• Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

DI κ line, instrument κ line inputs (Ηχολήπτες βοήθεια)

σκούφοΣ

Ξεσκούφωτος
21 Μαρτίου 2009
3,716
3,669
113
45
Όργανο
  1. Κιθάρα
Από μια κουβέντα με @fusiongtr προέκυψαν οι εξής προβληματισμοί κ κάποια προβλήματα που έχω στην κατανόηση κάποιων πραγμάτων

Το di στην έξοδο του βγάζει mic level σήμα. Άρα το di το συνδέεις στη mic είσοδο. Για να το συνδέσεις με line in πρέπει να περάσει από mic preamp κ το σήμα να γίνει line level

Η κιθάρα από την άλλη είναι στη μέση. Instrument level. Πιο πάνω από mic κ πιο κάτω από line. Οπότε τη συνδέεις με instrument in . Όταν στην αλυσίδα έχεις πετάλι (ακόμα κ απλό distortion) το σήμα εξακολουθεί να ειναι instrument level κατάλληλο να τροφοδοτήσει ενισχυτή κ φυσικά high impedance κ unbalanced. Άρα θα το συνδέσεις με ινστραμεντ ιν πάλι .

Αν είναι guitar preamp pedal εξαρτάται από τις εξόδους που εχει

Τώρα που έχω το μπέρδεμα?

το mic κ το line level signal είναι κ τα δυο balanced κ low impedance. Που σημαίνει πως αν συνδέσεις di στο line θα πρέπει μεν ν'ανεβασεις το gain (ώστε τ.  σήμα να πάει από μικ σε λαην λεβελ) αλλά όταν το κάνεις αυτό το σήμα θα έχει (συχνοτικα) τα

Χαρακτηριστικά που χρειάζεται. Αντιθέτως αν συνδέσεις instrument (κιθάρα ας πούμε) σε λαην θα

 έχεις roll off στα πρίμα κ ας ανεβάσεις το gain.

Το έχω καταλάβει καλά? 

Το di το συνδέουμε mic ή line in?

Δώστε μας τα φώτα πληζ γιατί (τουλάχιστον για εμένα ) υπάρχει μπερδεμα

 
Μια απο τις δουλειές που κανει το di ειναι και η μετατροπη απο unbalaned σε balanced.

Τα αλλα ειναι πάνω κατω οπως τα λες. Επιπροσθετως πολλα εφε εχουν ξεχωριστες εξοδους instrument/line οποτε διαλεγεις τη σωστη αλλα και οι καρτες μεικτες κονσολες αντίστοιχες εισοδους.

Αλλα και τα καλα σχεδιασμενα di εχουν διαφορες εξοδους για συνδεση. Ακόμα και το απλο που εχω εχει και XLR balaned αλλα και unbalanced καρφι.

Αν τηρησεις τους βασικους κανονες εχεις σωστο matching χωρις απωλεια ισχυος και αλλοιωση συχνοτικου περιεχομενου.

Το di γενικως το συνδέουμε σε mic, αλλα κυρια οπου λεει το ιδιο το manual κσι η σχεδιαση του

 
Συνήθως το di το συνδέουμε στο mic, απλά γιατί χρειάζεται περισσότερο gain. Πολλά interfaces όμως έχουν πλέον τόσο πολύ gain σε οποιοδήποτε input που δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο. 

Από κει και πέρα το di χρησιμεύει στο να βλέπουν οι μαγνήτες της κιθάρας τη σωστή εμπέδηση ώστε να μη χάνουν πρίμα. Αλλά: Πολλές φορές ένα φθηνό di θα κάνει την κιθάρα να ακούγεται πολύ χειρότερα απ' ότι αν την είχες συνδέσει καρφί σε ένα line level και είχες καργάρει το gain. Τα καλά DI boxes όπως το Countryman ή τα Radial δεν είναι φθηνή υπόθεση αλλά παρ' όλα αυτά στην ψηφιακή εποχή είναι μια πολύ καλή επένδυση. 

 
Μια απο τις δουλειές που κανει το di ειναι και η μετατροπη απο unbalaned σε balanced.

