Γεια χαρα!
Ακουσα προσφατα οτι περα απ το κλασσικο shure sm57 που χρησιμοποιειται για να παρει τον ηχο απο ενισχυτη κιθαρας και να τον στειλει σε κονσολα για live ή ηχογραφηση, καποιοι κιθαριστες-ηχοληπτες, βαζουν ενα ακομα μικροφωνο μεσα στην καμπινα "για να δωσει παραπανω ογκο..'
Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν καποιος ξερει κατι σχετικα με αυτην την πρακτικη.. Με ενδιαφερει τι μικροφωνο χρησιμοποιειται για μεσα στην καμπινα,πως το τοποθετεις (το πετας 'χυμα' η πρεπει να εχει συγκεκριμενη θεση-γωνια?) και αν οντως εχει νοημα κατι τετοιο..και φυσικα απ τη στιγμη που βαζεις δυο μικροφωνα στον ιδιο ενισχυτη, πως 'αναμιγνυεις' τον ηχο τους...
Επισης κατι ακομα, σχετικα με το αρχικο shure sm57 που θα παρει τον ηχο απ το μεγαφωνο του ενισχυτη. Υπαρχει ιδανικη θεση- αποσταση- γωνια? (σιγουρα μπαινει κ το προσωπικο γουστο στο παιχνιδι, απλα ρωταω αν κανεις ξερει καποια 'πρεπει' και 'δεν πρεπει' σχετικα...)
Ευχαριστω πολυ!
Ακουσα προσφατα οτι περα απ το κλασσικο shure sm57 που χρησιμοποιειται για να παρει τον ηχο απο ενισχυτη κιθαρας και να τον στειλει σε κονσολα για live ή ηχογραφηση, καποιοι κιθαριστες-ηχοληπτες, βαζουν ενα ακομα μικροφωνο μεσα στην καμπινα "για να δωσει παραπανω ογκο..'
Ηθελα λοιπον να ρωτησω αν καποιος ξερει κατι σχετικα με αυτην την πρακτικη.. Με ενδιαφερει τι μικροφωνο χρησιμοποιειται για μεσα στην καμπινα,πως το τοποθετεις (το πετας 'χυμα' η πρεπει να εχει συγκεκριμενη θεση-γωνια?) και αν οντως εχει νοημα κατι τετοιο..και φυσικα απ τη στιγμη που βαζεις δυο μικροφωνα στον ιδιο ενισχυτη, πως 'αναμιγνυεις' τον ηχο τους...
Επισης κατι ακομα, σχετικα με το αρχικο shure sm57 που θα παρει τον ηχο απ το μεγαφωνο του ενισχυτη. Υπαρχει ιδανικη θεση- αποσταση- γωνια? (σιγουρα μπαινει κ το προσωπικο γουστο στο παιχνιδι, απλα ρωταω αν κανεις ξερει καποια 'πρεπει' και 'δεν πρεπει' σχετικα...)
Ευχαριστω πολυ!
Τελευταία επεξεργασία από moderator: