επιλογη mixer για live καταστασεις

Spiros Mavromatis

Μέλος
Μηνύματα
2,129
Πόντοι
48
θα ειμαι απλος και κατανοητος ;)

εχω εναν τελικο ενισχυτη yamaha P3200

http://www.yamaha.com/yamahavgn/CDA/ContentDetail/ModelSeriesDetail/0,,CNTID%25253D1241%252526CTID%25253D227600%252526ATRID%25253D20%252526DETYP%25253DATTRIBUTE%252526LGFL%25253DY,00.html

και ενα ζευγαρι ηχεια yorkville - elite series / 4 ohm - 350w / 2 way

παρομοια με αυτα εδω.

http://www.yorkville.com/products.asp?type=29&cat=2&id=211

ψαχνω εναν μικτη που να χρησιμοποιηθει σε live καταστασεις για 2 κιθαρες (με 57αρια στον ενισχυτη τους) , μπασσο connect , πληκτρα - φωνη.δλδ 8 mic in , μου φτανουν σε περιπτωση που βαλω και 2 "πουρακια" με phantom power για καμια ντραμς.

αν ειναι και rack mounted , ακομα καλυτερα.

να "χτισω" δλδ ενα μικρο p.a. γενικης χρησης.

με οριο τιμης 300€ παιρνω τιποτα της προκοπης??

τι προτεινετε?

μηπως κατι απο τα παρακατω?

http://www.thomann.de/gr/samson_mdr_1064.htm

http://www.thomann.de/gr/soundcraft_epm_6.htm

http://www.thomann.de/gr/peavey_pv_10.htm

η κατι τετοιο??

http://www.thomann.de/gr/alesis_studio12r.htm

(semi/off topic: η tonelab απευθειας στον τελικο με λιγο knob tweaking ακουγεται μια χαρα!!)

 
η tonelab απευθειας στον τελικο με λιγο knob tweaking ακουγεται μια χαρα!!
Σπυρο καλημερα, εγω το μονο tweaking που κανω στην tonelab για να παιξω με τον mesa boogie ηταν να την βαλω στην θεση line (αγνωστο γιατι, ψαχνοντας βγηκε)

εεεε, οφτοπικ

 
το χω δοκιμασει κι εγω τακη.εμενα μου βγαινει καλα το output mode για amp.

οχι πως ειναι ασχημο το Line , αλλα μου "εκατσε" καλυτερα το AP. 8)

 
Αν ήμουν στην θέση σου θα ξεκινούσα ως εξής.

2 μικρόφωνα σε ενισχυτές, μικρόφωνα για ντραμς (μποτα, ταμπούρα, overhead κλπ)  ίσως 1-2 τραγουδιστές κλπ, άρα πιθανοί θόρυβοι σκηνής. Οπότε low cut ή high pass filters πιθανόν να χρειαστούν.

Inserts για επεξεργαστές ήχου (compressors κλπ) μπορεί να χρειαστούν, καλό να υπάρχουν.

Ένα effect, αν υπάρχει ενσωματωμένο στον μίκτη διευκολύνει.

Aux Pre και Post, για εφφέ και monitor, εννοείται send returns, και τέλος όσες ποιο πολλές εισόδους (mic) μπορείς να αγοράσεις. Για μικρές live εφαρμογές όπως περιέγραψες δεν πιστεύω ότι θα χρειαστείς bus και παραμετρικό στα μεσαία, οπότε δεν ξοδεύεις χρήματα εκεί.

Αφού έχεις καταλήξει λοιπόν στα βασικά, επιλέγεις πλέον με βάση τα χρήματα και την προσωπική σου προτίμηση.

Προσωπικά έχω δουλέψει, phonic mm 1705, makie onyx 1620, behringer xenyx 1832 fx, samson 1064, behringer SL 2442 fx, και behringer PMP 880. Σε live έχω χρησιμοποιήσει την 1705, την 1064, την 2442 και την 880. Ο ήχος ήταν μια χαρά σε όλες, ενώ στα live οι διαφορές στον ήχο γενικά είναι ακόμη μικρότερες. Εν ολίγοις ηχητικά η 1705 μου άρεσε λιγότερο, ενώ η onyx περισσότερο, για όσο δούλευε. Η 2442 είναι ευέλικτη σε κάθε κατάσταση, έχει πολλές εισόδους και είναι αξιόπιστη. Η 1705 είναι πολύ αξιόπιστη. Η 880 για μικρά live είναι ότι μικτότερο μπορείς να έχεις και δουλεύει μια χαρά. Προβλήματα παρουσιάσαν η Onyx, και η 1832, οι οποίες και αντικαταστάθηκαν. Αυτή που παρουσίασε το ποιο ανεπαίσθητο φύσιμα σε όλα τα κανάλια είναι η 1064, την οποία και έχω κρατήσει για προσωπική χρήση και μάλλον αυτή θα μείνει για αρκετό καιρό.

