Colorsound Amps?

Flotzen

Άγνωστο μέλος του γνωστού χώρου
Μηνύματα
354
Πόντοι
248
Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά!

Είχα παλιότερα έναν πολύ καλό Super Reverb '65 RI που για κάποιους λόγους έπρεπε να αποχωριστώ.

Τα χρόνια πέρασαν, άλλαξα πάρα πολλούς ενισχυτές καταλήγοντας πλέον σε δύο κεφάλια του Παναγιώτη του Κουρμπή.

Ένα Marshall style hot rodded Plexi/JCM800 και ένα Dumble style Overdrive Special.

Είμαι υπερβολικά ευχαριστημένος και απ'τα δύο αλλά μου λείπει εκείνος ο Super Reverb.

Μιας και δεν ψάχνω αποκλειστικά για Fender, θα ήθελα να έχω την επιλογή της κεφαλής για να συνδυάζεται με διάφορες καμπίνες αναλόγως τα γούστα και την περίσταση.

Το ερώτημα.

Είδα στο site του Colorsound ένα κεφάλι που λέγεται Stingray.

Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο, που αν κατάλαβα καλά προσεγγίζει Fender Blackface κυκλώματα;

Και γενικότερα, με βάση τα παραπάνω, να κοιτάω προς αυτή την κατεύθυνση;

Υ.Γ. Sorry για τη μεγάλη εισαγωγή.

Ήθελα να το βγάλω από μέσα μου.

 
Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο, που αν κατάλαβα καλά προσεγγίζει Fender Blackface κυκλώματα;


Ο @geka εχει έναν Fender-like ενισχυτή από αυτόν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
εχω ακριβώς αυτόν τον stingray. πάντα μπορείς να απευθυνθείς και στον ανδρέα από colorsound. θα σε εξυπηρετήσει σε όλα. ο stingray είναι blackface αβ763 κυκλωμα με 3 επιλογές για προενισχύσεις, άλλα 2 voicings και bright switch. 3 band eq λαμπάτο τρέμολο και reverb και διάφορες υποδοχές πίσω . είναι  πανέμορφοι. φοβερή κατασκευή και afermarket επικοινωνία. οτιδήποτε άλλο μπορούμε να τα πούμε και ατομικά με μνμ.

 
@geka

Περιμένω να μου τελειώσει ο Σταύρος την κιθάρα να τη βάλω και 'γω προφίλ.

Τι επιλογές σε Ohm έχει πίσω για καμπίνες;

Εσύ με τι καμπίνα παίζεις;

Επίσης, είδα ότι προσφέρεται με SS rectifier και με tube.

Ο δικός σου τι είναι;

 
ohm: 4,8,16. line out υποδοχή, δυνατότητα το MV να βγαίνει και εντελώς εκτός κυκλώματος.

καμπίνες: Έχω παίξει τον ενισχυτή σε 2 12 vht με eminence tonker και swamp thang. αυτή την πούλησα γτ δεν μου άρεσε το swamp thang και κάποιος ενδιαφέρθηκε για όλη την καμπίνα. το τονκερ μονο του πολυ ωραίο ήταν. τώρα έχω μια διπλή με warehouse et65 και veteran 30. πολύ ωραία . πιο πολύ ταιριάζει με το et 65 όμως. Επίσης την συνέδεσα και στο μεγάφωνο του άλλου μου ενισχυτή creamback g12h75. νομίζω αυτό το μεγάφωνο ταιριάζει πάρα πολύ ωραία. απ ότι ξέρω άλλοι κάτοχοι αυτής της κεφαλής έχουν βάλει το neo creamback ή το jensen. Επίσης το επόμενο διάστημα θα έχω την ευκαιρία να την δοκιμάσω και με ένα αμερικάνικο μεγάφωνο.

rectifier: Σε τέτοια watt( 35 με 40) απ ότι κατάλαβα θα πας με SS  . Είναι και για το τι χρήση θες τον ενισχυ΄τη. Αν παίζεις με πετάλια δεν  ξέρω αν θα σ αρέσει αλλιώς. Υπάρχουν και πιο έμπειροι στο forum από μένα σε αυτά.

τι κιθάρα είπαμε φτιάχνεις. τελε?

με το καλό

 
Βάλτε και τον  Ανδρέα στην κουβέντα @bezoubios.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
rectifier: Σε τέτοια watt( 35 με 40) απ ότι κατάλαβα θα πας με SS  . Είναι και για το τι χρήση θες τον ενισχυ΄τη. Αν παίζεις με πετάλια δεν  ξέρω αν θα σ αρέσει αλλιώς. Υπάρχουν και πιο έμπειροι στο forum από μένα σε αυτά.

τι κιθάρα είπαμε φτιάχνεις. τελε?

