Επιλογή μικροφώνου...

kofi

Νέο μέλος
Μηνύματα
46
Πόντοι
6
Καλησπέρα σε ολους και καλη χρονια!!!

θέλω να κανω καποιεσ ηχογραφισης στο σπιτι μου και δεν ξερω τι μικροφωνο πρεπει να παρω...θα ηθελα ενα για φωνη βασικα-για γυναικια φωνη αν εχει καποια σημασια-και ισως καποια ακουστικα οργανα....(κιθαρα,βιολι...)

καποιος μου ειπε για το beta58 shure...αλλα δεν εχω ιδεα.

οσο αναφορα τα χρηματα μπορω να διαθεσω μεχρι 200€

 
Κοίτα αυτό που είναι πάρα πολυ καλή περίπτωση

http://www.thomann.de/gb/akg_c3000_b.htm

Και σε λιγότερα λεφτά αυτό

http://www.thomann.de/gb/akg_perception_200.htm

Γενικά πιστεύω ότι αφού θες να ηχογραφείς και όργανα καλύτερα

να πάρεις ένα καρδιοειδές πυκνωτικό μεγάλου διαφράγματος που θα σου δώσει μεγάλυτερη

λεπτομέρεια και γενικότερα καλύτερο και πιο "μεγάλο" ήχο απο ενα δυναμικό τυπου SHURE 58.

 
Θα συμφωνήσω με τον Loki και πιστεύω ότι το shure που θες είναι αν όχι το καλύτερο αλλά απ' τα καλύτερα δυναμικά αλλά είναι για χρήση live. Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για τα rode και αυτό είναι στα λεφτά σου: http://www.thomann.de/gr/rode_nt1a_inkl_sm1_grossmembranmikro.htm

 
κι εγώ πυκνωτικό θα πρότεινα εφόσων θέλεις να πιάνεις και λεπτομέρεια κτλ κτλ.

Εγώ αυτό εδώ έχω για τέτοιες περιπτώσεις και είναι πάρα πολύ καλό παρά την πολύ χαμηλή τιμή του.

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc600_grossmembranmikro.htm

Αν όμως δεν θέλεις t.bone και θέλεις κάτι πιο επώνυμο τότε κοίτα αυτά:

http://www.thomann.de/gr/the_tbone_sc600_grossmembranmikro.htm

http://www.thomann.de/gr/rode_nt1a_inkl_sm1_grossmembranmikro.htm

Και τα δύο είναι πολύ καλά μικρόφωνα.

Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα σε όλους.

 
Rode NT-1 δαγκωτό! ;)

Αυτό βέβαια που δεν αναφέρεις είναι αν έχεις κάποια κονσόλα ή προενισχυτή μικροφώνου μιας

και όταν αρχίσεις και μπαίνεις στην κατηγορία των καλών μικροφώνω πρέπει απαραίτητα

να συνοδεύεται και από μια ανάλογου επιπέδου προενίσχυση (και φυσικά phantom power).

Αν πέταγες για παράδειγμα το Rode κατευθείαν σε μια Sound blaster κάρτα θα ήταν χαμένη αγορά.

Αν όμως το συνδύαζες με ένα ποιοτικό προενισχυτή θα έχεις όχι μόνο αξιοπρεπές αποτέλεσμα

αλλά ποιότητα η οποία θα σε κάνει να θέλεις να γράφεις...θα σε φτιάχνει που λέμε ;D ;D ;D

 
αν έχεις διαμορφωμένο χώρο πάρε πυκνωτικό μικρόφωνο αν έχεις έναν απλό χώρο πάρε ένα δυναμικό και το 58 που λες μια χαρά είναι

 
jmone είπε:
αν έχεις διαμορφωμένο χώρο πάρε πυκνωτικό μικρόφωνο αν έχεις έναν απλό χώρο πάρε ένα δυναμικό και το 58 που λες μια χαρά είναι
Διαφωνώ...;D

