Καλημέρα
χθες το απόγευμα προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία από το dv247.com.
Ενώ όλα είχαν προχωρήσει καλά (παραγγελία, στοιχεία, στοιχεία πιστωτικής), στο τελευταίο-τελευταίο στάδιο της παραγγελίας (ας πούμε αυτό που διπλοτσεκάρεις ότι όλα αυτά που πρόκειται να αγοράσεις είναι ΟΚ), εμφανίζει μήνυμα προβλήματος, λέγοντας ότι κάποιο από τα στοιχεία της κάρτας δεν είναι σωστό.
Αμέσως, μέσω e-banking είδα ότι τα χρήματα είχαν δεσμευτεί από το λογαριασμό. Μέχρι ρίξω τα καθιερωμένα γαλλικά μου ;D ήρθε ένα mail που μου ξαναέλεγε τα περί λάθους, ενώ διευκρίνιζε ότι υπάρχει περίπτωση τα χρήματά μου να έχουν "πάθει" αυτό που ήδη σας περιέγραψα και ότι ανάλογα με την τράπεζα μπορεί να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να επιστραφούν.
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
- Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο στο ίδιο site;
Να διευκρινίσω ότι τα στοιχεία της κάρτας είναι ολόσωστα, εξαλλου με αυτή έχω κάνει πολλες αγορές από αλλού στο internet. Το περίεργο είναι ότι σε πρώτη φάση, την δέχτηκε την κάρτα. Στο τέλος έγινε ό,τι έγινε...
- Αυτοί έχουν τη δυνατότητα να μου πουν τι ακριβώς ηταν το πρόβλημα με την κάρτα ή και αυτοί βλέπουν την κάρτα σαν μαύρο κουτί, που ή "περνάει" ή όχι, χωρίς άλλες λεπτομέρειες; Αν είναι να ξαναγίνει το ίδιο δηλαδή, να μην το προσπαθήσω πάλι να παραγγείλω. Η ερώτηση δεν είναι ειδική για το συγκεκριμένο μαγαζί (εξάλλου, όσες φορές κι αν τηλεφώνησα από χθες, δεν μπόρεσα να μιλήσω με κάποιον...), ρωτάω αν ξέρει κάποιος από αντίστοιχο πρόβλημα με e-shop, αν μπόρεσε να βοηθηθεί σε τέτοιου είδους πράγματα από το μαγαζί...
- Είναι κάτι που μπορώ να κάνω ώστε να επισπεύσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή όλα γίνονται μόνα τους;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια
χθες το απόγευμα προσπάθησα να κάνω μια παραγγελία από το dv247.com.
Ενώ όλα είχαν προχωρήσει καλά (παραγγελία, στοιχεία, στοιχεία πιστωτικής), στο τελευταίο-τελευταίο στάδιο της παραγγελίας (ας πούμε αυτό που διπλοτσεκάρεις ότι όλα αυτά που πρόκειται να αγοράσεις είναι ΟΚ), εμφανίζει μήνυμα προβλήματος, λέγοντας ότι κάποιο από τα στοιχεία της κάρτας δεν είναι σωστό.
Αμέσως, μέσω e-banking είδα ότι τα χρήματα είχαν δεσμευτεί από το λογαριασμό. Μέχρι ρίξω τα καθιερωμένα γαλλικά μου ;D ήρθε ένα mail που μου ξαναέλεγε τα περί λάθους, ενώ διευκρίνιζε ότι υπάρχει περίπτωση τα χρήματά μου να έχουν "πάθει" αυτό που ήδη σας περιέγραψα και ότι ανάλογα με την τράπεζα μπορεί να περάσουν κάποιες μέρες μέχρι να επιστραφούν.
Οι ερωτήσεις μου λοιπόν:
- Έχει αντιμετωπίσει κάποιος άλλος κάτι αντίστοιχο στο ίδιο site;
Να διευκρινίσω ότι τα στοιχεία της κάρτας είναι ολόσωστα, εξαλλου με αυτή έχω κάνει πολλες αγορές από αλλού στο internet. Το περίεργο είναι ότι σε πρώτη φάση, την δέχτηκε την κάρτα. Στο τέλος έγινε ό,τι έγινε...
- Αυτοί έχουν τη δυνατότητα να μου πουν τι ακριβώς ηταν το πρόβλημα με την κάρτα ή και αυτοί βλέπουν την κάρτα σαν μαύρο κουτί, που ή "περνάει" ή όχι, χωρίς άλλες λεπτομέρειες; Αν είναι να ξαναγίνει το ίδιο δηλαδή, να μην το προσπαθήσω πάλι να παραγγείλω. Η ερώτηση δεν είναι ειδική για το συγκεκριμένο μαγαζί (εξάλλου, όσες φορές κι αν τηλεφώνησα από χθες, δεν μπόρεσα να μιλήσω με κάποιον...), ρωτάω αν ξέρει κάποιος από αντίστοιχο πρόβλημα με e-shop, αν μπόρεσε να βοηθηθεί σε τέτοιου είδους πράγματα από το μαγαζί...
- Είναι κάτι που μπορώ να κάνω ώστε να επισπεύσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων ή όλα γίνονται μόνα τους;
Ευχαριστώ προκαταβολικά για οποιαδήποτε βοήθεια