με το καλό
Θα ήθελα να είναι όσο πιο κοντά σε Super Reverb γίνεται, που είναι 45w και έχει tube rectification.

Φτιάχνουμε μια δική μου ιδέα, δεν θα πω περισσότερα μέχρι να είναι έτοιμη?.

Αν ακούει ο @bezoubios ας μας διαφωτίσει...

Θεωρώντας δεδομένο ότι ο Stingray είναι πολύ κοντά σε ένα AB763 Blackface κύκλωμα, θα μπορούσε με την κατάλληλη καμπίνα, 4x10 ας πούμε, να θυμίσει πολύ έναν Super Reverb χωρίς να παίζει στα 2 Ohm;

Και απ'την άλλη, θα ακουγόταν πολύ μακριά απ'τα παραπάνω σε μια 2x12;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νομίζω ότι είναι πολύ κοντά η ίδιο με το vibro verb κύκλωμα πολύ κοντά δλδ και στο super reverb. Με κάποια έξτρα voicings όπως είπα και πριν.. Λάμπες 6l6. Νομίζω ότι ναι με 4 επί 10 αντίστοιχα όμως μεγάφωνα θα είναι πολύ κοντά. Κατά τ αλλα

Αν ακούει ο @bezoubios ας μας διαφωτίσει...


 
Θα ήθελα να είναι όσο πιο κοντά σε Super Reverb γίνεται, που είναι 45w και έχει tube rectification.

Φτιάχνουμε μια δική μου ιδέα, δεν θα πω περισσότερα.

Αν ακούει ο @bezoubios ας μας διαφωτίσει...

Θεωρώντας δεδομένο ότι ο Stingray είναι πολύ κοντά σε ένα AB763 Blackface κύκλωμα, θα μπορούσε με την κατάλληλη καμπίνα, 4x10 ας πούμε, να θυμίσει πολύ έναν Super Reverb χωρίς να παίζει στα 2 Ohm;

Και απ'την άλλη, θα ακουγόταν πολύ μακριά απ'τα παραπάνω σε μια 2x12;
Καλησπέρα σε ολους. Ευχαριστω για τις αναφορες σας στους ενισχυτες μου.

Λοιπον ξεκινάω..

Ο stingray βασιζεται σε  blackface ab763 vibroverb κυκλωμα, με καποιες βελτιωσεις κ μόντες δικες μου.

Ειναι στα 35 βατ με επιλογη για 4-8-16 ωμ.

Ο λογος που δν βαζω στανταρ rectifier ειναινλογω κόστους (στον πελάτη) κ επειδη συνηθως οταν παιζεις με 35-40 ενισχυτη αρκετα δυνατα δεν θελει η πλειοψηφια sag κ compression που σου δινει το tube rectification αλλα δυναμικη,ατάκα που σου δινει το solid state rectification. Το solid state recrifier (δίοδοι) σε σχεση με την ανορθωτρια GZ34 που ηταν στανταρντ τα χρυσα χρονια της φεντερ, "αφηνει" περιπου 5 -10 βολτ παραπάνω ρευμα στο κύκλωμα. Πραγμα ασήμαντο.

Ειναι καθαρα θεμα κοστους κ τι προτιμαει ο καθενας. Sag/compression vs dynamics/attack.

Το ρηβερμπ κ το τρεμολο ειναι σταρταντ blackface, all tube. Κανω μια μόντα στο ρηβερμπ με λαμπα κ με αλλα ρευματα για να ειναι πιο χρηστικο κ να μην "ξεφευγει" οπως ξεφευγει το φεντερ μετα το 2-3.

Παρτε με στο τηλεφωνο για οποια απορια εχετε. 6946 333 072

Ευχαριστω

Ανδρεας

 
Καλησπέρα σε ολους. Ευχαριστω για τις αναφορες σας στους ενισχυτες μου.

Λοιπον ξεκινάω..

Ο stingray βασιζεται σε  blackface ab763 vibroverb κυκλωμα, με καποιες βελτιωσεις κ μόντες δικες μου.

Ειναι στα 35 βατ με επιλογη για 4-8-16 ωμ.

Ο λογος που δν βαζω στανταρ rectifier ειναινλογω κόστους (στον πελάτη) κ επειδη συνηθως οταν παιζεις με 35-40 ενισχυτη αρκετα δυνατα δεν θελει η πλειοψηφια sag κ compression που σου δινει το tube rectification αλλα δυναμικη,ατάκα που σου δινει το solid state rectification. Το solid state recrifier (δίοδοι) σε σχεση με την ανορθωτρια GZ34 που ηταν στανταρντ τα χρυσα χρονια της φεντερ, "αφηνει" περιπου 5 -10 βολτ παραπάνω ρευμα στο κύκλωμα. Πραγμα ασήμαντο.

