- Μηνύματα
- 170
- Πόντοι
- 16
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αναλογα το synth και τι κοινο μοιραζονται οι "φωνες"/νοτες, και αν βεβαια το συγκεκριμενο synth μπορει να κανει split ή layer τους ηχους του. Μιλαμε κυριως για αναλογικα mono/duophonic synths στα οποια τις περισσοτερες φορες το split/layer mode δεν υπαρχει. Απλα χρησιμοποιουν αυτη τη μεθοδο για να παιξουν ταυτοχρονα περισσοτερες νοτες.weberdcoe είπε:Δηλαδή στην ουσία το καταλαβαίνεις άμα κάνεις ένα split ή layer;
Το αναφερουν απλα ως εξτρα χαρακτηριστικο. Ενα "συν" σε ολα τα υπολοιπα. Ειναι προφανες οτι ενα πολυφωνικο synth, εστω και με την παραφωνικη μεθοδο, ειναι προτιμοτερο/καλυτερο απο ενα αντιστοιχο/ιδιο μονοφωνικο synth.jack2 είπε:Παλαιοτερα επικρατουσε η αποψη οτι το παραφωνικο ειναι "περιορισμενης ευθυνης", βλεπω ομως οτι στις μερες μας, χρησιμοποιουν την εκφραση αυτη σαν αξιολογο χαρακτηριστικο.... lol
Ναι συμφωνω, απλως την δεκαετια του 70 και του 80 οι ιδιες οι κατασκευαστριες εταιριες προτιμουσαν να κρυψουν το χαρακτηριστικο αυτο , ενω σημερα χρησιμοποιειται προφανως γιατι ακουγεται εντυπωσιακο, αναθεμα εαν το 10% των χρηστων που ακουει αυτην την λεξη, ξερει τι σημαινει.Waterfall-K είπε:Το αναφερουν απλα ως εξτρα χαρακτηριστικο. Ενα "συν" σε ολα τα υπολοιπα. Ειναι προφανες οτι ενα πολυφωνικο synth, εστω και με την παραφωνικη μεθοδο, ειναι προτιμοτερο/καλυτερο απο ενα αντιστοιχο/ιδιο μονοφωνικο synth.
Μαλλον ναι. Εγω οταν ειχα το Korg Poly-800 πισω στα 80s δεν ηξερα οτι ηταν παραφωνικο. Δεν ηξερα καν τι ηταν παραφωνικο synth, το εμαθα πολυ αργοτερα.jack2 είπε:την δεκαετια του 70 και του 80 οι ιδιες οι κατασκευαστριες εταιριες προτιμουσαν να κρυψουν το χαρακτηριστικο αυτο...
Και να'ταν μονο αυτο.......αναθεμα εαν το 10% των χρηστων που ακουει αυτην την λεξη, ξερει τι σημαινει.
+1Θα ηθελα παντως καποια στιγμη να δω απ'αυτους κι ενα πολυφωνικο synth με πληκτρα.Παρεμπιμτωντος, συγχαρητηρια στην DREADBOX, αποτελει υποδειγμα για ελληνικη εταιρεια.