Ένα διαφορετικό σύστημα hardware

Indigo

Νέο μέλος
Μηνύματα
88
Πόντοι
6
Τριγυρνώντας στο internet έπεσα πάνω σε μια custom εταιρία από την Αυστραλία.

http://www.sleishman.com/sleishman-drums/the-sleishman-system.html

Αυτοί λοιπόν έχουν πατεντιάσει το σύστημα που βλέπετε στη σελίδα. Πιστεύετε πως έχει όντως αποτέλεσμα στον τελικό ήχο; Έχει βάση, αλλά απορώ που δεν το κάνουν οι μεγάλες εταιρίες (αν εξαιρέσει κανείς το free floating της pearl) - μπορεί να κάνω και λάθος σε αυτό βέβαια.

Παραθέτω και link για σχετικό video



 
Πολυ εξυπνο..μου κανει εντυπωση που δεν ειχε σκεφτει κανεις πριν.

thanks for posting φιλε

 
Δεν το ηξερα οτι ηταν αυτο το free floating που πλασαρε η pearl.

20 χρονια...gabriel...

Aκουστε το τελευταιο κομματακι που εγραψα με το Gabriel ταμπουρο μου..

http://www.box.net/shared/2ip4e7hmuq

ξερει κανεις γιατι δεν "πηγε" αυτο το συστημα?

 
Αν θυμάμαι καλά (καθώς δεν τα έβλεπα σήμερα, σήμερα πόσταρα) κάπου λέει οτι το κάναν πατέντα. Οπότε μάλλον δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί; Δεν είμαι σίγουρος.

Για το free floating γράφω στο αρχικό ποστ. Είναι το μόνο άλλο που ξέρω.

Ουσιαστικά η ερώτηση μου είναι αν πράγματι προσφέρει αυτά που λέει, ή ο ήχος πνίγεται και πάλι από... την επαφή των δερμάτων (?????) ή συντονίζουν μαζί;

 
Αν και τα τυμπανα τους ακουγονται σουπερ...λογικο ειναι, οσο λιγοτερες τρυπες στο ξυλο  τοσο καλυτερα το ξυλο αναπνεει και δονειται.

Οποιος θυμαται.. ενας απο τους λογους που εφευρεθηκαν τα rim ηταν ακριβως αυτος..

το τυμπανο να κρεμετε απο τις ηδη υπαρχουσες βιδες και να μην γινονται εξτρα τρυπες για να πατησει ο βραχιονας.

Θυμαμαι σαν τωρα την πρωτη φορα που ακουσα την διαφορα του ιδιου τομ με rim και χωρις..

Απιστευτη διαφορα.

Παντος ακουσα το πρωτο βιντεο που ποσταρες με καλα ακουστικα ...και επαθα πλακα

Απιθανο σετ

 
vagelism είπε:
Αν και τα τυμπανα τους ακουγονται σουπερ...λογικο ειναι, οσο λιγοτερες τρυπες στο ξυλο  τοσο καλυτερα το ξυλο αναπνεει και δονειται.
Ναι λογικό είναι, αλλά τελικά πόση πια περισσότερη αντήχηση χρειάζονται τα κελύφη των τυμπάνων του ντράμσετ; Το σετ στο βίντεο όντως ακούγεται εξαιρετικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το ίδιο καλά θα ακουγόταν και ένα οποιοδήποτε σύγχρονο καλο-κουρδισμένο, καλο-ηχογραφημένο high-end σετ, με συμβατικά βασάκια (Bέβαια αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μόνο με βάση το συγκεκριμένο βίντεο. Αν είχα τη δυνατότητα να παίξω το σετ μπορεί να άκουγα τη διαφορά).

Ένα από τα, κατά γενική ομολογία, καλύτερα σετ που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ, η Recording Custom της Yamaha, είχε τεράστια βασάκια που κάλυπταν το κέλυφος σχεδόν σε όλο του το ύψος. Ομολογουμένως βέβαια, ο "μαζεμένος", στουντιακός ήχος της ανήκει σε μια άλλη εποχή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακός. Οι μόδες έρχονται και παρέρχονται.

