' - C#Minor Phrygian Mode - Chords+Solo.

sotiroubas

Νέο μέλος
Μηνύματα
930
Πόντοι
16
Να'μαστε πάλι εδώ ;D

Καλά χριστούγεννα και χρόνια πολλά :)

Καιρό είχα να ποστάρω κάτι παιχτικό, οπότε είπα να το πάρει το ποτάμι.Βρήκα λοιπόν το backing track ''spanish groove'' που μοιάζει και ταιριάζει στο δικό μου κομμάτι, ε του πρόσθεσα κάποια σχετικά κόρδα ;D, για να το κάνω ''δικό μου'' και να παίξω από πάνω και το σόλο ούτως ώστε να μην είναι ξερό... και να με βάλει στο αναλογο mood(διάθεση...).

Έπρεπε να το πάω κανα δυό φορές ακόμη(take..) δυστυχώς δεν γινόταν, ένεκα το οικογενειακό περιβάλλον ;D οπότε τα λαθάκια και οι αστοχίες είναι ορατές ;D.

Σχολιάστε ελεύθερα εννοείται ;D, απόψεις συμβουλές, παρατηρήσεις,κλπ.

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα εξοπλισμού για καλύτερες ηχογραφήσεις, φτώχεια καταραμένη ;D.

Καλή διασκέδαση και ευχαριστώ για την υπομονή σας, άιντε να γουστάρουμε!

Υ.Γ  Ο τίτλος που του έδωσα ''Everything is Gone'' προέκυψε από το να το ακούω ξανά και ξανά, αυτό το μουσικό συναίσθημα μου έβγαλε ότι ''όλα έχουν χαθεί ας πούμε''.


 
μπραβο μεγαλε! πολυ ωραιες φρασεις, ομορφη κιθαρα( τα αυτοκολλητα στο freatboard μαρεσαν πολυ) και ωραιος ηχος! το συγκεκριμενο backing track δεν πιστευω οτι αντιπροσοπευει πολυ καλα τον συγκεκριμενο τροπο αλλα δεν πειραζει!  :)

 
Ωραίος Σωτήρη, πολύ ωραίο το παίξιμο. Χάνω κι εγώ την αίσθηση του

Phrygian στα ακόρντα που βάζεις στην αρχή, αλλά ίσως να χει να κάνει

με την χαμηλή ένταση του backing-δεν ακούω τα μπάσα.

Το lead σκοτώνει. Μπράβο!

 
Έλα ρε Σώτερ που 'σαι?

Δύο πράγματα μου αρέσουν πολύ σε σένα (εκτός από το παίξιμο και την φρασεολογία σου βέβαια).

Το ότι είσαι άνετος και cool, και ότι φαίνεται ρε παιδί μου ότι γουστάρεις όταν παίζεις.

 
Στην αρχη κατι δεν παει καλα, μου φαινεται τελειως εκτος , ειδικα εκει γυρω στο 0:08. Μετα φτιαχνει. Ειδα και ενα αλλο που εχεις το Electric Avenue που ειναι πιο ωραιο. Αλλα σταματα να ηχογραφεις με το μικροφωνο της καμερας γιατι χαραμιζεται ολη η προσπαθεια σου και σε αδικει το αποτελεσμα.

 
Χρονια πολλα πρωτα απ'ολα Σωτηρχο ;D και καλα.

Εχεις αρκετο και καλο πραμα,στο καναλι σου μονο αυτα τα 5-6 δικα σου που υπαρχουν,αξιζουν πραγματικα.

Κατσε ρε φιλε και φτιαξτα,αναπτυξε τα,σουλουπωσε τα και κανε τα ολοκληρωμενα κομματια.

Ηδη η βαση και η μαγια υπαρχει.Λιγο θελει ακομα.

Για τα δικα μου γουστα,εχεις πολυ "ψωμι" στο παιξιμο και ωραιες μελωδιες και φρασεις.

Το ιδιο ισχυει και μ'αυτο το τεμαχιο.Γουσταρα.

Να βαρας!

 
Εμένα δε μου άρεσε το πολύ ''μπουζουκέ''. Σε κάποια σημεία είναι οκ, αλλά νομίζω τραβάει χωρίς λόγο. Επίσης ακούγεται λίγο χαμηλότερα το lead σε κάποια σημεία.

Τα υπόλοιπα μια χαρά, ειδικά σε κάποια σημεία όπου παίρνουν φόρα τα δάχτυλα, είναι πολύ καλό.

 
Σωτήρη πολύ ωραίο και μελωδικό παίξιμο όπως επίσης και ωραίες φράσεις. Όπως είπε και ο Γιώργος παραπάνω σουλούπωσέ τα όμως λίγο και ηχογράφησέ τα λίγο καλύτερα γιατί χάνεται η ομορφιά τους έτσι. ;)

Χίλια μπράβο! :)

 
Ευχαριστώ nickguitar, για τα καλά σου λόγια, η vigier είναι κάποιου συγγενικού μου πρόσωπου, που και που τον ψήνω ;D για να μου την δανείσει, είναι ασετάριστη και δεν την πειράζω, και ναι το btrack δεν είναι το καταλληλότερο δεν βαρυέσαι δεν πάμε και για τσιντι ;D.

