Επιλογή ακουστικής κιθάρας

Desguitar

Νέο μέλος
Μηνύματα
3
Πόντοι
1
Καλησπέρα! Είμαι σχετικά νέα στον κόσμο της κιθάρας (αν και σε επαφή με τη μουσική μέσω πιάνου). Προς το παρόν έχω αυτή την ακουστική: https://www.andertons.co.uk/acoustic-dept/acoustic-guitars/dreadnought-acoustic-guitars/squier-sa105-acoustic-guitar-in-natural

Και έχω αρχίσει να ψάχνω για μια νέα, μέχρι 400€. Στη λίστα εχω αυτές: 

https://www.musicland.gr/akoustikes-kithares/alvarez-artist-ad30-natural?skr_prm=WyJmZTZhNThmMC1mZTg0LTRiZTUtOTUxNi01N2Q0Y2YwNDBkOTIiLDE2Mzk0ODgyMTk4NjIseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

https://www.kagmakisguitars.com/όργανα/κιθαρες/ακουστικες-κιθαρες/lag-gla-t118d-blk-ακουστικη-κιθαρα-dreadnought-black.html?skr_prm=WyJmZTZhNThmMC1mZTg0LTRiZTUtOTUxNi01N2Q0Y2YwNDBkOTIiLDE2Mzk0ODgwODg4NDQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

https://www.kagmakisguitars.com/όργανα/κιθαρες/ηλεκτροακουστικες-κιθαρες-/lag-gla-w-gold-d-ακουστικη-κιθαρα-tram-dread-wings.html?skr_prm=WyJmZTZhNThmMC1mZTg0LTRiZTUtOTUxNi01N2Q0Y2YwNDBkOTIiLDE2Mzk0ODgwOTU4OTYseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

https://www.djshop.gr/moysika-orgna/kithares/akoystikes-kithares/lag-gla-t118d-brs-akoystiki-kithara-dreadnought?skr_prm=WyJmZTZhNThmMC1mZTg0LTRiZTUtOTUxNi01N2Q0Y2YwNDBkOTIiLDE2Mzk0ODc5OTU0MDgseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

https://www.nakas.gr/el/proionta/mousika-organa/kithares/akoustikes-kithares/yamaha-yamaha-fs-830-akoustiki-kithara-dusk-sun-red_549452/?=4&skr_prm=WyJmZTZhNThmMC1mZTg0LTRiZTUtOTUxNi01N2Q0Y2YwNDBkOTIiLDE2Mzk0ODc5MjA1ODQseyJhcHBfdHlwZSI6IndlYiIsImNwIjoiZiIsInRhZ3MiOiIifV0

Ποια θα μου προτείνατε; Για καλύτερη σχέση ποιότητας - τιμής. Οποία άλλη πρόταση ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχε στο νου σου και τις αγγελίες. Κατά καιρούς βρίσκεις εξαιρετικές κιθάρες, υψηλότερης ποιότητας από αυτή που επιτρέπει το budget σου για καινούργια

 
Καλώς ήρθες .

Τη Yamaha.


YAMAHA ... 


Έχε στο νου σου και τις αγγελίες. Κατά καιρούς βρίσκεις εξαιρετικές κιθάρες, υψηλότερης ποιότητας από αυτή που επιτρέπει το budget σου για καινούργια


Δοκιμασε και τις sigma


Καλησπέρα και σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις! 

Αυτό με τις αγγελίες είναι καλή ιδέα, μιας και προς το παρόν, απλά κοιτάζω περισσότερο και προσπαθώ να καταλάβω τι κάνει μια κιθάρα "καλύτερη" από την άλλη. Έχω καταλάβει πως πρέπει μια ακουστική (καθαρά) κιθαρα να έχει μασίφ καπάκι, όχι cutaway, και truss rod. Μου ξεφεύγει κάτι; Παίζει ρόλο και το ξύλο; πχ έλατο, μαονι κτλ; (για αυτό και πιο πάνω η yamaha είναι καλύτερη από τη Lag;) 

Γενικά, στο εύρος τιμών 400-500€ είχα στη λίστα τις yamaha, lag, guild (πρέπει να έχουν και δύο τρεις οι seagull και taylor), Takamine, Cort, ovation και Alvarez. Θα προσθέσω και τις sigma, ευχαριστώ! 

