- Μηνύματα
- 47,831
- Πόντοι
- 2,368
Προβληματισμενος απο τα τσιτατα του...Μπομπ
http://www.wired.com/news/technology/0,71636-0.html?tw=rss.index
ξεθαψα απο τη..ντουλαπα μου τις μπομπινες που ειχα στειλει για μαστερινγκ για το τελευταιο μας cd (το αλμπουμ ειχε ηχογραφηθει εντελως αναλογικα σε 24 τρακς & ειχε γινει downmix σε ταινια ½’’ με ταχυτητα 30 ips.) πηρα και τη μητρα (cd) του master & ανηφορισα στην μακρινη Κηφισια οπου ο αργοσχολος :lol: & παμπλουτος :lol: θειος μου εχει ενα απο τα καλυτερα στερεοφωνικα συγκροτηματα στην Ελλαδα.
Ηθελα να ακουσω τη ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξυ ψηφιακου & αναλογικου ηχου εν τη γεννεση του...εβαλα λοιπον τη μπομπινα στο REVOX & το cd σε ενα πανακριβο cd player MISSION & ακουσα ακριβως τα ιδια κομματια απο εναν κτηνωδη προενισχυτη AUDIO RESEARCH ,εναν κτηνωδη MARK LEVINSON τελικο (λαμπατοι & οι δυο) μεσα απο ενα τερατωδες σετ ALTEC VOICE OF THEATER .
Σημειωνω οτι ακουγαμε τη ΜΗΤΡΑ του mastered cd (οχι τα συνηθως κακοκομενα cd των εργοστασιων) και το συγκριναμε με το αμαστεραριστο final mix των μπομπινων.
Η διαφορα??
ΤΡΑΓΙΚΗ!!!!!!!!!!!!! 8O
Οι μπομπινες ΜΑΜΟΥΣΑΝΕ,τρομακτικη διαυγεια,ζεστη & φυσικος κομπρεσσαρισμενος ηχος.Το cd ακουγοτανε ασυλληπτα πικαρισμενο και «μαζεμενο» ενω «ετρωγε» χαλαρα ενα 30% των δυναμικων...
Τα ιδια αποτελεσματα ειχαμε οταν συνεκρινα και το "παραλληλα" ηχογραφημενο αμαστεραριστο dat mix (παιγμενο σε ενα dat player SONY) για να αποκλεισουμε την περιπτωση οτι για την μεγαλη διαφορα εφταιγε το μαστερινγκ
ΟΝΤΩΣ σε ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθηκες το cd ΥΣΤΕΡΕΙ ηχητικα,το προβλημα ειναι ομως οτι κανεις δεν ακουει πια μπομπινες (και ελαχιστοι βινιλια) οποτε τζαμπα κλαιει ο...Μπομπ.
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΙΟ,σε συγκριση με το βινιλιο & τη μπομπινα το cd σε ενα συστημα αναφορας ΥΣΤΕΡΕΙ...
![Crying :cry: :cry:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f622.png)
http://www.wired.com/news/technology/0,71636-0.html?tw=rss.index
ξεθαψα απο τη..ντουλαπα μου τις μπομπινες που ειχα στειλει για μαστερινγκ για το τελευταιο μας cd (το αλμπουμ ειχε ηχογραφηθει εντελως αναλογικα σε 24 τρακς & ειχε γινει downmix σε ταινια ½’’ με ταχυτητα 30 ips.) πηρα και τη μητρα (cd) του master & ανηφορισα στην μακρινη Κηφισια οπου ο αργοσχολος :lol: & παμπλουτος :lol: θειος μου εχει ενα απο τα καλυτερα στερεοφωνικα συγκροτηματα στην Ελλαδα.
Ηθελα να ακουσω τη ΔΙΑΦΟΡΑ μεταξυ ψηφιακου & αναλογικου ηχου εν τη γεννεση του...εβαλα λοιπον τη μπομπινα στο REVOX & το cd σε ενα πανακριβο cd player MISSION & ακουσα ακριβως τα ιδια κομματια απο εναν κτηνωδη προενισχυτη AUDIO RESEARCH ,εναν κτηνωδη MARK LEVINSON τελικο (λαμπατοι & οι δυο) μεσα απο ενα τερατωδες σετ ALTEC VOICE OF THEATER .
Σημειωνω οτι ακουγαμε τη ΜΗΤΡΑ του mastered cd (οχι τα συνηθως κακοκομενα cd των εργοστασιων) και το συγκριναμε με το αμαστεραριστο final mix των μπομπινων.
Η διαφορα??
ΤΡΑΓΙΚΗ!!!!!!!!!!!!! 8O
Οι μπομπινες ΜΑΜΟΥΣΑΝΕ,τρομακτικη διαυγεια,ζεστη & φυσικος κομπρεσσαρισμενος ηχος.Το cd ακουγοτανε ασυλληπτα πικαρισμενο και «μαζεμενο» ενω «ετρωγε» χαλαρα ενα 30% των δυναμικων...
Τα ιδια αποτελεσματα ειχαμε οταν συνεκρινα και το "παραλληλα" ηχογραφημενο αμαστεραριστο dat mix (παιγμενο σε ενα dat player SONY) για να αποκλεισουμε την περιπτωση οτι για την μεγαλη διαφορα εφταιγε το μαστερινγκ
ΟΝΤΩΣ σε ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθηκες το cd ΥΣΤΕΡΕΙ ηχητικα,το προβλημα ειναι ομως οτι κανεις δεν ακουει πια μπομπινες (και ελαχιστοι βινιλια) οποτε τζαμπα κλαιει ο...Μπομπ.
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΙΟ,σε συγκριση με το βινιλιο & τη μπομπινα το cd σε ενα συστημα αναφορας ΥΣΤΕΡΕΙ...
![Crying :cry: :cry:](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f622.png)