Ειναι καθαρα θεμα κοστους κ τι προτιμαει ο καθενας. Sag/compression vs dynamics/attack.

Το ρηβερμπ κ το τρεμολο ειναι σταρταντ blackface, all tube. Κανω μια μόντα στο ρηβερμπ με λαμπα κ με αλλα ρευματα για να ειναι πιο χρηστικο κ να μην "ξεφευγει" οπως ξεφευγει το φεντερ μετα το 2-3.

Παρτε με στο τηλεφωνο για οποια απορια εχετε. 6946 333 072

Ευχαριστω

Ανδρεας


Καλησπέρα!

Το τηλεφώνημα θα γίνει αλλά κάποια άλλη στιγμή γιατί πλησιάζουμε στην ώρα που θα πάνε τα σκασμένα για ύπνο και πρέπει να αφιερωθεί αρκετός χρόνος και ενέργεια στην κατάσταση.

Επειδή θα με τρώει μέχρι να μιλήσουμε, όμως...

Ψάχνω ένα κεφάλι που να μπορεί να ακουστεί σαν Super Reverb.

Πόσο εφικτό είναι αυτό με ένα κεφάλι που δεν θα παίζει στα 2 Ohm;

Και πόσο θα ξεφεύγει από αυτό σε μια καμπίνα 2x12;

Εννοείται ότι παίζουν τεράστιο ρόλο τα μεγάφωνα.

Η προοπτική είναι να το χρησιμοποιώ για αρχή με την αγαπημένη μου 2x12 που δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ και στην πορεία να φτιαχτεί και μια 4x10.

Ουσιαστικά, αυτό που ρωτάω είναι το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν τα 2 Ohm σε έναν Super Reverb και πόσο διαφορετικός θα είναι αυτός ο ήχος σε 2x12 αντί για 4x10.

 
Θα ήθελα να είναι όσο πιο κοντά σε Super Reverb γίνεται, που είναι 45w και έχει tube rectification.

Φτιάχνουμε μια δική μου ιδέα, δεν θα πω περισσότερα μέχρι να είναι έτοιμη?.

Αν ακούει ο @bezoubios ας μας διαφωτίσει...

Θεωρώντας δεδομένο ότι ο Stingray είναι πολύ κοντά σε ένα AB763 Blackface κύκλωμα, θα μπορούσε με την κατάλληλη καμπίνα, 4x10 ας πούμε, να θυμίσει πολύ έναν Super Reverb χωρίς να παίζει στα 2 Ohm;

Και απ'την άλλη, θα ακουγόταν πολύ μακριά απ'τα παραπάνω σε μια 2x12;
Με 4x10 θα πλησιαζει σε σουπερ ρηβερμπ λογω της διασπορας του αερα στα 4 μεγαφωνα. Με 2χ12 θα εχεις αλλο ηχο. Προσωπικα τιποτε δν συγκρινεται με τα 4χ10.

Στους δικους μου βαζω ελληνικους μετασχηματιστες εξόδου (κ τροφοδοσιας). Οι ελληνικοι μετασχηματιστες (τουλαχιστον απο τον προμηθευτη μου) ειναι λιγο μεγαλυτεροι απο τους κλασσικους αμερικανικους κ αυτο μεταφραζεται σε περισσοτερο σιδερο = καλυτερα μπασα, πιο σφιχτος, κ καλυτερη ατάκα. Επίσης εμενα μου ακουγεται πιο γεμάτος, ενω οι ρεπλικες μετασχηματιστες μου ακουγονται "λεπτοι".

Επαψα να φερνω μετασχηματιστες απο Αμερικη λογω κοστους. Ο ηχος τους "ισως" να ειναι πιο κοντα στον κλασσικο φεντερ. Λεω ισως, γιατι μπορει κ εγω κ ο καθενας ακούγοντας οτι ειναι made in usa αυτοματα να πιστεψει οτι ακουγεται καλυτερα. Απο τους 5 stingray που εχω φτιαξει μονο ο 1ος (πρωτοτυπο) εχει αμερικανικο μετασχηματιστη εξοδου. Ολοι οι πελατες μου προτίμησαν ελληνικό, ειτε κλασσικό ειτε grain oriented steel (καλυτερη ποιοτητα, πιο χοντρο σιδερο, πιο crystal clean ηχος").

οσον αφορα στο κυκλωμα...ολοι οι blackface ab763 κυκλωμα ειναι κατα 98% ιδιοι, εκτος απο 2-3 αντιστασεις. Ο deluxe reverb ειναι ακριβως το ιδιο με τον σουπερ ρηβερμπ εκτος των 2-3 αντιστασεων κ οτι ο ενας εχει 2χ6v6 ενω ο αλλος 2χ6l6

 
προοπτική είναι να το χρησιμοποιώ για αρχή με την αγαπημένη μου 2x12 που δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ και στην πορεία να φτιαχτεί και μια 4x10.
Τι καμπινα εχεις;

 
Καλησπέρα!

