθει και θα το δοκιμάσω την Κυριακή στο στούντιο εκτενέστατα (λέω να κάνω και ένα βίντεο για το testing one, two.. αλλά κάπου κολλάει ο ήχος με το webcam και δεν έχω λύσει το πρόβλημα ακόμα. Τo pot είναι Fulltone, το inductor αν δεν κάνω λάθος είναι το red fasel.

Έχουμε λοιπόν μια ψήφο για:

α) Λαμπάτο καθαρό

β) mp3

Πάνω σ'αυτά τώρα. Ο λαμπάτος που έχω είναι ο ΑΝΑΞ με τα 2x12. Πέφτει το θέμα μικροφώνου/ηχογράφησης. Ο φίλτατος (και soon to be happy father) Silot προσφέρθηκε να μου δανείσει μικρόφωνα και αν χρειαστεί ένα Μέσα Μπούζι Studio preamp (τον ευχαριστώ θερμά!). Να το αφήσω 2x12 ή να το κάνω 1x12? Ένα ή παραπάνω μικρόφωνα; Και σε τη θέση(εις)?

Για το sweet spot, o ενισχυτής είναι κατοστάρης, με 2 alnico Jensen αμερικάνικα. To tone stage είναι πριν την προενισχύση και οι λάμπες είναι Philips στην προενίσχυση και Edicron στην έξοδο. Νομίζω ότι με το volume στο 3 και τα tone στο 10 και απενεργοποιημένο το bright θα είναι μια χαρά. O ενισχυτής "μιλάει" κάπου στο 5-6 λόγω μασίφ καμπίνας αλλά δεν έχω χώρο ηχογράφησης (ακόμα) για να το τσιτώσω :P

Το mp3 λέω να το κάνω 320kbps mono με sampling rate 44.1 kHz, μιας και δεν θα είναι μεγάλης διάρκειας τα αρχεία.

 
Καμιά γνώμη κανείς;

'Η περιμένετε να τα κάνω όλα σκατά και να μου την πείτε μετά  ;D

 
Jassameister, με την ηχογράφηση (μικρόφωνα, τοποθέτηση κλπ)  ... πιστεύω ότι θα βρεις άκρη. Σαν κριτήριο, έχε το πόσο προσεγγίζει ο ήχος που γράφεται με τον ήχο που ακους ζωντανά. Δεν θα το πετύχεις ακριβώς, αλλά παίξε λίγο με την απόσταση .. και απλά μην κουνήσεις το μικρόφωνο ανάμεσα στις λήψεις.  :)

Ενα πράγμα που μπορεί να έκανα.. θα ήταν να ελέγξω τις στάθμες της κάθε κιθάρας. Αν κάποια είναι πολύ πιο "hot" μπορεί να έριχνα το volume της για να την φέρω στην ίδια στάθμη με την άλλη (και μετά -βέβαια- να έγραφα και με την ένταση στο τέρμα και στις 2 για σύγκριση του output).

Και αυτό γιατί ακόμη και μικρές αλλαγές στην ένταση του αρχικού σήματος, όταν έχουμε ένα σύνολο από μή-γραμμικά στοιχεία λάμπες, μεγάφωνα κλπ μπορεί να έχουν αισθητή αλλαγή στη χροιά. Αν δεν έχεις άλλο τρόπο, τις στάθμες μπορεί να τις ελέγξεις γράφοντας (δοκιμαστικά) λίγα δευτερόλεπτα direct. 

Περιμένουμε με ενδιαφέρον το test.  :)

 
Πολυ σωστος...ειναι πολυ σημαντικο να εχεις ακριβως ιδια σταθμη,για να εχει νοημα το τεστ...μονο που για να το πετυχεις,χρειαζεσαι ντεσιμπελομετρο ;)

 
Thanx guys!

Λοιπόν, μιας και τελικά υπάρχει διαθέσιμος πολύ καλός εξοπλισμός (mics, preamp, amp) για την ηχογράφηση, λεω να το κάνω καλό απ'την αρχή και να κάνω την ηχογράφηση σε στούντιο. Αν μη τι άλλο θα έχει πλάκα και το αποτέλεσμα θα είναι σαφώς καλύτερο από μια home ηχογράφηση με μια ταπεινή Audigy 2.

Για να γίνει σοβαρή δουλειά εννοείται ότι και οι δυο κιθάρες θα έχουν σεταριστεί με καινούριες χορδές πριν από κάθε ηχογράφηση.

Το σχέδιο λοιπόν παίρνει μπροστά!

Stay tuned

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top