Clavia η κατι αλλο?

Το ότι ο Ζαρ έχει 4 Νορντ στη σκηνή δε σημαίνει τίποτε: ο Βαγγέλης είχε 17 Μ1 όταν είχε κάνει τη συναυλία στην Αθήνα εκείνη την περίοδο' date=' αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο ήχος του είναι ήχος Μ1 (καμία σχέση, για την ακρίβεια).

[/quote']

Και όταν πέφτει το ρεύμα αυτά ακόμη παίζουν :twisted: :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol:
 
Εγώ παιδιά νομίζω ότι η συζήτηση έχει πάει σε (ψιλό)λάθος βάση και ο φίλος μας δεν πρόκειται να κάνει δουλειά. Γράφει στην αρχή ότι τον ενδιαφέρει η ηλεκτρονική μουσική (τύπου Ζάρ) και ότι δεν αντιλαμβάνεται την ηλεκτρονική μουσική σαν μπιτ.
Το Clavia δεν έχει καμία σχέση με αυτά τα πράγματα. Οι μουσικές του Ζαρ είναι στούντιο μουσικές όχι live μουσικές. Θα χρειαστεί λοιπόν οπωσδήποτε ένα δυνατό σύστημα για multitracking (βλ. Cubase ή Sonar) και ένα σύνολο οργάνων ικανών να αναπαράγουν αυτά τα ηχοχρώματα' date=' τα οποία όργανα υπάρχουν κυρίως σε soft μορφή (όπως έγραψα και πιο πάνω).

Το ότι ο Ζαρ έχει 4 Νορντ στη σκηνή δε σημαίνει τίποτε: ο Βαγγέλης είχε 17 Μ1 όταν είχε κάνει τη συναυλία στην Αθήνα εκείνη την περίοδο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο ήχος του είναι ήχος Μ1 (καμία σχέση, για την ακρίβεια).

Πιστεύω ότι τα Νορντ απευθύνονται σε εκείνους που ανακάλυψαν τα αναλογικά synths στην προέκταση της χορευτικής μουσικής και ο χαρακτήρας τους ταιριάζει περισσότερο σε τέτοιες φάσεις - εκτός αν είναι κανείς διατεθειμένος να κάτσει να τα προγραμματίσει. Ακόμη και τότε όμως δεν θα έχει τον χαρακτήρα που έχουν τα Moog ή τα OB, των οποίων ο ήχος είναι σήμα κατατεθέν για αυτό που λέει ότι θέλει ο φίλος μας.[/quote']

A να μπραβο 8)

Τωρα εδω τιθετε ενα αλλο ερωτημα(εστω θεωρητικα).

Εφ οσον σχεδον οι περισσοτεροι ηχοι βγαινουν μεσω προγραμματων,με ποια φιλοσοφια η κριτκη αν θελεις ο jarre (κι ο καθε καλιτεχνης) επιλεγει τη μαρκα και τον τυπο των synth?
 
Εφ οσον σχεδον οι περισσοτεροι ηχοι βγαινουν μεσω προγραμματων' date='με ποια φιλοσοφια η κριτκη αν θελεις ο jarre (κι ο καθε καλιτεχνης) επιλεγει τη μαρκα και τον τυπο των synth?[/quote']
Όχι, δεν είπα εγώ (ούτε εννοήσα) ότι οι περισσότεροι ήχοι βγαίνουν μέσω προγραμμάτων. Είπα (και εννόησα) ότι οι ήχοι της περιόδου που σε ενδιαφέρει, υπάρχουν πλέον μόνο μέσα από προγράμματα, στο μέτρο που αποδεχόμαστε ότι τα προγράμματα αυτά κάνουν καλώς τη δουλειά τους.

Όσον αφορά το κριτήριο με το οποίο επιλέγουν τα όργανά τους, αυτό εξαρτάται από την οικονομική τους κατάσταση. Για ανθρώπους όπως ο Ζαρ, είναι βέβαιο ότι πλέον οι περισσότερες εταιρείες τους χαρίζουν τα όργανα, οπότε (υποθέτω) ότι απλά χρησιμοποιούν αυτό που τους αρέσει περισσότερο.

