dv247: Πρόβλημα με πιστωτική και επιστροφή χρημάτων

apos

Νέο μέλος
Μηνύματα
809
Πόντοι
16
Καλημέρα

χθες το απόγευμα προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία από το dv247.com.

Ενώ όλα είχαν προχωρήσει καλά (παραγγελία, στοιχεία, στοιχεία πιστωτικής), στο τελευταίο-τελευταίο στάδιο της παραγγελίας (ας πούμε αυτό που διπλοτσεκάρεις ότι όλα αυτά που πρόκειται να αγοράσεις είναι ΟΚ), εμφανίζει μήνυμα προβλήματος, λέγοντας ότι κάποιο από τα στοιχεία της κάρτας δεν είναι σωστό.

Αμέσως, μέσω e-banking είδα ότι τα χρήματα είχαν δεσμευτεί από το λογαριασμό. Μέχρι ρίξω τα καθιερωμένα γαλλικά μου ;D ήρθε ένα mail που μου ξαναέλεγε τα περί λάθους, ενώ διευκρίνιζε ότι υπάρχει περίπτωση τα χρήματά μου να έχουν "πάθει" αυτό που ήδη σας περιέγραψα και ότι ανάλογα με την τράπεζα μπορεί να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να επιστραφούν.

Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:

- Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο στο ίδιο site;

Να διευκρινίσω ότι τα στοιχεία της κάρτας είναι ολόσωστα, εξαλλου με αυτή έχω κάνει πολλες αγορές από αλλού στο internet. Το περίεργο είναι ότι σε πρώτη φάση, την δέχτηκε την κάρτα. Στο τέλος έγινε ό,τι έγινε...

- Αυτοί έχουν τη δυνατότητα να μου πουν τι ακριβώς ηταν το πρόβλημα με την κάρτα ή και αυτοί βλέπουν την κάρτα σαν μαύρο κουτί, που ή "περνάει" ή όχι, χωρίς άλλες λεπτομέρειες; Αν είναι να ξαναγίνει το ίδιο δηλαδή, να μην το προσπαθήσω πάλι να παραγγείλω. Η ερώτηση δεν είναι ειδική για το συγκεκριμένο μαγαζί (εξάλλου, όσες φορές κι αν τηλεφώνησα από χθες, δεν μπόρεσα να μιλήσω με κάποιον...), ρωτάω αν ξέρει κάποιος από αντίστοιχο πρόβλημα με e-shop, αν μπόρεσε να βοηθηθεί σε τέτοιου είδους πράγματα από το μαγαζί...

- Είναι κάτι που μπορώ να κάνω ώστε να επισπεύσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή όλα γίνονται μόνα τους;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια

 
Δύσκολο να ξέρει το μαγαζί τι συμβαίνει, εκτός αν έχει πέσει η γραμμή τους με την τράπεζα που συνεργάζονται για τις κάρτες και το ξέρουν με βεβαιότητα.

Καλλίτερα να μιλήσεις με την δική σου τράπεζα αν βλέπεις λανθασμένη χρέωση.

 
Μόλις μου συνέβει ακριβώς το ίδιο, χρεώθηκα κανονικά περίπου 500 ευρώ στο υπόλοιπο μου και η παραγγελία απέτυχε με τον ίδιο τρόπο στο dv247. Κάλεσα την Alpha Bank και μου είπαν πως αφού το μαγαζί λέει πως δεν θα πάρει τα χρήματα τελικά (όπως αναφέρουν στο συνοδευτικό mail), θα πάρει 29 μέρες να επιστρέψουν στον λογαριασμό μου.  ::) Τώρα να κάνω μια αμφισβήτηση ή όχι?

 
Προτείνω να το κάνεις εγγράφως μέσα στις επόμενες 10 μέρες για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επίσης, προτείνω να συμβουλευτείς τους όρους χρήσης της κάρτας σου για να έχεις εμπεριστατωμένη άποψη επί του θέματος μιας και περιγράφουν τους κανόνες που ισχύουν σε τέτοιες περιπτώσεις ;)

 
Στην alpha bank που μου έχει τύχει άπειρες φορές (εδώ εξάσκηση γαλλικών ;D) τα λεφτά αποδεσμεύονται χωρίς καμία χρέωση σε μια εβδομάδα ακριβώς. Δηλαδή σήμερα έγινε η στραβή την επόμενη Πέμπτη τα έχεις πίσω.