Έχοντας χρησιμοποιήσει ένα AKG 535, ένα Rode NT-2A και πλέον ένα

Audio Technica 4047 και από την άλλη δυναμικά μικρόφωνα (SM 58, Beta 58A)

σε έναν πολύ συνηθισμένο χώρο (στο υπνοδωμάτιό μου) έχω συμπεράνει

ότι η ποιότητα που λαμβάνεις με ένα καλό πυκνωτικό (πχ το NT-1) είναι

ικανή να υπερκεράσει τον λίγο πιο αυξημένο θόρυβο που θα λαμβάνει το

πυκνωτικό λόγω της μεγαλύτερής του ευαισθησίας.

Σίγουρα αν τραγουδάς ακαπέλα θα ακούγεται και λίγο ο θόρυβος του PC

ή/και η κίνηση του δρόμου (Εντάξει άμα περάσει μηχανάκι θα το πιάσει

και το δυναμικό!). Όταν μπει όμως μια κιθάρα, πόσο μάλλον τύμπανα,

basso κτλ δεν θα έχεις το παραμικρό πρόβλημα ειδικά σε ηχογράφηση

φωνής που από τη φύση της η φωνή έχει παραπάνω ένταση πχ από

μια ακουστική.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χμ, η αλήθεια βέβαια είναι ότι με το nt2a μου ΕΧΩ πρόβλημα με το θόρυβο του pc.... (γράφω φωνητικά). Αλλά το pc μου κάνει σα μηχανάκι τώρα τελευταία >:( >:( >:(

 
menelaos είπε:
Χμ, η αλήθεια βέβαια είναι ότι με το nt2a μου ΕΧΩ πρόβλημα με το θόρυβο του pc.... (γράφω φωνητικά). Αλλά το pc μου κάνει σα μηχανάκι τώρα τελευταία >:( >:( >:(
Άμα έχεις solo την φωνή λογικό είναι. Και γενικά μιλάμε για έναν προσεγμένο PC.

Δηλαδή με 12 εκτοστών ανεμιστήρες ψύξης κουτιού, όχι με καμιά αρχαία CPU κτλ....

Εγώ για παράδειγμα το PC θα το βάλω σε μια ξύλινη θήκη με γυάλινο πορτάκι από

μπροστά και θα είναι ανοικτό μόνο πίσω για να παίρνει και αέρα.

Αυτό σίγουρα θα μειώσει τον θόρυβο κατά 30%. ;)

Από την άλλη με 20 ευρώ βάζει κανείς έναν πιο αθόρυβο ανεμιστήρα επεξεργαστή.

(Αυτό το έκανε ο forensick και είδε μεγάλη διαφορά)

Είδα επίσης διαφορά βάζοντας το mic λίγο πιο μακριά από το PC.

Τώρα ηχογραφώ με το mic μου σε απόσταση 2.5 μέτρα.

Αν κάνεις μερικές απλές και φτηνές κινήσεις θα έχεις πολύ αξιοπρεπές αποτέλεσμα.

Λίγο από εδώ, λίγο από εκεί θα καταχωνιαστεί ο θόρυβος στα κάτω κάτω

bits του σήματός σου ;D ;D ;D

 
δεν είναι μόνο ο θόρυβος αλλά και οι ανακλάσεις που πιάνει το πυκνωτικό και τραγουδώντας σε 2 διαφορετικούς χώρους

παίρνεις 2 εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα

εγώ είμαι της άποψης δυναμικό και πάλι δυναμικό

ΥΓ επειδή δεν είμαι κανένας ειδήμων της ακουστικής μπορεί να μην οφείλετε εκεί (αν και δεν νομίζω να είμαι λάθος)

αλλά με τα πυκνωτικά έχω δει διαφορά από χώρο σε χώρο

 
jmone είπε:
δεν είναι μόνο ο θόρυβος αλλά και οι ανακλάσεις που πιάνει το πυκνωτικό και τραγουδώντας σε 2 διαφορετικούς χώρους

