- Μηνύματα
- 948
- Πόντοι
- 18
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Θαυμάσια, προσωπικά θα προτιμούσα μία μελαχρινή και κυρίως μαυρομαλλούσα αλλά και ξανθιά καλά είναι, η βότκα όμως επιβάλλεται ασυζητητί. Η αλήθεια όμως είναι ότι και εγώ δεν έχω καμμία σχέση με το είδος, με Alice Cooper και My dying bride μεγάλωσα και ζώ...npap είπε:αν και βρίσκομαι παρασάγγες out από το είδος, ξαφνικά μεταφέρθηκα νοητά με μια βότκα στο χέρι στην μπάρα καλοκαιρινού κλαμπ, να κόβω χαλαρά την ξανθιά απέναντι...
το περίεργο είναι, ότι ούτε σε τέτοια κλαμπ συχνάζω, συν το ότι σαν παντρεμένος και να βρισκόμουν, ξανθιά δεν θα παίζε λόγω παντόφλας (σανδαλιού καλύτερα) από το διπλανό σκαμπό... 8) O0 ;D
εν κατακλείδι, με μια προσεγμένη παραγωγή, πιστεύω ότι καθίσταται εν δυνάμει χιτάκι και χωρίς εμένα θαμώνα στους χώρους που απευθύνεται...
Είναι άλλη φάση να παίζεις τα αρπέτζιος ζωντανά δίχως αρπετζιέητορ και προφανώς είναι και πολύ δυσκολότερο ειδικά όταν πρόκειται για βαρυκεντρισμένο πλήκτρο όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση με το GEM. Αλλά είναι άλλη απόλαυση*. Συνεχάω συνεχάω. ;DΠολυ old school φαση. O0
Και δεν μιλαω τοσο για το στυλ/ηχο οσο για το live παιξιμο. Ωρε Αχταρμα, πρεπει να εισαι ο μοναδικος πληκτρας στον πλανητη που παιζει live το βασικο θεμα ενος dance κομματιου. Μου θυμιζεις εποχες που οι arpeggiators μονο standard δεν ηταν στα synths/workstations και γραφαμε το βασικο θεμα στο sequencer απ'την αρχη ως το τελος. Κουραση...
Συνεχισε με την ιδια τρελα...
Παραγωγικά προορίζεται να δουλευτεί όσο το δυνατόν καλύτερα, δεν σταματάει εδώ το ταξίδι των ροδάκινων. ;Dεχει οντως προοπτικές αμα το δουλεψεις παραγωγικά καλύτερα.
Εχει καλή βάση.
???axtarmas είπε:Θαυμάσια, προσωπικά θα προτιμούσα μία μελαχρινή και κυρίως μαυρομαλλούσα αλλά και ξανθιά καλά είναι, η βότκα όμως επιβάλλεται ασυζητητί. Η αλήθεια όμως είναι ότι και εγώ δεν έχω καμμία σχέση με το είδος, με Alice Cooper και My dying bride μεγάλωσα και ζώ...
Χαίρομαι που σου άρεσε.GZaimis είπε:Κι εμένα μου άρεσε! Και ακόμη πιο πολύ το "χειροκίνητο / δακτυλοκίνητο arpeggiator" παίξιμο που το βρίσκω ό, τι πιο δημιουργικό...
Τότε δεν υπήρχε η λειτουργία copy?Εκτός κι αν μιλάς για προMIDI εποχή.Waterfall-K είπε:γραφαμε το βασικο θεμα στο sequencer απ'την αρχη ως το τελος. Κουραση...
Υπηρχε βεβαια. Αλλα τι να σου κανει και το copy/paste αν υπαρχουν πολλες αλλαγες στο θεμα του arp? Σε βοηθαει ως ενα βαθμο. Και τι γινεται αν αποφασισεις να αλλαξεις το θεμα του arp σε κατι αλλο? Αντε παλι απο την αρχη να γραψεις ξανα στο sequencer το νεο θεμα. Ενω με εναν arpeggiator αλλαζεις απλα το arpeggio και αφηνεις το arp καναλι στο sequencer οπως ειναι. Αν γραψω για παραδειγμα μερικα μετρα ενος arpeggio στο sequencer του MOXF, και αλλαξω γνωμη και θελω να χρησιμοποιησω καποιο αλλο arpeggio απο τα σχεδον 8000 presets, απλα αλλαζω το προηγουμενο arpeggio με καποιο αλλο σε δευτερολεπτα, ή απλα δοκιμαζω καποια απο αυτα σε real time.Μανώλης Χναράκης είπε:Τότε δεν υπήρχε η λειτουργία copy?