 
Καλησπέρα φίλε. 

Λοιπόν εκτός από το οτι παίζω πολυ ακουστικη κιθαρα εχω επισης δοκιμασει παρα πολλες.

Γενικα πηγαινω σε μαγαζια δοκιμαζω τις περισοτερες παιρνω κανα σετ χορδες, πενες κλπ και φευγω. Πιο πολυ στον νακα ειδικα δεν μαρεσει να ενοχλω μικρα μαγαζια. Τελος παντων δεν εχει τοσο σημασια. 

Λοιπον που λες εχω παιξει με κιθαρες απο 150 μεχρι 3000 ευρω και εχω βγαλει καποια συμπερασματα.

Το μονο που μετραει στις ακουστικες κιθαρες ειναι η ενταση, η ποιοτητα του ηχου και η ευκολια στο παιξιμο. Αυτα. Και τα τρια μετα την αγορα μπορουν να βελτιωθουν αλλα ελαχιστα. 

Το αλλο συμπερασμα ειναι οτι δεν θα επαιρνα ποτε ακουστικη κιθαρα χωρις να την δοκιμασω, για κανεναν λογο φιλε πραγματικα. Το τονιζω γιατι το θεωρω παρα πολυ σημαντικο. 

Εχω παιξει σε κιθαρες των 1000+ ευρω που ηταν αδιαφορες και σε 300 που μου φανηκαν αριστες. Βεβαια εχει να κανει με τις πιθανοτητες, μια ακριβη κιθαρα ειναι πολυ πιο πιθανο να ειναι καλυτερη. Το σιγουρο συνηθως ειναι οτι οι ακριβες ειναι πιο ευκολες στο παιξιμο. 

Η ευκολια στο παιξιμο ειναι επισης παρα πολυ σημαντικη. Γιατι η διαφορα συνηθως δεν ειναι μικρη και μια κιθαρα που εχει πολυ ψηλες χορδες πχ μπορει να σε εμποδιζει τελειως απο το να παιζεις καποια πραγματα. Αμα παρεις μια τετοια κιθαρα αυτο που μπορεις να κανεις εκτος απο το να την στειλεις σε τεχνικο μηπως την σωσει ειναι να βαλεις πιο λεπτες χορδες, πραγμα που συνεπαγεται με πολυ χειροτερο ηχο. 

Ακομα ειναι διαφορετικο μια κιθαρα να ακουγεται δυνατα και διαφορετικο να ακουγεται καθαρα ή καλα. Η πιο δυνατη κιθαρα που εχω παιξει ηταν μια τακαμινε αλλα θυμαμαι οτι η εντυπωση που μου ειχε δωσει τοτε ηταν σαν οι νοτες να μπερδευονται μεταξυ τους λες και ειχα overdrive. Για καποιον που μπορει να την ηθελε για strumming μπορει να μην τον ενοιαζε αλλα για μενα που παιζω κυριως fingerstyle δεν εκανε. 

Δεν ξερω αμα εχω ξεχασει κατι οποτε συνεχιζω με βιοματα μου. Προχθες περασα απο νακα αιγαλεω και δοκιμασα μερικες. Η πιο ακριβη εκει (600, νομιζω sigma) δεν ειχε καμια διαφορα με την fender των 200, και οι δυο κακες κιθαρες. Γενικα ολες οι ακουστικες κιθαρες εκει ηταν αρκετα κακες θα ελεγα και δεν βοηθουσε οτι οι χορδες ηταν αρχαιες. 

Για να καταλαβεις τι εννοω, η κιθαρα που χρησιμοποιω τωρα κυριως ειναι μια κινεζικη μαρκας που δεν υπαρχει πραγματικα και εκανε γυρω στα 300. Ο ηχος της ειναι ομως τρομερος, και καλος και δυνατος, και καλυτερος απο καποιες taylor και martin κιθαρες που εχω παιξει. Η αληθεια ειναι ομως οτι οταν την ειχα πρωτοπαρει ηταν λιγο δυσκολη στο παιξιμο, οχι οτι δεν παιζοταν απλα δεν ηταν σε επιπεδο taylor. 