παίρνεις 2 εντελώς διαφορετικά αποτελέσματα

εγώ είμαι της άποψης δυναμικό και πάλι δυναμικό

ΥΓ επειδή δεν είμαι κανένας ειδήμων της ακουστικής μπορεί να μην οφείλετε εκεί (αν και δεν νομίζω να είμαι λάθος)

αλλά με τα πυκνωτικά έχω δει διαφορά από χώρο σε χώρο
Ένα μέσο δωμάτιο θα έχει σίγουρα μια κουρτίνα, ένα κρεββάτι, καμιά βιβλιοθήκη, τώρα που είναι Χειμώνας θα έχει και μοκέτα...οπότε οι ανακλάσεις εκ φύσεως θα είναι περιορισμένες.

Γενικά ήμαστε σύμφωνοι απλά διαφωνούμε στο μέτρο που ισχύουν όλα αυτά.

Δηλαδή αν τραγουδάς μισό μέτρο μακριά από το πυκνωτικό ναι θα πιάνει όλους τους θορύβους. 

Αν όμως είσαι στους 20-30 πόντους (για μένα και το AT4047 αυτή είναι η ιδανική απόσταση για

το είδος των ηχογραφήσεών μου) τότε στο σήμα σου θα έχει πάνω από 80% φωνή και λιγότερο από

20% ανακλάσεις.

Εγώ προσωπικά έχω βάλει 1 τετραγωνικό ρικοφόν στον τοίχο που βλέπω όταν τραγουδάω,

εκεί δηλαδή που "χτυπάει" η πρώτη και πιο ισχυρή ανάκλαση (Αυτό μου κόστισε περίπου 10 ευρώ).

Αν βάλεις 3-4 τετραγωνικά τότε θα έχεις μικρές ανακλάσεις αλλά όπως είπα και αρχικά

η ανάκλαση ενός συνηθισμένου χώρου είναι σχετικά μικρή. Μην ψάχνουμε την τέλεια

ακουστική 150-200 ευρώ μικρόφωνο προτείνουμε στον άνθρωπο, δεν θέλει και στούντιο.

Α και με χρήση ενός Bass Cut Filter στα 75-80Hz κόβεται πολλή βαβούρα και

ελάχιστα ο όγκος της φωνής. 

ΥΓ Αλήθεια φίλε μου kofi τα διαβάσεις όσα γράφουμε ή γράφουμε για σένα χωρίς εσένα???

;D ;D ;D

 
+1 στον theoniki.

α) φτηνό μικρόφωνο --> μέτριο αποτέλεσμα. Εκτός αν ηχογραφήσεις σε τουαλέτα οι ανακλάσεις δε θα σε χαλάσουν πολύ.

β) Μοκετούλα :)

γ) EQ και κόβουμε τα (σχεδόν) άχρηστα, κάτω από τα 80.

BTW, εγώ με το pc σκοπεύω να πάρω κάποιο ηχομονωτικόν (!) και να το πετάξω ανάμεσα σ'αυτό και το mic (μια και το pc είναι και κάτω από γραφείο θα το "κλείσω" εύκολα).... Και ελπίζω όλα να πάνε καλά :)

 
KALISPERA SE OLOUS!!!

theoniki  ta diabazw auta pou lete apla den eixa xrono na katsw na apantisw.... ;)

sas euxaristw poli gia to endiaferwn pou deiksate...

telika me ta apo tis apopsis sas kai kapoies sizitiseis pou ekana me kati filous kateliska na parw to RODE M3

kai mou bgike ligo poio fthina apo oso ipologiza...

