επιλογή κάρτας ήχου

mustrofas

Νέο μέλος
Μηνύματα
33
Πόντοι
6
καλησπέρα παιδιά,καταρχάς να σας πώ πως η δουλειά που κάνετε όλοι εδώ πέρα είναι τέλεια.

Στο θέμα μας τώρα,είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω μια κάρτα ήχου έχω σταμπάρει 2 αλλά ακόμη δεν μπορώ να αποφασίσω ποιά.για πείτε και εσείς καμιά γνώμη για αυτές εδώ.

http://www.thomann.de/gr/presonus_firestudio_tube.htm

http://www.nakas.gr/ecomnakas/nakas2006/Default.asp?Static=243&Product=131569&Category=2712

τώρα η ερώτηση που θα κάνω ίσως φανεί λίγο χαζή.όσον αφορά την digidesign υπάρχει περίπτωση να έχω παραπάνω θόρυβο από την άλλη?με το σκεπτικό ότι μεσολαβεί και μια κονσόλα μέχρι την κάρτα ήχου.

ευχαριστώ προκαταβολικά

 
mustrofas είπε:
όσον αφορά την digidesign υπάρχει περίπτωση να έχω παραπάνω θόρυβο από την άλλη?με το σκεπτικό ότι μεσολαβεί και μια κονσόλα μέχρι την κάρτα ήχου.

ευχαριστώ προκαταβολικά
Όχι.  Κάρτα ήχου είναι και η DIGIDESIGN.

Εκτός αν εννοείς ότι έχεις ούτως ή άλλως δική σου κονσόλα πριν την κάρτα ήχου, αλλά αν είναι έτσι γιατί να έχει θόρυβο η DIGIDESIGN μόνο;

Αμ ποιος να έχει;

Να έχει η PRESONUS!

Και γιατί να έχει η PRESONUS…..;

;D ;D ;D ;D

 
φίλε μου το ξέρω πως είναι κάρτα ήχου η digi άλλο εννοω.η κονσόλα που είναι ενσωματωμένη μήπως μου δημιουργεί θόρυβο.γιατί τώρα έχω μια απλή κάρτα ήχου δικάναλη που παίζει τέλεια,αλλά αν συνδέσω και μια κονσόλα τότε μου κάνει ένα φύσημα,και αναρωτιέμαι μήπως γίνεται το ίδιο και με τη digi.

 
mustrofas είπε:
φίλε μου το ξέρω πως είναι κάρτα ήχου η digi άλλο εννοω.η κονσόλα που είναι ενσωματωμένη μήπως μου δημιουργεί θόρυβο.γιατί τώρα έχω μια απλή κάρτα ήχου δικάναλη που παίζει τέλεια,αλλά αν συνδέσω και μια κονσόλα τότε μου κάνει ένα φύσημα,και αναρωτιέμαι μήπως γίνεται το ίδιο και με τη digi.
Η κονσόλα που είναι ενσωματωμένη….δεν είναι κονσόλα.

Δεν περνάει ήχος από εκεί. Φαντάσου τη σαν ένα mouse/ controller . Οπότε η απάντηση είναι και πάλι "Όχι".

 
ααα τέλεια εφ όσον είναι απλώς daw controller όλα καλά.καμιά γνώμη για αυτήν έχεις ακούσει αν έχει καλές προενισχύσεις κλπ?Γιατί η άλλη έχει λέει και 2 λαμπάτες προνισχύσεις και αυτό μου έκανα κάπως

 
Δεν τις έχω δουλέψει. Η μόνη ένσταση μου είναι ότι είναι firewire (έχω τα κολλήματά μου ;D).

Μιλάμε και για δυο διαφορετικές κάρτες σε κατηγορία βέβαια. Η digi έχει τα τριπλάσια ;). Σίγουρα και οι δύο πάντως πολύ καλές θα είναι.

 
mustrofas είπε:
ααα τέλεια εφ όσον είναι απλώς daw controller όλα καλά.καμιά γνώμη για αυτήν έχεις ακούσει αν έχει καλές προενισχύσεις κλπ?Γιατί η άλλη έχει λέει και 2 λαμπάτες προνισχύσεις και αυτό μου έκανα κάπως
Μη μασάς με τις... "λαμπάτες" προενισχύσεις εκτός αν δουλεύουν τις λάμπες σε υψηλό βολτάζ (που εδώ ΔΕΝ γίνεται, ούτε σε καμμία φτηνή κάρτα ή προενισχυτή). Το πολύ να πάρεις ένα "flavor" από τη λάμπα. Έχω το Tubepre που ακολουθεί αυτή τη σχεδιαστική γραμμή και αυτό ακριβώς συμβαίνει.

