Reply to thread

να πω κι εγω τη ταπεινη μου γνωμη, εχοντας στη καμπουρα μου σχεδον 30 χρονια live σε διαφορα μαγαζια.


Εν αρχη ην η κιθαρα καρφι στον λαμπατο. Αν ο λαμπατος εχει βρωμα που σε καλυπτει, τοτε παιζεις με τα δυο καναλια του εχοντας στη λουπα delay-reverb και μπροστα wah κλπ. Βγαινεις στο live απο μικροφωνο και αφηνεσαι στις ορεξεις του ηχοληπτη.


Αν ΔΕΝ εχει βρωμικα που να σου αρεσουν, βαζεις μπροστα οποιο πεταλι, της αρεσκειας σου.


Αλλη λυση, πεταλιερα all in one και σεταρεις τους ηχους σου με τη σειρα του set, ενω θα ακους ειτε απο pa monitor, ειτε απο in ear monitors. Καμια σχεση κατ εμε με την λυση του λαμπατου αλλα αν ρυθμισεις σιγα-σιγα πειραματιζομενος με τα αυτια και οχι με τα ματια - καλυτερα την ωρα της προβας - θα εχεις ενα πολυ καλο αποτελεσμα.


Συνηθως οι πεταλιερες - κατ εμε παλι - υστερουν στα βρωμικα, αλλα εχουν ολα τα αλλα εφε σε ικανοποιητικο επιπεδο, ωστε γλιτωνεις ενα σκασμο λεφτα σε ξεχωρα πεταλακια.


Ετσι λοιπον εγω εχω κατασταλαξει σε δυο λυσεις, αναλογως το που θα παιξω, τι θα παιξω,  τον χωρο, τις εντασεις, τον αριθμο των ατομων, το μεγεθος του stage - αν υπαρχει - και το monitoring που σε μερικες περιπτωσεις δεν υπαρχει, ενω σε αλλες επιβαλλεται (pa monitors / in ear κλπ)


1. strat -> sd1 -> chorus -> mesa mark iii -> delay -> sm57 -> p.a.


2. strat -> sd1 -> proco rat -> rp355 -> di box -> p.a. και ακουω απο ενα db 12" active.


Ελπιζω να βοηθησα....


Back
Top