- Πόντοι
- 16
Aγαπητοί συνάδελφοι 
μετά από μεγάλη ερευνα που έκανα σε κιθάρες...γιατι ψάχνω να αγοράσω..
αποφάσισα..πως δεν με εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη..και θα προτιμήσω την λύση "καστομιας"..
λοιπόν έχουμε και λέμε..αρχικά είμαι άσχετος και δη ξέρω από ξυλα και λοιπά..
τώρα η κιθάρα που έχω στο μυαλό μου για να σας την περιγράψω είναι..
1. σώμα σε σχήμα Tele,χωρίς pickguard
2. ολόλευκο χρώμα χωρίς πολύ λούστρο δηλαδή να είναι κάτι σαν mat,satin..
3.να έχει μονο έναν διπλό μαγνήτη bridge, κατά προτίμηση emg81 και ένα volume knob
4.maple "ταστιερα"..δεν έχω αποφασίσει ακόμη μέγεθος..απλά το headstock να είναι βαμμένο στο χρώμα της κιθάρας,σε άσπρο δηλαδή
5.από γέφυρες(υπαρχει περιπτωση να βαλω σε τελε string through body?),κλειδιά δεν ξέρω καθώς είμαι άσχετος περιμένω συμβουλή..αλλα τα θέλω σε μαύρο χρώμα..
πάνω κάτω αυτά...
η μουσική που προορίζεται να παίξω είναι ..extreme metal..για πολύ high gain καταστάσεις δηλαδή..
οποτε περιμένω να μου πείτε κατάλληλα ξυλα..συμβουλές κτλ κτλ..
και να προτείνετε κάποιον μάστορα στην θεσσαλονίκη..ο οποιος θα τα συναρμολογήσει αλλα και θα τα παραγγείλει όλα αυτά..
τα λεφτά που θέλω να διαθέσω είναι μέχρι 500euros υπολογίζω..
τα φώτα σας παρακαλώ
και αν ξέχασα να πω κάτι ρωτήστε m

μετά από μεγάλη ερευνα που έκανα σε κιθάρες...γιατι ψάχνω να αγοράσω..
αποφάσισα..πως δεν με εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη..και θα προτιμήσω την λύση "καστομιας"..
λοιπόν έχουμε και λέμε..αρχικά είμαι άσχετος και δη ξέρω από ξυλα και λοιπά..
τώρα η κιθάρα που έχω στο μυαλό μου για να σας την περιγράψω είναι..
1. σώμα σε σχήμα Tele,χωρίς pickguard
2. ολόλευκο χρώμα χωρίς πολύ λούστρο δηλαδή να είναι κάτι σαν mat,satin..
3.να έχει μονο έναν διπλό μαγνήτη bridge, κατά προτίμηση emg81 και ένα volume knob
4.maple "ταστιερα"..δεν έχω αποφασίσει ακόμη μέγεθος..απλά το headstock να είναι βαμμένο στο χρώμα της κιθάρας,σε άσπρο δηλαδή