Θέλω να πω, μην είναι ο γνώμονας για την επιλογή σου η... "λάμπα".  ;)

(γιατί καίει τζάμπα  ;D ;D)

 
lk τι ένσταση έχεισ για το ότι είναι firewire?

genius αυτό ομολογώ δεν το ήξερα.

 
mustrofas είπε:
lk τι ένσταση έχεισ για το ότι είναι firewire?
Είμαι της άποψης PCI ..καρφωμένη στη Motherboard (rock solid) ;D!!!

Εκτός αν έχεις laptop. Αλλά και εκεί θα πήγαινα σε USB 2, διότι και έκει έχω δει προβληματάκια σε άλλους από άποψη σταθερότητας και μάλιστα και σε mac με κάποιο συγκεκριμένο firmware (ΑΜΑΝ παναγιά  μου….ποιος τον ακούει τον Μάραθον αύριο!)  ;D ;D

 
έχω mac άρα pci δύσκολο.τώρα για usb 2 δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που θα πώ αλλά αν θέλεις να κάνεις ταυτόχρονη ηχογράφηση 16 καναλιών στην περίπτωσή μου 12 κανάλια ταυτόχρονα πάντα δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα λόγω αργής μετάδοσης των δεδομένων?

 
mustrofas είπε:
έχω mac άρα pci δύσκολο.τώρα για usb 2 δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό που θα πώ αλλά αν θέλεις να κάνεις ταυτόχρονη ηχογράφηση 16 καναλιών στην περίπτωσή μου 12 κανάλια ταυτόχρονα πάντα δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα λόγω αργής μετάδοσης των δεδομένων?
Ναι με τόσα κανάλια ταυτόχρονα, χαιρετάς το USB. Τι θα γράψεις ρε συ τη φιλαρμονική του TOKYO ;  ;D ;D ;D

Με γεία η firewire λεπόν!

 
βασικά μόνο και μόνο τα τύμπανα να βάλεις θέλουμε 9 μικρόφωνα...κιθάρα μπάσο και μια φωνή άντε και κανά πληκτράκι σε κανά κομμάτι και άντε και κανά τουμπερλέκι να πώς μαζεύοντε τα κανάλια.και μιας και πήρα ικανοποιξτικές απαντήσεις ας πάω για νάνι τώρα.μάγκες σας ευχαριστώ για τις πληροφορίες καληνύχτα

 
Ειδα ενα σχολιο περι "λαμπατης" προενισχυσης.Εχω δει και κατηγοριες καρτων ηχου με λαμπα,αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα τι ειναι αυτη η "λαμπατη" λειτουργια.Ενδιαφερομαι κ εγω για καρτα ηχου και με ενδιαφερει να εχει καλη προενισχυση κ καλη ηχογραφηση για τα λεφτα της(200-300 το πολυ ευρω)οπως ας πουμε η m-audio profire 610(300 ευρω στο thomann).Καλη επιλογη?Μου εχουν πει πως εχει καλη προενισχυση,ειναι και στα 192 KHz,αλλα η focusrite saffire pro 24 στα 96 kHz βλεπω οτι αναφερονται οι "βραβευμενοι " της προενισχυτες.Ισχυει ή παιζει και να ειναι κανενα επικοινωνιακο τρικ,με την εννοια οτι και να βραβευτηκε,η διαφορα δεν θα ειναι τεραστιων διαστασεων με τους αντιστοιχους προενισχυτες αλλων εταιριων?