Τα αλλα ειναι πάνω κατω οπως τα λες. Επιπροσθετως πολλα εφε εχουν ξεχωριστες εξοδους instrument/line οποτε διαλεγεις τη σωστη αλλα και οι καρτες μεικτες κονσολες αντίστοιχες εισοδους.

Αλλα και τα καλα σχεδιασμενα di εχουν διαφορες εξοδους για συνδεση. Ακόμα και το απλο που εχω εχει και XLR balaned αλλα και unbalanced καρφι.

Αν τηρησεις τους βασικους κανονες εχεις σωστο matching χωρις απωλεια ισχυος και αλλοιωση συχνοτικου περιεχομενου.

Το di γενικως το συνδέουμε σε mic, αλλα κυρια οπου λεει το ιδιο το manual κσι η σχεδιαση του
H unbalanced στα πιο πολλα di ειναι για να μπορεις να σπλιταρεις το σημα κ να το στειλεις σε εvισχυτη νομιζω (κ για reamping)

Ευχαριστω γι τις απαντησεις / διευκρινισεις

@kpeyos Κ εγω ετσι το ειχα στο μυαλο μου. Πως συνδεεται με mic in. (ή με line in μιας κ το σημα ειναι balanced κ low impedance κ στις δυο περιπτωσεις, απλα με line θελει πολυ ανεβασμα το gain)

 
Last edited by a moderator:
H unbalanced στα πιο πολλα di ειναι για να μπορεις να σπλιταρεις το σημα κ να το στειλεις σε εωισχυτη νομιζω

Ευχαριστω γι τις απαντησεις / διευκρινισεις

@kpeyos Κ εγω ετσι το ειχα στο μυαλο μου. Πως συνδεεται με mic in. (ή με line in μιας κ το σημα ειναι balanced κ low impedance κ στις δυο περιπτωσεις, απλα με line θελει πολυ ανεβασμα το gain)
Το balanced ως συνδεση 9 στις 10 ειναι XLR. 

Τωρα τι θα κανεις τη δεύτερη η τρίτη εξοδο ειναι δικο σου θεμα.

Εχω ηθελα di για να στελνω με xlr σε mic εισοδο ενω η άλλη που ειναι unbalanced  παει στα πεταλια γενικως. Ετσι μπορω να γραφω dry>mic, wet>instrument ταυτόχρονα 

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Το unbalanced ως συνδεση 9 στις 10 ειναι XLR. 

Τωρα τι θα κανεις τη δεύτερη η τρίτη εξοδο ειναι δικο σου θεμα.

Εχω ηθελα di για να στελνω με xlr σε mic εισοδο ενω η άλλη που ειναι unbalanced  παει στα πεταλια γενικως. Ετσι μπορω να γραφω dry>mic, wet>instrument ταυτόχρονα 
Εννοεις TS?

Τα XLR δεν ειναι balanced?

 
Για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα στο μυαλό μου.

Κιθάρα -> preamp -> line in είσοδος κάρτας δεν είναι σωστό?

Το preamp δεν μπορεί να είναι πεταλιέρα (ακόμα και bypass), od πετάλι, ή οτιδήποτε σχετικό?

Πχ ...

"There are a few things you can use to make guitars work at the line level. These are:

Specialized guitar preamps (often in the pedal form)

DI boxes

Multi-effects processing and amp modeling units

Audio interfaces

Specialized guitar preamps, which are usually in the form of pedals, are not that common but are useful. You can simply plug in directly to a mixing board with it.

Multi-effects processors and advanced amp modeling units can let you replicate entire rigs. You can have a very convincing tone without even using an actual amplifier.

DI boxes are usually common in studio settings. Although simple, it’s becoming less popular with all the digital modeling amps and other specialized devices. It’s useful if you rely completely on rack-mounted studio devices and digital plugins."

https://musicgearheads.net/plug-guitar-into-line-level-input/

EDIT: Εγώ στην κάρτα που είχα, πήγαινε κιθάρα -> Gt-8 -> line in.

Ακόμα και με όλα bypass, στο gt-8, είχα μια χαρά σήμα..