Take care Everybody!! ;D ;D

 
Γειά και από μένα

Εχω εδώ και κάμποσα χρόνια το SHURE SM58

Εχετε να μου προτείνετε κάτι καλύτερο από αυτό ? ( σε δυναμικό πάλι )

Ευχαριστώ

 
Έχουμε, έχουμε.... αλλά πες μας 2-3 βασικά πραγματάκια πρώτα :)

α. πόσα λεφτά περίπου θα δώσεις;

β. πού θα το χρησιμοποιείς; live; ή για ηχογραφήσεις; ή και τα δύο;

γ. γιατί θες πάλι δυναμικό; Βασικά το mic σου είναι πολύ καλή περίπτωση δυναμικού, γι αυτό ρωτάω.

:)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
menelaos είπε:
Έχουμε, έχουμε.... αλλά πες μας 2-3 βασικά πραγματάκια πρώτα :)

α. πόσα λεφτά περίπου θα δώσεις;

β. πού θα το χρησιμοποιείς; live; ή για ηχογραφήσεις; ή και τα δύο;

γ. γιατί θες πάλι δυναμικό; Βασικά το mic σου είναι πολύ καλή περίπτωση δυναμικού, γι αυτό ρωτάω.

:)
:)

α) Μέχρι 200 ευρώ ( λίγα ε ? )

β) Για ηχογραφήσεις στο σπίτι

γ) Νομίζω ότι το "δυναμικό" είναι καλύτερο γιατί δεν πιάνει εξωτερικούς θορύβους ούτε αλλάζει τη χροιά της φωνής ανάλογα την απόσταση τη γωνία και τα σχετικά

Ευχαριστώ :)

 
Μη χάνουμε το μέτρο :) Ντάξει, δεν είναι και 3000€, αλλά δεν είναι και το τίποτα :) Άσε που σε καμία περίπτωση δεν τα λες λίγα όταν μπορείς να πάρεις αυτό: http://www.thomann.de/gr/rode_nt1a_inkl_sm1_grossmembranmikro.htm

Υπάρχει πάντα και το SP C1 για το οποίο έχω ακούσει τα καλύτερα από διάφορους ανά τον κόσμο, αλλά εγώ δεν το έχω δει/ακούσει ποτέ: http://www.thomann.de/gr/studioprojects_c1.htm

Σε κάθε περίπτωση, εγώ θα σου πρότεινα πυκνωτικό (όπως βλέπεις). Δε βλέπω το λόγο να αναβαθμιστείς σε άλλο δυναμικό. Δηλαδή να πας πού; Στο beta58 προφανώς :) Εγώ για ηχογραφήσεις θα έπαιρνα χαλαρά πυκνωτικό, πήγαινε να δοκιμάσεις κάποιο και πιστεύω θα δεις μεγάλη διαφορά. Εκτός βέβαια αν ηχογραφείς σε πραγματικά θορυβώδες περιβάλλον...... Για πες γνώμη, ώστε να συνεχιστούν οι προτάσεις :)

 
Θόρυβο δεν έχω ιδιαίτερο μιας και μένω σε "ακάλυπτο"

Βέβαια μου τη σπάνε κάτι ΤΣΙΚ ΤΣΑΚ ΤΣΟΚ που παίζουν όταν ανάβει ή σβύνει το φως του δωματίου της η διπλανή ή κάποιος άλλος στη πολυκατοικία ( ωραία ε ? )

Φαντάζομαι ότι με το "πυκνωτικό" αυτό θα είναι χειρότερο ή δεν έχει σχέση ?

Οπότε μόνο αν θέλω "πυκνωτικό" να κάνω άλλη αγορά ε ?

Με το s58 είμαι οκ

Ευχαριστώ :)

 
Εγώ θα πήγαινα σίγουρα για πυκνωτικό. Κάτσε να ακούσεις και τι λένε τα άλλα παιδιά όμως. Έχουμε αρκετούς γνώστες, και ορισμένους πολύ πολύ καλούς μάλιστα (όχι εμένα ;D). Πάντως πετάξου σε κανένα μαγαζί να ακούσεις και το beta, να κρίνεις μόνος σου. Εμένα προσωπικά το beta μ'αρέσει πολύ, αλλά μου φαίνεται σκότωμα να ηχογραφείς με liveάδικο mic ;)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top