Για όλους εμάς, που δεν είμαστε τόσο ευκατάστατοι, είναι σημαντικό να ξέρεις τι πραγματικά χρειάζεσαι, γι' αυτό πήρα το θάρρος να κάνω αυτή την παρέμβαση - για να απαντήσω και στον boukaw, εσείς καλά του τα λέτε, απλά ο φίλος μας έχει κολλήσει με το Clavia και σας έχει παρασύρει προς αυτή τη κατεύθυνση.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Χα γιαυτό του μιλάω για νορντ, ιούς και σοφτ

 
..Τελος παντων η μονη λογικη το να κρινει καποιος τα demo απ το νετ ειναι αν σκεφτει οτι οι εταιριες δινουν τον καλυτερο τους εαυτο οσο αναφορα τα "δειγματα"' date='κι ετσι το αντιλαμβανομαι εγω.Ισως και λαθος,σαφως..[/quote']
Οι εταιρίες στα demo στο ίντερνετ δεν δείχνουν τον καλύτερο εαυτό τους αλλά αυτό που θα πρόσεχε ο μέσος όρος και νομίζουν πως θα άρεσε στο κοινό που έχουν "επιλέξει" αυτοί για μέσο όρο. Όποιος με διαψεύσει θα χάσει :)

Anyway προσπάθησε να κατασταλάξεις σε 2-3 μηχανήματα και να πάς να τα ακούσεις μετά.

Και ένα τελευταίο, κανένα synth σεν κοστίζει 2000€+ για τα preset του μα κανένα. Αλλά για τις δυνατότητες που σου δίνει σαν μηχάνημα. Βιβλιοθήκες ήχων και samples βγάζουν οι εταιρίες στο εξάμηνο για όλα τα γούστα με 80€-160€ για όποιον δεν θέλει να προγραμματίσει.
 
Εφ οσον σχεδον οι περισσοτεροι ηχοι βγαινουν μεσω προγραμματων' date='με ποια φιλοσοφια η κριτκη αν θελεις ο jarre (κι ο καθε καλιτεχνης) επιλεγει τη μαρκα και τον τυπο των synth?[/quote']
Όχι, δεν είπα εγώ (ούτε εννοήσα) ότι οι περισσότεροι ήχοι βγαίνουν μέσω προγραμμάτων. Είπα (και εννόησα) ότι οι ήχοι της περιόδου που σε ενδιαφέρει, υπάρχουν πλέον μόνο μέσα από προγράμματα, στο μέτρο που αποδεχόμαστε ότι τα προγράμματα αυτά κάνουν καλώς τη δουλειά τους.

Όσον αφορά το κριτήριο με το οποίο επιλέγουν τα όργανά τους, αυτό εξαρτάται από την οικονομική τους κατάσταση. Για ανθρώπους όπως ο Ζαρ, είναι βέβαιο ότι πλέον οι περισσότερες εταιρείες τους χαρίζουν τα όργανα, οπότε (υποθέτω) ότι απλά χρησιμοποιούν αυτό που τους αρέσει περισσότερο.

Για όλους εμάς, που δεν είμαστε τόσο ευκατάστατοι, είναι σημαντικό να ξέρεις τι πραγματικά χρειάζεσαι, γι' αυτό πήρα το θάρρος να κάνω αυτή την παρέμβαση - για να απαντήσω και στον boukaw, εσείς καλά του τα λέτε, απλά ο φίλος μας έχει κολλήσει με το Clavia και σας έχει παρασύρει προς αυτή τη κατεύθυνση.
Σε παραδεχομαι γιατι εισαι μεσα στην ψυχοσυνθεση μου :D 8)

Γι αυτο και οι ερωτησεις ειναι λιγο στα βαθεια νερα.Μη παρουμε μηχανημα 2 χιλιαρικα και μετα απο κανα δυο χρονια φτασουμε σε ενα σημειο που να μη μας κανει πλεον.