Για αυτα που εγραψες τωρα, το μασιφ καπακι ναι βοηθαει στην ενταση αλλα θα ελεγα οτι αρκετες φορες δεν ισχυει οποτε μην σε περιοριζει.

Το διαφορα ξυλα δεν ταξινομουνται σε καλα και κακα απλα αλλαζουν τον τονο του ηχου. Κιθαρες απο ελατο (κιτρινες) ειναι συνηθως πιο δυνατες και ειναι περισσοτερο προς τις υψηλες συχνοτητες (με πιο treble θα μπορουσες να πεις) ενω απο μαονι (καφε) ειναι συνηθως πιο σιγανες και εχουν ενα πιο γλυκο τονο αλλα δεν θα τις ελεγα μουντες. Ολα αυτα παιζονται αναλογα με την κιθαρα να ξερεις και μπορει να τυχει 2 κιθαρες διαφορετικου ξυλου να εχουν τα αντιθετα χαρακτηριστικα. 

Truss rod εχουν ολες οι ακουστικες κιθαρες, αλλιως θα εσπαγαν. Τωρα εχουν και μερικες κλασσικες σκεψου. 

Αυτο με το cutaway ειναι ο μεγαλυτερος μυθος θα ελεγα στις ακουστικες. Πραγματικα μου φαινεται αστειο που υπαρχει ακομα. Απλα βρες μια κιθαρα που να σου αρεσει, αμα εχει cutaway καλως. Εγω προσωπικα δεν θα επαιρνα ξανα κιθαρα χωρις cutaway. 

Λοιπον, ελπιζω να μην κουρασα αν και εγραψα ολοκληρη εκθεση. Συγγνωμη για οποια ορθογραφικα εχει και που δεν εβαλα τονους αλλα θα ετρωγα ολο το βραδυ. Τονιζω ξανα ποσο σημαντικο ειναι να την δοκιμασεις πρωτα. Μπορει να παραγγελεις 2 απο την ιδια κιθαρα και να ειναι μερα με την νυχτα. 

Τελος, η καλυτερη κιθαρα που εχω παιξει και δυστυχως δεν μπορουσα τοτε να αγορασω ηταν μια epiphone ej 200 ce στα 500 ευρω. Ακομα την σκεφτομαι αν και εχουν περασει χρονια. 

Αμα εχεις αλλη απορια γραψε μου, ελπιζω να βοηθησα :)

 
μονο που μετραει στις ακουστικες κιθαρες ειναι η ενταση, η ποιοτητα του ηχου και η ευκολια στο παιξιμο. Αυτα. Και τα τρια μετα την αγορα μπορουν να βελτιωθουν αλλα ελαχιστα. 


Και τα ΔΥΟ.

Το playability φυσικά και μπορεί να βελτιωθεί με ένα καλό σετ απ.

Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος μια κιθάρα των 200 ευρώ  να μην "παίζει" το ίδιο καλά με μια των 2000 ευρώ. 

 
Το μονο που μετραει στις ακουστικες κιθαρες ειναι η ενταση, η ποιοτητα του ηχου και η ευκολια στο παιξιμο. Αυτα. Και τα τρια μετα την αγορα μπορουν να βελτιωθουν αλλα ελαχιστα. 
Περίεργο. Από τη δική μου εμπειρία, έχω παρατηρήσει ότι πολλές φορές σε μια ακουστική κιθάρα, μετά από μερικά  χρόνια, αλλάζει συνήθως προς το καλύτερο έως το πολύ καλύτερο, ο ήχος της.

Και το action της, στα χέρια ενός καλου μάστορα, μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά.

 
Και τα ΔΥΟ.

Το playability φυσικά και μπορεί να βελτιωθεί με ένα καλό σετ απ.

Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος μια κιθάρα των 200 ευρώ  να μην "παίζει" το ίδιο καλά με μια των 2000 ευρώ. 
Ενω εχεις δικιο νομιζω οτι υπερβαλεις. Μια κιθαρα σιγουρα θα βελτιωθει απο ενα καλο σεταπ αλλα δεν γινονται και θαυματα. Υπαρχουν και καποια προβληματα που δεν φτιαχνονται εκτος και αν γινει ειδικη δουλεια οπως uneven frets, κατι που πολλες φτηνες κιθαρες εχουν ειδικα μετα το 12ο ταστο.

Θα ελεγα οτι η διαφορα μπορει να φτασει μερικα 100ρικα αναλογα τον μαστορα

Περίεργο. Από τη δική μου εμπειρία, έχω παρατηρήσει ότι πολλές φορές σε μια ακουστική κιθάρα, μετά από μερικά  χρόνια, αλλάζει συνήθως προς το καλύτερο έως το πολύ καλύτερο, ο ήχος της.

Και το action της, στα χέρια ενός καλου μάστορα, μπορεί να βελτιωθεί σημαντικά.
Να σου πω την αληθεια το σκεφτομαι αυτο απο τοτε που το ακουσα. Δεν εχω παρατηρησει κατι στις δικες μου κιθαρες, μπορει μια μικρη διαφορα αλλα ισως να ειναι η ιδεα μου. 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχω παιξει κιθαρες σε μαγαζι που φαινονταν πολυ παλιες και σε καποιες να το εγραφε στο χαρτακι απο μεσα κι ολας αλλα να ειχαν κακο ηχο. Ισως να φταινε και οι χορδες τους..? 

Απο οτι ξερω εχει να κανει με το ξυλο που χανει ολο και πιο πολυ υγρασια και δονειται πιο πολυ. Μπορει να ισχυει παραπανω σε unfinished κιθαρες.

 
Να σου πω την αληθεια το σκεφτομαι αυτο απο τοτε που το ακουσα. Δεν εχω παρατηρησει κατι στις δικες μου κιθαρες, μπορει μια μικρη διαφορα αλλα ισως να ειναι η ιδεα μου. 

Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχω παιξει κιθαρες σε μαγαζι που φαινονταν πολυ παλιες και σε καποιες να το εγραφε στο χαρτακι απο μεσα κι ολας αλλα να ειχαν κακο ηχο. Ισως να φταινε και οι χορδες τους..? 

Απο οτι ξερω εχει να κανει με το ξυλο που χανει ολο και πιο πολυ υγρασια και δονειται πιο πολυ. Μπορει να ισχυει παραπανω σε unfinished κιθαρες.
Η αλήθεια είναι ότι εσύ μπορεί να μη το καταλάβεις επειδή η αλλαγή γίνεται πολυ σταδιακά. Και ίσως να μην γίνει κά πολύ μεγάλη αλλαγή.

Μόνο αν έκανες να παίξεις την κιθάρα σου μετά από 5 χρόνια θα καταλάβαινες. 

Εγώ είχα καταλάβει τη διαφορά αλλά όχι στο πραγματικό επίπεδο της.

Το παράτησε ένας ηχολήπτης που με είχε ηχογραφήσει το 1999 όταν η κιθάρα ήταν δύο ετών, και μετά το 2005 όταν ήταν 8 ετών και μου έβαλε παράλληλα να ακούσω και τις δύο ηχογραφήσεις. 

 
Η αλήθεια είναι ότι εσύ μπορεί να μη το καταλάβεις επειδή η αλλαγή γίνεται πολυ σταδιακά. Και ίσως να μην γίνει κά πολύ μεγάλη αλλαγή.

Μόνο αν έκανες να παίξεις την κιθάρα σου μετά από 5 χρόνια θα καταλάβαινες. 

Εγώ είχα καταλάβει τη διαφορά αλλά όχι στο πραγματικό επίπεδο της.