 
Last edited by a moderator:
Εχω ηθελα di για να στελνω με xlr σε mic εισοδο


Και ερωτώ.

Δεν θα μπορούσες με καλώδιο xlr to trs να στείλεις το σήμα κατευθείαν από το di σε line είσοδο αν ήθελες?

 
Για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα στο μυαλό μου.

Κιθάρα -> preamp -> line in είσοδος κάρτας δεν είναι σωστό?

Το preamp δεν μπορεί να είναι πεταλιέρα (ακόμα και bypass), od πετάλι, ή οτιδήποτε σχετικό?

Πχ ...

"There are a few things you can use to make guitars work at the line level. These are:

Specialized guitar preamps (often in the pedal form)

DI boxes

Multi-effects processing and amp modeling units

Audio interfaces

Specialized guitar preamps, which are usually in the form of pedals, are not that common but are useful. You can simply plug in directly to a mixing board with it.

Multi-effects processors and advanced amp modeling units can let you replicate entire rigs. You can have a very convincing tone without even using an actual amplifier.

DI boxes are usually common in studio settings. Although simple, it’s becoming less popular with all the digital modeling amps and other specialized devices. It’s useful if you rely completely on rack-mounted studio devices and digital plugins."

https://musicgearheads.net/plug-guitar-into-line-level-input/

EDIT: Εγώ στην κάρτα που είχα, πήγαινε κιθάρα -> Gt-8 -> line in.

Ακόμα και με όλα bypass, στο gt-8, είχα μια χαρά σήμα..
Βεβαια.

Οταν υπαρχει line εξοδος (κ οι πεταλιερες εχουΝ) θα τις συνδεσεις etsi

Οταν ειναι preamp υπαρχει line εξοδος

Ενα απλο πεταλι ομως μπορει κ να μην εχει. Οταν δεν εχει, μιας κ το σημα θα ειναι hi impedance καταλληλο για front of amp θα το συνδεσεις στο ινστραμεντ

Αν εχει κ τα δυο φανταζομαι δοκιμαζεις κ επιλεγεις

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
Ακόμα και με όλα bypass, στο gt-8, είχα μια χαρά σήμα..
Αυτό μάλλον γιατί υπάρχει ένα ψιλοκρυφό input (gain) στην πεταλιέρα, καθαρότατο και ουδετερότατο. Οπότε, το bypass στο πετάλι είναι αντίστοιχο με κάρφωμα στο Instrument της κάρτας και λίγο ανέβασμα το gain σε λογικά επίπεδα.

Εγώ έχω κάνει το εξής. Έχω μια ασύρματη shure. Σε αυτή συνδέεται το μανταλάκι του τρομπονιού. Από πίσω έχει ΚΑΙ instrument out. Πόιντ 1.

Έχω και τη στρουμπούλω μου, με καλώδιο. Πόιντ 2.

Αυτά τα δύο τα στέλνω σε ένα AB2 boss, και από εκεί παίρνω ένα καλώδιο και το στέλνω στο mooer ge200. Κι αφού τα σήματα έρχονται σε instrument level, μπορώ να φτιάξω ήχο και στο τρομπόνι, μα ένα διάστημα 4ες ή 8ες π.χ., ένα πλέιτ βαθάκι, έναν κομπρέσσορα βρε αδερφέ.

Από εκεί πάει κονσόλα σε line level, οπότε δεν τρώω ούτε προενίσχυση από κονσόλα, αφού πάω στα τελευταία καρφιά, μιας και δε θέλω καν gain.

Ένα μέταλ με το τρομπόνι όμως δεν έχω αξιωθεί να γράψω.

 
Αυτό μάλλον γιατί υπάρχει ένα ψιλοκρυφό input (gain) στην πεταλιέρα, καθαρότατο και ουδετερότατο.


Καθόλου κρυφό δεν είναι. :classic_smile:

Αλλά και αρκετά πετάλια έχουν input gain.

Και πως θα εγραφα ταυτόχρονα?


Αν ήθελες είπα.

Αν δηλαδή τα mic inputs σου τα χρησιμοποιούσες όλα, και είχες line in άδειο.