Το τηλεφώνημα θα γίνει αλλά κάποια άλλη στιγμή γιατί πλησιάζουμε στην ώρα που θα πάνε τα σκασμένα για ύπνο και πρέπει να αφιερωθεί αρκετός χρόνος και ενέργεια στην κατάσταση.

Επειδή θα με τρώει μέχρι να μιλήσουμε, όμως...

Ψάχνω ένα κεφάλι που να μπορεί να ακουστεί σαν Super Reverb.

Πόσο εφικτό είναι αυτό με ένα κεφάλι που δεν θα παίζει στα 2 Ohm;

Και πόσο θα ξεφεύγει από αυτό σε μια καμπίνα 2x12;

Εννοείται ότι παίζουν τεράστιο ρόλο τα μεγάφωνα.

Η προοπτική είναι να το χρησιμοποιώ για αρχή με την αγαπημένη μου 2x12 που δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ και στην πορεία να φτιαχτεί και μια 4x10.

Ουσιαστικά, αυτό που ρωτάω είναι το πόσο μεγάλο ρόλο παίζουν τα 2 Ohm σε έναν Super Reverb και πόσο διαφορετικός θα είναι αυτός ο ήχος σε 2x12 αντί για 4x10.
Οσο εχω διαβασει, η επιλογη των 2-4-8 ωμ απο τη φεντερ ηταν καθαρα τι μεγαφωνα υπηρχαν διαθεσιμα στο εργοστασιο η στους προμηθευτες (jensen, oxford, cts). Δεν ηταν θεμα "ακουστικό".

 
Τι καμπινα εχεις;


Η 2x12 είναι μια BadCat ανοιχτή με ένα Creamback G12H75 και ένα Alnico Cream.

Αυτή χρησιμοποιώ για ενισχυτές με καθαρά.

Οσο εχω διαβασει, η επιλογη των 2-4-8 ωμ απο τη φεντερ ηταν καθαρα τι μεγαφωνα υπηρχαν διαθεσιμα στο εργοστασιο η στους προμηθευτες (jensen, oxford, cts). Δεν ηταν θεμα "ακουστικό".


Αν ισχύει αυτό, είναι πολύ διαφωτιστικό.

 
Η καμπινα που εχεις ειναι περαν του δεοντος καλη. Κατ αρχας εχεις ενα απο τα πιο   all around μεγαφωνα το g12h75.  Αν μπορουσα αυτην θα φτιαχνα κι εγω σε 212. Κ κομιζω οτι παει με ολα. Τα creamback τα βαζει και η fender τωρα σε καινουριους ενισχυτες τηε  με πολυ ωραιο ηχο απ οτι ακουω

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η καμπινα που εχεις ειναι περαν του δεοντος καλη.


Καταπληκτική είναι.

Τη χρησιμοποιώ με το Dumble style που έγραψα παραπάνω και πέραν του καθαρού που είναι εξαιρετική, σκοτώνει και στα γκάζια.

Και σκέψου ότι για βρώμικα με αυτό το κεφάλι χρησιμοποιώ το δικό του drive (που είναι όνειρο), ένα Friedman BE-OD, κάμποσα fuzz και το SLO της Synergy.

Με όλα τα παραπάνω ακούγεται άψογα και δεν υστερεί πουθενά.

Αν και δεν έχω δοκιμάσει το SLO με την 4x12 ακόμα (γιατί βαριέμαι να μετακομίζω καμπίνες).

 
Δεν θέλω να κάνω διαφήμιση, ούτε δική μου ούτε του Αντρέα, ποστάρω όμως το κλιπ (όσο κι αν δεν είναι τόσο καλό απο εικόνα-ήχο) γιατί η εμπειρία του να παίξω με τον ενισχυτή του υπήρξε για μένα αξέχαστη. Δεν έχω αρκετά καλά λόγια να πω για την ποιότητα και τον ήχο του, εξίσου τα καλύτερα για τον κατασκευαστή και την συμπεριφορά του. Respect?




 
γιατί η εμπειρία του να παίξω με τον ενισχυτή του υπήρξε για μένα αξέχαστη
Ηλία αν θυμάσαι πες αν έπαιζες με αυτόν τον ενισχυτή στο τελευταίο live στη Λάρισα( πολύ πολύ καιρό πριν με τραγούδια του νέου δίσκου τότε και με άλλα) που το είδα και μ άρεσε πολύ ο ήχος της κιθάρας σου.  Συγγνώμη που ξεφεύγω από το θέμα για λίγο, αλλά άδραξα την ευκαιρία για την ερώτηση. 

 

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top