Το παράτησε ένας ηχολήπτης που με είχε ηχογραφήσει το 1999 όταν η κιθάρα ήταν δύο ετών, και μετά το 2005 όταν ήταν 8 ετών και μου έβαλε παράλληλα να ακούσω και τις δύο ηχογραφήσεις. 
Τι να πω εχεις δικιο, λογικο αμα παιζω καθε μερα να μην το καταλαβω. Το τεστ της ηχογραφισης ισως να ειναι το πιο ακριβες, αλλα υπαρχουν πολλες μεταβλητες που μπορει να επηρεαζουν το αποτελεσμα. Ακομα και μερικα εκατοστα να ηταν πιο κοντα/μακρια το μικροφωνο ο ηχος αλλαζει. 

Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω φυσικα απλα κανουμε κουβεντα.

 
Tο τεστ της ηχογραφισης ισως να ειναι το πιο ακριβες, αλλα υπαρχουν πολλες μεταβλητες που μπορει να επηρεαζουν το αποτελεσμα. Ακομα και μερικα εκατοστα να ηταν πιο κοντα/μακρια το μικροφωνο ο ηχος αλλαζει. 

Δεν ειναι οτι δεν σε πιστευω φυσικα απλα κανουμε κουβεντα.
Σιγουρα δεν ειναι. Εμπιστευομαι ομως τον συγκεκριμενο ηχοληπτη, ο οποιος το παρατηρησε δια της ακοης οταν εστηνε μικροφωνο κι εγω "ζεσταινομουν".
Απλα εβαλε να ακουσουμε και τις ηχογραφησεις απο περιεργεια.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Υπαρχουν και καποια προβληματα που δεν φτιαχνονται εκτος και αν γινει ειδικη δουλεια οπως uneven frets, κατι που πολλες φτηνες κιθαρες εχουν ειδικα μετα το 12ο ταστο.

Θα ελεγα οτι η διαφορα μπορει να φτασει μερικα 100ρικα αναλογα τον μαστορα


SET UP ειναι και αυτα που γραφεις

 
SET UP ειναι και αυτα που γραφεις
Καλά ναι αλλά είναι κάτι παραπάνω από το κλασσικό setup-service και σίγουρα απαιτεί πιο εξειδικευμένη γνώση και φυσικά κοστίζει πιο πολύ 

 
Καλημέρα σας,
Όπως σας έγραψα και παραπάνω είμαι στην αναζήτηση ακουστικής κιθάρας και όχι ηλεκτροακουστικής. Σε συζήτηση τις προάλλες με έναν φίλο, όταν του είπα ότι οι περισσότερες κιθαρες στα χρώματα που θέλω (κόκκινο/μαύρο) είναι ηλεκτροακουστικες και θα περάσω από τα μαγαζιά να τσεκάρω μόνο τις ακουστικές τους και ελπίζω να βρω κάτι που μου ταιριάζει και οπτικά, εκτός από ηχητικά, μου είπε πως κάνω μεγάλο λάθος. Πως πρέπει να πάρω ηλεκτροακουστική γενικά. Εγώ, όμως, δεν ενδιαφέρομαι να παίξω σε κάποια συναυλία, να ηχογραφήσω τον ήχο, ούτε και να "παίξω" με αυτόν. Εκεί μου είπε, πως, δεν πειράζει, ας μην συνδέσω ποτέ μου καλώδιο στη κιθάρα,ας την έχω, γιατί ακούγεται πολύ καλύτερα και καθαρότερα από την απλή ακουστική (ακόμη και unplugged) και για αυτό άλλωστε όλοι τις προτιμούν. Αυτό ισχύει γενικά; 

 
Εκεί μου είπε, πως, δεν πειράζει, ας μην συνδέσω ποτέ μου καλώδιο στη κιθάρα,ας την έχω, γιατί ακούγεται πολύ καλύτερα και καθαρότερα από την απλή ακουστική (ακόμη και unplugged) και για αυτό άλλωστε όλοι τις προτιμούν. Αυτό ισχύει γενικά; 


Να αλλάξεις φίλο ?