Θα ηθελα να ρωτησω επισης τι παιζει με PCI συνδεσεις και Firewire.Εχω δει και εδω στο φορουμ πως οι pci ειναι προτιμοτερες και απο τις firewire,επειδη η pci δεν φορτωνει καθολου την cpu (χοντρικα).Ξερω ομως πως και το firewire εχει αυτο το πλεονεκτημα γι αυτο και το 400αρι ειναι προτιμοτερο απο το 480αρι usb2... Τι ισχυει;Επισης δεν βλεπω και καμια πληθωρα επιλογων για pci  καρτα ηχου ενω για firewire εχεις αρκετες να επιλεξεις ,επισης στην πλειοψηφια τους εχουν περισσοτερες συνδεσεις απο τις pci.Ξεχωρα το οτι μια αποσπωμενη απο το pc καρτα ηχου θα με βολευε αρκετα και λογω μεταφορας και λογω αμεσης επαφης με τις επαφες της καρτας.Ειμαι λοιπον για πρακτικους λογους υπερ των firewire και με βλεπω να καταληγω προς αυτην τη μερια,αν δεν υπαρχει σπουδαιος λογος να χρησιμοποιησω pci.

 
Στάθης είπε:
Ειδα ενα σχολιο περι "λαμπατης" προενισχυσης.Εχω δει και κατηγοριες καρτων ηχου με λαμπα,αλλα δεν εχω καταλαβει ακομα τι ειναι αυτη η "λαμπατη" λειτουργια.Ενδιαφερομαι κ εγω για καρτα ηχου και με ενδιαφερει να εχει καλη προενισχυση κ καλη ηχογραφηση για τα λεφτα της(200-300 το πολυ ευρω)οπως ας πουμε η m-audio profire 610(300 ευρω στο thomann).Καλη επιλογη?Μου εχουν πει πως εχει καλη προενισχυση,ειναι και στα 192 KHz,αλλα η focusrite saffire pro 24 στα 96 kHz βλεπω οτι αναφερονται οι "βραβευμενοι " της προενισχυτες.Ισχυει ή παιζει και να ειναι κανενα επικοινωνιακο τρικ,με την εννοια οτι και να βραβευτηκε,η διαφορα δεν θα ειναι τεραστιων διαστασεων με τους αντιστοιχους προενισχυτες αλλων εταιριων?

Θα ηθελα να ρωτησω επισης τι παιζει με PCI συνδεσεις και Firewire.Εχω δει και εδω στο φορουμ πως οι pci ειναι προτιμοτερες και απο τις firewire,επειδη η pci δεν φορτωνει καθολου την cpu (χοντρικα).Ξερω ομως πως και το firewire εχει αυτο το πλεονεκτημα γι αυτο και το 400αρι ειναι προτιμοτερο απο το 480αρι usb2... Τι ισχυει;Επισης δεν βλεπω και καμια πληθωρα επιλογων για pci  καρτα ηχου ενω για firewire εχεις αρκετες να επιλεξεις ,επισης στην πλειοψηφια τους εχουν περισσοτερες συνδεσεις απο τις pci.Ξεχωρα το οτι μια αποσπωμενη απο το pc καρτα ηχου θα με βολευε αρκετα και λογω μεταφορας και λογω αμεσης επαφης με τις επαφες της καρτας.Ειμαι λοιπον για πρακτικους λογους υπερ των firewire και με βλεπω να καταληγω προς αυτην τη μερια,αν δεν υπαρχει σπουδαιος λογος να χρησιμοποιησω pci.
Δεν υπάρχει μοντέρνα motherboard που να έχει PCI slots πλέον. Και αν έχει το πληρώνεις έξτρα για κάτι άχρηστο. Μόνο PCI Express.

Σχετικά με τους προενισχυτές, μια ματιά στις τιμές θα σου δώσει να καταλάβεις κάτι εξαιρετικά απλό. Τυχαία παραδείγματα:

- Μια κάρτα ήχου με 4 ενσωματωμένους προενισχυτές (συν όλα τα άλλα βέβαια...) κοστίζει 500 ευρώ.

- Ένας εξωτερικός προενισχυτής (ίσως με ενσωματωμένο compressor/limiter), με ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ, κοστίζει επίσης 500 Ευρώ.

Εσύ τι λες λοιπόν;  ;)

 
The Genius Loci είπε:
Δεν υπάρχει μοντέρνα motherboard που να έχει PCI slots πλέον. Και αν έχει το πληρώνεις έξτρα για κάτι άχρηστο. Μόνο PCI Express.
Η δικη μου (p5q deluxe) εχει 2.Απλα ηθελα να ρωτησω αν μια καρτα pci ειναι προτιμωμενη σε συγκριση με μια ιδια firewire με τα ιδια χαρακτηριστικα(εστω οτι υπαρχουν 2 τετοιες καρτες),και αν υπαρχει διαφορα κατα ποσο ειναι αισθητη.

- Μια κάρτα ήχου με 4 ενσωματωμένους προενισχυτές (συν όλα τα άλλα βέβαια...) κοστίζει 500 ευρώ.

- Ένας εξωτερικός προενισχυτής (ίσως με ενσωματωμένο compressor/limiter), με ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ, κοστίζει επίσης 500 Ευρώ.

Εσύ τι λες λοιπόν;  ;)
Μαλιστα...μετα απο λιγο ψαξιμο διαπιστωσα οτι οι λαμπατες προενισχυσεις δεν υπαρχουν σε καρτες ηχου...δεν ειναι εφικτο ομως μια λαμπατη προενισχυση να ενσωματωθει σε καρτα ηχου;Υπαρχει καποιο τετοιο προιον?

Εστω οτι αποφασιζω(λεμε τωρα) να αγορασω εναν πολυ καλο προενισχυτη(λαμπατο η μη),δεν πρεπει να εχω και μια αντιστοιχα πολυ καλη εισοδο για να ηχογραφησω?Αυτο απο ποιον παραγοντα καθοριζεται? Βλεπω παραδειγμα καποιες καρτες ηχου (τυπου metric halo uln8,prism sound orpheus) που προφανως εχουν πολυ καλη εισοδο,αλλα εχουν και προενισχυση.Η προενισχυση τους δεν παει "χαμενη" με χρηση εξωτερικων προενισχυτων?Για αυτο το λογο δεν θα ηταν προτιμοτερο ενα προιον με ολα τα παρελκομενα μιας ισαξιας καρτας ηχου χωρις προενισχυση?Θα μπορουσε να υπαρχει συνδυασμος εξωτερικου μετατροπεα ad/da και προενισχυσης αντι για καρτα ηχου? Ξεφευγω απο τις προτιμησεις μου,απλα ειναι μια απορια μου.

Ευχαριστω

 
Τα ερωτήματα που θέτεις δυστυχώς απαιτούν ένα μικρό δοκίμιο για να απαντηθούν επαρκώς. Προτείνω να ρίξεις μια ματιά, για αρχή, στα σχετικά Άρθρα περί recording, όπως κοιτάς πάνω δεξιά.  ;)

Επιγραμματικά:

1) Όχι, δεν συμφέρει η PCI. Legacy θύρα είναι πλέον, όλες οι καλές firewire κάρτες είναι πολύ καλύτερες από τις καλές PCI (που είναι και αυτές legacy).

2) Δεν χρειάζεσαι με το ζόρι "λαμπάτη" προενίσχυση. Άσε τις λάμπες για να ζεσταίνουν τις τυρόπιττες. Ακόμα και στους ενισχυτές, είναι ζήτημα χρόνου πότε θα τις πετάξουμε (και θα ησυχάσουμε).

3) Στον προενισχυτή δεν υφίσταται μόνο η έννοια "ποιότητα" αλλά και η έννοια "χαρακτήρας". Επομένως δεν πάει χαμένο τίποτα. Στα περισσότερα στούντιο υπάρχει ποικιλία προενισχύσεων, όπως και μικροφώνων (για τον ίδιο ακριβώς λόγο).

4) Επειδή μπερδεύεσαι χωρίς εμφανή λόγο, άποψή μου είναι να δεις τον προϋπολογισμό σου και να αποφασίσεις πως θα ξοδέψεις. Ακριβό προενισχυτή θα χρειαστείς (και θα φανεί χρήσιμος) αν έχεις απαιτήσεις σε ηχογραφήσεις φωνής, ακουστικών οργάνων, κλπ. Αν δεν υπάρχει τέτοια ανάγκη, πάρε την καλύτερη κάρτα/interface που αντέχεις οικονομικά, από ΣΟΒΑΡΗ εταιρία, με υποστήριξη και "παρελθόν" στο χώρο. Εναλλακτικά, για περισσότερα χρήματα, μπορείς να κοιτάξεις και ξεχωριστά AD/DA converters και προενισχύσεις, αλλά αν είχες τέτοιες ανάγκες μάλλον δεν θα ρώταγες.  ;)

 
Οι  8 προενισχυτες της Presonus εκτος απο τους δυο λαμπατους ειναι πολυ φλατ και ειναι πολυ καλοι.

