Λοιπόν μιάς και τέθηκε το θέμα δάσκαλος vs ωδείο...
Ωδείο
Υπέρ:
1)Κοινονικοποίηση. Συναντάς άλλους μαθητές του ίδιου ή και καλύτερα άλλου οργάνου και κάνεις μουσικές γνωριμίες.
2) Μουσικά σύνολα.Τα περισσότερα ωδεία έχουν μουσικά σύνολα και είναι η ουσία κατ'εμέ της εκπαίδευσης. Τα μεγαλύτερα δε, έχουν και διαφόρων στυλ δηλ rock, jazz, latin κτλ
3) Πτυχίο (...λέμε τώρα...), ή να το πούμε καλύτερα βεβαίωση σπουδών με το πέρας της εκπαίδευσης που όμως βέβαια δεν έχει καμμία ουσιαστική αξία στην Eλλάδα γιατί δεν είναι αναγνωρισμένα τα σύγχρονα όργανα από το ΥΠ.ΠΟ.
4) Κατά κύριο λόγο διδάσκουν πιστοποιημένοι καθηγητές-δάσκαλοι με κάποιο πτυχίο.
Κατά:
1) Πληρώνεις εγγραφή
2) Πληρώνεις όλο το μήνα τα Χριστούγεννα και κάνεις 2 μαθήματα - το ίδιο για το Πάσχα
3) Πληρώνεις εξέταστρα στο τέλος κάθε χρονιάς
4) Το μάθημα που δεν πηγαίνεις το χάνεις και δεν αναπληρώνεται ακόμα και αν έχεις ειδοποιήσει εγκαίρως
5) Αν το μάθημα σου συμπέσει με αργία το χάνεις και δεν αναπληρώνεται.
6) Περιορισμός στο χρόνο διεξαγωγής μαθήματος, στο μεγαλύτερο ποσοστό 4 το απόγευμα-10 το βράδυ
7) Δεν μπορείς να διακόψεις για 1 μήνα για να τον αφιερώσεις στο διάβασμα για το...lower
Ιδιαίτερα
Υπέρ:
1) Ευελιξία στο πότε θα γίνει το μάθημα. Πχ.....3 τα ξημερώματα Σάββατο (λέμε τώρα...) ;D
2) Δεν πληρώνεις εγγραφή ή εξέταστρα
3) Πληρώνεις μόνο τα μαθήματα που κάνεις ;D
4) Αν το μάθημα σου συμπέσει με αργία πχ Καθαρή Δευτέρα του λές: να το κάνουμε Τρίτη γιατί θα πάω να πετάξω χαρταετό και να φάω χαλβά; ;D
5) Διακόπτεις όποτε και για όσο θέλεις.
Κατά:
1) Δεν γνωρίζεις άλλους μουσικούς-μαθητές
2) Δεν παίζεις σε μουσικά σύνολα - πρέπει να ψαχτείς μόνος σου να βρεις συγκρότημα
3) Δε παίρνεις βεβαίωση σπουδών
4) Ο "δάσκαλος" μπορεί να είναι "αυτοδίδακτος" ή "αμφιβόλου πιστοποίησης" ή "χωρίς πτυχίο" ή να είναι ένας φοιτητής που έχει έρθει από την επαρχία να φοιτήσει στην Αθήνα μάγειρας και "παραδίδει" ιδιαίτερα μαθήματα....χωρίς βέβαια να σημαίνουν κάτι όλα αυτά.
Και τα δύο έχουν υπέρ και κατά και ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες του διαλέγει.