 
Οκ, ευχαριστώ πολύ, θα περιμένω μια βδομάδα τότε, με τρόμαξαν από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση που μου είπαν 29 μέρες. :P

 
μου συνέβει και εμένα κάτι περίεργο στην συναλλαγή μου με το dv247. Προχώρησε κανονικά η συναλλαγή , 220 ευρώ...το δέμα αποστάλθηκε αλλά στην κίνηση της κάρτας μέσω e-banking είδα τα εξής:

DV Χρέωση 220 Ευρώ

DV Πίστωση 220 Ευρώ

DV Χρέωση 220 Ευρώ

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε αυτή η χρεωπίστωση, ίσως για να έλεγχο της κάρτας;

Στην περίπτωση σου ίσως να μην μπορούσε να πιστωθεί η κάρτα σου και για αυτό να απέτυχε η συναλαγή;

Για τηλεφωνική εξυπηρέτηση πάντως εμένα μου απαντούν κατευθείαν στο 0044 1708771900 και από τον τηλεφωνητή 2 για dv247.com

 
γενικά, είναι αξιόπιστο το dv?

ρωτάω γιατί έχω κάνει παραγγελία, η οποία δεν είναι σε στοκ (κάτι που κακώς δεν αναφέρεται πριν την κάνεις) και είμαι στο περίμενε (2 βδομάδες είπανε).

 
Εγώ, πέρα από το συμβάν με την κάρτα που περιέγραψα πιο πάνω, στην ίδια (και μοναδική ως τώρα παραγγελία), αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα:

Παραγγέλνω τελικά μέσω κάρτας φίλου, κι ενώ το προϊόν ήταν σε στοκ. Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία, μου έρχεται email ότι δυστυχώς δεν είναι άμεσα διαθέσιμο και θα περιμένω 1 μήνα! Τους παίρνω τηλέφνωνο και ο πωλητής μου λέει ότι μόλις ακυρώθηκε μια παραγγελία, οπότε θα μου το στείλει άμεσα... Κουκουρούκου...

Πάντως, από τη στιγμή το έστειλαν, δεν πήγε κάτι στραβά!  ;D ;D

Ας όψεται ότι κόστιζε 90 ευρώ φθηνότερα από όσο το είχε ο Thomann. Αλλά την επόμενη φορά, θα το σκεφτώ διπλά πριν παραγγείλω...

 
Στο παρελθόν προτιμούσα το DV. Από κεί έχω πάρει Monitors, Κάρτες ήχου, stands, μικρόφωνα, DSP...Ποτέ δεν συνάντησα πρόβλημα.

Το DV πάντως δεν συνεργάζεται με συγκεκριμένη Τράπεζα όπως και κανένα ON-Line κατάστημα παγκοσμίου εμβέλειας.

Συνεργάζονται με κάποιον φορέα που αναλαμβάνει την διεκπεραίωση των συναλλαγών.

Αν συνεργάζονταν με κάθε τραπεζικό όμιλο απευθείας τα θέματα τέτοιου είδους θα λυνόταν με άλλο τρόπο.

Πιστεύω ότι ο αριθμός των τραπεζών θα ήταν κατασταλτικός παράγοντας όσον αφορά την ταχύτητα.

Στο θέμα: Πρέπει να συνεργαστεί το DV με τον μεσάζοντα και με την Τράπεζα έκδοσης της πιστωτικής.

Αν πράγματι γίνει η επιστροφή σε μια βδομάδα προσωπικά θεωρώ ότι για τα σημερινά δεδομένα το σύστημα λειτουργεί ικανοποιητικά.

Δέν είμαι σίγουρος αλλά πιστεύω θερμά ότι:

Όταν γίνεται απόπειρα συναλλαγής μέσω πιστωτικής, η πιστωτική δεν χρεώνεται αμέσως.

Η συναλλαγή πρέπει να περάσει από έγκριση.

Δεσμέυονται μεν τα χρήματα αλλά είναι αυτός ο μεσάζων που δίνει το ΟΚ για να προχωρήσει ή όχι η συναλλαγή, αφού πάρει τα κατάλληλα στοιχεία και από το κατάστημα αλλά και από την Τράπεζα Έκδοσης.

 
8η μέρα και ακόμα περιμένω να μου επιστραφούν τα χρήματα.  ::)

Όποιος είχε την τύχη να περάσει η παραγγελία του τελικά ας μου πει με τι κάρτα το κατάφερε, plz.

 
Γενικη & Αττικα VISA .