 
Λοιπόν, την ίδια αναζήτηση είχα και εγώ στήν αρχή του καλοκαιριού. Έψαχνα μίκτη για live καταστάσεις. Για πενταμελή μπάντα, συν ενίοτε, κάποιους επιπλέον τραγουδιστές σε ξενοδοχεία εδώ στην Κρήτη.

Κάθε μέρα και σε διαφορετικό ξενοδοχείο. Οπότε καταλαβαίνεις πολύ κουβάλημα. Και συνεπώς ήθελα κάτι να αντέχει και σε crash test. Mετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε αυτόν

http://www.peavey.com/products/browse.cfm/action/detail/item/116191/16FX.cfm

Παρά τα λόγια των διάφορων ειδημόνων περί σκληρού ήχου της Peavy και μπλά μπλά μπλά.

Τελικά ήταν αποκάλυψη ο εν λόγω μίκτης από όλες τις πλευρές ακόμα και από οικονομικής άποψης. Πέρα από τα 6 AUX και τις δύο πολύ καλές μηχανές του στα efect, compresor etc, Διαθέτει και δύο USB υποδοχές, για να γράφεις ότι μπαίνει στην κονσόλα κατευθείαν σε mp3 σε κάποιο αποθηκευτικό μέσο. Αλλά και να μπορείς να χρησιμοποιείς την κονσόλα, αν στην δώσει σαν κάρτα ήχου στον υπολογιστή σου!!! :)

Θα τα διαβάσεις όλα στις τεχνικές οδηγίες.

Εγώ είμαι υπερικανοποιημένος από την απόδοση του σε όλες τις συνθήκες.

Στον συνιστώ ανεπιφύλακτα.

Όταν έκανα έρευνα στην ελληνική αγορά τον βρήκα (σε προσφορά μάλιστα) 1100 euro από 1300. >:( >:(

Όμως η τελική αγορά μου ήταν αυτή

http://www.thomann.de/gr/peavey_16_fx_mixer.htm

:) :) :)

και μαζί με αυτό είμαι άρχοντας

http://www.thomann.de/gr/thon_lrack_6_he_mit_aufsteller.htm

Ελπίζω να βοήθησα.

 
ευχαριστω πολυ παιδια για τις προτασεις. για το alesis -που εχω λινκαρει στο πρωτο μου post- και για behringer ουτε συζητηση ε??

τα phonic τα εχετε σε μεγαλυτερη εκτιμηση απο τα behringer??

 
Και αυτή είναι ένα πολύ βολική κονσόλα σε καλή τιμή http://www.thomann.de/gr/behringer_xenyx_1832_fx.htm

Σίγουρα υπάρχουν δεκάδες προτάσεις. Το θέμα είναι τι είναι αυτό που μπορεί να καλύψει καλλίτερα τις ανάγκες σου από κανάλια, εφέ, aux γραμμές για monitor, κλπ σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτεις. Η δική μου εμπειρία λέει ότι όσο λιγότερα κομμάτια εμπλέκονται τόσο πιο εύκολα μεταφέρονται, στήνονται/ξεστήνονται και τόσο λιγότερες πιθανότητες έχεις για βλάβες.

 
Κατά τη γνώμη μου, μια πολύ καλή περίπτωση είναι η παρακάτω (αν υπάρχουν τα χρήματα). Βέβαια διαθέτει πολλά περισσότερα απ' όσα κατάλαβα ότι χρειάζεσαι, αλλά καλύπτει το ίδιο καλά τόσο live όσο και στούντιο εφαρμογές.

http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_166cx_usb.htm

Αν την βρίσκεις too much, τότε ρίξε μια ματιά σε behringer 1832, 1222, κλπ,

ή σε κάτι ακόμη ποιό απλό (και αξιόπιστο) samson 1064.

 
yamaha MG series 32καναλη εχουμε στο σχολειο και εχει βγει πολυ "σκυλι".

ειχα παλιοτερα μια μικρουλα με 2 mic in και 2 line in και ηταν επισης ποιοτικη.

δεν μου ειπατε ομως την γνωμη σας στην φτηνη κατηγορια τιμης αναμεσα στην ποιοτητα/ακουστοτητα των 2 κατωθι εταιρειων...

behringer VS phonic

???                ???