 
  • Like
Reactions: Ali Barout
δεν τρώω ούτε προενίσχυση από κονσόλα


Αυτό θα ήθελα στην κάρτα.

Να έχω την επιλογή να μην χρησιμοποιήσω την δική της προενίσχυση.

 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Ali Barout
Καθόλου κρυφό δεν είναι. :classic_smile:

Αλλά και αρκετά πετάλια έχουν input gain.
Ναι αλλα δεν ειναι μονο το level.

To σημα που πρεπει να δει ο ενισχυτης στην εισοδο του ειναι ινστραμεντ λεβελ κ hi impedance.

Το κλασσικο σημα που βγαζουν τα παραδοσιακα πεταλακια ειναι τετοιο.

Αν συνδεσεις ινστραμεντ σημα σε λαην θα χασεις πολυ πληροφορια ακομα κι αν ανεβασεις το γκεην

Αν κανεις το αντιστροφο (πχ λαην σημα σε ενισχυτη) θα εχεις υπερβολικο θορυβο (εκτος απο παραμορφωση)

Τα πρηαμπ πεταλακια εχουν κ κανονικη παραδοσιακη εξοδο (hi impedance, instr level) για να τα συνδεεις μπροστα, αλλα κ line εξοδο (με λαην λεβελ κ low impedance) που ειναι καταλληλα για line εισοδο κ τελικο

 
Να έχω την επιλογή να μην χρησιμοποιήσω την δική της προενίσχυση.
Εκεί... καρφί. Ή στις πίσω που είναι σίγουρα με δίχως προενίσχυση, ή στις μπροστινές ΑΝ έχουν impedance matching κύκλωμα, βλέπε μανούαλ.

Εγώ προτιμώ καρφιά πίσω για line level πράγματα. Αλλά αν έπρεπε π.χ. να συνδέσω το mooer στο fireface400, θα το έδινα στο 1-2 (για να μη σκύβω), γυρισμένα σε line, χωρίς καθόλου ιτς, μπιτι, ντιπ, ναδα γκέιν.

Αλλιώς, όπως είπα, για "μονιμο" παρκάρισμα στην κάρτα, 5-6, 7-8, και ξεχνάς ότι είναι συνδεδεμένο, ανάβεις παίζεις, γράφεις.

 
Αυτό θα ήθελα στην κάρτα.

Να έχω την επιλογή να μην χρησιμοποιήσω την δική της προενίσχυση.
Αρα θες οπωσδηποτε λαην ιν στην καρτα ηχου

Κ εγω το ιδιο θελω. Μπορει να μην το χρειαζομαι τωρα (που συνδεομαι ινστρ), αλλα οτι μπλιμπλικι, συνθ ή μαικ πρη (κ πρη γενικως) να θελω να χρησιμοποιησω στο μελλον θα χρειαστει

Εκεί... καρφί. Ή στις πίσω που είναι σίγουρα με δίχως προενίσχυση, ή στις μπροστινές ΑΝ έχουν impedance matching κύκλωμα, βλέπε μανούαλ.

Εγώ προτιμώ καρφιά πίσω για line level πράγματα. Αλλά αν έπρεπε π.χ. να συνδέσω το mooer στο fireface400, θα το έδινα στο 1-2 (για να μη σκύβω), γυρισμένα σε line, χωρίς καθόλου ιτς, μπιτι, ντιπ, ναδα γκέιν.

Αλλιώς, όπως είπα, για "μονιμο" παρκάρισμα στην κάρτα, 5-6, 7-8, και ξεχνάς ότι είναι συνδεδεμένο, ανάβεις παίζεις, γράφεις.
Με τοσα διαφορετικα οργανα Γιωργη, γιατι δεν παιρνεις ενα Τερρανυακι να βρεις την υγεια σου?

 
  • Agree
Reactions: Ali Barout
Αρα θες οπωσδηποτε λαην ιν στην καρτα ηχου


Βρε line in θέλω δεν τίθεται θέμα.

Από που θα στείλω εκεί είναι το θέμα, αν πχ πουλήσω την gt-8.

 

Trending...

Νέα θέματα