Η ιδέα πάντως ενός κελύφους χωρίς σιδηρικά δεν είναι καινούργια. Tο πιο κάτω ταμπούρο είναι της δεκαετίας του '30:

kannjyou-img600x450-1258886751j3fvgz79840.jpg


Υπάρχουν επίσης και τα Arbiter Autotunes, που πρωτοεμφανίστηκαν τη δεκαετία το '70,

arbiterautotunevviewmdolbercom1110.jpg


Αν σας θυμίζουν τη σειρά Radial που είχε βγάλει η Peavey πριν από καμιά εικοσαετία (επίσης της ίδιας φιλοσοφίας), έχετε απόλυτο δίκιο:

Peavey%20Front.JPG


Τελικά, πολύ λίγες ιδέες στην ντραμιστική βιομηχανία είναι πραγματικά καινούργιες, και υποψιάζομαι ότι η τελευταία πραγματικά ριζοσπαστική επινόηση ήταν τα πλαστικά δέρματα, άντε και τα RIMS... Πόσες φορές να ανακαλύψει κανείς τον τροχό;

Παρά τα παραπάνω, πολύ θα ήθελα να παίξω σε ένα Sleishman (δεν προβλέπεται όμως, για ευνόητους λόγους...), γιατί δεν αποκλείω καθόλου την πιθανότητα να καταπιώ τις αμφιβολίες μου.

Παρά τα παραπάνω δις, ο Don Sleishman είναι ένας εξαιρετικά επινοητικός άνθρωπος, που μεταξύ άλλων έφτιαξε το πρώτο λειτουργικό διπλό πετάλι πριν από καμιά σαρανταριά χρόνια

attachment.php


...του οποίου υπάρχει και σύγχρονη έκδοση:

sleishman-twinpedal-530-100.jpg


Υ.Γ. Κοίτα όρεξη για γράψιμο που είχα πρωί-πρωί... ;D

 
Haris είπε:
Ναι λογικό είναι, αλλά τελικά πόση πια περισσότερη αντήχηση χρειάζονται τα κελύφη των τυμπάνων του ντράμσετ; Το σετ στο βίντεο όντως ακούγεται εξαιρετικά, αλλά έχω την εντύπωση ότι το ίδιο καλά θα ακουγόταν και ένα οποιοδήποτε σύγχρονο καλο-κουρδισμένο, καλο-ηχογραφημένο high-end σετ, με συμβατικά βασάκια (Bέβαια αυτό το συμπέρασμα βγαίνει μόνο με βάση το συγκεκριμένο βίντεο. Αν είχα τη δυνατότητα να παίξω το σετ μπορεί να άκουγα τη διαφορά).
Ούτε εγώ ακούω κάποια τραγική διαφορα από το βίντεο.Όσον αφορά την αντήχηση, περισσότερο πιστεύω κανει την διαφόρα π.χ πόσο σφιχτά πιάνει η βάση το ταμπούρο παρά η απουσία μερικών βιδών στο κέλυφος...

 
Δεν θα συμφωνησω μαζι σου Νοrdic.

Σε ολα τα μουσικα οργανα ισχυει η φιλοσοφια ...οσο το δυνατον λιγοτερες βιδες- τρυπες-κολλησεις τοσο καλυτερα... Αν μπορουσαν να τα κανουν μασιφ ολα τα οργανα  θα το εκαναν.

Επισης δες και τη διαφορα {και στη τιμη και στον ηχο} αναμεσα σε ενα απλο ταμπουρο...και σε ενα solid.

Το πειραμα που κανει ο τυπος με το ποτηρι...τα λεει ολα στο πρωτο βιντεο

 
vagelism είπε:
Δεν θα συμφωνησω μαζι σου Νοrdic.

Σε ολα τα μουσικα οργανα ισχυει η φιλοσοφια ...οσο το δυνατον λιγοτερες βιδες- τρυπες-κολλησεις τοσο καλυτερα... Αν μπορουσαν να τα κανουν μασιφ ολα τα οργανα   θα το εκαναν.

Επισης δες και τη διαφορα {και στη τιμη και στον ηχο} αναμεσα σε ενα απλο ταμπουρο...και σε ενα solid.

Το πειραμα που κανει ο τυπος με το ποτηρι...τα λεει ολα στο πρωτο βιντεο
Βαγγέλη σιγουρα οι τρυπες επηρεάζουν, αλλα¨απο το βίντεο δεν ακουσα τρελή διαφορά.

Το ίδιο υσχύει και με τρύπες στην κάσσα, σωστό grip κτλ κτλ.

Aπο κοντά μπορει να είχα άλλη αποψη.

Όσον αφορά τα ταμπούρα εκτός κάτι ακριβα ταμπούρα της tama(starphonic) και της dw(collectors) δεν γνωρίζω κάti άλλο.