Οχι απο θεμα πληρους εκμεταλευσης των δυνατοτητων του αλλα ως ηχητικο "μοντελλο" ας το πουμε.

Σιγουρα κολλησα με το clavia θεωρωντας το ιδανικοτερα για μενα με τις δικες μου φτωχες γνωσεις.

Αν νομιζεις οτι καποιο αλλο ισως ειναι καλυτερο δεκτες ολες οι αποψεις.

Ισως να ειναι καποιο μοντελλο που ουτε καν το εχω στα υποψιν μου η ακομα και σε ιδιετερη εκτιμηση.

Τωρα(μαλλον εδω θα πρεπει να ανοιξω αλλο θεμα αλλα πιστευω οτι αποτελει και το κρικο της συζητησεως μας).

Πριν μια ωρα παρελαβα το song book vol2 του jarre :twisted:

Βλεπω ας πουμε στο oxyzene v τεσσερα πενταγραμα τα οποια ειναι στα 4/4©.

1o.synthe 1

2o.synthe 2

3o.synthe 3

40.bass.

Θα το μελετησω φυσικα λεπτομερως σπιτι μιας και ειμαι στο ναγαζι τωρα.

Εχει σχεση το παραπανω με τις ιδιομορφιες του καθε μηχανηματος?
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
..Τελος παντων η μονη λογικη το να κρινει καποιος τα demo απ το νετ ειναι αν σκεφτει οτι οι εταιριες δινουν τον καλυτερο τους εαυτο οσο αναφορα τα "δειγματα"' date='κι ετσι το αντιλαμβανομαι εγω.Ισως και λαθος,σαφως..[/quote']
Οι εταιρίες στα demo στο ίντερνετ δεν δείχνουν τον καλύτερο εαυτό τους αλλά αυτό που θα πρόσεχε ο μέσος όρος και νομίζουν πως θα άρεσε στο κοινό που έχουν "επιλέξει" αυτοί για μέσο όρο. Όποιος με διαψεύσει θα χάσει :)

Anyway προσπάθησε να κατασταλάξεις σε 2-3 μηχανήματα και να πάς να τα ακούσεις μετά.

Και ένα τελευταίο, κανένα synth σεν κοστίζει 2000€+ για τα preset του μα κανένα. Αλλά για τις δυνατότητες που σου δίνει σαν μηχάνημα. Βιβλιοθήκες ήχων και samples βγάζουν οι εταιρίες στο εξάμηνο για όλα τα γούστα με 80€-160€ για όποιον δεν θέλει να προγραμματίσει.
Σε τρια μηχανηματα ταλαντευομαι.

Clavia,waldorf και access.
 
Βιβλιοθήκες ήχων και samples βγάζουν οι εταιρίες στο εξάμηνο για όλα τα γούστα με 80€-160€ για όποιον δεν θέλει να προγραμματίσει.
Μεγαλο συν ειδικα για αρχαριους οπως εγω.

 
Αν θες εργαλείο που δεν θα το βαρεθείς ποτέ, πάρε nord modular. Από το μοντουλαρ και μόνο καταλαβαίνεις, ότι μπορείς να φτιάξεις ότι ήχο θες. ΑΛΛΑ θέλει τρελό ψάξιμο και το κεφάλι μέσα. Από την άλλη όμως, αυτή είναι και η μαγεία αυτού του συνθ!

Να το εντός των ορίων που έθεσες http://www.thomann.de/gr/clavia_nord_modular_g2x.htm

Από την άλλη με -1000e χτύπα αυτό: http://www.thomann.de/gr/alesis_fusion_8hd.htm Που ξεφεύγει από τα όρια του συνθ. Αν ήταν τίποτε korg\roland\yamaha θα είχε τουλάχιστον διπλάσια τιμή!

Βέβαια ψάξε και σε Ελλάδα μπας και τα βρεις και σε τιμή που να σε συμφέρει, αλλά αν λάβω υπόψην και το που μένεις, από τον γερμανό θα σου έρθει φθηνότερα γιατί εκτός των άλλων δεν θα κάψεις μπετζίνα.