Ή να του δώσεις απο εμένα το βραβειο της μεγαλυτερης ΜΠΑΛΑΦΑΡΑΣ για τις κιθαρες που εχω ακουσει στη ΖΩΗ μου (και ασχολουμαι με το αθλημα απο το 1983 οποτε φαντασου τι λαλακιες εχω ακουσει τοσα χρονια ?   ) 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλημέρα σας,
Όπως σας έγραψα και παραπάνω είμαι στην αναζήτηση ακουστικής κιθάρας και όχι ηλεκτροακουστικής. Σε συζήτηση τις προάλλες με έναν φίλο, όταν του είπα ότι οι περισσότερες κιθαρες στα χρώματα που θέλω (κόκκινο/μαύρο) είναι ηλεκτροακουστικες και θα περάσω από τα μαγαζιά να τσεκάρω μόνο τις ακουστικές τους και ελπίζω να βρω κάτι που μου ταιριάζει και οπτικά, εκτός από ηχητικά, μου είπε πως κάνω μεγάλο λάθος. Πως πρέπει να πάρω ηλεκτροακουστική γενικά. Εγώ, όμως, δεν ενδιαφέρομαι να παίξω σε κάποια συναυλία, να ηχογραφήσω τον ήχο, ούτε και να "παίξω" με αυτόν. Εκεί μου είπε, πως, δεν πειράζει, ας μην συνδέσω ποτέ μου καλώδιο στη κιθάρα,ας την έχω, γιατί ακούγεται πολύ καλύτερα και καθαρότερα από την απλή ακουστική (ακόμη και unplugged) και για αυτό άλλωστε όλοι τις προτιμούν. Αυτό ισχύει γενικά; 


Δεν ισχυει αυτο το πραμα, το αντιθετο μαλιστα. 

Γενικα μιλωντας, το να σου πει καποιος να κοιταξεις να παρεις ηλεκτρακουστικη ακομη και αν δεν σε ενδιαφερει αμεσα η χρηση ηλεκτρικων εχει μια καποια βαση, στη λογικη του "ας υπαρχουν μωρε, μπορει να τα χρειαστεις στο μελλον". Προσωπικα ΔΕΝ θα συμφωνουσα, καθως πλεον υπαρχουν αξιοπρεπη ηλεκτρικα σε λογικες τιμες τα οποια δεν απαιτουν τρομερες επεμβασεις για να εγκατασταθουν πανω στην κιθαρα. Το θεωρω προτιμοτερο να αξιοποιησεις το budget σου ωστε να παρεις το μεγιστο απο το οργανο αυτο καθ'αυτο και να μην πληρωνεις για ηλεκτρικα που δεν χρειαζεσαι τωρα (που οσο να'ναι προσθετουν στο κοστος του οργανου ενα ποσο μη αμελητεο σε αυτη την κατηγορια τιμης). Οταν και αν ποτε τα χρειαστεις, μπορεις να επενδυσεις τοτε, και να παρεις και καποιο συστημα της αρεσκειας σου, πιθανων και πολυ καλυτερο απο το τι μπορει να βρεις stock σε τετοιας κατηγοριας οργανα. 

Τωρα στο δευτερο σκελος, οτι ακουγονται δηλαδη καλυτερα οι ηλεκτροακουστικες, αυτο ειναι οπως ειπε και ο SF μπαρουφα. Δεν ισχυει κατι τετοιο. Ισα ισα το αντιθετο - συχνα σε ηλεκτροακουστικες το καπακι ειναι ολιγον τι πιο χοντρο και αδρανες, και η ολη κιθαρα κατα συνεπεια πιο ψοφια, ωστε να μην υποφερει τρομερα απο θεματα feedback. Πολλοι μαλιστα θα σου προτεινουν ακομα και οταν θελεις ηλεκτροακουστικη και εχεις πολλα λεφτα να διαθεσεις, να παρεις απλη ακουστικη και να βαλεις μετα εσυ ηλεκτρικα, απο το να παρεις εργοστασιακο ηλεκτρακουστικο μοντελο. Περιτο να πουμε οτι στις πολυ ψηλες κατηγοριες high-end οργανων τα περισσοτερα οργανα ειναι αμιγως ακουστικα, και η ιδεα οτι θα εβαζες πανω ηλεκτρικα θα προκαλουσε... καντηλια. ?