κανένα προβλημα μεχρι τώρα ...και έχω πάρει ποοοολλά απο εκεί . . . .

βλέπεις είναι ορισμένα προιόντα που έχουνε και 300 ευρο λιγότερα απ τον "Θωμά" . . .

 
Εγώ πριν καμία βδομάδα παρήγγειλα κιθάρα 100 ευρώ φθηνότερα από thomann με πιστωτική VISA..έρχεται αύριο!  :D :D

 
Παραγγελία από Θωμά αξίας 308 ευρώ στις 19/11/2008.

Παίρνω τηλέφωνο και ζητάω αποστολή με UPS, οπότε μου λέει ότι θα μου χρεώσει άλλα 56e. Νο προμπλέμο λέω.

Βλέπω στην κάρτα μία χρέωση 308 και μια χρέωση 364.

Η τράπεζα μου, μου λέει ότι έχουν εγκριθεί και οι δύο χρεώσεις.

Ο Thomann μου λέει ότι η 308 δεν θα πιστωθεί στον λογ/σμο τους.

Εγώ δεν θέλω να πληρώσω 308 ευρώ και μετά να καταλήξουν στην πιστωτική μου ως πιστωτικό υπόλοιπο.

Τα θέλω στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Shit happens.

 
Newsflash από την Τράπεζα. Τα χρήματα απλά <<δεσμεύτηκαν>>. Δεν χρεώθηκαν ποτέ οπότε και δεν θα τα πληρώσω ποτέ.

Long Live Θωμά.

 
lotzik είπε:
μου συνέβει και εμένα κάτι περίεργο στην συναλλαγή μου με το dv247. Προχώρησε κανονικά η συναλλαγή , 220 ευρώ...το δέμα αποστάλθηκε αλλά στην κίνηση της κάρτας μέσω e-banking είδα τα εξής:

DV Χρέωση 220 Ευρώ

DV Πίστωση 220 Ευρώ

DV Χρέωση 220 Ευρώ

δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έγινε αυτή η χρεωπίστωση, ίσως για να έλεγχο της κάρτας;
Για την ιστορία, αυτό συμβαίνει συχνά όταν γίνεται αλλαγή συναλλάγματος. Απλώς ίσως εσύ το βλέπεις σε ένα νόμισμα μόνο στο e-banking.

Εννοείται ότι δεν επηρεάζει σε τίποτα το υπόλοιπο.

 
Αναφέρω κ εγώ με την σειρά μου ότι προχθές έκανα παραγγελία απο το συγκεκριμένο κατάστημα κοντά στα 900 ευρώ μέσω της χρεωστικής μου (ALPHA BANK Visa Electron). Mια χαρά "βρήκαν" τον λογαριασμό μου, μια χαρά δέσμευσαν τα χρηματα μου (είναι ακόμα μέσα στον λογαριαμό μου σαν "λογιστικο υπόλοιπο" και όχι σαν διαθέσιμο) και τέλος μια χαρά μου εστάλει το mail για την παραγγελία μου που σύμφωνα με αυτό υπάρχει πρόβλημα στα εισαγώμενα στοιχεία της κάρτας..

Αυριο 8α περάσω μια βολτούλα απο την τράπεζα να το αναφέρω και αν γίνεται να υπογράψω κανένα έγγραφο ,έτσι για να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο..

Πάντως ΕΛΕΟΣ αν πρέπει να περιμένω ένα μήνα να τα πάρω πίσω.. Έρχονται και οι γιορτές..

Ισως όμως όλη αυτή η διαδικασία μας προστατεύει απο απατεώνες και είναι καλύτερο για εμάς, γιατί όμως τόσο μεγάλες καθυστερήσεις? Εφόσων οι τράπεζες γνωρίζουν και τα τηλ. μας , ένα ΟΚ απο εμάς και τέλος..

Αν υπάρχει κάποιος στανταρτ τρόπος για αγορές απο αυτο το site θα σας παρακαλούσα να τον αναφέρετε (μέσω κατάθεσης,κτλ). Αυτο που δεν πιστευα είναι ότι δεν απαντάνε στα mail.... όντως ΔΕΝ απαντήσανε σε 2 mail μου(το 1ο το έστειλα χθες το πρωί και το δευτερο σημερα στις 14:00). Στο ένα απο αυτά ρωτάω για εναλλακτικούς τρόπους κινήσεως των χρημάτων αλλά καμία απάντηση.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα χρήματα ΔΕΝ τα χάνουμε, αλίμονο κιώλας..

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top