- Μηνύματα
- 245
- Πόντοι
- 16
Να κάνω και εγώ την τοποθέτηση μου:
Συμφωνώ με τον octapus σε ό,τι είπε. Είναι ξεκάθαρες οι θέσεις του fb στον κόσμο που καταλαβαίνει. Οι δημιουργοί έχουν αποφυγει να πουν ότι τα προσωπικά στοιχεία του κάθε χρήστη θα αποθηκεύονται στις βάσεις δεδομένων τους για πάντα, ακόμα και αν ο χρήστης διαγράψει(deactivate) το account του. Αυτό μπορεί για κάποιους να μην φαίνεται τίποτα, αλλά στην πραγματικότητα έχει τρομακτικές διαστάσεις. Ας μην πώ για το πιο χαμηλό παράδειγμα που αναφέρθηκε ήδη με τις φακές και ας επεκταθώ για πιο γενικούς διαφημιστικούς σκοπούς. Π.χ. μια εταιρία αυτοκινήτων έχοντας στην διάθεση της την βάση δεδομένων του fb μπορεί να βελτιώσει κάποιους τομείς της παραγωγής των αυτοκινήτων της (να φτιάξει καλύτερα αμορτισέρ πχ) σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, και να διαφημίσει το αντίστοιχο μέρος που θα ελκύσει και περισσότερο τους καταναλωτές.
Δυστυχώς οι χρήστες του fb δεν είμαστε εγώ, εσύ και όλοι όσοι συμμετέχουμε σε αυτό το τόπικ(οι και καλά συνειδητοποιημένοι χρήστες
) αλλά κάθε λογής άνθρωπος. Με αυτό θέλω να πω, ότι υπαρχουν χρήστες που λιώνουν όλη μέρα και μοιράζονται τα πάντα τους. Και φυσικά λάθος τους, αλλά γίνεται. Ε μεθαύριο από αυτούς θα αντλήσει το fb ό,τι γουστάρει.
Συμφωνώ με τον octapus σε ό,τι είπε. Είναι ξεκάθαρες οι θέσεις του fb στον κόσμο που καταλαβαίνει. Οι δημιουργοί έχουν αποφυγει να πουν ότι τα προσωπικά στοιχεία του κάθε χρήστη θα αποθηκεύονται στις βάσεις δεδομένων τους για πάντα, ακόμα και αν ο χρήστης διαγράψει(deactivate) το account του. Αυτό μπορεί για κάποιους να μην φαίνεται τίποτα, αλλά στην πραγματικότητα έχει τρομακτικές διαστάσεις. Ας μην πώ για το πιο χαμηλό παράδειγμα που αναφέρθηκε ήδη με τις φακές και ας επεκταθώ για πιο γενικούς διαφημιστικούς σκοπούς. Π.χ. μια εταιρία αυτοκινήτων έχοντας στην διάθεση της την βάση δεδομένων του fb μπορεί να βελτιώσει κάποιους τομείς της παραγωγής των αυτοκινήτων της (να φτιάξει καλύτερα αμορτισέρ πχ) σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών, και να διαφημίσει το αντίστοιχο μέρος που θα ελκύσει και περισσότερο τους καταναλωτές.
Δυστυχώς οι χρήστες του fb δεν είμαστε εγώ, εσύ και όλοι όσοι συμμετέχουμε σε αυτό το τόπικ(οι και καλά συνειδητοποιημένοι χρήστες
