Dithering στο φούρνο με πατάτες.

IxNiLaTiS

Μέλος
Μηνύματα
1,261
Πόντοι
38
Ok, έχουμε την μίξη μας σε 24/96 ή 24/88.2

και θέλουμε να την κάνουμε export σε 16/44.1

Ας πούμε πως limiter έχουμε τον Waves L2.

Τι ρυθμίσεις θα κάνουμε στον L2;

Στα πόσα μπίτ θα τον ρυθμίσουμε, στα 24 που είναι η μίξη,

ή στα 16 που θα βγει το export;

Ποιο Type θα βάλουμε;

 
Dithering, dithering, dithering...τι μπλεξιμο κι αυτο! :P

Στον L2 βαλε οπωσδηποτε 16 bit. Σε ποιο προγραμμα μιξαρεις; Αν μιξαρεις Nuendo ή Cubase, τοποθετησε τον στο master fader ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στα post fader insert slots (7&8 ).

Προσωπικα, στο type επιλεγω Ultra γιατι προσθετει θορυβο στις πιο υψηλες συχνοτητες, συνεπως ακουγεται και λιγοτερο...Βεβαια δεν εχω κατσει να κανω πειραματισμους και με τα αλλα types, αλλα υποθετω οτι οι διαφορες θα αφορουν μονο οσους κανουν επαγγελματικες δουλειες με τον L2.

Αν διαβασεις και μεσα στο manual λεει πολυ ωραια πραγματα και χρησιμες συμβουλες - εμενα μου λυσε πολλες αποριες!

Happy mixing :wink:

 
Προσωπικα' date=' στο type επιλεγω Ultra γιατι προσθετει θορυβο στις πιο υψηλες συχνοτητες, συνεπως ακουγεται και λιγοτερο...Βεβαια δεν εχω κατσει να κανω πειραματισμους και με τα αλλα types, αλλα υποθετω οτι οι διαφορες θα αφορουν μονο οσους κανουν επαγγελματικες δουλειες με τον L2.[/quote']
Sorry, αναφερομουνα στο shaping, μπερδευτηκα :oops:

Οσον αφορα τα types κατι ειχα διαβασει στο manual οτι το ενα απ'τα δυο ειναι πιο 'φυσικο' και το αλλο πιο 'σκληρο' αλλα αυτη τη στιγμη δεν μπορω να θυμηθω ακριβως, θα σου πω το βραδυ που θα το ξανακοιταξω. Τρεχα γυρευε παντως!
 
Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit), χωρίς Limiting κλπ mastering tools.

Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

PS. Προσδιορισμός του dithering.

H διαδικασία προσθήκης θορύβου στο σήμα (μέσα από ένα αλγόριθμο) για να καλυφθούν ατέλειες που προκύπτουν όταν μετατρέπεται σε λιγότερα bit, π.χ. από 24bit σε 16bit.

 
....

ΥΓ...άκυρο το post ...με πρόλαβε o ΥΑΜΕΤΗ 8)

 
Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.
Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.[/quote']

Sorry, κακως υπεθεσα απο μονος μου οτι το κομματι ηταν ετοιμο για 'καψιμο' σε cd...
 
Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.
Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

[/quote']

Και εγώ αυτό κάνω, αλλά μερικές φορές πριν ολοκληρώσω την μίξη,

την γράφω σε CD για να την ακούσω και αλλού,

πχ στο αυτοκίνητο και στην TV, μήπως και κάτι δεν μου αρέσει.

Επίσης μερικές φορές ξαναφορτώνω το mixdown gia matering ξανα στο cubase

γιατί το Wavelab δεν βλέπει (δεν ξέρω γιατί) όλα τα vst.

Πχ δεν βλέπει τον L2 αλλά μόνον τον L3.

Όταν τελικά θέλω να κάνω export ή render από τα 24/88.2 στα 16/44.1

θα πρέπει ο πχ. L3 να δείχνει 16 βιτ ή 24 ;
 
Κανονικά σώνεις το κομμάτι από το πολυκάναλο σε στέρεο και στην ανάλυση που έγραψες (πχ 32bit)' date=' χωρίς Limiting κλπ mastering tools.
Ετσι έχεις ένα αρχείο καθαρό για να "παίζεις" και να πειραματίζεσαι και ταυτόχρονα μπορείς να το δώσεις σε επαγγελματία αν θες "κανονικό" mastering.

Το mastering γίνεται στο mixed stereo σε προγράμματα όπως το Wavelab, όπου σε αυτό το στάδιο θα κάνεις το dithering σε 16bit, και όχι στην έξοδο του Cubase.

[/quote']

Και εγώ αυτό κάνω, αλλά μερικές φορές πριν ολοκληρώσω την μίξη,

την γράφω σε CD για να την ακούσω και αλλού,

πχ στο αυτοκίνητο και στην TV, μήπως και κάτι δεν μου αρέσει.

Επίσης μερικές φορές ξαναφορτώνω το mixdown gia matering ξανα στο cubase

γιατί το Wavelab δεν βλέπει (δεν ξέρω γιατί) όλα τα vst.

Πχ δεν βλέπει τον L2 αλλά μόνον τον L3.

Όταν τελικά θέλω να κάνω export ή render από τα 24/88.2 στα 16/44.1

θα πρέπει ο πχ. L3 να δείχνει 16 βιτ ή 24 ;

όπα βάλε φρένο, θα έπρεπε να έχεις ήδη κάνει dithering πριν το γράψεις στο cd για να τα ακούσεις..

δηλαδή το export του cubase είναι 32bit , αλλά 32 bit δεν μπορείς να γράψεις στο cd οπότε, περνάς ένα dithering στα 16bit και το κανεις export απο το wavelab και έτοιμο να καεί στο Cdr με πατάτες......

Να ζήσει η ΕΘΝΙΚΗ ΜΠΑΣΚΕΤ... Τους ίπιαμε το αίμα...
 
όπα βάλε φρένο' date=' θα έπρεπε να έχεις ήδη κάνει dithering πριν το γράψεις στο cd για να τα ακούσεις..

δηλαδή το export του cubase είναι 32bit , αλλά 32 bit δεν μπορείς να γράψεις στο cd οπότε, περνάς ένα dithering στα 16bit και το κανεις export απο το wavelab και έτοιμο να καεί στο Cdr με πατάτες......

[/quote']

Ε, αυτό δε λέω; 8O
 
Οκ, έχω λοιπόν βάλει στο WaveLab για mastering

το αρχείο mixdown που έφτιαξα με το cubase sta 24/88.2

Αφού τελειώσω την επεξεργασία,

βάζω στο τέλος τον λίμιτερ με ντίθερινγ στα 16bit.

Κάνω render σε ένα νέο αρχείο,

αλλά το νέο αρχείο στο οποίο έχω προσθέσει τον θόρυβο για ντίθερινγκ

είναι επίσης στα 24/88.2

Τι δεν έκανα καλά;

penaud.gif


 
Το έχω κάνει uninstall το wavelab, αλλά αν θυμάμαι καλά όταν κάνεις render δεν σου βγάζει options?Ο L2 δεν μετατρέπει το αρχείο σε 16 bit, απλά δουλεύει 'σκεπτόμενος' ότι το αρχείο θα ΄πέσει΄από τα 24 στα 16 bit και πράττει αναλόγως...[/u]

 
όταν κάνεις render δεν σου βγάζει options?u]
Οκ, το βρήκα.

Σ’ ευχαριστώ πολύ.

:)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top