 
Όσον αφορά το κριτήριο με το οποίο επιλέγουν τα όργανά τους' date=' αυτό εξαρτάται από την οικονομική τους κατάσταση. Για ανθρώπους όπως ο Ζαρ, είναι βέβαιο ότι πλέον οι περισσότερες εταιρείες τους χαρίζουν τα όργανα, οπότε (υποθέτω) ότι απλά χρησιμοποιούν αυτό που τους αρέσει περισσότερο.

[/quote']

Ποιος ο λογος ομως να εχουν κρυμενη τη φιρμα με αυτοκολλητη ταινια στις συναυλιες τους? :?

Edit:Καλα ε,η συζητηση θα παρει τραγικες διαστασεις :P
 
Ίσως γιατί εκτός από τσαμπέ να ήθελαν και φράγκα! Και καλά είμαι εγώ ο απόλυτος σταρ (σαν την βίσση 1 πράμα)... :lol: :lol:

 
Ε καλα,μη συγκρινουμε βισσυ με Ζαρ τωρα,η απολυτη ιεροσυλια.....θα μας καψουν τα synth :lol: :lol: :lol:

Πως λεμε "θα μας καψει ο θεος"?(ποιος θεος δηλ,αλλα τεσπα)Ενα τετοιο πραμα :lol: :wink:

Απ την αλλη οντως ομως ειναι υπερβολη!!

 
Όχι υπενιγμός κατά του σταρ (κανάλι) ήταν....

 
Αν θες εργαλείο που δεν θα το βαρεθείς ποτέ' date=' πάρε nord modular. Από το μοντουλαρ και μόνο καταλαβαίνεις, ότι μπορείς να φτιάξεις ότι ήχο θες. ΑΛΛΑ θέλει τρελό ψάξιμο και το κεφάλι μέσα. Από την άλλη όμως, αυτή είναι και η μαγεία αυτού του συνθ!Να το εντός των ορίων που έθεσες http://www.thomann.de/gr/clavia_nord_modular_g2x.htm

[/quote']

Αααααχχχ,ειναι πολλα τα λεφτα Αααααρηηη :roll: :D

Ε να αυτα ειναι,εκει που λες για nord led 2 η 3 λες να κανεις λιγο παραπανω υπομονη και να παρεις το τερας,κι ας ειναι και κατα τα χριστουγεννα :cry:

Ατεμη κενωνια,δε το κλεινουν το εργοστασιο να ησυχασουμε :lol: :P
 
Καλά για 500e παραπάνω από αυτά που λες λέω (+ 25% τώρα που το σκέφτομαι....) αλλά θα ξαναδώσεις λεφτά για πλήκτρα, μετά από πολύυυυυυυυυυ καιρό!

 
Εγω υπολογιζα max 1,5χιλιαρικο αντε μετα βιας λιιιιγο παραπανω.

Ημουν δηλ μεταξυ nord lead 2/3.

Τωρα θα περιμενω λιγο και να δεις μολις παω να παρω το modular θα βγαλουν κανα modular 5 και θα κανουμε σεξ ομαδικως μετα :P :lol: :lol: :lol:

 
Ωραία τότε κοίτα και το alesis που σου είπα

 
Οχι ενταξει,κουβεντα κανουμε χαριτολογωντας :)

Gia Nord lead 3 η modular 2 θα παω.Εκλεισε αυτο.

 
Αν μπορείς το μοντουλαρ κοπάνα το όπως είναι!

 
Πριν μια ωρα παρελαβα το song book vol2 του jarre :twisted:
Βλεπω ας πουμε στο oxyzene v τεσσερα πενταγραμα τα οποια ειναι στα 4/4©.

1o.synthe 1

2o.synthe 2

3o.synthe 3

40.bass.
Ο παραπανω συνδιασμος τωρα πως θα βγει με ενα synth? :cry: :? :(

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top