Απο εκεί και πέρα πόσα τύμπανα κυκλοφορουνε με τέτοιο hardware??(εκτός απο ταμπούρα), ή γιατί δν το έχουν υιοθετήσει ολες οι εταιρίες??

 
vagelism είπε:
Σε ολα τα μουσικα οργανα ισχυει η φιλοσοφια ...οσο το δυνατον λιγοτερες βιδες- τρυπες-κολλησεις τοσο καλυτερα... Αν μπορουσαν να τα κανουν μασιφ ολα τα οργανα   θα το εκαναν.

Επισης δες και τη διαφορα {και στη τιμη και στον ηχο} αναμεσα σε ενα απλο ταμπουρο...και σε ενα solid.

Το πειραμα που κανει ο τυπος με το ποτηρι...τα λεει ολα στο πρωτο βιντεο
Είδα αυτό εδώ τώρα: http://www.thomann.de/gr/pearl_14x50_philharmonic_snare_02.htm

κ τελικά αναρωτιέμαι ΠΟΣΟ καλύτερο μπορεί να ναι απο ένα καλό ταμπούρο των 500-600ε...?? Αυτή η διαφορά θα ακουστεί τελικά??

 
vagelism είπε:
Δεν θα συμφωνησω μαζι σου Νοrdic.

Σε ολα τα μουσικα οργανα ισχυει η φιλοσοφια ...οσο το δυνατον λιγοτερες βιδες- τρυπες-κολλησεις τοσο καλυτερα... Αν μπορουσαν να τα κανουν μασιφ ολα τα οργανα   θα το εκαναν.

Επισης δες και τη διαφορα {και στη τιμη και στον ηχο} αναμεσα σε ενα απλο ταμπουρο...και σε ενα solid.

Το πειραμα που κανει ο τυπος με το ποτηρι...τα λεει ολα στο πρωτο βιντεο
Βαγγέλη δεν διαφωνώ για τη θεωρία. Απλά θεωρώ ότι πλέον έχει παραγίνει hype το ζήτημα της αντήχησης. Νομίζω ότι τα καλά σύγχρονα τύμπανα έχουν όλη την αντήχηση που χρειάζονται, και λίγη ακόμα.

Σχετικά με τα solid, πάλι δεν θα διαφωνήσω. Εκπληκτικά όργανα (έχω ένα Spirit - εντελώς solid, κομμένο με τόρνο απ' ευθείας από τον κορμό - και ένα Noble & Cooley SS, και είναι από τα καλύτερα ταμπούρα που έχω παίξει/ακούσει), αλλά έχω παίξει και με εξίσου εξαιρετικά ταμπούρα από το κλασικό κόντρα πλακέ. Όπως και να το κάνουμε τα τύμπανα είναι απλά όργανα στο σχεδιασμό τους, και αν ο κατασκευαστής ξέρει τι κάνει μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα όποια μέθοδο κι αν επιλέξει.

----------------------

Ιppex, η διαφορά στο ταμπούρο της Pearl βρίσκεται κυρίως στο ότι είναι μασιφ, μια διαδικασία κατασκευής πιο δύσκολη από τα ...πολύφυλλα κελύφη, αλλά και στο μηχανισμό των χορδών που είναι περισσότερο πολύπλοκος και ακριβής από τους συνηθισμένους, γιατί εναλλάσσει τις διαφορετικού τύπου χορδές που έχουν τα ορχηστρικά ταμπούρα. Τώρα αν αυτή η διαφορά αξίζει τα 6 παραπάνω κατοστάρικα, τι να σου πω...  

 
Εννοεί το τυπικό solid. Μία σχετικά χοντρή σανίδα, λυγισμένη με ατμό.

 
Haris είπε:
θεωρώ ότι πλέον έχει παραγίνει hype το ζήτημα της αντήχησης. Νομίζω ότι τα καλά σύγχρονα τύμπανα έχουν όλη την αντήχηση που χρειάζονται, και λίγη ακόμα.

Σχετικά με τα solid, πάλι δεν θα διαφωνήσω. Εκπληκτικά όργανα (έχω ένα Spirit - εντελώς solid, κομμένο με τόρνο απ' ευθείας από τον κορμό - και ένα Noble & Cooley SS, και είναι από τα καλύτερα ταμπούρα που έχω παίξει/ακούσει), αλλά έχω παίξει και με εξίσου εξαιρετικά ταμπούρα από το κλασικό κόντρα πλακέ. Όπως και να το κάνουμε τα τύμπανα είναι απλά όργανα στο σχεδιασμό τους, και αν ο κατασκευαστής ξέρει τι κάνει μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα όποια μέθοδο κι αν επιλέξει.
+1

Συμφωνώ σε όλα τα παραπάνω {αν και κάτοχος Pearl free floating maple snare}.