 
καταρχήν θες σίγουρα μεικτάκι με ενσωματωμένο fx γιατι προφανως δεν έχεις κάποιο (απο αυτά που διάβασα ) :P

Πηγαίνοντας σε αυτή τη κατηγορία πρώτη σου επιλογή είναι η

http://www.thomann.de/gr/soundcraft_efx_8.htm

και μετά στις παρομοιας ποιότητας

http://www.thomann.de/gr/yamaha_mg_166cx.htm

και

http://www.thomann.de/gr/mackie_cfx_12_mkii.htm

Η Soundcraft έχει πολύ καλό εφφε της lexicon με αρκετή παραμετροποίηση αποθήκευση user preset αν θυμάμαι καλά (πράγμα που δε το βρίσκεις εύκολα στα on board fx ενώ οι Mackie & yamaha (τις οποίες έχω δουλέψει) έχουν πολύ καλό ήχο για τα χρήματά τους. Την προηγούμενη Mg την έχω στο pa μου και είμαι πολύ ευχαριστημένος για μικρές δουλειές. ;)

κατεμέ μη πας καθόλου σε επιιλογές behringer/phonic/noname, αλλά αν πας σε φθηνά προτίμησε samson ή alesis

Αυτά...

 
spimav_z είπε:
δεν μου ειπατε ομως την γνωμη σας στην φτηνη κατηγορια τιμης αναμεσα στην ποιοτητα/ακουστοτητα των 2 κατωθι εταιρειων...

behringer VS phonic

???                ???
Φίλε spimav, ρωτάς δεύτερη φορά και δεν μου κάθεται καλά να μην πω την γνώμη μου.... Προσωπικά δεν συγκρίνω πλέον εταιρείες με βάση φήμες και γενικά ότι ακούγεται στην αγορά. Παλαιότερα το έκανα αυτό και απλά διαπίστωσα ότι στην πράξη μπορεί να ισχύσει, μπορεί και όχι. Η γνώμη μου έχει διαμορφωθεί από προσωπική εμπειρία και για τα συγκεκριμένα μοντέλα, που έγραψα παραπάνω. Το αν θα προτιμούσα behringer ή phonic δεν το γνωρίζω. Αν δεν είχα την "πολυτέλεια" να ακούσω τα μοντέλα που θέλω δίπλα-δίπλα, θα έκανα απλά μια σύγκριση στα χαρακτηριστικά τους ώστε να δω ποιά μου ταιριάζει καλύτερα. Τα βασικά μου κριτήρια είναι οι ανάγκες μου, τ' αυτιά μου, και στη συνέχεια τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αν έβρισκα ότι ταιρίάζει behringer καλώς να ερχόταν, αν ταίριαζε η phonic καλώς να ερχόταν επίσης. Τώρα αν θα σου κάτσει αυτό που αγόρασες είναι τελικά και θέμα τύχης και όχι μάρκας (για παράδειγμα προσωπικά έχω αλλάξει τρεις διαφορετικές Mackie Onyx με το firewire λόγω προβλημάτων στα κανάλια, και η Mackie θεωρείται αξιόπιστη εταιρεία). Ακόμη και μετά απ' αυτό όμως δεν θα πω η Mackie είναι αναξιόπιστη, απλά ότι είχα αυτό το "ατυχές" συμβάν με την συγκεκριμένη κονσόλα από την συγκεκριμένη εταιρεία.

Φιλικά Γιώργος

 
Σπύρο, δεν είναι δυνατόν κάποιος να μπορεί να κάνει τέτοιες συγκρίσεις. Τα μοντέλα αλλάζουν συνεχώς, κάποιο μπορεί να έχει ένα πρόβλημα ένα άλλο όχι και πάει λέγοντας. Συνήθως οι απόψεις διαμορφώνονται "τυχαία" ανάλογα με το τι έχει τύχει να πέσει στον δρόμο του καθενός. Καλλίτερα δες στα χρήματα που διαθέτεις ποιές είναι οι λειτουργίες που σε καλύπτουν. Αλλες οι ανάγκες για στουντιο, άλλες για λαιβ.

Πχ για ένα εύκολο και γρήγορο λαιβ ένα onboard EQ μπορεί να είναι χρήσιμο, 1-2 εφε (comp & reverb συνήθως), auxiliaries για μονιτορ σκηνής ...

 
λοιπον μετα απο ψαξιμο σε χαρακτηριστικα και δυνατοτητες , forums , reviews κλπ κλπ κλπ , κατασταλαξα μεσα στο οριο των 200€ , στην παρακατω λυση.

http://www.thomann.de/gr/soundcraft_epm_6.htm

θα θελα ομως να εχω την γνωμη σας , για το αν ειναι μειονεκτημα το οτι ειναι απο την νεα οικονομικη σειρα της εταιρειας , με παρομοιες δυνατοτητες σε σχεση με τα ακριβα της μοντελα.

πιο απλα δλδ ,

υπαρχει περιπτωση ανεξαρτητα με το οτι γραφει πανω "soundcraft"  , να εχει θυσθαστει η ποιοτητα?

 
Εγώ νομίζω ότι στα 200 ευρώ όλες ίδια τάξη ποιότητας είναι, είτε soundcraft, είτε behringer.

Και είναι πολύ πιθανό να κατασκευάζονται και στο ίδιο κινέζικο hitech εργοστάσιο.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top