Pipityri(όνομα?),Thanks συνάδελφε ;D με κολακεύεις πραγματικά, αλήθεια κάποια στιγμή νόμισα ότι έχω κάποια λάθη στην αρμονία μου:Chord progression: II: C#m I C#m7 Dmaj7/C# :II

C# Phrygian Mode: C# D E F# G# A B (C#)

Αυτά είναι που έχει ο συνάδερφος στο βίντεο, εγώ πρόσθεσα τα εξής:I added some extra chords like:Emaj, emaj add-a(broken chord), Bmaj, F#min, G#maj, Amaj, Bmaj(Bar power chords with last strings open).

Αν υπάρχει κάτι λανθασμένο πές μου το, δεδομένου ότι εγώ πρόσθεσα τα τις συγκεκριμένες συγχορδίες για να κάνω τα δικά ;D μου έχοντας όμως το συγκεκριμένο background C#m.Αυτό που μου αρέσει  πολύ στο lead part είναι η αλλαγή της τονικότητας, δεν θέλω να γίνομαι μονότονος το θεωρώ πιο ενδιαφέρον το γύρω-γύρω, από το τονικό κέντρο η αλλαγή κλειδιών και κλπ.

Παρών Στράτο ;D, χαίρομαι ιδιαίτερα όταν άνθρωποι σαν κι εσένα αρέσουν κάτι απο αυτά που παίζω,πειδή σαι γνώστης της μουσικής και παιχτρούμπας ;D ε δεν θάλεγα ότι είμαι cool, μάλλον πανικοβλήμα είμαι, άσε δε για το άνετος ότι νάναι είμαι.

Ευχαριστώ anyway ;D.

VangelisV ευχαριστώ για το χρόνο που αφιέρωσες για να δείς και να ακούσεις την αφεντιά μου, με τιμάς ιδιαίτερα, ίσως κάτι δεν πατάω αρκετά καλά εκεί στο 0:08 η μπορεί και να μην κολλάει.

Με χτυπάς κατάστηθα ;D, δεν έχω άλλο τρόπο από το μικρόφωνο της κάμερας, εγώ θέλω πολύ πιο πολύ από σας να κάνω κάτι καλύτερο, αλλά στην παρούσα φάση δεν γίνεται.Έχω σκεφτεί να σταματήσω για να απαλλαγώ το ίδιο και σείς και να γλυτώσουμε ;D.

Ε ρε Γιώργουλα  παίχτουλα πούσαι? ήθελα να το πάω κανα 2 φορές ακόμα αλλά θα τρωγα την γαλοπούλα στο κεφάλι ;D, δεν γίνεται γιατί έχω τον ασουλούπωτο..., αυτά το ελεεινά που κάνω είναι πραγματικά άθλος για μένα επειδή γίνονται σε συνθήκες οικογενειακές(σπίτια, παιδιά κλπ), δεν γίνονται σε home studio η σε κάποιο κατάλληλο χώρο.

Χαίρομαι George ;D που σ'άρεσε και σε εχαριστώ, πάντα δίνω σημασία στα λεγόμενα σου όπως και ολονών.

LK, μερσί φίλε :).

Nick_ls, να σαι καλά που είχες την υπομονή να μ'ακούσεις και σ'ευχαριστώ, είμαι από αυτούς που παίζουν συνήθως με λιγότερη πένα, legatos θα έλεγα, εδώ ήθελα να το τραβήξω παραπάνω, και μάλιστα δεν έχωσα περισσότερη πένα, πράγματι σε κάποια σημεία επι μέρους πρέπει να αφαιρεθεί, δεν νομίζω σε καμιά περίπτωση ότι θυμίζει κάτι από μπουζούκι αν εννοάς κάτι τέτοιο ;D.

Geodimitri, με τιμάς και εσύ ιδιαίτερα, έχω τσεκάρει το πόσο σωστή κρίση έχεις σε άλλα threads, και πάντα μου αρέσει η καλοπροαίρετη τοποθέτηση σου.

Έχω είπαμε τον ασουλούπωτο είπαμε ;D, που θα πάει ίσως φέξει που λένε, νασαι καλά και σ'ευχαριστώ.

 
sotiroubas είπε:
Chord progression: II: C#m I C#m7 Dmaj7/C# :II

C# Phrygian Mode: C# D E F# G# A B (C#)

Αυτά είναι που έχει ο συνάδερφος στο βίντεο, εγώ πρόσθεσα τα εξής:I added some extra chords like:Emaj, emaj add-a(broken chord), Bmaj, F#min, G#maj, Amaj, Bmaj(Bar power chords with last strings open).
Αυτά τα ακκόρντα τα παίζεις τρίφωνα ή βάζεις και 7ες (για το Emaj ρωτάω που παίρνει μικρή 7η)?

Τα παίζεις ή απλά τα σκέφτεσαι στα lead μέρη?

Κάτι δεν πάει καλά φίλως.