Εμενα π.χ. που δεν εχω λεφτα για καλη προενισχυση με βολευει

Εμεις εχουμε αυτην

http://www.thomann.de/ie/presonus_firestudio.htm

Η οποια δεν εχει μεν την... λαμπατη προενισχυση

αλλα εχει spdif (μεσω της κονσολας εχω συν μια στερεο (δηλαδη συν δυο καναλια)

επισης αν δωσεις 540 (την ειχαμε παρει τοτε γυρω στα 700) συν αλλα 540 δηλαδη

1080 για να παρεις δυο μπορεις να της συνδεσεις και να εχεις 16 καναλια

Αυτο δεν το εχω δοκιμασει απο θεμα σταθεροτητας αλλα δεν νομιζω να εχει προβλημα

αν ειναι δυνατο το PC.

Δηλαδη αν ειναινα δωσεις 1560 για την αλλη σου περισευουν και 480 και μαζευεις μερικα αργοτερα να παρεις μια προενισχυση της προκοπης για τον χαρακτηρα.ή π.χ. ενα απο αυτα:

http://www.thomann.de/gr/golden_age_project_pre73.htm

http://www.thomann.de/gr/spl_goldmike_9844.htm

http://www.thomann.de/gr/tl_audio_5050_ivory_ii.htm

http://www.thomann.de/gr/audient_mico.htm

http://www.thomann.de/gr/avalon_u5_mono_black.htm

για τα οποια δεν μπορω να σου πω κατι

ας μας πει καποιος που τα ξερει

 
Πάντως, να πούμε την αλήθεια τώρα, αν κάποιος ΟΝΤΩΣ έχει ανάγκη πολυκάναλης ηχογράφησης (και δεν εννοώ να γράφει απλά πολλές πηγές, αλλά και πολλούς μουσικούς ταυτόχρονα), ματαιοπονεί αν οργανώνει το σύστημά του χωρίς την παρουσία κονσόλας.

Δεν υπάρχει άλλος ασφαλής τρόπος να δώσει monitoring στους μουσικούς και, ότι και να κάνει με τα software mixers που μπορεί να διαθέτει η κάρτα του, η κονσόλα θα είναι πάντοτε ένας πιο φυσικός και άνετος τρόπος να δουλεύει.

Δεδομένου του παραπάνω, το να πάρεις λοιπόν μια κάρτα με 8 προενισχυτές είναι λίγο παράλογο. Γιατί να τους πληρώσεις, όταν θα μπορούσες να έχεις μια κονσόλα με 8 προενισχυτές και παράλληλα τα direct outs ή sends για να γράφεις μέσω αυτής στην κάρτα ΚΑΙ να μιξάρεις ΚΑΙ να ακούς άνετα;

Ας μην μπερδεύουμε τις πολυκάναλες κάρτες με την ύπαρξη πολλών προενισχυτών. Μπορεί μια κάρτα να είναι στην πρώτη κατηγορία χωρίς απαραίτητα να είναι στην δεύτερη. Προσωπικά θα επέλεγα (και αυτό έκανα πάνω-κάτω), το σύνολο κάρτα+κονσόλα+εξωτερικοί προενισχυτές (όχι απαραίτητα πανάκριβοι) για extra flavor και ευελιξία.

 
Αυτο δεν σημαινει οτι π.χ. η presonus δεν μπορει να δωσει μονιτορινγκ σε μουσικους (πιο ανετα σιγουρα με την κονσολα) αρκει να κατανοησεις το software της καρτας, κατι που εμενα π.χ. δεν μου χρειαζεται μιας και οταν χρειαστει γραφουμε ενας ενας. Για να γραψουν ολοι μαζι θα πρεπει να υπαρχει και η καταληλη υποδομη του χορου φανταζομαι, οποτε δεν το εχω ψαξει καν για να πω κατι παραπανω. Τωρα για προβα που γραφουμε ολοι μαζι παλι δεν μας χρειαζεται το μονιτορινγκ. Επισης δεν σημαινει οτι οι προενισχυτες δεν ειναι οσο καλοι οσο μιας κονσολας στην ιδια τιμη ας πουμε. Και γλυτωνεις και τα πολλα καλωδια  ;D χωρις και κονσολα

Βασικα ειναι τι χρειαζεται ο καθενας

Αν ηταν να γραψω πολλους μουσικους θα εψαχνα το software  καλυτερα ή θα ακολουθουσα την επειλογη σου π.χ.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top