 
Καλημέρα σας,
Όπως σας έγραψα και παραπάνω είμαι στην αναζήτηση ακουστικής κιθάρας και όχι ηλεκτροακουστικής. Σε συζήτηση τις προάλλες με έναν φίλο, όταν του είπα ότι οι περισσότερες κιθαρες στα χρώματα που θέλω (κόκκινο/μαύρο) είναι ηλεκτροακουστικες και θα περάσω από τα μαγαζιά να τσεκάρω μόνο τις ακουστικές τους και ελπίζω να βρω κάτι που μου ταιριάζει και οπτικά, εκτός από ηχητικά, μου είπε πως κάνω μεγάλο λάθος. Πως πρέπει να πάρω ηλεκτροακουστική γενικά. Εγώ, όμως, δεν ενδιαφέρομαι να παίξω σε κάποια συναυλία, να ηχογραφήσω τον ήχο, ούτε και να "παίξω" με αυτόν. Εκεί μου είπε, πως, δεν πειράζει, ας μην συνδέσω ποτέ μου καλώδιο στη κιθάρα,ας την έχω, γιατί ακούγεται πολύ καλύτερα και καθαρότερα από την απλή ακουστική (ακόμη και unplugged) και για αυτό άλλωστε όλοι τις προτιμούν. Αυτό ισχύει γενικά; 
Όχι δεν έχει ισχύει.

Ήμουν στη θέση σου πριν πολλά χρόνια και αυτό που αποφάσισα αποδείχτηκε εκ του αποτελέσματος σωστό.

Ήθελα μια καλή ακουστική για το στούντιο. Ήρθα αντιμέτωπος με το δίλημμα να πάρω μια ηλεκτροακουστική δια παν ενδεχόμενο.

Στην αναζήτηση του οργάνου, είδα ότι εκτός ότι το ηλεκτροακουστικό όργανο, ίδιο μοντέλο κλπ, ήταν πιο ακριβό, ήταν και κατώτερο ηχητικά. (Μου το δικαιολόγησε ο πωλητής στο παχύτερο καπάκι της ηλεκτρο για να μη κάνει feedback και στο cutaway).

Οπότε επέλεξα το σκέτο ακουστικό.

Στην πορεία χρειάστηκε να παίξω λάιβ.

Όταν πήγα στο μάστορα μου, και θέτοντας του το θέμα ότι δεν θέλω να "κόψω" την κιθάρα για να μπει προενισχυτής κλπ, μου είπε ότι δεν χρειάζεται να την κόψουμε.

Αντιθέτως είναι πολύ καλύτερο να έχουμε εξωτερικό προενισχυτή και να βάλουμε στην κιθάρα μόνο το piezzo (χρειάστηκε μια μικρή τρυπούλα μόνο κάτω από τον καβαλάρη για να περάσει το καλωδιάκι του piezzo) και την υποδοχή βύσματος στην τρύπα που ήδη υπάρχει για το strap. 

Μπαταρία δεν χρειάστηκε μέσα στην κιθάρα. Είχε ο εξωτερικός προενισχυτής, αλλά λειτουργούσε ακόμα καλύτερα μέσω phantom power από την εξοδο XLR που ήταν και πολύ ανώτερη ποιοτικά από το απλό καρφί line out.

Το μόνο μειονέκτημα θα ήταν ότι δεν θα είχα άμεσο έλεγχο στις ρυθμίσεις. Πράγμα που λύθηκε όμως γιατί το μόνο που χρειαζόμουν ήταν ένα clean booster όταν θα έκανα σόλο και ένα bypass το οποίο θα γινόταν εύκολα από το tuner pedal.

Το "πρόβλημα" του feedback λύθηκε πολύ εύκολα με την "τάπα".

Το μεγάλο πλεονέκτημα ήταν όμως ότι οποιαδήποτε στιγμή ήθελα να κάνω αναβάθμιση ή αλλαγή στην προενίσχυση, θα την έκανα "αναίμακτα". Δεν θα την "παντρευόμουν" μαζί με την κιθάρα.

Σήμερα αν επρόκειτο να αγοράσω ηλεκτροακουστική κιθάρα, θα αγόραζα σκέτη ακουστική και θα την έκανα πάλι μόνος μου, ηλεκτροακουστική.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top