η διαφορά στο ταμπούρο της Pearl βρίσκεται κυρίως στο ότι είναι μασιφ, μια διαδικασία κατασκευής πιο δύσκολη από τα ...πολύφυλλα κελύφη, αλλά και στο μηχανισμό των χορδών που είναι περισσότερο πολύπλοκος και ακριβής από τους συνηθισμένους, γιατί εναλλάσσει τις διαφορετικού τύπου χορδές που έχουν τα ορχηστρικά ταμπούρα. Τώρα αν αυτή η διαφορά αξίζει τα 6 παραπάνω κατοστάρικα, τι να σου πω...  
Αυτό το ταμπούρο δεν είναι μέρος ενός ντραμ σετ αλλά σόλο κλασσικό όργανο. Εκεί αυτές οι λεπτομέριες παίζουν μεγάλο ρόλο και φυσικά όποιος τις ζητάει τις πληρώνει.

 
Εμαθα προσφατα οτι ο Διαμαντοπουλος ειχε φερει 2 Sleishman σετ πριν μερικα χρονια.

Ενας φιλος που τα ειχε παιξει..μου ειπε οτι ηταν απο τους καλυτερους ηχους τυμπανων που ειχε ακουσει ποτε.

Λιανικη τιμη... 7000ευρω.

Λογικο ..ο ιδιος πουλαει το απλο του σετ 2999 δολαρια στην Αυστραλια. Γυρω στα 2500 ευρω δηλαδυ. Μηπως πρεπει να κανουμε μια επισκεψη Αυστραλια..???  ;D ;D

Παρτε και το site του.

http://www.sleishman.com

 
Haris είπε:
Εννοεί το τυπικό solid. Μία σχετικά χοντρή σανίδα, λυγισμένη με ατμό.
thanks!

Απλά θεωρώ ότι πλέον έχει παραγίνει hype το ζήτημα της αντήχησης. Νομίζω ότι τα καλά σύγχρονα τύμπανα έχουν όλη την αντήχηση που χρειάζονται, και λίγη ακόμα.
Δεν έχεις άδικο... το reference μου έχει μπόλικο πράμα, αντήχηση, ring...

Όσο για τα solid, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως κάποια στιγμή θα φτιάξω ένα :D (τώρα ψάχνομαι για το πρώτο μου stave)

 
WrTsXxx είπε:
Αυτό το ταμπούρο δεν είναι μέρος ενός ντραμ σετ αλλά σόλο κλασσικό όργανο. Εκεί αυτές οι λεπτομέριες παίζουν μεγάλο ρόλο και φυσικά όποιος τις ζητάει τις πληρώνει.
Πολύ σωστά. Το "τι να σου πω" το έγραψα γιατί δεν έχω παίξει με συμφωνικό ταμπούρο και δεν ξέρω. Πάντως αν παίζεις π.χ. στη Φιλαρμονική του Βερολίνου, όχι μόνο 1200 αλλά και 12000 δίνεις για να έχεις την απόλυτη ακρίβεια και την ευαισθησία που χρειάζεσαι από ένα ταμπούρο.

Μηπως πρεπει να κανουμε μια επισκεψη Αυστραλια..
Μέσα! Υπάρχουν και φίλοι στο Περθ που θα μας φιλοξενήσουν... Οπότε βάζω εγώ το σπίτι και οι υπόλοιποι βάζετε τα φράγκα! ;D Και μια και θα πάμε down under, δεν φέρνουμε και κανένα Brady, Spirit και κανα-δυο άλλα σετ από τους απίστευτους καστομάδες που υπάρχουν εκεί; Για κάποιο λόγο, στην Αυστραλία και στον Καναδά υπάρχουν μερικοί από τους καλύτερους κατασκευαστές τυμπάνων στον κόσμο.

Όσο για τα solid, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου πως κάποια στιγμή θα φτιάξω ένα :D (τώρα ψάχνομαι για το πρώτο μου stave)
Αν το αποφασίσεις, καλή επιτυχία και ανέβασε καμιά φωτογραφία από τη διαδικασία.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top