Να συστηθώ λιγάκι , ως νέος στο φόρουμ.
Με λένε Κυριάκο είμαι 37 ετών από Βόλο, Ηλεκτρολόγος κατά πτυχίο -Ηλεκτρονικός- και τα τελευταία 10 χρόνια ασχολούμαι με υπολογιστές και δίκτυα.
Πριν 20 χρόνια είχα και παρουσία στα FM ,με ένα σταθμό, και για μια οκταετία τον συντηρούσα ως ερασιτεχνικό, ο οποίος κάποια στιγμή θα έπαιρνε άδεια.
Τέλος πάντων πέρασε αυτή η ρομαντική εποχή, και τώρα μετά από τόσο καιρό μακριά από μικρόφωνα και κονσόλες , μου ζωντάνεψε ένα παλιό μου ποθημένο να μάθω αρμόνιο , βλέποντας ένα MIDI πληκτρολόγιο που πήρε ένα φίλος.
Έτσι πήρα και εγώ το δικό μου , και προσπαθώ να στήσω ένα μικρό αλά ποιοτικό στούντιο, με σκοπό να μάθω αρμόνιο, η έστω να προσπαθήσω, να παίξω και εγώ με τα VST, και να κάνω εάν τα καταφέρω, κάποια σποτάκια ραδιοφωνικά, με πρωτότυπη μουσική ,μέσα από τα VST.
Και τώρα πάμε στο ψητό, θέλω ένα πολύ καλό μικρόφωνο για φωνή όχι πάνω από τα 200 ¤, ή περίπου κάπου έχει .
Τα χρόνια που ασχολούμουνα με τα μικρόφωνα μόνο το SHURE 58 ΒΕΤΑ , άξιζε και το είχα δοκιμάσει παλιά ,στην κονσόλα μου και είχα τρελαθεί από τη διαφορά, σε σχέση με τα φτηνιάρικα δυναμικά.
Και αναρωτιέμαι , το έτος 2006 πόσο έχει ανεβεί η γενική ποιότητα κατασκευής στα δυναμικά μικρόφωνα ?
Όσο για το SENNHEISER E-945 , ο πωλητής του ΝΑΚΑ στο Βόλο, κτυπιέται και χοροπηδά, ότι το συγκεκριμένο μικρόφωνο είναι καλύτερο ακόμα και από SHURE 58 ΒΕΤΑ .
Όσο για μένα δεν έχω ακόμα κονσόλα, η μια κάρτα ήχου με μια σοβαρή
προενίσχυση με XLR, για να το δοκιμάσω.
Δεν είμαι επαγγελματίας, και δεν πρόκειται να αγοράζω μικρόφωνα κάθε χρόνο, θέλω να κάνω μια επιλογή και τελειωτική.
Τι λέτε και εσείς από την πλευρά σας, για τα καλά δυναμικά.
Υπάρχει και άλλη δοκιμασμένη λύση?
Δευτερεύουσα ερώτηση:
Τι εντυπώσεις έχετε από το πώς προσαρμόζει ένα καλό μικρόφωνο πάνω σε μια κονσόλα, η πάνω στις κάρτες ήχου Fire Wire με εισόδους Canon (XLR) .
Με λένε Κυριάκο είμαι 37 ετών από Βόλο, Ηλεκτρολόγος κατά πτυχίο -Ηλεκτρονικός- και τα τελευταία 10 χρόνια ασχολούμαι με υπολογιστές και δίκτυα.
Πριν 20 χρόνια είχα και παρουσία στα FM ,με ένα σταθμό, και για μια οκταετία τον συντηρούσα ως ερασιτεχνικό, ο οποίος κάποια στιγμή θα έπαιρνε άδεια.
Τέλος πάντων πέρασε αυτή η ρομαντική εποχή, και τώρα μετά από τόσο καιρό μακριά από μικρόφωνα και κονσόλες , μου ζωντάνεψε ένα παλιό μου ποθημένο να μάθω αρμόνιο , βλέποντας ένα MIDI πληκτρολόγιο που πήρε ένα φίλος.
Έτσι πήρα και εγώ το δικό μου , και προσπαθώ να στήσω ένα μικρό αλά ποιοτικό στούντιο, με σκοπό να μάθω αρμόνιο, η έστω να προσπαθήσω, να παίξω και εγώ με τα VST, και να κάνω εάν τα καταφέρω, κάποια σποτάκια ραδιοφωνικά, με πρωτότυπη μουσική ,μέσα από τα VST.
Και τώρα πάμε στο ψητό, θέλω ένα πολύ καλό μικρόφωνο για φωνή όχι πάνω από τα 200 ¤, ή περίπου κάπου έχει .
Τα χρόνια που ασχολούμουνα με τα μικρόφωνα μόνο το SHURE 58 ΒΕΤΑ , άξιζε και το είχα δοκιμάσει παλιά ,στην κονσόλα μου και είχα τρελαθεί από τη διαφορά, σε σχέση με τα φτηνιάρικα δυναμικά.
Και αναρωτιέμαι , το έτος 2006 πόσο έχει ανεβεί η γενική ποιότητα κατασκευής στα δυναμικά μικρόφωνα ?
Όσο για το SENNHEISER E-945 , ο πωλητής του ΝΑΚΑ στο Βόλο, κτυπιέται και χοροπηδά, ότι το συγκεκριμένο μικρόφωνο είναι καλύτερο ακόμα και από SHURE 58 ΒΕΤΑ .
Όσο για μένα δεν έχω ακόμα κονσόλα, η μια κάρτα ήχου με μια σοβαρή
προενίσχυση με XLR, για να το δοκιμάσω.
Δεν είμαι επαγγελματίας, και δεν πρόκειται να αγοράζω μικρόφωνα κάθε χρόνο, θέλω να κάνω μια επιλογή και τελειωτική.
Τι λέτε και εσείς από την πλευρά σας, για τα καλά δυναμικά.
Υπάρχει και άλλη δοκιμασμένη λύση?
Δευτερεύουσα ερώτηση:
Τι εντυπώσεις έχετε από το πώς προσαρμόζει ένα καλό μικρόφωνο πάνω σε μια κονσόλα, η πάνω στις κάρτες ήχου Fire Wire με εισόδους Canon (XLR) .