Το G#maj θα έπρεπε να είναι G#min7b5 και το Bmaj θα έπρεπε να είναι Bmin (το τονικό σου κέντρο είναι Amaj).

Σαν ακκόρντα για χρήση σε αυτοσχεδιασμό μια χαρά είναι, αλλά όταν τα παίζεις ενώ ακούγεται ταυτόχρονα από πίσω το C#m, υπάρχει θεματάκι. ;)

Και μην ξανακούσω αηδίες τύπου "Έχω σκεφτεί να σταματήσω για να απαλλαγώ το ίδιο και σείς και να γλυτώσουμε " κλπ. :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
sotiroubas είπε:
Nick_ls, να σαι καλά που είχες την υπομονή να μ'ακούσεις και σ'ευχαριστώ, είμαι από αυτούς που παίζουν συνήθως με λιγότερη πένα, legatos θα έλεγα, εδώ ήθελα να το τραβήξω παραπάνω, και μάλιστα δεν έχωσα περισσότερη πένα, πράγματι σε κάποια σημεία επι μέρους πρέπει να αφαιρεθεί, δεν νομίζω σε καμιά περίπτωση ότι θυμίζει κάτι από μπουζούκι αν εννοάς κάτι τέτοιο ;D.
Nα 'σαι καλά. Όχι φυσικά δε μου θύμισε μπουζούκι (όχι ότι θα ήταν απαραίτητα κακό), περιγραφικά το είπα για να καταλάβεις ποιο κομμάτι εννοώ. Από ορολογία (μεταξύ άλλων), δεν το πολυέχω..

Γενικά μια χαρά. Πρόταση; Γιατί να μην το κάνεις και 4λεπτο στο σύνολο..

 
fusiongtr είπε:
Αυτά τα ακκόρντα τα παίζεις τρίφωνα ή βάζεις και 7ες (για το Emaj ρωτάω που παίρνει μικρή 7η)?

Τα παίζεις ή απλά τα σκέφτεσαι στα lead μέρη?

Κάτι δεν πάει καλά φίλως.

Το G#maj θα έπρεπε να είναι G#min7b5 και το Bmaj θα έπρεπε να είναι Bmin (το τονικό σου κέντρο είναι Amaj).

Σαν ακκόρντα για χρήση σε αυτοσχεδιασμό μια χαρά είναι, αλλά όταν τα παίζεις ενώ ακούγεται ταυτόχρονα από πίσω το C#m, υπάρχει θεματάκι. ;)

Και μην ξανακούσω αηδίες τύπου "Έχω σκεφτεί να σταματήσω για να απαλλαγώ το ίδιο και σείς και να γλυτώσουμε " κλπ. :)
Δεν ξέρω τι εννοείς Στράτο με τα τρίφωνα, το Emaj αρχικά το παίζω μεταξύ 6ου και 9ου διαστήματος αντί 1o και 2ου, μου άρεσε πιο πολύ κάπως σαν ξεχαρβαλωμένο ας μου επιτραπεί.Κάπου εκεί στο 0:04-0:08 παίζω στο 9ο διάστημα b,e,g# αν είναι αυτή η μικρή 7η,και προσθέτω και την a κάτι σαν φανκιάρικο ακόρντο-ρυθμικό, η μπορείς να το πείς και hammer on στην a συν το ενδιάμεσο ριφόσολο-φρασούλα.Όσο για το G#maj δεν παίζω το C καθαρό που έχει, γιατί θα ήταν φάλτσο είναι εκτός κλίμακας.

Αντ'αυτού χτυπάω μόνο τις τρείς μπάσες, παρόλο που το δάχτυλο μου πιάνει και την C,χαχα γι αυτό το έγραψα καί λάθος.Το ίδιο κάνω και στα Amaj και Bmaj,(μπασ.) παίζοντας την C# και D# αλλά ταυτόχρονα παίζω ανοιχτές τις e και b τις κάτω με κάποιο αρπισμό τέλος πάντων.

Τώρα όσο για τα lead μέρη δεν μπορώ να το καθορίσω ακριβώς, είναι ανάλογα την περίπτωση, είναι ας πούμε μέσα στο μυαλό μου.Σύμφωνα με τα σολιστικά μέρη αναλόγως βάζω και τα chords η και το αντίστροφο, κάνω κάποιο έλεγχο στην αρμονία να δω αν κάτι δεν κολάει.

Εδώ είναι και το παράπονο μου, δλδ θα ήθελα να μπορώ να ηχογραφήσω τα ακόρντα, μετρημένα για να πέφτω ακριβώς επάνω με το σόλο και με τις ρυθμικές και χρονικές αλλαγές, η και αρμονικά για να δω αν είμαι σωστός η κάτι μου ξέφυγε.

Το μέτρημα είναι το πιο ζόρι από όλα.

Αυτό το κομμάτι της σύνθεσης είναι το πιο ενδιαφέρον για συζήτηση, δεν ξέρω υπάρχουν ανάλογα threads? μπορεί εγώ να μην τα έχω δεί.

Σιγά να μην με ξεφορτωθείτε τόσο εύκολα :P.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα